Satti2012-10-05 17:51:12 // 
100581 
	Helló mindenki, rég jártam erre, sztem sűrűn nem is fogok. :)
Természetesen hajrá Kimi! :)

 
	Kazes☻2012-10-05 10:45:02 // 
100580 
	Mert az FIA csak úgy van? :)
Amúgy meg ha igen, akkor úgy tűnik ez így megy már egy jó ideje. Senki nem néz el a másiknak semmit, anno ezért vizsgálták a Ferrarit is hajlékony szárny(ak) miatt. 'Vica-verza'...
	
 
	Selmak2012-10-05 10:27:29 // 
100579 
	Saját magukat feljelentették a FIAnál?
	
 
	Kazes☻2012-10-05 10:23:09 // 
100578 
	McLaren és a Red Bull?
	
 
	Selmak2012-10-05 10:10:46 // 
100577 
	Na erről beszéltem amikor ez erős FIA-s hátszelet emlegettem a ferka esetén. Mert ugye megint ki kavarja a szart?
	
 
	Buksi2012-10-04 22:28:00 // 
100576 
	Nem semmi adatok! :-)
	
 
	Xixo2012-10-04 22:11:03 // 
100575 
	Na igen, csak akkoriban még szabad volt tesztelni, amit a legendák szerint Sumi és a Ferrari éjjel-nappal ki is használt...
	
 
	
	Azért most eszembe jutott Winston Wolfe azon mondata amivel nyugalomra intette a jól végzett munka "örömmámorában" úszó gengsztereket.:DDD
	
 
	Tommi2012-10-04 20:48:37 // 
100572 
	Látod, Te meg én ilyenek vagyunk, de sajnos a "plebs" nem, akik csak divatból néznek F1-et :) Én is emlékszem a 6 indulós USA nagydíjra, a 98-as nagy rajtbalesetre Spa-ban, Raikkönen suzukai futamára, amikor az utolsó körben zseniálisat előzött a célegyenesben és még sorolhatnám :) Emlékszem arra, hogy az ominózus 97-es Schumi-Villeneuve ütközés előtt a szombati időmérőn olyan dolog történt, ami sem előtte, sem azóta a Forma-1-ben, Schumi, Villeneuve és Frentzen ezredre azonos, 1:21:072 időt futottak a kvalifikáción :) De az ilyenekre csak az a szűk elvakult rajongó emlékszik, mint mi :)
	
 
	Kazes☻2012-10-04 20:45:46 // 
100571 
	Ha -10 év..., ha jó kocsi..., ha ez..., ha az..., ha a nagyanyámnak töke vóna...! :)))
Közben Rosberg verte végig rendesen. :)
	
 
	
	de egyébként még 2 év ebben a tempóban, és a merci odaért volna vele az élre, csak közben Scumi már kiöregedett volna :(
	
 
	
	Igen, ez igaz, de egy 10 évvel fiatalabb schuminak elég lett volna 1-2 év, hogy a 3. évre már a világbajnoki címre esélyes autó álljon össze alatta. Azt hiszem a vezetői képességei mellett, az 5 éves uralomban nagy szerepet játszott az autófejlesztői, és a csapatmunkával kapcsolatos képességei.
	
 
	Xixo2012-10-04 20:38:47 // 
100568 
	Ha egy versenyképes autót kapott volna, akkor az elmúlt 3 évben is tudott volna mit mutatni. Hiába ő a Sumakker, ez azért egy technikai sport...
	
 
	
	Egyébként meggyőződésem, hogy egy 10 évvel fiatalabb Schumi elkente volna a száját az egész mezőnynek, talán még jobban, mint Alonso.
	
 
	
	Én hiszek neki. Motiváció, kedv, és energia nélkül tényleg tök fölösleges lett volna folytatnia. Az rosszabb lett volna, ha aléltan kőrözget a pályán, mint Kimi annak idején. Kimi még fiatal, ő össze tudta szedni magát, de ahogy a tribute videókat néztem Schumiról, meg sem közelíti a fénykorában látott önmagát. Pedig még így is jött felfelé, és pariban is volt a top pilótákkal nagyjából... Kár érte, megérdemelt volna még egy VB címet.
	
 
	Gerion2012-10-04 20:22:37 // 
100565 
	Az a bajnoki cím, ami Raikkonen ölébe pottyant 2007-ben, az Sch-nak bekötött szemmel is összejött volna. :) A kocsi 2008-ban is jól ment Massával, akkor Sch-val méginkább... :) Vagy reálisabban: a kettőből egy azért jó eséllyel összejöhetett volna, ha még marad anno.
De a feltételes mód utólag értelmetlen. :)
	
 
	
	Én azt gondolom, hogy ha maradni tudott volna még (gondolom a kora is szűk keresztmetszet), akkor 2-3 éven belül feltornászta volna a Mercit és persze önmagát a bajnoki címig. Talán ha nem vonult volna vissza 2006-ban... :( De ezt már sosem tudjuk meg. Az biztos, hogy a 3. évre már szépen feljött, ő is, és az autó is.
	
 
	Gerion2012-10-04 16:39:39 // 
100563 
	Kár, hogy nem marad még egy évet, idén egész biztatóan vezetett.... Remélem, a maradék versenyen összejön neki még egy jó eredmény, amitől nem vesztesként fog távozni! 
Hajrá Schumacher!! :)
	
 
	Cro1662012-10-04 10:38:28 // 
100561 
	"Michael Schumacher 21 éven átívelő Forma-1-es karrierje során több mint 300 futamon indult, 91 győzelmet és 155 dobogós helyezést szerzett, a világbajnoki címet hétszer (1994, 1995, 2000-2004) szerezte meg. 68 pole pozíció mellett 77-szer futotta meg a leggyorsabb kört versenyen, és összesen 1560 pontot gyűjtött. 79376 kilométert vezetett Forma-1-es versenyen, ebből 24144 kilométeren keresztül állt első helyen a mezőnyben. "
És még van 6 futam..:)) hajrá Schumi :)
	
 
	pb_2012-10-04 10:38:23 // 
100560 
	+int idő Lőtt.
	
 
	Kazes☻2012-10-04 10:33:50 // 
100559 
	Egyszer véget ér a lázas ifjúság... 
Viszlát Sumi! :)
	
 
	Cro1662012-10-04 10:21:58 // 
100558 
	
	
 
	Kazes☻2012-10-04 09:40:00 // 
100557 
	Pedig bizony lehet, hogy 
jobban járt volna, ha ... :)
 
	Xixo2012-10-04 01:43:52 // 
100555 
	Akiket nem érdekel azok biztos. 
De nekem még rémlik a sokat vitatott Sumi vs Vilnöv eset, amikor amolyan Hemiltonos bevetődéssel kilökte vagy a következő évben amikor Kúlthárd befékezett előtte, aztán a lábtörés és végül a sikerévek - picit kivéve a 2003as, amikor Raj szorongatott- amikor másnak esélye sem volt. 2005ben a mislenyes gumiszabály, 2006ban az a csúnya motorhiba 6 év után. 2007ben megint örülhettünk, amikor Hemi és Alo xopatta egymást a mekinél és végül a brit szépen elveszítette a VBt. 2008 megint sírás, az utolsó körös Glokkos előzéssel, aztán Massa balesete és a Brawnok fölénye. 2010ben aztán Vettel is odaért, miután Alo meg se próbált előzni az uccsó futamon, tavaly meg ugyi Rbull fölény...
Szal a lényeg, hogy akit kicsit is érdekel ez a sport, az tudja, hogy nem mindig az győzött, aki megérdemelte volna vagy akire mindenki számított... :)
	
 
	Tommi2012-10-03 23:41:09 // 
100554 
	Persze, engem is és sokan másokat is, nem véletlenül nézek 20 éve Forma-1-et. Ettől függetlenül szerintem évek múlva már nem arról fognak beszélni, hogy a világbajnok mögött a többiek hányszor estek ki vagy hányszor szereztek pontot. Szerintem :)
	
 
	
	Úgy látom az F1 eddigi történetében csak Sumák szerzett vb címeket, mindenki más összecsalta, vagy szerencséje volt, vagy mindkettő.:D
	
 
	Gerion2012-10-03 22:04:02 // 
100552 
	Ez találó, és egyelőre igaznak látszik.
Vagy B-verzió: ekkora mennyiségű pénz, amit kapni fog, már mégiscsak boldogít. :)
	
 
	Kazes☻2012-10-03 19:40:56 // 
100551 
	Eláruljuk, hogy Hamilton jól döntött-e az átigazolással
képregény :) 
	pb_2012-10-03 00:07:55 // 
100550 
	Sztem Lég sokan.
	
 
	Xixo2012-10-02 23:53:16 // 
100549 
	Engem azért a statisztikáknál jobban érdekel ez a sport...
	
 
	Tommi2012-10-02 23:51:17 // 
100548 
	És szerintetek 5-10 év múlva, de akár 2-3 év múlva ki fog erre emlékezni? :) Csak annyi lesz az évkönyvekben, hogy 2012 - Alonso :) És a kutyát nem fogja érdekelni, hogy ki lett a második, harmadik, sokadik az összesítésben, ki kinek vert keresztbe :)
	
 
	Xixo2012-10-02 21:43:31 // 
100547 
	De mivel Hemi és Vettel felváltva esik ki még mindig jobb az a 3. helyre jó autó. Egymást verve fogják elbukni az idei évet és ez Alo szerencséje.
	
 
	Gerion2012-10-02 20:10:48 // 
100546 
	Nem olyan nagy előny az ennyi versenyre... Jön még egy Grosjean a rajtnál, Alonso kiesik, és máris nyílt a verseny. Ha Alonso tudna nyerni, biztosabb lennék benne, de csak harmadik-negyedik helyekre képes kocsival nem fog menni a VB cím.
A FIA is csak akkor tud "segíteni", ha Alonso ott van az elsők között, plusz kialakul valami többesélyes ügy, amit billenthetnek felé. Az 5-8. helyeken körözgetve a FIA sem tudja eltüntetni előle az egész élmezőnyt.
	
 
	Kazes☻2012-10-02 19:08:59 // 
100545 
	
	
 
	Kazes☻2012-10-02 18:27:08 // 
100544 
	Én mindenesetre azért örülnék, ha bejönne ezen jóslatuk és tényleg Alo lenne a VB idén (is)! :)
	
 
	Selmak2012-10-02 18:07:35 // 
100543 
	Imádom az ilyen statisztikai fotel szakértőket, technikai sport lévén szó bármikor lerohadhat Nyalóka alatt is a gép, ütközhet is, sőt saját hibásból történő kiesés se lehetetlen, de ők már megmondják hogy Nyalókáé a VB, vagy tudnak valamit hogy FIA úgy fogja alakítani a versenyeket hogy Nyalókának jó legyen.
	
 
	Kazes☻2012-10-02 15:42:07 // 
100542 
	
	
 
	Kazes☻2012-10-02 09:27:17 // 
100541 
	R.B. kevés volt hozzá! Hiányzott mellőlük J.T. és a komplett Ferrari. :)
	
 
	pb_2012-10-01 22:50:40 // 
100540 
	Sztem ezzel palizták be MSt is. Olyan totoja szindróma.))
	
 
	Xixo2012-10-01 22:46:45 // 
100539 
	Mondjuk a győzelemvagyhalálüberalleszmercédeszt egy cseppet sem sajnálom! Amilyen nagy pofával jöttek, akkorát estek is egyből! :))
	
 
	pb_2012-10-01 22:27:21 // 
100538 
	Nem kedvez neki, de a brigádja is gyenge. A gyári időszakból még nem sok mindent mutattak fel.
	
 
	Xixo2012-10-01 21:50:27 // 
100537 
	Sajnos nem sok esély van rá. :(
Csúnyán rábaxott ezzel a visszatérősdivel, pedig azt hittem, hogy Barnaúrral mejd alkotnak valamit, de sajnos ez a zérótesztes időszak nem neki való. :(
	
 
	pb_2012-10-01 21:38:20 // 
100536 
	1 olyat én is +néznék, dehat manapság ez a csilagosokkal Lképzelhetetlen.
	
 
	Kazes☻2012-10-01 20:52:31 // 
100535 
	
	
 
	Kazes☻2012-10-01 20:51:08 // 
100534 
	
	
 
	Grando2012-10-01 20:47:51 // 
100533 
	Abszolút!
Én éppen ezért sokkal boldogabb lennék, ha az öreg nem a Merci panteonjának része lenne nyugdíjasként, hanem a Ferraritól vonulna vissza. Nem egyszerű feladat ezt összehozni, de hátha nem lehetetlen. Willi Weber célzott is erre, bár neki ebbe beleszólása nincs már.
A Saubernél felszabadult helyre tegyék be Massát - az F1-es pályafutását ő úgyis ott kezdte a Ferrari embereként. Vagy vonuljon vissza - bár meggyőződésem, hogy a dolgát most is kiválóan végzi, csak ez nem futamok nyerése, hanem tesztelés a primadonnának. Ám erre Schumacher ugyanúgy képes volna (vhogy úgy, ahogy annak idején '96-ban Prostot szerette volna Todt a csapatba Schumi mellé). Ha ezt egy erős marketinggel nyíltan felvállalják, akkor még jól is kijöhet a dolog.
Na jó... lehet, hogy vad elképzelés. :DD
	
 
	kesa2012-10-01 20:30:32 // 
100532 
	A Lotus csapat az egykori Benetton, ahol nyilván még most is sok szerelő, mérnök, és egyéb alkalmazott van azok közül, akikkel egykor már dolgozott együtt.
Kimivel meg szerintem egyáltalán nem rossz a kapcsolatuk, gyakorlatilag ő mutatta be, mint utódját.