Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok

joe752005-01-20 08:38:39 // 715
Nincs benne. Amúgy nem értem mostanában miért nem tesznek a turbós autókba, mindegy hogy diesel, vagy benzines. Nem hinném hogy egy nyomásmérő óra egy darab csővel annyira megnyomná a költségeket..... Mindenki monnyon le.
TtK2005-01-20 08:24:55 // 714
Milyen üres a fordszámmérő jobb oldala. :)) Komolyan: elég hülyén néz így ki. Kéne oda valami. Mondjuk egy turbónyomás-mérő (vagy az már van valahol?).
joe752005-01-20 08:03:51 // 713

Nem is néz ki rosszúl:
joe752005-01-20 08:01:05 // 712
Itt van egy 2.8-ért: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=Alfa+Romeo&hirdeteskod=526233&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1280 Átírással Novitec-el megvan 3 millából. Ha 156 V6-ban is gondolkodsz akkor gondolom van 3 millád az autócserére?! Ja és szerintem alkudni is lehet ebből az árból. Szvsz olyan 2.6-2.7 max elhozható.
joe752005-01-20 07:57:07 // 711
Scott. Skrisznek nagyon igaza van! A 33-as 1.7 100-ig nem nagyon marad alul mondjuk egy 155 V6-al szemben. 100 fölött már sokkal inkább kijön a V6 erő és nyomaték fölénye. A 156 V6 már más kategória, de az biza szomjas jószág, és semmiképp sem alternatívája egy 1.9 JTD 8V. Ha takarékos és mégis dinamikus autót szeretnél akkor vegyél egy 156 2.4 JTD 10V-t olyan 140 LE körüli teljesítménnyel, aztán Bele a Novitec Powerrail II. úgy mint Bati gépében ettől olyan 170 LE körül lesz a teljesítménye, és akkor van egy takarékos dinamikus kerregős autód, ami tutira jobban megy úgy érzésre mint a valóságban is minta 33-as, de annál kevesebbet eszik, és egy ilyen gép, gondolom valahol 2.5-3 mill körül beszerezheő. Hozzádobsz még 100.000-et és benne van a Novitec is. És még csak Ausztriába sem kell kimenned érte.
Ollah2005-01-20 07:52:47 // 710
Gyári adatok szerint az a 156 V6 jobbat megy 100ig, mint az én kis túrós rozsdaboglyám, úgyhogy szvsz lenne egy fílingje. :) Ha a dízelen is elgondolkodtál, akkor a sima JTD szerintem is kevés lesz. MJET vagy 2.4 JTD-ben kellene gondolkozz. Mivel azonban ezek kib. drága autók, így marad a V6! Ennyi! :))) Te szegéééény! :DDD
SKrisz2005-01-20 07:15:46 // 709
Scott! Nem igazán értelek, de szerintem te magad vagy az aki qrvára nem tudja mit akar. Van egy boxer 33-asod és ezt akarod továbbvinni egy 156-ba? A két autó kicsit sem azonos hullámhosszon mozog és nagyon nem ugyanarról szól. Érzésre valszeg a V6 nem fog úgy menni mint a 33 (sokkal nagyobb kasztni, tömeg stb...stb...) viszont in real life porrá alázza a 33-at. De feelingre biztos nem fogod megkapni amit szeretnél. Ezekután jössz a JTD 8V-vel. Az egy öreguras megfontolt kávédaráló! Messze nem tudja azt amit mondjuk Joe MJTD-je és ha még mindig a 33 az etalon akkor egy kib@szott nagy csalódásban lesz részed... Szóval ha gondolkodsz autócserében először magadban zongorázd le mit akarsz és utána kezd el kutakodni Fastcaristák vagy Batiánusok felé. Mindekettőnek megvannak az előnyei és hátrányai is!:)))
Robi2005-01-20 00:53:54 // 708
Joe autójába érdemes beülni. Várpalotán volt alkalmam. Joe nyomott egy kövér gázt, ránéztem a műszerfalra, és kicsit megdöbbentem, amikor láttam, hogy máris 180-nal megyünk. Nagyon megy az az autó. Szerintem a brutál V6 hang kivételével mindent tud, amit benyás társa.
Scott2005-01-19 22:39:21 // 707
Na végigolvastam egyszerre a több mint 700 hózzászólást, jójózik is a szemem :) Érdekes a téma , eddig vagy talán még most is benzin párti voltam ( vagyok? ) , állandó dilim egy jó "kis" V6, ami szerintem egy 1.7 boxer után az egyetlen előrelépés lehet ( akinek ilyen 33-a van tudja miről beszélek ), de hétről-hétre , napról-napra kezdem belátni azt amit korábban joe is írt, hogy ha az ember családos és kevesebb pénzből kell kijönnie ( fentartás ), akkor mindenképp egy dízel a nyerő. Van egy másik dolog ami nagyon elgondolkodtat : a mostani 33-as nincs 1000 kg ( 970 ) , amihez társul a 118 lovas dupla weber karbis boxer, amivel be kell látni piszkosul pörög a kis gép. A kérdés az, hogy egy 1300-1400 kilós 2.5 V6-os ( mondjuk 155 vagy 156 ) gép megy-e annyival jobban, nyújtana annyival nagyobb örömöt a 33-nál , mint amennyivel többe kerülne a fentartása ? Lévén, hogy tavasszal szeretnék ( ha minden jól megy ) egy autócserét ez nagyon fontos kérdés számomra , régóta rágódom ezen. Eredetileg egy 156 V6-ba gondolkodtam, de akármennyire próbálom magam győzködni , be kell lássam, hogy annak fentartása, mindennapi használatra ( amire nekem kell ) nem éppen kifizetődő. Egyre inkább hajlok egy 156 1.9 JTD felé ( 8 V csak erre telne :) ) . Igazság szerint egyik típust sem volt alkalmam még kipróbálni , ami lehet hogy rég eldöntötte volna a hosszas dilemmát :))
BFMSE2005-01-19 19:46:45 // 706
Ok! ugy lesz!
joe752005-01-19 18:53:11 // 705
Aha 1.9 Mjtd! Majd ha lesz valamikor tali és ott leszünk keress meg! :)
BFMSE2005-01-19 17:09:47 // 704
de most komolyan. milyen motor van abban az autoban? gyari 1,9 MJTD? mert azt nem hiszem... olyan kivancsi vagyok az autodra hogy el sem tudom mondani! ha lesz vmi alfas rendezveny feltetlenul meg kell nezzem !!! :)
joe752005-01-17 11:23:57 // 703
Uff. Tegnapi Tsákvári mutatvány után mivel volt alkalmam gyorsúlni egy 155 V6-al megállípítom hogy a lomha 1.9 JTD a 155 V6 gyorsulását tudja. 400 méteren még fej.-fej mellett haladtunk ami azért figylelembe véve hogy nekem legalább egyszer többet kellett váltanom 100-ig nem olyan rossz. Talán ha lett volna fotocella akkor eldölhetett volna hogy Én voltam-e előrébb 400 m után 5 centivel vagy Ő de talán nincs is jelentősége.
Giorgio2005-01-15 11:46:18 // 702
igen-igen valami hasonlóról gagyognak a híradások.
András bácsi2005-01-15 09:30:27 // 701
Hát molyolt vele egy darabig. Most úgy néz ki átül a haver egy 166-ba. Tegnap már abba is nitrofröccsöt álmodott.
András bácsi2005-01-15 09:29:04 // 700
Erről valahol láttam képeket, de szerintem ocsmány lesz. Olyan egyterűs...
Robi2005-01-15 02:17:33 // 699
Naonállat. Olyan nekem is kellene. Komoly lehet.
Giorgio2005-01-15 02:14:51 // 698
Ez nagyon jó! Aszfaltszaggató betontorpedó egy Cromaból. :-) Ja, hallottátok, hogy lesz új Croma? A Stilo MultiWagon alapjára épített emelt valami lesz, vagy mi, vagy hol, áhh...kérem kaccsojja ki. :))
András bácsi2005-01-14 21:17:33 // 697
A gép nemsokára felétek költözik. Egy Veszprém megyei bontós veszi meg Frici, atűzhajú, ha esetleg ismered.
SKrisz2005-01-14 08:19:52 // 696
Ez jóóó! Szeretem az ilyen elvetemült embereket, akik nem tudják hol a határ... persze nem mindig... :))))
András bácsi2005-01-13 21:41:01 // 695
Kicsit Off-os történetem van. Egyik megszállott haverom Cromába épített 2.4JTD Kappa motort, kapott némi chippet, szintszabályzós Kappa futóművet, 166 fékeket. Ehhez maradt az eredeti kasztni jóval kisebb súlya. Az Astra GSi, a Calibra nem igazán ellenfél, és azt élvezi, amikor a pályán a borotvált fejű BMW-s, Mergás nem érti, hogy a szakadt Croma még 220-nál is ott van mögötte és villogtat.
farki2005-01-13 20:31:02 // 694
Én vasárnap mentem egy OFFüberfaszagermánpdtdhdtökömtuggyamilyencdipassatON ellen. Úgy kb. 90-100-ig próbáltam tartani vele a lépést, de amikor láttam, hogy elfogyott belőle a Diesel Power szúrtem egy hármast, és.... TSCHÜSSS! :-PP
Ollah2005-01-13 15:02:34 // 693
Erről beszéltem volt... Én sem dicsekszem azzal, hogy M3akat fogdosok csokorba, mert nem illik ekkora erőfölénnyel ilyen trófeákkal kérkedni. :PPP
SKrisz2005-01-13 11:54:23 // 692
Na ugye!:PPP
joe752005-01-13 11:52:23 // 691
Aha. Mostanában ez! :))
SKrisz2005-01-13 11:50:48 // 690
Ez igazán szép teljesítmény, de hát ez s ima papírforma nem?:)
joe752005-01-13 11:50:35 // 689
:)))))) Igen és 0-100-ra 8.0. :PPP
Szilárd2005-01-13 11:49:05 // 688
De csak akkor,ha tizenhat szelepes ugye:))))
Ollah2005-01-13 11:46:52 // 687
Csalás! a GSI csak 150 ló!!! :PPPPPPPP
joe752005-01-13 11:44:34 // 686
Urak. Nem tudom mi van a kocsimmal, de tegnap szegedről kifele Dorozsmán a 2X2 sávos úton bepróbált egy Astra GSI és sikerült rútúl bealázni. Úgy kb. 100.-ig szinte fej fej mellett talán minimálisan elötte voltam, de 100 fölött látványosan otthagytam.:) Pedig a GSI ha nem is nyúlnak hozzá 8.0 s alatt tép százra, és valjuk meg 2000-es létére nem lép rosszúl. De Diesel Power vazze! :))
Ollah2005-01-11 09:02:52 // 685
;))) Paco! Jól látod! A súlytuningot mindenképpen a Karácsony körül felszedett és azóta csak méginkább gyarapodó kilóimtól való megszabadulással kell kezdenem. :P LacUS! Van a GTV-ben is powwa, he! Há' ezisch turbós! Csak ez nem 1800-tól ránt meg 3800-ig, hanem 2800-tól 6800-ig. :PPP Nyehehehe... :)))
..2005-01-10 19:47:31 // 684
A magam kis 82 kg-jához remekül paszol akkor a benzines szörnyeteg:)) Ollah,mikor cseréled a GTV-t valami jó kis dízelre?:))))))
Paco2005-01-10 19:40:39 // 683
Igen, tényleg fontos... A nagy tömeg mozgatásához nagy erő kell, ami a dízelekben.... piha :)
Giorgio2005-01-10 18:05:02 // 682
Hápikacsás? :-DDD
SKrisz2005-01-10 15:39:01 // 681
Azt hittem eddig, hogy a topic a dízel vs. benzin vitára vonatkozik, de látom, hogy itt a testtömegindex a mérvadó... :)))
Ollah2005-01-10 15:34:31 // 680
Én akartam őket fikázni (nem meggyőződésből), de veled csak a hasamról lehet beszélni. Pedig ha látnád az úszógumimat!!! :DDDDDDDDD
Szilárd2005-01-10 14:59:11 // 679
Én nem is akartam fikázni a dízel masinákat. Mindenkinek szive joga eldönteni,hogy milyen verdával nyomul. Az "előre meredező pocakom"kifejezés nagyon találó:)))))
Ollah2005-01-10 13:21:45 // 678
NOS, fontos kérdésbe másztunk bele, ami nemigen kapcsolódik a dízeles aggregátok fikázásához (hacsak annyiban nem, hogy a zsírt, ha felolvasztjuk, cseppfolyóssá válik, és a keletkezett halmazállapotú anyagot egy valamirevaló dízelnek illik tudni üzemanyagként hasznosítani) :))), ugyanakkor azonnali riposztot kíván. Tehát: valóban nem volt könnyű egyensúlyozni lefelé elefántcsont tornyodból, azonban a hely szűkét nem az előre meredező pocakom - amit méretei miatt talán illendőbb lenne már gyomornak nevezni - okozta, hanem mérhetetlenül széles vállaim, amelyek szép, gusztusos izmoltsága a sok sportnak köszönhető. Amit a tévében láttam. :P Áuf ungáris: ha rettenetes vállaim miatti "elférhetetlenségemben" lebucskáztam volna a lépcsőkön, puhára estem volna előre meredező gyomromnak köszönhetően. De az meg a szekszepilem egyik fontos része, úgyhogy megtartom. :P :)))
Szilárd2005-01-10 11:58:12 // 677
Azt nem tudom,hogy a nők mit szólnak hozzád,de beismerted amikor alig fértél el a lépcsőházban:))) Apropó: Hívsz majd pajzs ügyben,hogy mi az ábra??
Ollah2005-01-10 11:31:00 // 676
Netán beismertem volna, hogy teltségemben vagyok visszautasíthatatlanul vonzó a női nem számára? Lehetséges, nem emlékszem... :PPP
joe752005-01-10 10:53:56 // 675
Mindenről amiről nem tudsz! :)))
Szilárd2005-01-10 10:41:04 // 674
Kár,hogy nem volt nálam diktafon amikor beismerted:)))
Ollah2005-01-10 10:16:07 // 673
Egyetértek! :P
SKrisz2005-01-10 10:06:32 // 672
Vagy legalábbis ritkán... :))) Joe! Még mindig nem tudom miről beszélsz? Miről is kell hallgatnom?:)))
joe752005-01-10 09:55:45 // 671
Olah. 100 kg alatt nincs ember! :))
Ollah2005-01-10 09:55:04 // 670
Miről? :PPP
joe752005-01-10 09:55:03 // 669
Na akkor az az igaz amiről hallgattál! :))
Ollah2005-01-10 09:54:41 // 668
Csönd! Te tanuljál! Senki nem kíváncsi az ilyen és ehhez hasonló rosszindulatú, minden alapot nélkülöző, otromba megnyilvánulásaidra. Szép vagyok és vékony. Pont. A szipológusom is aszonta, így gondolkozzam. Az segít. Csak nem a fogyásban... :/ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SKrisz2005-01-10 09:31:00 // 667
Én nem is meséltem semmit.. nincs is miről... én halgattam, mint a sír.. :)))
Szilárd2005-01-10 09:12:42 // 666
Tőkesúly???? Na az stimmel:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak