Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Wickey2005-07-06 08:46:37 // 352
hihi :-))) mivé lennénk a proféta nélkül... :-)))
Saughassy2005-07-06 08:43:17 // 351
Már motor szétszedés nélkül is mondták Szamosiék, hogy inkább 300k korul lehet a valos, de nekem sem voltak illuzioim. :)
joe752005-07-06 07:42:56 // 350
Tolom tolom! :))
Larini2005-07-06 07:28:02 // 349
Toljad neki Joe!!!!!!:-))))))
joe752005-07-06 07:04:04 // 348
Többen kérdeztétek az autóm teljesítményét. Pontosan én sem tudom, mert nem lett bemérve a Novitec berakása után. Állítólag valahol 170 és 180 LE között kell lennie szerintem inkább 170 mint 180 LE-s a gép. Ha azt veszem hogy Kaposújlakon Sput ellen aki a 2.4 MJTD -vel volt ami ugye 175 LE alapból netto időben 0.1s-al jobbat mentem akkor azért az látszik hogy valahol ott kell lennie a teljesítménynek. A Nyomaték pedig 375-385 NM között ez szintén a Novitec álltal megadott adat. Gondolom a motorok között levő gyári szórás miatt nem lehet pontosan megadni a teljesítményt. Amúgy az autó nem gyorsuló bajnok, nem is képzelem róla azt, de a sportosabb 2.0 szívó benzineseket azért meg lehet kajálni vele, sőt jónéhány V6-ot is főleg régebbieket, meg konszernen kívülieket. :) Igazán dúrva dolgot a Novitec a 2.4 MJTD-ből csinál, na annak csak a GTA az ellenfél, az is csak a gyorsulási versenyeken.
GEORGE2005-07-05 23:41:50 // 347
Toljad neki fastcar !!!!!!:-))))))
fastcar2005-07-05 23:38:27 // 346
Nehogy addig állj féllábon, amíg én beállok a dízelfüstöt szagolni, mert a fogyasztástól való félelem visszatart az elözéstöl.
farki2005-07-05 23:00:18 // 345
A sok "nagymotoros" benzines meg nézi az üzemanyagszintjelzőjét az autópályán, és arra gondol : ha megelőzöm az nekem egy "ezres". Na ebben aztán ténleg nincs igazad! Egy rendesebb gázfröccs, na az egy ezres! :-)) ill. :-((
GEORGE2005-07-05 22:40:32 // 344
Ha te mondod! :-) Én most voltam a Horvátoknál Szekszárdnál teli tankoltam a Scudot és kifelé a pályán 150-170 között mentem (hogy Blacky is tudjon utánam jönni :-DDD ) 8,8L/100km jött ki a fogyasztás vissza fele 8,3L/100km -re jött ki a fogyi ez nem igazán számottevő különbség nem?? (ja a Scudo 2000 16v HDi mocival van szerelve 110Le 250Nm)
Cselentano2005-07-05 22:36:17 // 343
a 145 qv-mel városban max 400 km volt a hatótáv, deinkább kevesebb a jtd városban max. 850 km
Cselentano2005-07-05 22:33:22 // 342
higy nekem, itthon már4 tiszta heppy vagyok, ha elmegyek 900 km-t egy tankkal kint lazán összejönn az 1100 km és most ne kezdjétek, hogy lassan megyek :-)))
GEORGE2005-07-05 22:31:13 // 341
200-300 km??? nem sok egy kicsit???
GEORGE2005-07-05 22:29:39 // 340
... minden nap a kelleténél még többet és még többet és akkor fogy majd a gázolaj :-))))
GEORGE2005-07-05 22:24:51 // 339
Látod joe_156, nem hisznek neked s nekem se...:-( Majd az aug 20.-ai gyorsulásin be lehet mutatni nekik mi is a pálya nem???
Attie2005-07-05 22:17:03 // 338
Zseti! Nem akarlak megbántani, de miért vagy olyan biztos, hogy ez valós km és nincs visszatekerve és mondjuk volt már 2 generál rajta? :) Én is azt hittem a V6-omról hogy valós a km benne, de miután eladtam Saunak és ő szétszedette a motort, akkor az volt a diagnosztika, hogy legalább 2x annyi van benne.
Cselentano2005-07-05 21:51:03 // 337
valami okot kell találnom, hogy hetente kimenjek tankolni :-)
Cselentano2005-07-05 21:50:31 // 336
kapják be, nem elég , hogy horror az üzemanyag ár, még kevergetnek is :-(((
perdix1552005-07-05 21:49:15 // 335
Ezt mindenki tapasztalta már.))) Érdekes, biztos van benne vmi. a horvát benyából is jó 1L-rel evett kevesebbet a vas, és jobban húz....Itt pantsolnak az anyaggal...
Cselentano2005-07-05 21:48:04 // 334
én pl. a jtd-ben 10.000 max. 12.000 km-ként cserélek olajat és egy deci sem hiányzik :-)))
perdix1552005-07-05 21:47:21 // 333
Ha jól számolok /nem biztos, de igyexem/ akkor közel 140 lóra hízlaltad fel a 8v-t? Az már jó, nagyon jó:)))))
Cselentano2005-07-05 21:46:51 // 332
az jó, én múltkor 60 liter gázolajjal 1204 km-t mentem el kint :-) és még volt 3 liter a tankban de az igazsághoz tartozik, hogy kint gázolaj volt a vasban és nem magyar és ezt nem értem soha, ha kimegyek és kint tankolok azonnal 200-300 km-rel megnő az egy tankkal megtehető távolság
Cselentano2005-07-05 21:44:08 // 331
látod ez igaz, ezért tettünk a jtd-be egy kis novitec chipet :-) igaz a maxair rendeszrt idén kivettem, lusta vagyok légszűrőt takarítani, pedig brutál hangja volt tőle a dízelnek :-)))
perdix1552005-07-05 15:08:20 // 330
Joe vasa 170-180 ló között lehet, a nyúzónmétere 360 körül, de lehet, hogy több. Azzal már alázhat....
perdix1552005-07-05 15:00:41 // 329
Én az enyémen még többet is letsusztatok:))))))
perdix1552005-07-05 15:00:02 // 328
Mesikém: Ha 1000-en letsuszik az 1 deci oil, az nem gáz ám... hanem olaj.....szóval jó öreg selenia. Az nem baj, persze tsak ha nyomod neki. Ezik eszik az olajat, mármint a 2 szelepesek. Neked aféle van nem? vagy 12 szelepes:)))))))))?
wwwSentinelwww2005-07-05 14:48:22 // 327
LoooooL, igen, már kerestek is Torinóból hogy hogyan sikerült elérnem ezt a teljesítményt. 100km út, 12 liter benzin / 2 dl olaj ( najó azért nem ennyi ;)
W2005-07-05 14:48:13 // 326
Szerintem nem baj, hogy csak ennyit eszik :)))
wwwSentinelwww2005-07-05 14:47:20 // 325
Észrevettétek hogy ha valahol benzin-dízel csata megy, akkor megjelenik Wadarr mint Belfegor és egyből elkezd Flamelni? :-))))) Mondjuk az a baj hogy az ő kocsija nem eszik sokat, 9 literrel megjártuk Ausztriát, az enyém többet zabál.
W2005-07-05 14:47:05 // 324
Te beszelsz Lolly?! Hiszen neked hybrid uzemu a kocsid... mert benzint meg olajat is eszik :)))
W2005-07-05 14:45:47 // 323
Joe-nak brutal a kocsija... alazott mindenkit a gyorsulasin. Adatokra en is kivancsi lennek. Egyebkent elismerem az uj dizelek jok.... na de az nem mindenkinek van am :) Sot... aliv van valakinek MJET meg ilyesmi.
wwwSentinelwww2005-07-05 14:45:14 // 322
Na a loller is megjött, a benzintemetők Atyja :-)))))
W2005-07-05 14:44:30 // 321
Yeee... en is itt vagyok! KEZDHETJUK :-D
wwwSentinelwww2005-07-05 14:43:09 // 320
Yippííí újra mehet a Flame, bár szerintem ezt a Fastcaristák topicban kéne írkálnotok, igz nem vagyok moderátor, tehát, hajrá Mr. Perdix :-))))))) (benzin rulez) Joe: Hány lovas/NM most a kocsid? Azért azt vegyük figyelembe hogy a hondás gyorsulásin lenyomtál mindenkit mint a bélyeget :-))) Érdekelnének az adatok.
perdix1552005-07-05 13:57:03 // 319
Így van , 1- 2 előzés, utána visszakell állnunk Ecoba... De ha lenne gázunk, akkor a 125 Ft-ból elmászkálnánk.....De nints.....
perdix1552005-07-05 13:55:40 // 318
Vigyázz a gépre ZSETI ha ilyen jól megy..... Egyébként a baba jólvan??? Annyi idős kb, mint az enyém.....
perdix1552005-07-05 13:54:36 // 317
100-120-ról elmennek a dízelek", el. íigen ha nem váltunk, deha igen, akkor szépen ott hagyjuk őket....Sima szívóval..... Tudván hogy egy 1.8 TS 155-ből beszélsz ezen a mondatodon most hangosan kell röhögnöm! :PPPPPPP na szóval: 1-2 kivételtől eltekintve/2.5 v6tdi, 1.9JTDm novitechel.stb/, az ez alatti dízel, lehet szívó, lehet túrós, tök mindegy, mert visszaszúrok és annyi. A mai dízeljárműpark, amivel az utcán találkozok 90%-ban verem őket. Sajna ez van, " nem tehetek róla". Joe: Persze a 140 ló feletti dízelekkel/amiből holt kevés van/ meg a chippesekkel egyenlőre még nem foglalkozom... Ezek bekapnak, de alig látok illeneket, alig. A többit meg megeszem reggelire... Sőt jövö héten bekerül a chipp, kipuff, azt lesz 140-145 lovam, akkor elkenem a 130-140 lovas "nyomatékbajnokokat is", nálam az rpm 4-5000 körül kezdődik, addig a motor tsak pihen.... PS: "Egyébként a tomi 2 literes 156 TS-ből beszéltem", aki a 3 literes dízelbajnok X5-ket alázza.... a 155 lovával....
wwwSentinelwww2005-07-05 11:14:29 // 316
Ööööö izé, amugy igazad van :-DD Télleg nézem a benzinmutatómat, na de egy két előzés azért belefér ;)
joe752005-07-05 10:35:35 // 315
Úgy gondolom félre ment a hivatkozás! :)
Zséke2005-07-05 09:34:31 // 314
Szóval fikázzuk a dieselt?
Na kedves barátaim figyelmetekbe ajánlom a következőket :
Az én 75- öm kilóméterórája.
Motorbontás nélkül, 3.ban ha tölt a turbó bármilyen aszfalton keresztbeteszem.
Ha a következő hónapban megjön az intercoolerem, és a turbó meg az adagolóm is hozzá lesz állítva, majd lesz sírás.
Mindezt én 9 literes fogyiból megteszem, úgy, hogy az autó kúton még ivott!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Szóval teszek én a 275.- ft-os benzinre.
A sok "nagymotoros" benzines meg nézi az üzemanyagszintjelzőjét az autópályán, és arra gondol : ha megelőzöm az nekem egy "ezres".
A fent említetteken kívül ezért is fogják szagolni a dízelfüstöt.:))))))))))))
joe752005-07-05 07:25:25 // 313
100-120-ról elmennek a dízelek", el. íigen ha nem váltunk, deha igen, akkor szépen ott hagyjuk őket....Sima szívóval..... Tudván hogy egy 1.8 TS 155-ből beszélsz ezen a mondatodon most hangosan kell röhögnöm! :PPPPPPP
Gábor(figi75)2005-07-04 20:59:56 // 312
az utastér világítást gondolom megnézed?a visszajelző amiről beszéltem filléres dolog,a tescoban is kapni ilyet.akkor most ottó nélkül maradtál?a szűrők cserélyét énis erősen javaslom!
kando.2005-07-04 20:48:38 // 311
Jó dolog az, ne ilyesmit teszek majd bele... Ma vittem el szervizbe, asszem ezene a héten nem fogom már látni :( Igaz, majd benézek hozzá még. Mivel most úgyis műszakira is megy, meg szeretném átnézetni, rendbetetetni rendesen, érdemes a motorolajon kívül lecserélni a fékolajat, szervóolajat, meg ilyesmit is (meg olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő...) ? Mert ekkor legalább tudnám, hogy na akkor innentől minden új, tiszta lappal kezdene... :-)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:45:31 // 310
nekem hál istennek nincsmég ilyen gondom!minden elektronika működik rendeltetés szerűen.az előző gazdája beszerelt mégegy pluszt,sípoló hangot ad a vas,ha rajta maradt a világítás.
kando.2005-07-04 20:40:00 // 309
Az utastér világítás nálam sem megy, hiába van nyitva/csukva az ajtó.. (meg lehet, ebbe beteszek vmi ki csipogót, hogy figyelmeztessen, ha nyitva az ajtó, vagy a világítás rajta van álló motornál)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:38:36 // 308
nemakartalak meg bántani!ha mégis akkor bocsi.....de szerintem egy dízel is lehet olyan jó,mint a bezós!csak kinek a pap kinek a papné.....
kando.2005-07-04 20:38:19 // 307
Igen, leginkább valóban ez a baj egy ilyen cuccnál.. Ráadásul a testelési hibák teljesen összezavarhatják a procit, hiszen ekkor ,,elmegy'' a vonatkoztatási pont, a jelek mindenféle értéket felvehetnek... S a bosszantó az, hogy a KH-t elég nehéz mesterségesen produkálni hibafeltáráskor (nagyon macerás munka egy kh-s cucc javítása, mire kiderül, hol van kontakt hiba..) A nedvesség lehet a másik ,,ellenség'', a rézkábel is megsínyli, meg az elektronika is (ha csak nincs kiöntve pl. műgyantával vagy hasonlóval a központi egység..) Dízelnél annyi előny van talán, hogy nincs RF zavar a gyújtás miatt :)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:35:08 // 306
az ajtóban lévő érzékelőt nézted már?lehet ott a gond....vagy nem az ajtóban van?
Saughassy2005-07-04 20:08:02 // 305
Alapvetoen nem az Alfa Controllal van baj, az vagy mukodik, vagy nem. (Rendszerint :) Sokkal inkabb a befuto jelek kavarodnak ossze 20 ev alatt, mert minden kabelt 3x vagtak szet, elkorrodaltak a testpontok stbstb. Tehetsz a végére akármilyen kütyüt, ha a bejovo jelben van a kaosz (marpedig rendszerint ott van) akkor a vegeredmeny tenyleg disco effekt lesz. Nekem spec minden tokeletes, pedig 88as az auto. 1 dolgot leszamitva, vmiert nem erzi hogy kinyitom a vezetooldali ajtot.
Wickey2005-07-04 20:05:50 // 304
Én fastcarista vagyok, nekem magyarázhatod. Amúgy ma este jön haza a V6TB :-)))))))))))))))
Attie2005-07-04 19:26:22 // 303
Corso! Itt a motorgyártó oldalán az infó: http://www.vmmotori.it/en/00/01/05
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak