Helló. értem.ha megtudod szólj nekem is:))
remélem hogy nincs benne:)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Átok79146TD2007-10-31 07:31:58 // 4702
WarbiRunner (Gyuri)2007-10-30 23:53:33 // 4701
Nyomozom a neten, de még mindíg nem vágom egészen. Annyi már fix, hogy a Sachs 3000-853-501 készlet jó bele, ami jó még a 156 JTD-be is, de csak a 105 lovasba, valamint a 166 2.0 TS -be. Pillanatnyi álláspontom szerint a 146-ba nem raktak kettőstömegű lendkereket. De még nyomozok, vagy szóljon ha valaki látott közelről 146 Td/JTD lendkereket :-)
GEORGE2007-10-30 20:38:21 // 4700
Már megbeszéltem Bandival amit én gumirozásnak véltem az csak egy szimering...úgyhogy a kettőstömegű felújjítása még egyenlőre ötlet szinten létezik....
Átok79146TD2007-10-30 20:31:54 // 4699
Helló:)
ezt a kettős tömegű izét milyen évjárattól rakták a 146osokba???
de a 2000-en való fordulattartás áll nekem is??:))
ezt a kettős tömegű izét milyen évjárattól rakták a 146osokba???
de a 2000-en való fordulattartás áll nekem is??:))
GEORGE2007-10-30 14:23:34 // 4698
Milyen rugalmas lenne :-) :-D
GEORGE2007-10-30 14:02:59 // 4696
Nincs valakinek kölcsönbe kivett kettőstömegű lendkereke???
Szakértésre kéne!!
Nálunk a cégnél van egy beszállitó aki gumiróz dolgokat!
Megkéne nekik mutatni hátha tudnak valamit kezdeni vele.....
Szakértésre kéne!!
Nálunk a cégnél van egy beszállitó aki gumiróz dolgokat!
Megkéne nekik mutatni hátha tudnak valamit kezdeni vele.....
GEORGE2007-10-30 13:57:38 // 4695
én is kipróbálnám, hogy mi a különbség :-)
Selmak2007-10-30 13:55:56 // 4694
Neked valszeg még nincs kettős tömegű lendkereked.
Átok79146TD2007-10-30 06:12:34 // 4693
hali.:)
nagyon meglepődtem azon amit írtál..
én eddig inkább 2000 alatt használtam,inkább 1500 körül..azt javaslod hogy tartsam 2000 körül inkább??akkor ez azt jelenti hogy városban 50-el ha megyek akkor azt 3.-ban tegyem??
nagyon meglepődtem azon amit írtál..
én eddig inkább 2000 alatt használtam,inkább 1500 körül..azt javaslod hogy tartsam 2000 körül inkább??akkor ez azt jelenti hogy városban 50-el ha megyek akkor azt 3.-ban tegyem??
Adrián2007-10-29 21:53:42 // 4692
Hát nagy dillema ez!
Szivesen bepattintanék 1 Novitec Powerrail 4 et 1 próba erejéig! ;)Aztán ki tudja:)))
Szivesen bepattintanék 1 Novitec Powerrail 4 et 1 próba erejéig! ;)Aztán ki tudja:)))
Kovi2007-10-29 15:04:15 // 4691
Ha 1500 rol akartok vagy ott autozni kell bele a Novitec és már söpör is!!!!!!!!!
Selmak2007-10-29 14:59:20 // 4690
1500alá nem illik engedni a fordulatot, max ha lejtőn.
Átok79146TD2007-10-29 08:56:33 // 4689
Bízom benne hogy nekem is..:)
mert amúgy semmi más problem nincs vele:)))
mert amúgy semmi más problem nincs vele:)))
Átok79146TD2007-10-29 08:52:41 // 4688
jaaa persze..hisz nem egyforma autóink vannak:)))
GEORGE2007-10-29 08:47:05 // 4686
Mondjuk az, hogy M-jet, és az is hogy más turbo van rajta :-)
Jorjie2007-10-29 08:46:44 // 4685
Első körben mindenképpen, ráadásul 2-3 ezernél nem nagyobb tétel. Nekem megoldotta a gondot.
Átok79146TD2007-10-29 08:45:16 // 4684
komolyan???mi lehet az oka a különbségnek???
Átok79146TD2007-10-29 08:44:02 // 4683
Helló, köszi::))
érdekel bizony:))
Köszi az infót akkor egy gázolaj illetve egy légszűrő csere is bejátszik:)))
érdekel bizony:))
Köszi az infót akkor egy gázolaj illetve egy légszűrő csere is bejátszik:)))
WarbiRunner (Gyuri)2007-10-28 23:30:18 // 4682
2000 körülről is szeretek így előzni. Nyomatékcsúcson van, és már a turbo pörög mire akció van. A modernebb motoroknál lehet nem kell ennyire együtt élni a géppel, és sajna 6. fokozatom sincs. :-)
GEORGE2007-10-28 21:18:03 // 4681
én csak akkor váltom el 2000 alatt amig hideg üzemben van. De asszem a következő projekt a turbonyomásmérő beépitése.
Attie2007-10-28 21:16:48 // 4680
Jaja az 1.9 is 1700 körül indul meg.
GEORGE2007-10-28 21:12:26 // 4679
Nekem csak egy rádióm van, max elkérem csocsitól kölcsönbe.
Ti miért nem fogtok össze és vesztek, talikon is jó meg ti is sokat mentek eggyütt talikra. Jobb mint a telefon.
Ti miért nem fogtok össze és vesztek, talikon is jó meg ti is sokat mentek eggyütt talikra. Jobb mint a telefon.
Attie2007-10-28 21:10:36 // 4678
Hát ezt jó hogy mondjátok. Én azt hittem az még kimélőbb, ha 1800 körül váltok.
De most már nem fogok 2000 alatt váltani. Hátha így a fogyim is jobb lesz, mert nem kell szenvednie a motornak, hogy felgyorsuljon.
De most már nem fogok 2000 alatt váltani. Hátha így a fogyim is jobb lesz, mert nem kell szenvednie a motornak, hogy felgyorsuljon.
ALFI1562007-10-28 20:54:24 // 4677
Tudod hozni a rádiókat is?Mert kiváncsi lennék úgy is,hogy azonos sebességbe azonos tempónál lepadlózva mi a különbség a kettő között.
GEORGE2007-10-28 20:52:15 // 4675
Ha kész a géped, szólj aztán valahol össze hozunk egy összemérést az enyémmel.
ALFI1562007-10-28 20:48:10 // 4674
Hol tudjuk megnézni?Én is kiváncsi lennék rá amit én is csak úgy látok ha ugyanilyenekkel hasonlítom össze mint Kaposon.
GEORGE2007-10-28 20:46:31 // 4673
kiváncsi vagyok a végeredményre :-)
ALFI1562007-10-28 20:44:15 // 4672
Talán.Ki tudja.Nagyon féltem a kuplungomat.Abba reménykedek,hogy hagytak rá tartalékot.Lessz egy fasza eltalált lightos program most,szerintem ez megy rá és ez lessz a végleges.
GEORGE2007-10-28 20:38:57 // 4671
egy max két tizedtől nem lehet nagy baja nem?
ALFI1562007-10-28 20:34:05 // 4670
Igen,de lassan befejezem a játszadozást nehogy sokba kerüljön a vége.
GEORGE2007-10-28 20:32:53 // 4669
és ezt belülről tudod állitani??
GEORGE2007-10-28 20:32:25 // 4668
Jó sokat "tesztelgeted" a gépedet :--)
GEORGE2007-10-28 20:29:43 // 4666
Kaposon elmelt volt azt írtad, most meg nem?
Változtatgatod???
Változtatgatod???
GEORGE2007-10-28 20:26:26 // 4664
1600-1800 közt szépen meglodul, mondjuk nekem gyári a turbonyomásom :-)
ALFI1562007-10-28 20:24:20 // 4663
Nem tudom.Nem néztem még.Az a lényeg megy százzal.
GEORGE2007-10-28 20:22:56 // 4662
Miért a tied honnan indul el????
ALFI1562007-10-28 20:21:58 // 4661
Nem mondod!Komolyan?
GEORGE2007-10-28 20:20:37 // 4660
Nekem meg az mikor 1600-tól teszi ugyan ezt :-))))
Jorjie2007-10-28 20:16:37 // 4659
Szia Átok! Üdv itt!
Látom érdekel a téma :-))
Nekem is volt megtorpanás, gázolaj és légszűrő csere megoldotta a gondot.
A kocsink "sima" diesel, adagolós, sima mezei turbóval. Nincs benne LMM meg ilyen kütyük. És a legszebb hang a turbó fütyülése! :-)
Látom érdekel a téma :-))
Nekem is volt megtorpanás, gázolaj és légszűrő csere megoldotta a gondot.
A kocsink "sima" diesel, adagolós, sima mezei turbóval. Nincs benne LMM meg ilyen kütyük. És a legszebb hang a turbó fütyülése! :-)
Adrián2007-10-28 19:38:46 // 4658
Van 1 ismerősöm aki szinte fáj ahogy vezeti néha az autóját( 1.7 tdci) de nem kivánok beleszólni! Szinte mindig vagy 4 ben vagy 5 ben van a kocsi és szinte bármilyen fordulatról onnnan várja hogy elkezdjen tölteni a túro és húzzon a kocsi! Az a szerncséje hogy nincsenek nyomaték hegyek mert szerintem a kuplungjának akkor már rég reszeltek volna! Ami viszont vicc hogy még igy sem kormol neki!
Adrián2007-10-28 19:32:25 // 4657
Jaja ez így van bár ez elkerülhető 1 megfelelő váltással is seb. fokozattal! Ezért is van 6 ;)Sokan nem használják ki még az 5 öt sem!
Átok79146TD2007-10-28 19:29:56 // 4656
sziasztok:))
micsoda ínyencségeket olvashat itt az ember:)))
nekem az tetszik nagyon, ahogy 2500-től meglódul a kocsi:)))
micsoda ínyencségeket olvashat itt az ember:)))
nekem az tetszik nagyon, ahogy 2500-től meglódul a kocsi:)))
WarbiRunner (Gyuri)2007-10-28 19:22:54 // 4655
Előzésnél is hasznos szemelőtt tartani ezt. Ha előzés előtt kicsit "felkészítem" a gyorsításra a motort, tehát óvatosan lejjebb nyomom a gázt, majd visszaveszek, akkor sokkal nagyobbat gyorsul, mintha csak "natúr" lelépném parkettára.
Adrián2007-10-28 19:10:48 // 4654
Igen valamivel 2000 felett de már nálunk is ez alatt tölt a túró!
Gondolom te is fülre és érzésre lövöd be! Amikor szépen szalad a masin ;)
Gondolom te is fülre és érzésre lövöd be! Amikor szépen szalad a masin ;)
WarbiRunner (Gyuri)2007-10-28 19:07:35 // 4653
Ebben még mindíg vakon vagyok...akkor nekem most hagyományos, vagy kettős tömegű a lendkerék a 146-ban?