Inner Circle2006-10-19 14:44:34 // 17342
És a prágait össze lehet kötni sörözéssel :-) eddig csak egyszer voltam Prágában a Lausitzringről hazafele jövet, így csak átutazóban, szóval ezt pótolni kell! :-)
Ferke2006-10-19 14:31:23 // 17341
Ha a prágai összejön, már két futamra is ki lehet mennünk komolyabb befekteetés nélkül.:)
Inner Circle2006-10-19 14:19:39 // 17340
Miért hiányzik nektek annyira Imola? OK, tifosik meg minden, de egyrészt ellentmond az "egy ország-egy futam" elvnek (ez a san marinói blöff olyan, mint az "Európa GP" Németországban), inkább lenne Prága mellett egy futam. Másrészt a pálya teljesen alkalmatlan arra hogy a XXI. századi autók versenyezzenek rajta, nekem legalábbis nem jelent nagy élményt, hogy 30 körön át szív egy körönként 2mp-vel gyorsabb autó a másik mögött. Tavaly még élveztem, idénre viszont már megtanultam hogy tökmindegy, mit csinál a hátul jövő, mert itt csak akkor fog előzni ha az első valami elvadult hülyeséget csinál. Jöjjön helyette egy olyan pálya, ahol a hátul jövő úgy kergetheti az elöl jövőt, hogy még némi esélye is van megelőzni. Vagy tiltsák be a diffúzort, jöjjenek a slickek és térjünk vissza Imolára, de a mostani szabályok mellett értelmetlen itt versenyt rendezni (és akkor a helyiek tiltakozásáról nem is beszéltünk). És egyúttal dobják ki Barcelonát is, meg a Nürburgringhez sem ragaszkodom... a Hungaroring idén bizonyított :-) akkor maradjon Imola, de mindig locsolják fel futam előtt! :-)
Ferke2006-10-19 14:14:38 // 17339
Ferke2006-10-19 14:13:34 // 17338
Azért Eklesztón még lát esélyt! Ez bíztató!:)
Halesz2006-10-19 14:00:52 // 17337
De csak akkor, ha azzal autózik hazáig Interlagosból :D
Ferke2006-10-19 13:58:23 // 17336
Xixo2006-10-18 19:20:06 // 17335
Xixo2006-10-18 19:17:52 // 17334
Xixo2006-10-18 19:14:04 // 17333
Xixo2006-10-18 19:12:25 // 17332
mesa2006-10-17 21:35:44 // 17331
Kár hogy ezek közül csak Hakkinen élő, a másik két arc csak viaszbáb :)))
Inner Circle2006-10-17 16:52:58 // 17330
Na ja, hát hülyén is nézett volna ki, ha mint használt céges autót, nagy árengedménnyel árulták volna MS levetett verdáit Maranellóban, és Jean Todt hamukázott volna a parkolóban: "550 Maranello, újszerű állapotban, női tulajdonostól, csak a városban járt vele, sok extrával..."
Xixo2006-10-17 16:52:50 // 17329
Xixo2006-10-17 16:51:11 // 17328
Häkkinen: nem rohantunk a sajtóhoz panaszkodni...
Vazze, ez egy korrekt ember!!! :-)))
Xixo2006-10-17 16:48:28 // 17327
Briatore politikusként folytathatja
Na annak pont jó lenne....
Xixo2006-10-17 16:47:12 // 17326
Grando2006-10-17 10:07:12 // 17325
Szolgálati kocsiként kapta őket használatra, majd visszaadás helyett megvette.
mesa2006-10-17 09:57:17 // 17324
Akkor Massa önként felajánlja a sajátját, csak menjen már az öreg Isten hírével ! :)))
Willy2006-10-17 09:46:50 // 17323
És mi van ha összetöri? Akkor kap másikat? :-)))
mesa2006-10-17 09:45:08 // 17322
Azt nem tudom, hogy szolgálati kocsiként kapta őket, vagy vette.
De arra jól emlékszem, hogy mikor még a Ferrari versenyzője volt Berger, akkor az utolsó szériaszámú F40-est ő a saját pénzén vette, nem pedig ajándékba kapta - mint mondjuk egyet Maradona az öreg Enzotól ...
mesa2006-10-17 09:42:58 // 17321
Forma 1-es kocsit nem vehetett meg. Szerintem az utcai Ferrarikkal kevered. Abból volt neki mindig a legújabb modellből :)
vipex2006-10-17 09:23:46 // 17320
csak hogy a témához is szóljak: én ugy tudom, hogy eddig is megvette az összes autóját amolyan hobbiként
vipex2006-10-17 09:22:55 // 17319
szóval immár jól: Nem, alapból 60% hajt hátra, de a maximum 70% tud előre is hátra is. Szóval alapesetben inkább hátsókerékmeghajtású
mesa2006-10-17 08:49:14 // 17318
"Schumacher már elkönyvelte, hogy a Renault pilótája lesz 2006 világbajnoka.
Ettől függetlenül a Ferrari versenyzője jó hangulatban utazik Interlagosba, s utolsó szolgálati útjára elkísérik legbizalmasabb emberei is: a felesége, Corinna, két legjobb barátja, Heribert Füngeling és Peter Kaiser, valamint édesapja, Rolf az élettársával.
A Ferrari közben nem akármilyen búcsúajándékot készít elő: Schumacher állítólag megtarthatja majd az autóját, amellyel utolsó futamát teljesíti. "
mesa2006-10-17 08:48:15 // 17317
"jó kis Torsent" akartam írni, természetesen :)))
Inner Circle2006-10-17 08:31:57 // 17316
"nem alapban 60 százalékot hajt hátra de a 70/30 30/70 között b ármit t id mármint előre hátra"
Na jó, de alapból mennyit? Vagy nincs alap és már indulásnál is aktívan beavatkozik a rendszer? Én úgy tudom, alapból inkább hátsós.
Xixo2006-10-17 02:17:27 // 17315
vipex2006-10-17 02:16:00 // 17314
Bocs az össze visszaságért ilyenkot 1 után sok kis Pub segítségével nehezebben ír az ember :-)))
vipex2006-10-17 02:14:39 // 17313
Azért az durva lenne ha a Breraban Visco kulpung lenne :-) nincs benne semilyen kulung inkább Torsen Differenciál középen és IC nem alapban 60 százalékot hajt hátra de a 70/30 30/70 között b ármit t id mármint előre hátra, de hátul van még egy differenciál ami 0-100 tudd nyomatékot oszatni. Viszko azért ez nagyon durva
Xixo2006-10-17 02:10:52 // 17312
Xixo2006-10-17 02:03:48 // 17311
Xixo2006-10-17 01:50:25 // 17310
Sőt, szerintem most már ők az idegesebbek!! A Ferrarinál már szerintem elkönyvelték a vereséget, tehát ők már csak jól jöhetnek ki a dologból!!!!
Ferke2006-10-16 21:35:54 // 17309
Reménykedjünk a legjobbakban...:))
mesa2006-10-16 15:20:32 // 17308
Még akármi lehet!
Simán lerohadhat Alfonsinho motorja. És akkor abban az esetben ugorhat az egyéni VB cím is a csapat VB mellett.
Szerintem a Renault emberei cseppet sem nyugodtak az idény lezárásával kapcolatban.
Xixo2006-10-16 13:57:50 // 17307
Szerintem nincs olyan csapat, akinek fontosabb lenne a konstruktőri VB, mint az egyéni. Ilyenkor azért illene meghunyászkodnia...
mesa2006-10-16 13:55:23 // 17306
"Mikor mondott igazat Alfonsó ?" című játékunk mai nyertese :
Inner Circle2006-10-16 13:31:28 // 17305
Kimaradt a cikkből, hogy ugyanakkor Fisico brutálka motort kap, hogy ő nyerjen és akkor el is dőlt a kérdés. Más kérdés hogy az öreg Sith ellen szárnyas rakétával se lenne sok esélye, de hátha...
Xixo2006-10-16 13:25:13 // 17304
Akkor mégse lenne igaz szentéletű alfi megnyilvánulása, miszerint a rönyónak nem is fontos a VB címe?? Mert ha ez igaz, akkor bukhatják a csapat VBt...
Ferke2006-10-16 13:20:43 // 17303
Inner Circle2006-10-16 11:46:51 // 17302
Persze. Ha máshogy nem, hát szekercével. Más kérdés, hogy utána vissza is kapcsolható-e? :D
mesa2006-10-16 11:46:02 // 17301
A Breraban jó kis Visco kupplung van, az ilyen 'intelligens' cuccok vacak Haldex kuplungosak... Ezekről bővebben itt.
Whiteskull2006-10-16 11:44:19 // 17300
Miért, a 8C összkerékhajtása nem új fejlesztés?
És természetesen gondolom egy-két csavart át kellett heggeszteni rajta a felfogatáshoz. :))
Xixo2006-10-16 11:43:39 // 17299
Ha lenne egy ilyen Ferrarim, engem is ez izgatna a legjobban!!! :-))))))))
Ferke2006-10-16 11:41:38 // 17298
Szívesen kipróbálnám bármelyiket én is. Kiváncsi lennék, hogy maga az automatika, ami bekapcsolja a 4kerék meghajtást, az kikapcsolható-e?
Inner Circle2006-10-16 11:35:10 // 17297
Hogy őszinte legyek, még egyiket sem próbáltam :-)
Ferke2006-10-16 10:56:04 // 17296
Konrétan azt írják, hogy új fejlesztés. Azért csak többet tudhat, mint a egy régebbi Porsche fejlesztés, nem?!:)
Whiteskull2006-10-16 10:19:17 // 17295
Gondolom ezért írták, hogy olcsón tudják gyártani, mivel már nem kell kifejleszteni. :))
Inner Circle2006-10-16 10:16:22 // 17294
"A rendszer alapesetben a hátsókerékhajtást alkalmazza. Amennyiben a szenzorok menet közben csúszást érzékelnek, abban a pillanatban bekapcsolják az első kerekek hajtását is."
Nem ugyanez van a Brerában is (és még régebb óta a Porschékban)?