Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Inner Circle2005-08-01 10:19:03 // 3331
Ja, 4. Trulli 23 ponttal és utána jön JPM.
Inner Circle2005-08-01 10:18:22 // 3330
Én támogatom a mostani helyzetben, csak sajnálom hogy ez a helyzet előállt.
zolee1452005-08-01 10:17:39 // 3329
fére értettél! teljesen nyilvánvaló, hogy normális ember annak drukkol aki szimpatikus, nem annak aki épp elöl megy, ez így van jól! arra reagáltam, hogy nem lehet az alapján istenné nyilvánítani valakit, hogy hány vb címe van, mert sok Schumák drukkerrel beszéltem akiknek már akkor ő volt az isten amikor még fangionak több vb címe volt. Szerintem nem csak a számokon múlik! Az eredményesség nem egyenlő a legjobb pilóta fogalmával. Ettől függetlenül elfogadom, hogy Neked MS a legjobb, mert nekem meg Senna volt, és abból sem lehetett volna kiállítani engem. Az hogy itt megy a vita az csak egy dolog, mindenki elmondja a véleményét és kész, nem hiszem hogy holnaptól bárki is másnak szurkolna. A mai mezőnyből nekem a legszimpatikusabb Montoya, így ha mondjuk hátulról felökleli MS-t, aztán még a kavicságyban jól meg is veri akkor sem azt mondom, hogy ő volt a hibás, hanem MS ment lassan, és meg is érdemli a verést! :)))) Persze ez ki van sarkítva, talán objektíven is meg tudnék vizsgálni egy ilyen szitut...
GEORGE2005-08-01 10:15:11 // 3328
Dehogynem lesz jó!!! A legjobb megoldás lesz az egy gumi beszállító!!!!! Csak McLaren-sek félnek ettől mert akkor tényleg oda lesz az a halvány esélyük is a győzelemre amit most a Bridgestone miatt van nekik :-)))) Részemről nagyon jó ötletnek tartom az egy fajta gumit! Mindenkinek legyen a gumik végett egyforma tapadásuk a többit oldja meg a csapat! :-)
Inner Circle2005-08-01 10:15:02 // 3327
Ha valakit érdekel, a régi pontszámítás szerint a VB állása (ha minden igaz): 79 Alonso 54 Raikkönen 37 M Schumacher 22 Montoya SZVSZ jobb lenne.
joe752005-08-01 10:11:56 // 3326
Ismerem a McLarenes mentalitást, jó pár helyen belebotlottam már. ŐK. MS-t helyből utálják, túl sok győzelemtől fosztotta meg kedvenc csapatukat. Így Ők sosem ismernék el a Ferrari és MS dominanciáját, inkább beszélnek csalásról, feket mágiáról, meg mindenféléról.
joe752005-08-01 10:08:08 // 3325
Ugyan már fiuk. Miért ne lenne jó ötlet az egy beszállító? Évtizedekig nyomta a Good Year egyedül és milyen király versenyek voltak akkor is? A ferrari meg úgy is gumigyilkos, ( ugye IC? ) vagyis a Michlein gumikkal sem lennének előrébb ( szerintetek ) vagyis emiatt nem lenne veszélyben a McLaren elsőbbsége......Akkor miért nem támogatjátok az öteletet???
GEORGE2005-08-01 10:05:19 // 3324
... a kezdetektől fogva Ferráris voltam, akkor is amikor nem ment a "talicska" és ha az eljövendőben se fog menni akkor is Ferráris leszek! Nem fogok csapatot "váltani" azért mert másoknak jobban megy!! A FERRÁRI egy mitosz is egyben, a Merga ezt sose fogja elérni az csak egy autógyártó fog maradni mindig is!!!!!! MS-el kapcsolatban: mint ember nem igazán szimpi, de hogy mocskosul tud vezetni ahoz senkinek nem lehet kétsége!
zolee1452005-08-01 10:03:02 // 3323
Így van!! Egy olajszállítót az F1-be! Mellesleg én már vázoltam pár hete ennek a végeredményét, ami egy F1 márkakupa lett, ahol eldőlhet ki csinál jobb bukósisakot! :))) Mindenki kitalálhat egy olyan alkatrészt ami ha azonos lenne akkor ő lenne a legjobb csapat, mondjuk a Minardi meg a Jordan nem, de a többiek igen.
joe752005-08-01 10:02:02 // 3322
A BAR azért nem azért tart ott ahol mert olyan gyenge lenne. Hanem ugye kizárták őket két futamról elvették az addig megszerzett pontjaikat, magyarul az idény felénél még pont nélkül áltak. Azóta button azért domborított párszor, volt pole pozició, dobogó meg jópár pontszerzése. Azt hiszem a BAR csapot elérte minden negatí dolog ami az F-1-ben előfordúlhat. Gyakorlatilag a Francia nagydíj óta számíthatjuk az idényüket. És a Honda motor meghibásodása miatt is jópárszor ki kellett állniuk. Válkeményem szerint a BAR. a 4. legjobb csapat a Renault, McLaren, Ferrari mögött, de ha nem lett volna a kizárásuk simán lehetnének akár 3.- helyen is.
Inner Circle2005-08-01 10:00:09 // 3321
Jó, persze. Hagyjuk.
GEORGE2005-08-01 09:56:12 // 3320
Nekem nem kell hogy nyaljál de azért tudd, hogy mit irsz!! az "egyszerűt" pedig kikérném magamnak! Végig olvastam a mostani hsz -det mégsem irtam rád semmi sértöt! pedig lehetne a te látásmodód miatt is! Csak én tisztelem mások nézőpontját még akkor is baromságot ír!
Inner Circle2005-08-01 09:47:10 // 3319
Érdekes hogy évtizedeken át milyen jól elvoltunk több gumiszállítóval, most meg ugyanez tönkreteszi a versenyeket :-(
Inner Circle2005-08-01 09:46:21 // 3318
Nem gondolom hogy képtelenek lennének beállítani az autót, csak azt, hogy az autó tervezési paradigmái GYÖKERESEN megváltoztak 2004-től 2005-re, és ehhez a Ferrari nem tudott olyan jól alkalmazkodni, mint a többi csapat. (Nyilván azért is, mert sokáig a Bridge sem tudott normális gumit csinálni, és egy nemlétező gumihoz nehéz jó autót csinálni. És a BAR is ugyanúgy eltűnt a süllyesztőben tavalyhoz képest, mint a Ferrari, pedig ők Michelinen mennek. Viszont az tavaly is köztudott volt, hogy a Honda bivalyerős motor, viszont a kaszni hulladék...) Eddig megtehették hogy 20 kör alatt leőrlik a gumikat, most már nem. Az ilyen alapvető újításokon rendszeresen az addigi legjobb csapat szokott elvérezni, ez ugyanolyan nagyságrendű mint a turbókorszak vége, a tankolás engedélyezése vagy a '98-as méret-módosítások. De van közelebbi példa is: a motornak is két hétvégét kell kibírnia, és a Mercedesek rendszeresen csak egyet bírnak. Enélkül Kimi messze vezetné a VB-t. Ugyanúgy nem tudtak alkalmazkodni a megváltozott követelményekhez, mint a Ferrari. Ahogy te a gumira fogod a Ferrari minden baját, mondhatnánk azt is hogy a Mercedes kizárólag az olaj miatt nem bír ki két hétvégét.
joe752005-08-01 09:23:59 // 3317
IC. Ezzel az állításoddal egyszerűen nem értek egyet. És sajnos nem tudom semmi mással alátámasztani mivel arra semmi esély hogy idén a Ferrari legalább egy versenyt Michlein gumikkal tegyen meg. A Farrari évek óta a legjobb konstrukcióju autó volt, lehet hogy még ma is az. Etalonnak számít az F-1-ben. Gondolod hogy képtelenek normálisan beállítani a hátsó futóművet? Nem hinném. Egyszerűen csak lágy keverékkel tudják tartani a lépést a Michlein keményebb keverékével, de ez csak a táv első harmadáig, max. a feléig elég. Sajnos idén ez van. remélem minnél elöbb bevezetik az egy gumiszállítós szabályt, mert az hogy ki tud jobb gumit gyártani sokkal kevégbé érdekel, mint az autók és a pilóták valós tudása.
zolee1452005-08-01 09:13:50 // 3316
akkor mégrosszabb a helyzet...
Inner Circle2005-08-01 09:06:34 // 3315
Ez csak egy lehetőség volt, végül viszont felmentették őket.
Inner Circle2005-08-01 09:06:02 // 3314
Úgy látom mindenki hörög a gumik miatt, pedig a Bridge óriási lépést tett előre. "eddig a verseny felénél melegedtek be viszont nem koptak annyira tehát használhatatlan volt most gyorsan bemelegszik és a verseny felére elkopik viszont legalább igy is használhatatlan" - egyáltalán nem használhatatlan. A régi Bridge-dzsel itt sehol se lettek volna, itt nem csinálhatta volna meg MS ugyanazt, mint Imolában. A Bridge teljesen a jó irányba megy, jó a kvali és a versenytempó is, csak nem elég tartós. Ami viszont már a Ferrari, mint autó problémája, legalább ugyanakkora részben mint a gumié. Év eleje óta mondom hogy a Ferrari kaszni zabálja a gumikat, ez most is látszott. Joe, hiába mondod hogy "ismét meggyőzött azon állításom helyességéről, hogy a Ferrarival mint autóval semmi baj". Éppen ezen a versenyen látszott eddig a legtisztábban, hogy ez az állítás helytelen. A Bridge önmagában nem lehet tökéletes, ahhoz egy gumikímélő kaszni is kell - mint amilyen a McLaren. Tavalyig teljesen jól működött, hogy sz.rrá koptatják a gumit 20 kör alatt, aztán cserélnek. De ennek vége, és tessék csapatszimpátiától függetlenül tekintetbe venni, hogy ha ezután a guminak 70 kört kell teljesítenie, az nem csak a gumin múlik, ahhoz az autót is változtatni kell.
zolee1452005-08-01 09:02:52 // 3313
annyiban sántít ez a dolog, hogy sztem te már akkor is azt mondtad hogy Schumák az isten amikor még csak négyszeres vb volt, pedig akkor még Fangio volt az isten. :)))
Inner Circle2005-08-01 08:50:54 // 3312
Jó, te egy egyszerű srác vagy, de ezen nem fogunk összeveszni, hajrá Schumi :-)
Inner Circle2005-08-01 08:49:16 // 3311
Hali! Jó kis futam volt, a Hungaroringhez képest egyenesen fantasztikus. Gratula Májkölnek és a Ferrarinak, láthatóan a jó irányban haladnak, habár bejött az előre borítékolható belassulás féltávtól - a kompromisszum a kvali és a racepace között továbbra is megkerülhetetlen, de bemutatták hogy a csapat még mindig képes veszett jól kihozni mindent a csomagból. (Gondolom egy új Bridge is volt a pakliban.) Kimi félelmetes győzelmet aratott a szombati elsőnek kvalizás után, ennek a jelentőségét nehéz lenne túlhangsúlyozni a McLaren nyugodtan levehetne 50 lóerőt a motorból, még így is elsők lennének, és odaadhatná... hát, mondjuk a Ferrarinak, akik így garantáltan beelőznék a Renault-t. Lehet hogy a valóságban is ez lesz... könnyen el tudom képzelni, hogy Todt és Dennis megegyeznek hogy amennyire lehet, támogatják egymást a Renault ellenében. A McLarennek létfontosságú hogy Schumacher elszedje Alonso pontjait, amennyit csak lehet, a Ferrari meg biztosan szívesebben kap ki a McLarentől. Meg aztán Ron és Jean amúgyis olyan régi jó haverok :DDD Na elolvasom, mit írtatok...
SKrisz2005-08-01 08:48:07 // 3310
Teljesen egyet ertek. Ha a kocsog Bridge gumit nem lennenek ilyen vilagraszoloan szarok, a Ferrari mar reg az elen lenne megint...
zolee1452005-08-01 08:37:35 // 3309
köszi a választ, akkor most már én sem tudom:)))))))))))
joe752005-08-01 08:35:43 // 3308
Az első kiállásig egyáltalán nem tartotta fel Kimi-t, ha így lett volna akkor már ez első kiállások után Kimi vezetett volna. Ahogy a Gumi kopott úgy lassult MS. Ő nagy taktikus. A 2. kiállás után már csak annyira nyomta hogy épp elég legyen. A biztosra ment. Tudta hogy Kimi-vel nem tud mit kezdeni, és hogy számára tök mindegy hogy 10 vagy 40 mp.-el 2. Vigyázott a gumikra, nehogy defektet kapjon, és így simán bezsebelte a 8 pontot. Pontosan az történt amire számolni lehetett. A verseny elején összeszedett annyi előnyt a Toyota, Bar, stb . csapatok ellen ami a végéig kitartott. Azt pontosan tudták hogy féltávtól hanyatlás kezdődik. Fasz kivan a gumiszabálytól.
SKrisz2005-08-01 08:28:46 // 3307
Hat ha csak kerdezted akkor valaszolok: Nem tudom!:)))
zolee1452005-08-01 08:26:46 // 3306
semmi gond, csak tényleg érdekel mi ez a nagyképűzés... nem Alonso a kedvencem, még csak Rönó szimpatizáns sem vagyok, de én nem érzem ezt a nagyképűséget. nem torokugrás volt, annyit az egész F1 nem ér, hiszen nincs benne részvényem, csak kérdeztem.:)
SKrisz2005-08-01 08:22:01 // 3305
Zolee! Neked van valami reszvenyed az F1-ben es azert erzed szukseget, hogy ennyire beleugrasd magad ebbe a kerdesbe? Ha tenyleg ugorjunk mar egymas torkanak, mert valakinek mas a velemenye... nemaaaa...
SKrisz2005-08-01 08:17:31 // 3304
Jo kepek... Majdnem az osszes, de az egyik az tutti... :DDDD
zolee1452005-08-01 08:03:46 // 3303
azért annyira nem ájulnék el ettől a 2. helytől! Nem azért mert Montoya kiesett, és úgy csak 3. lett volna, mert nincs olyan hogy volna, nem bírta az autó kész... Maga a hátrány az ami durva! MS az első két részben feltartotta Kimit, majd amikor letisztult a pálya, akkor a 3. részben megkapta MS a 3. tankoláshoz szükséges mp-ket. Ralf nem igazán tiszteli Misit??? Ez vicc! Szerintem jobban vigyáz rá mint a saját biztonsági öve meg a bukósisak, mintha a csapattársa lenne... Persze ez fordítva már nem igaz.
zolee1452005-08-01 07:47:12 // 3302
valaki tényleg elmondhatná már nekem hogy miért mondjátok, hogy nagyképűek a Rönósok! gondolom láttátok már is istent miután leintik egy futamon amit megnyert? majdnem kiugrik a kocsiból. Az a megérdemelt győzelem utáni örömtánc ugye? Alonso bármit csinál az nagyképű. Volt olyan az elmúlt években hogy nem MS-é lett a pole. Erre mit mondott? "nem az időmérőt kell megnyerni, hanem a futamot" Ez ugye nem nagyképű??? Igaznak igaz, de ez is van annyir lenéző, mint amennyire negyképű Alonso mutogatása. Most miért nem mutogatta hogy hanyadik lett? Egyrészt csak 10 ujja van amit a kocsiból ki tud mutatni, másrészt meg Schumáktól sem láttam a fentebb említett örömtáncot miután az idén néhányszor elpicsázta őt a Minardi! (tudom hogy nem a Minardi előzte meg, de csak azért nem mert későn készült el az új autójuk, és japán gumikon mennek) :))) Persze valahol megértem Alonsó "lenagyképűzését"! Valamibe bele kell kötni... ugye a Jordan és a Minardi nem számít, az összes többi csapat meg aki megelőzi a ferrarit abba mindbe bele lehet kötni. A BMW mélyrepülésben van, a Merci megbízhatatlan, a Redbull még tartósan nem jó, a BAR az köcsög mert csalt, de legalább megbüntették, a Sauber sehol nem lenne az istencsászár Ferrari motorok nélkül, a Toyota csak az időmérőn jó, de itt van a Rönó. Mit kellen rájuk kitalálni? Gyorsak, megbízhatóak, nem ferrari motort használnak...hmm, megvan, ők a köcsög nagyképűek!!!
zolee1452005-08-01 07:30:28 // 3301
én ugyanezt mondom Schumákra! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
zolee1452005-08-01 07:29:25 // 3300
nem az összes pontra gondoltam, de akkoriban arról szóltak a híradások hogy az azon a futamon szerzett csapatpontokat elvették.
joe752005-08-01 06:59:19 // 3299
Jó kis futam volt. Ismét meggyőzött azon állításom helyességéről, hogy a Ferrarival mint autóval semmi baj. Még mindig nyerő autó lehetne, egyedül a gumik azok amik ezt nem teszik lehetővé.
GEORGE2005-08-01 00:21:41 // 3298
Miiiicsodaaa? :-))) De a közönség akkor is egy mergát látott lerobanni nem?:-)))))))))
Slowfeet2005-08-01 00:17:06 // 3297
Ebben tévedsz! A helyzet a következő: Bizonyos F.A. spanyol illetőségű, szokásához híven a legutóbbi csütörtököt is azzal töltötte, hogy barátaival és egy bizonyos F.B. nevű menedzserrel, meghackelte K.R. nevű finn állampolgár versenygépjárművének szoftverét, hogy az a vasárnapi verseny adott körében a motorolajat megtúrósítsa. F.A szándékai azonban egyrészt szánalmas vasárnapi teljesítménye miatt nem teljesültek, másrészt (itt a lényeg) a McLaren csapat dekoratőre teljes véletlenségből rosszul matricázta fel a team autóit, így K.R. járművére a J.P.M. számára fenntartott jármű feliratai kerültek. Mivel több dekoranyag a csapatnak nem állt rendelkezésére, így a pilóták autót cseréltek. Na ez a hiteles story, hogy mér nem Raikonnen esett ki, és ezt Czollner "jujujujujujjjj" Gyulától tudom :))))))))))))))))))))))
GEORGE2005-08-01 00:05:12 // 3296
Az fikázd hogy megint több körre irták ki a versenyt mint amira a merga tervezte az egyik gépet ma! :-))))
Slowfeet2005-08-01 00:03:22 // 3295
ok bocs...csak ma még semmi rosszat nem tudtam mondani a McLarenről....pedig nagyon szeretnék
Tedi2005-08-01 00:01:27 // 3294
Amíg ment a finn himnusz, lent a szerelők mutogattak valami táblát, hogy "This is for you xy".
GEORGE2005-07-31 23:59:15 // 3293
hm..... elég morbid!
Slowfeet2005-07-31 23:57:06 // 3292
Szerintem meg ez a minimum!



Vörös zászlónk leng, lengeti a szél.....

Halesz2005-07-31 23:51:00 // 3291
Hülye vagy... azért ez a minimum szerintem.
Slowfeet2005-07-31 23:50:30 // 3290
Ja télleg részegen leesett az erkélyről.....és Kimi félt, hogy ha pezsgőzik ő is leesik?
Csöri2005-07-31 23:47:34 // 3289
Akkor még sem.:(
Csöri2005-07-31 23:46:59 // 3288
Iceman.:)
Halesz2005-07-31 23:46:30 // 3287
Ja, így már értem... csodálkoztunk is, hogy nem láttunk fekete szalagot, vagy ilyesmit... de így már értem!!!!
kando.2005-07-31 23:46:16 // 3286
Nem az ő csapatszakácsuk ugrott kis a szállodából? Esetleg amiatt nem lehetett (nem akartak) nagyon örvendezni...
count M2005-07-31 23:45:29 // 3285
Mert meghalt az egyik séfjük, azért. Állítólag.
Slowfeet2005-07-31 23:43:59 // 3284
Még nem sikerült kiderítenem, vki nézte a közvetítést? mármint ott elmondták?
Halesz2005-07-31 23:43:56 // 3283
Mondjuk két hülye némettel úgysem lehet jót bulizni... :)))
Halesz2005-07-31 23:41:16 // 3282
Kimi miért ment le olyan gyorsan a dobogóról, nem akart ünnepelni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak