Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Azmo2006-03-15 12:17:25 // 6581
viccelődsz, de az ilyen "egy gumival menjenek az egész versenyen" szabályok után, ne csodálkozz ilyen hülyeségeken ha mégis bevezetik :D Tényleg, valaki gyorsan össze tudja foglalni nekem mik lettek az új szabályok idéntől?
mesa2006-03-15 12:13:36 // 6579
És mennyit számít a tapasztalat ? Ebben a kategóriában szerintem ennek kiemelt jelentősége van. ;DD Kocsid jó ? Mindegy, de le kéne már cserélni, mert öreg. Érted, ugye ? ;)
count M2006-03-15 11:56:40 // 6578
Az biztos, hogy minden csapatnak rengeteg beszállítója van. De az is, hogy a Ferrari és a Toyota a lehető legtöbb mindent házon belül intéz (ellenben pl. a polírozott istennyilaival, akik állandóan küzdenek a motor beszállítójával :/).
Grando2006-03-15 11:56:12 // 6577
Szóval akkor legjobb lenne, ha korhatárt szabnának szted? Lenne egy junior + egy senior forma 1? Vagy az "öregek" kapjanak akkor bónuszpontokat a kor arányában. Szuper ötlet! :DDD
Zsolt1552006-03-15 11:50:10 // 6576
Egy "fiatalabb" versenyzőben több a kockázat vállalás, és kevesebb félelem érzet van. Ráadásul a reflexek is másként működnek! Ebben a kategóriában szerintem ennek kiemelt jelentősége van. Tévedés ne essen, nem írtam le a többieket.
Azmo2006-03-15 11:41:18 // 6575
na igen, good point
Grando2006-03-15 11:38:49 // 6574
És akkor mi van, ha beültetsz egy 120 éves matuzsálemet a verdába, és xarrá veri a mezőnyt? Tűnjön el, mert öreg????
Azmo2006-03-15 11:27:51 // 6573
Montoya???? vazze, azé az még fiatal....igaz szart se tud, amig be nem nő a feje lágya....
Zsolt1552006-03-15 11:24:07 // 6572
O.K. akkor visszavonom! Rosszul tudtam. Én úgy tudtam, hogy a csapatok az autók bizonyos alkatrészeinek gyártását - főleg a karosszériáét - különböző cégeknek adják ki.
Zsolt1552006-03-15 11:17:41 // 6571
Nagyon nagy, és jó versenyzőnek tartom Schumachert! De néha az az érzésem, hogy az Ő korosztályának/generációjának (Villneuve, Coulthard, Montoya) már lassan lejárt az ideje. Sok a fiatal, és tehetséges fiatal versenyző: Alonso, Raikkonen, Rosberg. A Ferrarinál is be kellene ezt látni, és a frissitésen, a váltáson kell(-ene) lenniük!
count M2006-03-15 11:16:16 // 6570
Toyota biztos. Amúgy pl. a kis méretű de extra súlyú, speckó ötvözetből készített egyedi ballaszt-súlyokat egyetlen egy cég gyártja megrendelésre - gyanítom a vörösök is tőlük veszik, mint mindenki más. :)
Mike.2006-03-15 11:08:59 // 6569
Akkor oda az élvezet. Én nagyon tudok örülni, ha kusban van Lacika és hallgathatom a motorok hangját. :-)
csocsi2006-03-15 11:04:01 // 6568
Legfeljebb lehalkítod :)))
Tom122006-03-15 11:00:36 // 6567
kepott = kapott...
Tom122006-03-15 10:59:25 // 6566
Azt hiszem, inkább a "kis Rosberg"-re "jegyeznek elő.:-) Igaz, 1 futamból nem lehet megítélni egy versenyző képességeit, de alakított már szépeket más sorozatokban is, következő generációnak meggondolandó...
Mike.2006-03-15 10:58:52 // 6565
Egy bögyös szőke, köcsög dumával. Na még pont az hiányzik. :-)))))
Mike.2006-03-15 10:57:25 // 6564
Nagyon sokan így gondoljuk, de sajnos bevan betonozva az ertéelbe. :-(
Zsolt1552006-03-15 10:54:38 // 6563
Már úton van a kis Palik, úgy hogy már meg van utána ki fogja közvetíteni a F1-et!
Azmo2006-03-15 10:50:31 // 6562
Palik monnyon le!
Zsolt1552006-03-15 10:49:48 // 6561
"Néhány éve ez igaz volt, azóta viszont van önálló Toyota, Honda és BMW-csapat. A "mai napig" meg pláne nem igaz, mert közben is voltak ilyen csapatok." Az utolsócsavartól kezdve, a motoron át a karosszériáig valóban mindent ők készítenek??? A Ferrarinál igen, a többiekben nem vagyok ennyire biztos.
Tom122006-03-15 10:49:34 // 6560
Nem lenne csoda, vasárnap is szinte "életre kepott" a tavalyi "depressziós" év után...:-) ...csak 2 dudás 1 csárdában... ...nem tudom, hogy alakulna...??
Zsolt1552006-03-15 10:46:01 // 6559
Maximálisan egyet értek veled a "Palik" kérdésben!!!
Azmo2006-03-15 10:12:46 // 6558
hmm, pedig azt hittem idén még vb bajnok lesz és abbahagyja
mesa2006-03-15 10:10:41 // 6557
Alonso nem lesz soha a Ferrarinál. Meg is mondta a Todt, hogy nekik tehetséges fiatalemberekre van szükségük, mint Raikönnen, Alonso nem érdekli őket. Ezután igazolt a McLarenhez Alonso, miután látta, hogy a vörös hadseregnél hiába kopogtat :DD
Ferke2006-03-15 00:08:27 // 6556
Durva lenne, Alonso a Ferrarinál. Kimivel nincs baj, Ferrarinál nyerhet, egye fene...:)
Xixo2006-03-15 00:03:49 // 6555
Lécci várjatok már egy évet Kimivel! Jövőre, ha minden igaz már nálunk lesz és akkor nyerhet! :-))) Csak alfonzót ne hozzák ide, mert akkor kifordulok magamból...
Xixo2006-03-15 00:00:03 // 6554
Az biztos! Gondolom a nagyokos biatórétól tanult. Néhány éve még szimpi volt a dácsia, de már nagyon elszálltak maguktól. Gondolj csak a 2005ös pólós esetre. Ki az a Sumi? Hát idén megtudják!!! :-)))
GEORGE2006-03-14 23:45:13 // 6553
De minek integetett???? Hisz egyik versenyzőtársa se láthatta, hogy integet!! Túlon, túl nagyképű a kiscsávó...
Xixo2006-03-14 23:39:01 // 6552
Hát az tényleg nagyon vicces volt! Hogy integetett mindenkinek a hős alfonzó. 2005-ben már láthattunk ilyet tőle, csak akkor a fizikellának mutogatott. Persze akkor nem volt hőbörgés a csapatsorrend miatt! Pedig szerintem lekörözni nem lehet olyan nehéz...
Grando2006-03-14 23:21:56 // 6551
Ma este hallottam vmelyik sporthírekben, hogy Schumi valószínűleg további 2 évre meghosszabbítja a szerződését a Ferrarival, és jövőre Kimi-gép lesz a csapattárs. Hmmm...
Satti2006-03-14 20:08:10 // 6550
Kimi még sosem volt másodhegedűs,a Ferrarihoz csak akkor megy,ha az Öreg már nincs,legalábbis ez a logikus,de majd meglátjuk.
Tedi2006-03-14 20:02:20 // 6549
Viszont, ha jövőre is marad és a Rai megy oda, akkor megint csak másodhegedűs lesz.
Satti2006-03-14 20:01:05 // 6548
Az biztos.hogy Massa-nak kell idén mutatnia vmit,1-2 alkalommal idén már fel kellene kerűlnie a dobogóra,ha jövőre is akar szerződést és piros overallt:)
Ferke2006-03-14 19:54:42 // 6547
Elöl lesznek azok, igazából kettős győzelem a cél, nekem 1 Ferrari nem is elég elöl...:)
Satti2006-03-14 19:49:27 // 6546
Malajziában a párás meleg,azért még bekavarhat,ill.az erős eső sem ritkaság ilyenkor,na az még érdekes lenne.
Mike.2006-03-14 19:17:58 // 6545
Engem nem érdekel, hogy hogyan csinálják, csak elől legyenek a Ferrarik. :-))
Satti2006-03-14 19:11:22 // 6544
Az úgy jó is,mert onnan simán nyer,már megszokta.Nem akarják,hogy olyan unalmasak legyenek a futamok,mint 2004-ben,ferrari indult előlről,Ferrari nyert,közte dögunalom.Itt van egy kis kavarás,vagy müszki hiba,vagy 10 helyes bűntetés,onnan utána dobogó.
Mike.2006-03-14 19:05:58 // 6543
Jaa, Kimi nyer....az első edzésen, és így a 17. helyről indulhat. :-)))
Satti2006-03-14 18:56:26 // 6542
Bocsánat,de vmi nem stimmelt az előbb.
Satti2006-03-14 18:40:46 // 6541
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Satti2006-03-14 18:40:43 // 6540
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Satti2006-03-14 18:40:08 // 6539
Nem akarok vitatkozni,de most vasárnap Kimi nyer,majd legközelebb nyerhet a Ferrari is egye fene:)Egyébként épp most olvastam az f1hírek.hu-n,hogy Kimi menedzsmentje,a Toyotánál járt,megnézték a céget,ez nem tudom,mit jelent,hogy itt is körűlnéznek egy esetleges szerződés miatt,vagy ez csak kamu,kell egy kis hűlyítés.Sztem,nem kellene ezt variálni,az Öreg jövőre elmehet pihenni,Kimi meg mehetne a Ferrarihoz,ami,ha jó marad,vagy inkább még jobb lesz,akkor alázza majd a mezőnyt.
Ferke2006-03-14 17:01:34 // 6538
Ne viccelj már, nem közelező lenyilatkoznia, hogy segített nekik a Sumi büntetése, ebben az esetben nem pecsételhetjük meg azzal, hogy ostoba, veszteni nem tudó, fecsegő valaki. Lehet, hogy egyébként az, de ez a nyilatkozat pont nem az Ő érdeküket szolgálja, amiatt nem kell magyarázkodnia, hogy megnyerték a futamot.:))) Csodálom a dácsiásokat, hogy elismertek egy ilyen tényt, és Sum nyilatkozatát ezzel meg is erősítették. De olyan mindegy, vasárnap nyer a Ferrari és kész.:)))
vipex2006-03-14 16:47:56 // 6537
IC "A hátsó szárny eleméről úgy szól a szabály, hogy NEM LEHET FLEXIBILIS - pont." akkor a F1 most be lehet zárni mert olyat nem lehet csinálni semmilyen szilárd anyagból aminek nincs rugagalmassága és ha szárnyat mint kéttámaszú tartót képzelünk amelyre valamilyen szintű leszorító/felhajtó erő hat ( márpedig hat ha megy vagy felhajtó vagy leszorító akár milyen is a profilja mert tökéletesen sima felület és aszfalt esetén is figyelembe kell venne a föld görbületét :-) ) akkor mindenképpen alakváltozást szenved magyarul flexibilisé válik az erő hatására, ennek csak a mértéke kérdéses nem? Tehát mégis csak a mérték a kérdés azt pedig egy merőeszközzel ellenörzik nem? :-))))))))))))))
mesa2006-03-14 16:42:15 // 6536
A szabály az, hogy 5 kg-ot fél óráig kell rajta tartani, és nem süllyedhet le hátul 2, elől 1 mm-t. Érdekes, utána néztem, és sem a McLaren, sem a BMW, sem a Williams, sem a Toyota nem használ hátsó merevítő rúdat a szárny alatt. De gyanítom a Torro Rosso és a Midland, valamint a Red Bula sem. Ezek mind csalók, akár a Ferrari - a te szemszögedből ? :DDDDDD
mesa2006-03-14 16:35:18 // 6535
Nem, csak te írsz érdekes dolgokat :-) Érdekes, mert egy alfás fórumon egyedül TE fikázod a kis tesó Ferrarit :DD
Inner Circle2006-03-14 16:22:18 // 6534
A hátsó szárny eleméről úgy szól a szabály, hogy NEM LEHET FLEXIBILIS - pont. Nem úgy, hogy ha a teszten átmegy, akkor szabályos! Ha átmegy a teszten, attól még lehet szabálytalan - gondolom olvastátok a szabályt, abban világosan le van ez írva, sőt az is pontosan benne van, hogy a FIA bármikor bevezethet új tesztet. Nem tette meg, lelke rajta, akkor mostantól a többi csapat is csinálhat ilyen szárnyat - sőt meglepődnék, ha nem lenne máris ilyenjük a szélcsatornában. (A Renault már 2003-ban feszegette a szabályokat, az is ugyanolyan necces volt, mint most a Ferrari.) Az eset 2000-re emlékeztet, amikor MS sokat volt a pole-ban, de a McLarenek általában lerajtolták (a spéci diffijükkel), ezért az öreg Sith elkezdte rajt után keresztbe húzni az autót a pályán. DC ezt kifogásolta a FIA-nál, a FIA meg azt mondta, hogy szabályos. OK, mondta DC, csak ezt akarta tudni. A következő futamon ő volt a pole-ban, keresztben rajtolt ő is, Schumachernek korrigálnia kellett és ennek következtében Fisichella a Benettonnal ezerrel beleszállt a seggébe, mindketten ki is estek. De Mihály utána korrektül elismerte, hogy DC-nek semmit sem vethet a szemére.
Inner Circle2006-03-14 16:16:26 // 6533
Akkor döntsétek el, hogy Pat Symonds az abszolút hiteles forrás (és a Williams gumijai félelmetesek), vagy ostoba, veszteni nem tudó, fecsegő valaki (és oktalanul vádolja a Ferrarit) :D (Vagy legalább tegyétek be a hiteles forrásokat (ne magyar oldal legyen, mert ott olyan fordítások vannak hogy csak nyüszít az ember), mert én nem találom sehol. Amit én találtam, ott Pat Symonds nem beszél a Bridgestone-okról.)
Inner Circle2006-03-14 16:10:06 // 6532
Te teljesen el vagy tájolva, pajtás :D Veszekedni??? Ugyan már, ez egyáltalán nem erről szól. Beszélgetünk, érvelünk vitatkozunk; régen rossz, ha ebből veszekedés lesz. Amit leírtam, az teljesen logikus és tényeken alapszik. Még csak nem is a drukkerség miatt mondom, mert nekem se Alonso, se MS nem a szívem csücske. Ha nem értesz vele egyet, akkor cáfold meg, de ne csinálj belőle személyes kérdést. Egyébként láthattad a futamot: az első box előtt Alonso hátránya 6mp volt. A rajtnál tankolt benzin az első boxkiállás idejét határozza meg, Schuamcher előnye miatt ekkor a Ferrarinak lehetősége volt TETSZŐLEGESEN meghatározni a második boxkiállás idejét, és Schumacher mindenképpen bőven Alonso elé jött volna vissza. Egyébként is mindegy volt, hogy Schumacher előnye 1 mp vagy 10mp, mert az első box után Alonso körönként fél másodpercet vert Schumacherre és a 6mp hátrányát néhány kör alatt behozta, utána tartotta az 1,5mp távolságot. Melyikkel nem értesz egyet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak