Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452006-05-11 17:56:14 // 9576
nem. Ha ő a jobb akkor előzze meg. RB engedte már el MS-t, és EI is. Herbert egy interjúban azt mondta, hogy tudta, hogy MS az egyes számú pilóta, de azt nem gondolta, hogy ennyire minden miatta történik a csapatban... azt hiszem nem értitek: nem arról van szó, hogy jobb, tehát elöl megy, hanem az történik, hogy elöl kell mennie és kész. Mondom jó pilóta, az esetek többségében tényleg veri a csapattársát, de amikor éppen nem akkor jön az aktuális csapatvezető és szól a 2-es számúnak hogy irány hátra...
zolee1452006-05-11 17:51:11 // 9575
ez megint nem igaz. Igen, már megint Senna-Prost... De nézzünk kevésbé régi példát: 2003. Montoya-R. Schumacher. ha Ralf minden győzelmet amit szerzett leadott volna Montoyának akkor szorosabb lett volna a vb vége, igaz, hogy az nem autóverseny. Raikkonen - Coulthard. Lehetett volna előzni csak épp DC-nek nem nagyon jött össze. Raikkonen - Montoya. Lehet előzni, és amikor jobb volt Montoya akkor nyert is, nem kellett elengednie Raikkonent. Alonso - Fisichella. a jól ismert kanadai példa: "Utólértem, mit csináljak? Előzd meg!" ja, bocs, ezt csak azért csinálták, mert ki volt rakva a rádió. Button - Barrichello. Ha tudna előzhetne RB. R. Schumacher - Trulli. Hol az egyik végez előrébb, hol a másik.
KGB2006-05-11 17:44:18 // 9574
És mi ebben a gáz? Ha ő a jobb, akkor ez természetes nem?
zolee1452006-05-11 17:39:20 // 9573
a szerződést nem láttam, de a fuatmokat igen. Amúgy lehet hogy eddig nem fogalmaztam egyértelműen, de a csapatsorrend nem a Ferrarihoz kötődik, hanem Schumacherhez. Olvass el néhány interjút, íme pár név: Herbert Irvine Barrichello
KGB2006-05-11 17:33:50 // 9572
VAN CSAPAT SORREND MINDENHOOOOOOL!! Aki a jobb, azt kell támogatni. Ezt kívánja a csapatérdek. Ez annyira logikus.......sztem
mesa2006-05-11 16:46:37 // 9571
Egy dolgot árulj el: miért van az, hogy folyamatosan tényként akarsz beállítani feltételezéseket? tény: a Ferrarinál van csapatsorrend. Honnan tudod ? Láttad a szerződést ? Hú, te mindenütt ott vagy, ugye ? Mert ha nem akkor csak feltételezés. Megbuktál, ez gyengusz volt... Egyébként mondd meg, ugyanebből a forrásból tudod, hogy másutt nincs csapatsorrend ? :DDD
mesa2006-05-11 16:44:25 // 9570
"most hogy gyors a Ferrari, a sok köcsög máris csalót kiabál, pedig az autó teljesen rendben van" Ez megint a szókiforgató saját hazugságod ! Idézőjelek közé teszed a saját mondatod. Én soha nem mondtam ilyet. De még csak nem is írtam. De ha te értintettnek érzed magad köcsög-ügyileg, az csak rád tartozik, engem nem érdekel a vita szempontjából :P Ha a Renault szabálytalan, büntessék meg; ha nem az, akkor viszont ne terjedjen róla a "suttogó propaganda". Malajzia után rámutattam a Ferrari első és hátsó szárnyán egy-egy műszaki megoldásra, hogy ezek szabályossága kétséges. Azóta ezt a két műszaki megoldást módosították! Akkor meg miről beszélünk? Szerintem TE is látttad az animált GIF-et a Renault első szárnyáról. Szerintem TE is elismerted, hogy flexel. Akkor most miért kérdőjelezed meg ismét ? Miről is beszélünk ? A Renaulté ugyanúgy flexel. Senkit nem ítélt el az FIA, csak javasolta a módosítást. Azóta kiderült, többeknél rezeg a léc, erre mondta az FIA, hogy őket innentől nem érdekli, megvan a saját mérési módszerük, ha azon belül átmegy, akkor azt csinál amit akar aza a szárny. Azok az aljasok, akik másokat feljelentenek, ahelyett, hogy normális, versenyképes autót próbálnának meg fejleszetni. Nevetséges ez egy eltiltott Honda csapattól... Szerintem ha sportnak tartjuk, sportszerűség addig terjed, hogy a saját házunk tájékán söprögetünk. Erre volt is Ross Brawnnak egy szép mondata.
zolee1452006-05-11 16:30:36 // 9569
"De ugye nem akarod magad sem elhinni, hogy nem engedték volna el, ha nincs ez a kis incidens ?" Egy dolgot árulj el: miért van az, hogy folyamatosan tényként akarsz beállítani feltételezéseket? tény: a Ferrarinál van csapatsorrend. tény: a Ferraritól már láttunk látványos elengedést, és folyamatosan látunk a csapattársaktól olyan dolgokat ami már nemcsak hátvédmunka. egyszerűen meg sem próbálják támadni MS-t. (legutóbb Nürburgring, rajt.) tény: Alonso kérte Briatorét, de ő nemet mondott az elengedésre. feltételezés: ha nem lett volna kiadva a rádió elengedi... szerintem több okom van azt hinni, hogy akkor sem engedték volna el, mint Neked azt hinni, hogy igen, mert a pályán történtek az én verziómat támasztják alá, hiszen nem engedték el Alonsót...
Grando2006-05-11 16:06:45 // 9568
Most megfogtál, ó nagy Guru, kérlek áruld el miért???
Inner Circle2006-05-11 16:05:37 // 9567
"Ellentétben veled, engem nem zavar, ha az összes csapat autójának ezt csinálja a szárnya." Először is, amikor Bahrein után felhoztam hogy a Ferrari szárnya flexel, az volt a válasz, hogy persze, most hogy gyors a Ferrari, a sok köcsög máris csalót kiabál, pedig az autó teljesen rendben van. És hogy a Ferrari "biztos jól csinál valamit, ha már az autóba akarnak belekötni". Azóta megváltozott az álláspont arra, hogy flexel, na és? Másodszor is, ellentétben veled, engem zavar, ha egy autó szabálytalan. Ha a Renault szabálytalan, büntessék meg; ha nem az, akkor viszont ne terjedjen róla a "suttogó propaganda". Malajzia után rámutattam a Ferrari első és hátsó szárnyán egy-egy műszaki megoldásra, hogy ezek szabályossága kétséges. Azóta ezt a két műszaki megoldást módosították! Akkor meg miről beszélünk? "Én csak erre reagáltam, hogy bizony a Renaultnál sem ma kezdték a póker arcképzést..." Nem is, elvégre ott van Briatore, akinek a védnöksége alatt Michael Schumacher autójában annak idejét gyökeret vert az illegális kipörgésgátló. De itt a szabályosságról van szó. A Ferrari módosította a szárnyait, ugyanígy tett a BMW és a McLaren, a Renault azonban nem. Megtarthatták volna a régit, ha az ő szárnyuk is úgy hajlott volna, mint a Ferrarié? Nyilván nem, mert azóta már feljelentették volna őket. Tehát mégis vannak "flexelők" és "flexelőbbek", és a Ferrari kevésbé tartotta be a szabályokat, mint a Renault. Erre mutatnak a tények, de ezt még nem láttam, hogy bárki elismerte volna a tifosik közül.
mesa2006-05-11 15:56:46 // 9566
Jó lenne nem példálóznál velem, kissé unalmas vagy a személyeskedéseddel ! Nos, biztos nem tudta a Briós Jóska, hogy nem szabad akármit monda, mikor mutatják az emberét, rajta a felirattal, hogy "Team Radio". Az a kis spanyol persze ezt nem tudta, azért üvöltözött. Neki nincs tv-je. De ugye nem akarod magad sem elhinni, hogy nem engedték volna el, ha nincs ez a kis incidens ? Ugye magad sem hiszed, hogy nincsenek kódolt szövegek a csapatoknál? "Állítsd a 12-es kapcsolót 7-re" - Lehet nincs is 12-es kapcsoló. Azt csak ők tudják, hogy ez mit jelent ... Ne akarjál direkt naívnak látszani !!! Mindenki getzi, ez tiszta sport ! :)
Inner Circle2006-05-11 15:54:59 // 9565
Olvasd át még egyszer a nyilatkozatot, az aláírással együtt is, különös tekintettel az "Engine main designer" részre, aztán összejöhettek Mesával egy-egy pohár kakaó mellett és megpróbálhattok rájönni, hogy miért írtam rá amit írtam. Nem sürgős, ráértek, tényleg ne legyen emiatt teljesítmény-kényszeretek. (Attól hogy Mesa a funkcionális analfabetizmustól szenved, nem kéne követni a példáját.)
Ferke2006-05-11 15:33:58 // 9563
Alonzó újabb nyilatkozata: "Az érzi magát nyomás alatt, aki tudja, hogy nem képes a maximumot nyújtani. Én mindig mindent beleadok, ezért nincs ilyen gondom - jelentette ki Alonso. - Ráadásul a barcelonai pálya fekszik nekünk. Sok múlik majd a gumikon, de az utóbbi években a Michelin jobb itt, ezért remek lehetőségeink lesznek. Csak a győzelem érdekel". Aztán, amikor majd mégsem győz, akkor majd ez lesz: "Elég nekem a nyolc pont, ez így tökéletes, mert pont így akartam!" :))))
KGB2006-05-11 15:30:39 // 9562
Fáziskésés. Az a 10% azért jár neki, mert 7x-es, mert vele lett ismét sok-sok év után bajnok a csapat. Az unalmas verseny meg inkább a többi csapat szégyene. Én azért ne építsek szép házat, mert a szomszédoké lepukkant?
KGB2006-05-11 15:24:50 // 9561
Minden országban van egy egészséges nacionalizmus. Biztos vagyok benne, hogy az olaszok most szeretik MS-t, de jobban örülnének, ha egy olasszal nyerne a Ferrari. Ők meg azt alkalmazzák aki számukra a legalkalmasabb. Jelen esetben MS. Nem hiszem, hogy zavarná őket, ha két Ferrari küzdene az élen folyamatosan. Ráadásul az eredményeket nézve azt sem mindíg lehet elmondani (így), hogy a Ferrari a legjobb hiszen hol a másik autó(?) Akkor valamit mégis csak hozzá tud tenni ez a "tehetségtelen f*sz".
zolee1452006-05-11 15:24:00 // 9560
azt hiszem alapvetően más szemszögből nézzük a dolgokat. nem kérdőjelezem meg MS tudását, de pont ez az ami miatt feháborít hogy hátvéd kell neki. Az esetek 90%-ában jobb a csapattársánál, de akkor abban a 10%-ban miért nem előzhetik őt meg? Ezért hozom fel mindig az A1 Ringet, mert abban az évben gyakorlatilag nem volt ellenfele a Ferrarinak, és a vb címüket kb az első futam első szabadedzéséig lehetett megkérdőjelezni, és mégis megcsinálták. Láttunk már ekkora fölényt csapattól. Megintcsak a Senna-Prost párharc jut eszembe. Rommá verték a mezőnyt, de mégis van mire emlékezni azokból az évekből. 2002-ből mire emlékszel? Az A1Ringre. És a többi futam? Semmi, nyert a Ferrari...
KGB2006-05-11 15:13:00 // 9559
Ez csapatverseny. Ez a Ferrari stb. versenye. Ha lenne 1 jobb pilótájuk, szó nélkül elküldenék nyugdíjba, adnának neki egy jó kis helyet a múzeumban, + egy örökös Ferrari bérletet. Egy focicsapat is szívesen adja át a góllövést annak, aki gólt tud rugni. Legyen ő a gólkirály, ha bajnok lesz a csapat. És ha lenne 2 gólkirály, nem hiszem, hogy az egyiket beraknák a kapuba..... Egy jó hátvédnek egyébként illene legalább másodiknak lennie.
Grando2006-05-11 15:00:25 // 9558
Mesa: "Amióta bevezetésre kerültek a 2.4 literes motorok, senkinek sem sikerült ugyanazzal az egységgel két versenyt nyernie. Ismétlem, senkinek" IC "Superhirn": "Ez talán azért van, mert még senki sem nyert két egymást követő versenyt, anélkül meg elég nehéz." Na pont ez az, amit mondott a Mesa által idézett szakember. Gratulálok, sikerült megértened ezt a nem túl bonyolult összetett mondatot! :DD
zolee1452006-05-11 14:55:50 // 9557
mivel fel sem tételezem rólad a mesa-féle értelmezési készség hiányát így gondolom egyszerűen félreérthetően fogalmaztam: nem azt mondtam, hogy gyenge pilótát hoznak mellé, hanem azt, hogy nem engedik a közelébe, sőt adott esetben akár ki is intik előle. Hogy is mondták? "Kenyeret és cirkuszt a népnek!" Igen, lehet hogy csak illúzió, de a Ferraritól még a "cirkuszt" sem kapom meg. Ezt most őszintén megmondom nem tudom, hogy a boxban tudják-e hogy konkrétan mikor adták ki a rádióbeszélgetést a tv-be, de ha tudják is akkor Alonsó miért kérdez rá? Briatore tudja, hogy most épp hazudni kell, de Alonsó hülyeségeket kérdez? Szerintem nem ez volt. Egyszerűen a spanyol azt hitte, hogy ő akkora király, hogy kiszedik előle Fisicot, Briatore meg úgy gondolta hogy nem. Amúgy az illúziót nemcsak RB cseszte el, mindenki tudta hogy ő csak hátvéd. Ha láttál Senna-Prost csatát az nem biztos, hogy csak illúzió volt, vagy marha jól csinálták:)
mesa2006-05-11 14:52:47 // 9556
A te mellébeszélős, másban szálkát stílusod : Sokan szokták emlegetni Alonso kanadai történetét, amikor az előzéshez Briatorétól kért "telefonos" segítséget. Az persze mindig kimarad a történetből, hogy ezt nem kapta meg. Az persze mindig kimarad a történetedből, hogy nyilvános rádiózás után nem kapta meg! Honnan tudod, hogy ha nem hallja 4 millió néző, akkor nem szólnak a csapattársra ? És honnan veszed, hoyg nem tették már ezt meg ezerszer ? Még mindig Barrichello legteátrálisabb elengedésén lovagolsz! Mások is csinálják, csak mondjuk úgy, hogy kihívják Monotyát még egy boxkiállásra - mit volt erre példa. De te csak a Ferrariban látod a hibát, ha nem fikázhatod egy nap, már rosszul is leszel, annyira biztos vagy a saját ítéletedben :DDDDD
KGB2006-05-11 14:51:16 // 9555
Erről van szó!!!!!
mesa2006-05-11 14:47:48 // 9554
Flexel is. Ezzel nem azt mondom hogy csalók, hanem ők sem különbbek, mint a többiek. Ellentétben veled, engem nem zavar, ha az összes csapat autójának ezt csinálja a szárnya. Te akarod bebizonyítani, hogy nem tisztességes eszközöket alkalmaznak. Én csak erre reagáltam, hogy bizony a Renaultnál sem ma kezdték a póker arcképzést...
mesa2006-05-11 14:44:41 // 9553
Ezt még te is megértetted ? Na neeee ! :DD
KGB2006-05-11 14:42:51 // 9552
Jó szót használtál "ILLÚZIÓ". Ezt az illúziót persze Barichello látványosan elcseszte, ami részéről bizonyára érthető is valahol. Alonso-nak pedig nem mondanak igent, miközben az egész világ hallja. De az, hogy megkérdezte az inkább lehet egy megszokott dolog mint véletlen. Azt pedig nem értem, miért érdeke a Ferrari-nak, hogy MS mellé mindíg 1 rossz pilótát hozzanak?. Ebben én nem látok logikát.
KGB2006-05-11 14:30:27 // 9551
+ aki éppen benne ül..
zolee1452006-05-11 14:28:51 // 9550
nem elvakúlt Ferrari ellenes vagyok, egyszerűen arról van szó, hogy az általam sokszor emlegetett kivételezés miatt nem szimpatizálok velük. Persze aki ezt mondja az rögtön Ferrari ellenes lesz, meg sem próbáltok elgondolkodni a dolgokon. A provokálás szóról megintcsak mesa jut eszembe, pl. a CUMI kezdetű (és végű) hsz-e, és a többi hasonló miatt. Sokan szokták emlegetni Alonso kanadai történetét, amikor az előzéshez Briatorétól kért "telefonos" segítséget. Az persze mindig kimarad a történetből, hogy ezt nem kapta meg. Lehet, hogy túl sok Senna-Prost párbajt láttam, és ezért nem szeretem a csapatutasítást... Tavaly pont Montoya mondta, hogy az év elejét elcseszte, tehát innentől Rajkót fogja segíteni. Ő mondta, nem a csapat. És Interlagosban nyert, mert nem volt értelme elengedni Rajkót. Érzed a különbséget? Nem kell elengednie minden esetben, de ő is belátta, hogy erre szükség lehet. MS-t minden helyzetben segíteni kell, még akkor is ha agyonverik a mezőnyt! Lehet hogy a háttérben Ron Dennis döntött, és Montoya csak azt mondta, hogy az ő döntése volt, de legalább az illúziót meghagyták nekem - a szurkolónak - , hogy versenyt nézek. Ha a Ferrari mindenkinél jobb akkor esély nincs a versenyre, mert MS-hez még közel sem mehet a csapattársa, nemhogy versenyezzen vele.
KGB2006-05-11 14:28:14 // 9549
Egyébként még annyit, hogy ALALÁ FERRARI!!!
zolee1452006-05-11 14:15:44 // 9548
az elmúl években tapasztalhattunk jónéhány kivételezést MS és a Ferrari javára. Amikor ezt felemlegetem akkor megkapom hogy fikagép vagyok. Valamit nagyon elnéztél: a dolog nem úgy néz ki, hogy amikor MS elmegy Montoya mellett akkor én nekiállok ordibálni hogy csalók! Amikor Te elkezdted a Montoya fikázást arra sem a Te stílusodban válaszoltam. Emlékeim szerint ha valamivel nem értettem egyet akkor annak utána néztem és beírtam a tényeket, ami meg úgy volt ahogy mondtad/mondtátok azt meg elismertem. ...ez is ember kérdése, és a megszólítás is ember kérdése, de a hangnemedet már kezdem megszokni.
Inner Circle2006-05-11 14:09:15 // 9547
"és nem csalózni azt, aki viszont versenyképes technikát állít csatasorba..." Valaki Malajzia óta hajtogatja, hogy a Renault szárnya flexel. "De hát ez ember kérdése." Bizony, az.
Inner Circle2006-05-11 14:01:12 // 9546
"Amióta bevezetésre kerültek a 2.4 literes motorok, senkinek sem sikerült ugyanazzal az egységgel két versenyt nyernie. Ismétlem, senkinek" Ez talán azért van, mert még senki sem nyert két egymást követő versenyt, anélkül meg elég nehéz.
KGB2006-05-11 14:00:00 // 9545
Nem az a baj, hogy véleményed van, nem is az, hogy az más mint az enyém. A baj szerintem az, hogy Te mindíg csak a Ferrarit alázod, csalózod minősíted, pont egy olyan oldalon, ahol az emberek egy kicsit mondjuk érzékenyebbek erre. Ha pedig Neked nem is annyira a Ferrarival, hanem mondjuk Mesa-val van problémád azt megoldhatnád másképp is pl. e-mail. Szerintem. Bár lehet, hogy a többség élvezi amit csináltok.
mesa2006-05-11 13:57:41 // 9544
"Michael Schumacher az Európa Nagydíjon aratott futamgyőzelme megerősítette abban, hogy a Ferrari igenis visszatért az élre, így csapatomnak komolyan oda kell figyelnie az olaszokra. A Ferrari nagyon gyors volt, és egyszerűen jobban teljesített, mint mi. A második kiállásig minden tőlünk telhetőt megtettünk, ám Michael könnyedén megelőzött minket. Jóval gyorsabb voltak, mint mi" Pat Symonds - Renault Csak megjegyzem, sportszerű elismerés. Semmi óvás, feljelentés, őszinte szembesülés a tényekkel.
KGB2006-05-11 13:51:57 // 9543
Igazad van, vannak elvakult Ferrari szurkolók és vannak elvakult Ferrari ellenesek. A magam részéről nem tartozom az elsőbe, viszont úgy érzem Te beleférsz a másik csapatba. Hozzászólásaid alapján nem gondolom, hogy hülye lennél, naivnak sem igazán hiszlek, úgyhogy ha minősítettelek is, marad a harmadik verzió, ami szerintem azért nem igazán bántó. Ha igen bocs. De azt Te sem gondolhatod, komolyan, hogy más csapatoknál nics csapatsorrend, hogy más csapatok nem adnak csapatutasítást és hogy más csapat nem tesz meg mindent a győzelem érdekében, a szabályok határait súrolva. Ez a sportban /sajnos/ így van. A technikai sportokban pedig ez fokozottan jelentkezik. pl. rally ob stb.
mesa2006-05-11 13:50:44 // 9542
Ferrarit szeretőknek szép szavak : "Amióta bevezetésre kerültek a 2.4 literes motorok, senkinek sem sikerült ugyanazzal az egységgel két versenyt nyernie. Ismétlem, senkinek" - mondta a szakember a Gazetta dello Sport-nak adott nyilatkozatában. "Azért volt az, hogy Imola után csak félig voltunk elégedettek, ám most már elmondhatom: teljesítettük feladatunkat. Bízom benne, hogy ez még csak a kezdet, és az idei évben többször előfordul majd ilyen." Paolo Martinelli, 2.4 V8 engine main designer
mesa2006-05-11 13:49:25 // 9541
Az a baj zollee145 srác, hogy te baromira nem a ferrarisok álláspontját kérdőjelezed meg, hanem mezei prosztó módon lecsalózod a csapatot. Nem kötelez senki,hogy szurkolj bármelyik csapatnak. Azonban ha a saját kedvenced egy fűnyírómotoros hulladékkal tud csak rajthoz állni, még abban az esetben is tudni kell viselkedni, és nem csalózni azt, aki viszont versenyképes technikát állít csatasorba... De hát ez ember kérdése.
Xixo2006-05-11 13:36:48 // 9540
Már csütörtök van, úgyhogy: REMÉLEM VASÁRNAP NYERÜNK!!!! HAJRÁ FERRARI!!!!!! :-)))))))))
zolee1452006-05-11 13:32:31 // 9539
arra gomdoltam, hogy nyitok egy "Forma-1...nemcsak Ferrari" topicot, de Halesz úgyis összevonná a kettőt :DDD
Inner Circle2006-05-11 13:20:02 // 9538
De rég nem láttuk, Senor Quijote! Hát még mindig nem hagyott fel azzal a régi, rossz szokásával? Mindig ezek a szélmalmok, Senor Quijote, maga sosem tanul...
zolee1452006-05-11 13:09:23 // 9537
egyrészt az elmúlt jónéhány hsz-em már inkább vicc mint komoly, másrészt a véleményemet nem befolyásolja hogy a többség a Ferrarinak szurkol. Az, hogy amit gondolok azt le is írom nem hiszem, hogy provokálás lenne, bár aki nem ért ezzel egyet az valszeg annak veszi. Vajon mi a naivitás? Az, hogy puszta tényekre támaszkodva alkotok egy véleményt, vagy az hogy ezen tényeket nem veszem figyelembe a szurkolói elvakultság miatt? A töprengésed kapcsán felvetett három alternatíva között egy pozitív sincs, tehát máris minősítettél... és a lehülyézés akkor is az ha valamely betűjét *-gal helyettesíted. Eddig azt hittem, hogy ez a hangnem mesa sajátja, de ezek szerint tévedtem.:) Már ezt korábban írtam, de akkor leírom mégegyszer: ez a "Forma-1" topic, nem pedig az "Imádjuk együtt a Ferrarit" topic.:) Persze abban igazad van, hogy hogy jövök én ahhoz, hogy megkérdőjelezzem a Ferrarisok álláspontját, hiszen én csak egy nemferrariszurkoló vagyok, és mint ilyen vagy naív vagy hülye (de leginkább mindkettő).
KGB2006-05-11 12:42:27 // 9536
Azon gondolkodom, hogy Te ennyire naiv vagy, ennyire h*lye, vagy csak provokálni akarod a többséget...tetszik-nem tetszik a többség -itt- a FERRARI-nak szurkol. Nem minősítettelek csak töprengek...
zolee1452006-05-11 12:28:44 // 9535
jól látod a helyzetet, azzal a kiegészítéssel, hogy a Ferrari nemcsak csal, hanem az FIA el is nézi nekik, míg mások (pl: Honda) nem ilyen szerencsések. :)))
mesa2006-05-11 11:33:33 // 9534
Ja most már nem chuck a ferrarisok csalnak, hanem MINDENKI KIVÉVE Montoya autóját, mert ő mindig egy xarban ül, csak ezért nem tudott eddig bizonyítani :)))
zolee1452006-05-11 10:57:40 // 9533
"A fene tudja, hogy csinálják! " Egyszerű, csalnak...:)))
Inner Circle2006-05-11 09:44:24 // 9532
Hát ha azt nézzük, hogy 2001-ben Button és Fisichella rendszeresen a Minardik környékéről rajtolt a Benettonnal, 2005-ben meg VB lett a csapat, akkor nem is olyan reménytelen a dolog! :-) Jut eszembe, ha Fisichella marad a Renault-nál, akkor tovább folyik a Benetton-Renault érdekes humánpolitikája. Ők ugyanis mindig az eredményesebb pilótájuktól válnak meg. Fisichella jobb mint Button - elküldik Fisichellát Button jobb mint Trulli - elküldik Buttont Trulli jobb mint Alonso - elküldik Trullit Alonso jobb mint Fisichella - elmegy Alonso Hát, így is lehet... és mégis VB-k! A fene tudja, hogy csinálják! :-)
mesa2006-05-10 23:08:26 // 9531
Kis csapat, nagy tervek - azt hittem a Meklárenrő' valami hírecske! :))))
Grando2006-05-10 22:07:58 // 9530
Így legalább biztonságosan száguldhatnak "üstökösként" a pályán. :D
zolee1452006-05-10 21:17:44 // 9529
szerintem úgy kalkulálják az árat:)
Grando2006-05-10 20:13:40 // 9528
A honda motor mellé azért gondolom a poroltót is mellékelik. :DD
Satti2006-05-10 20:06:32 // 9527
Igazán ez arra jó,hogy egy kicsit fel hívja magukra a figyelmet,hadd örüljőn a szponzor,meg a többi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak