Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Ferke2006-05-12 11:02:56 // 9631
NA elkezdődött:) (formula1.com)
Mike.2006-05-12 10:54:08 // 9630
Villeneuve jól áll mert most -10 helyes büntivel idul. Talán az első 12 helyre feljön. :-))))
zolee1452006-05-12 10:32:12 // 9629
Willy Raikkonen!:)))
Willy2006-05-12 10:30:41 // 9628
Nagyon úgy néz ki.... És hogy ne csak a megszokott kiírások legyenek: Hajrá Raikkönen & Villeneuve!!!!
zolee1452006-05-12 10:28:02 // 9627
igazad van, könnyebb lehülyézni valakit és befejezni a vitát, mind gondolkodni és válaszolni.
Mike.2006-05-12 10:26:07 // 9626
Húúú alakul a mostanában már megszokott topic hangulat. :-)))
Inner Circle2006-05-12 10:24:16 // 9625
1997-ben a Ferrari kijelentette, hogy ha nem nyernek, kivonulnak az F1-ből. Nem nyertek, mégis maradtak. 1997-ben, 1998-ban és 1999-ben a McLaren egyedüli kihívója a Ferrari volt (és 2000-ben, 2001-ben fordítva), egyértelműen ez a két nagy csapat vívott a VB címért. Bármelyiket hátrányosan érintő lépés a másiknak kedvező. (És próbáld már leküzdeni azt a fránya kisebbségi komplexusodat, térj vissza oda hogy majd jól megversz, aztán erről ábrándozz a WC-n ülve vagy mittomén, tőlem akár meg is próbálhatod - nekem nem jelentene nagy kényelmetlenséget -, de minket kímélj meg ettől a szánalmas ön-hergeléstől. IRL fenyegetőzésnél mélyebbre már úgysem áshatod magad, ez igaz, de legalább próbálhatnál felfele kapaszkodni)
mesa2006-05-12 10:19:28 // 9624
Figyelj, ömlik belőled a rosszindulat és a hülyeség keveréke. Ha kicsit is méltó lennél a normális beszélgetésre, nem mondanád, hogy ezeket én állítom, hanem vetted volna a fáradtságot és elolvasod a forrást. Tehát most már a Benettonis elcsalt egy VB címet Schumachernek. Igazi címe nincs is -szerinted- csak aza kruva nagy világösszeesküvés juttatta oda ahová való. OK. Lezárom. veled nem lehet vitatkozni, mert nincs miért. Te akkora gyűlöletel vagy MS iránt, hogy a tényeket is fordítva látod. Nem jut ezsedbe hogy mennyi pontot vettek el még Benettononsként MS-től, mert annyira nem akarták hogy VB legyen :DD Szerintem aki egy 7x VB-ban nem érti miért lett az, és ellenben egy eddig meddő, hangulatversenyzőben látja az igazság bajnokát, ott mérhetetlen indulatok gyülemlettek fel. Ki kéne adnod magadból. Szar lehet ez a frusztráltság :P
zolee1452006-05-12 09:43:33 // 9623
Örömmel hallom hogy segíteni akarsz a megvilágosodásban, csak Neked a fényt egy kis vörös lámpa adja, ráadásul az eddigiekből kiindulva olyan kis szemellenződ is van mint amit a lovakra szoktak rakni. Ezek után nem biztos, hogy Te vagy az aki segíthet nekem, ha egyáltalán erre szükségem van. Biztos, hogy nem tudok mindent úgy ahogy az volt, de közel sem élek olyan sötétségben mint ahogyan azt Te megpróbálod beállítani. Nem tudom mire alapozod azt, hogy szerintem MS a Ferrariban lett vb. Ha kicsit visszolvasnál látnád hogy egyik kedvenc témám az MS - DH ütközés, mely méltó megkoronázása volt MS részéről a Benettonnal végigcsalt 94-es évnek. 95. Ügyes dolog volt felvásárolni a Ligier istállót, és így hozzájutni a mezőny legjobb motorjához. Tulajdonképpen ez az első vb cím amit nem vitatok. Érdekes előjönni azzal, hogy mennyire nem volt vezethető a Benetton, és érdekes , hogy pont olyan pilótákkal példálózol, akiknek a véleményére néhány napja még egyáltalán nem adtál, hiszen két sértődött pilóta véleménye semmit nem ér. Az F1 mezőnye áll jó, és kevésbé jó autókból. Az hogy a Benetton vezethetetlen volt az nem jelenti azt, hogy a többi viszont hűdefasza lett volna. Amikor a hihetetlenül tehetséges MS-nek éppen nem volt a legjobb az autója akkor nem is nyert, ilyen egyszerű. Nem kétlem, hogy jobb volt minden csapattársánál, de voltak olyan futamok amikor meg tudták volna fogni a csapattársak, és akkor sem lehetett, és nem csak az A1Ringről beszélek. Herberttől már ezt említettem, de mégegyszer: azt mondta, hogy azt tudta, hogy MS az egyes számú pilóta, de azt nem tudta, hogy ennyire minden MS miatt történik a Benettonnál. 1994. Ekkor még MS nem volt vb, csak az év végén lett az egy olyan eset következményeként amilyenért 97-ben törölték a szezonban szerzett összes eredményét. Ha jól emlékszem (szerinted persze biztos nem) pont MS Ferrarihoz igazolása utáni évek valamelyikében kezdett a Ferrari azzal fenyegetőzni, hogy ha nem nyernek hamarosan vb-t akkor kiszállnak. Pontos adatokat nem tudok, de szerintem pont annyian szurkolnak a Ferrarinak, mint a többi csapatnak együtt, tehát marha nagy érvágás lett volna az F1-nek ha a Ferrari kiszáll. Ezt nem engedhették. A csapatsorrend Schumacherhez kötődik, nem a Ferrarihoz - már ezt is írtam - de a kivételezés ehhez jött hozzá. Most add össze a Schumacher féle csapaton belüli kivételezést, és a Ferrari féle F1-en belüli kivételezést. Mi az eredmény? Elmondom: 5 dögunalmas MS vb cím. Ezt látva az FIA tényleg elkezdett úgymond "MS ellenes" szabályokat hozni, amivel nem kiegyenlítették az erőviszonyokat, hanem mint az tavaly láttuk majdhogynem a középmezőnybe nyomták a Ferrarit. Mi lett a vége? 1 év után visszahozták a kerékcserét. A kivételezés néhány dologból áll össze. Ezek lehetnek apróságok, de összességében az F1-ben nincs apróság, itt mindent tizedekben mérnek. (most csak a Ferrariról beszélek, természetesen a többi csapat is megpróbált csalni, igaz ők kaptak is a pofájukra rendesen.) Ha valami csaláson érték a Ferrarit akkor mindig volt valami magyarázat, kiskapu, és a múltkor beszéltünk egy konkrét esetről (valamilyen légterelők méretével volt a gond) amikor - én úgy tudtam - hogy azt találták ki, hogy MS nem tudott semmiről, így csak a csapat pontjait veszik el, de később szép csendben azt is visszadták. Voltak MS-hez kapcsolódó hirtelen előkerülő szabályok. Ha jár a motor, ha egy kereke van a pályán (ha piros autóban ül, és MS-nek hívják:D) akkor vissza lehet tolni a pályára. Eddig úgy tudtam, hogy külső segítséget nem vehet igénybe a továbbhaladáshoz, vagyis ha valaki hozzáér akkor kizárják. Mint láttuk Alonsót nem is tolták vissza - Monzában. Eddig úgy tudtam, hogy a pályának egyértelműen el kell foglalni az egyik oldalát. Erre jött MS, az ő keresztbeautózós rajtjai, és védekezései, erre hallottam, hogy az a szabály, hogy egyszer lehet keresztezni a pályát teljes szélességben, csak "cikázni" nem lehet. Oké, lehet hogy így van, de ezek a szabályok valahogy mindig MS-nél kerültek elő. Ha jól tudom van ám olyan szabály is, hogy ha az üldöző autó mellé ér az üldözöttnek akkor el kell engedni, mert az azt jelenti, hogy gyorsabb - 1994, 1997. Végül: voltak olyan újítások (pl Mclaren dupla fékpedál) amikkel a Ferrari ugyanúgy kísérletezett mint a többiek, csak ha ők nem jutottak eredményre vele akkor hirtelen azt az FIA betiltotta. Mondom, ezek nem olyan veszett nagy dolgok, de mind részei annak a folyamatnak ami gyakorlatilag a Ferrari visszaélése azzal, hogy az F1 nézettségének a felét ők adják. Tehát: tudom, hgy MS jó pilóta, de van még ilyen az F1-ben, és ő csak egy tudatosan megcsinált legenda, akire 94 után szüksége volt az F1-nek. A háttérben egyébként MS menedzserét sejtem, szerintem elég nagy szerepet játszott ebben. Mégegyszer mondom, nem tehetségtelen MS, sőt, kiemelkedően tehetséges, de ilyen van még vagy 4-5 az F1-ben, és régebben is volt. Elég jó példa Frentzen, aki még a Mercinél jobb volt mint MS, aztán az F1-ben meg sehol nem volt.
count M2006-05-12 09:40:15 // 9622
Másnak is eszébe jutott már: I think the main problem at the moment is that the commentators don't know when the audio will start. If they're in the middle of something the audio will just cut in regardless (because it comes from FOM, and is therefore uncontrollable by individual TV stations) forcing everyone to miss what was said! The commentators then fumble about trying to figure out what it was, completely destroying their own momentum. I think the solution could be for the FOM to display the "team radio" graphic on screen for a couple of seconds on its own before the audio starts, giving commentators (wherever in the world they are) the time to wrap up the line of thought they're on. There is no problem with the timing either. You see at the moment every piece of radio chatter that goes onto the broadcast is not live, (to protect sensitive information - but try telling McLaren that!) but delayed by a couple of seconds, the time it takes the computer to pick an appropriate grab, cut it up and cue it ready to be played. Ez egy nyilvános fórumról való, vki postolta, tehát ez is csak egy vélemény.
count M2006-05-12 09:26:32 // 9621
Ezzel kezdtem, nem tudom ki volt, tehát egyáltalán nem emlékszem rá. :) Nem is ezt kérdeztem. :) Hanem hogy ha olyat adnak le a TVben, aminek akkor és ott már semmi értelme sincs, akkor nem lehet hogy tényleg késleltetve van a rádió?
mesa2006-05-12 09:23:24 // 9620
Szerintem ha adásba adják, akkor előbb megjelenik valami értesítő a csapatfőnököknek (mondjuk egy LED kigyullad), hogy hamarosan kiadják élő adásba amit mondanak. Élőben adják a Team radiot, én azt mondom. Különben nem lenne olyan, hogy másodpercekig néma csend van. Gyakran előfordul, hogy ki van írva a képernyőre, csak várunk, várunk, és végül senki sem szól bele... Ha IC elgondolása szerint csak utólag, a kimazsolázott adásokat vágnák csak be, akkor ilyen "luftokat" nem adnának a tv nézőknek, ugye...
mesa2006-05-12 09:18:07 // 9619
Hát, te sem emlékszel jól. Épp akkor ért mögé MS, amikor szóltak...
mesa2006-05-12 09:16:41 // 9618
IC, te üldözési mániában szenvedsz! Miért kedveztek volna azzal a Ferrarinak, hogy betiltottak bármit is a Mekláreneken ? Azzal szerintem MINDENKI jobban járt. Vagy szerinted csak a Ferrarira hathatott kedvezően, hogy nem Berilliumozhatott a Meki, viszont a Williamsra kedvezőtlenűl hatott volna, hogy betiltották a Mekláren Mercédeszek Berillium alkalmazását ? Nem vicces srác vagy te. Nevetséges. :DDD
Willy2006-05-12 09:15:09 // 9617
Kimi, Massa, M Schumi? :-DDDDDDDDD
count M2006-05-12 09:11:40 // 9616
Nem tudom ki volt, de mintha ez pont az bizonyítaná, hogy van egy kis elcsúszás a rádióadás és annak bejátszás közt, nem? :)
mesa2006-05-12 09:02:05 // 9615
IC, Egyébként komolyan meglepődnék, ha a rádió élőben menne; szinte biztos vagyok benne, hogy ha valami érdekeset hallottak, akkor azt utólag teszik adásba. Mégsem emlékszel mindenre olyan fényesen ! Különben fel sem merülne benned az ilyesmi !!! Szóval, ki is volt aza versenyző, akire az élő adásban szólt a Team Radio, hogy figyeljen a mögötte érkező Schumacherre, miközben épp az kicsúszott ? :))))
Inner Circle2006-05-12 09:00:19 // 9614
Úgy tudom, a Ferrari csapatrádió titkosított, ám a Renault-nak épp most hétvégén sikerült feltörnie. Egész kis James Bond movie megy itt a háttérben (a hódító kémnőt alighanem a lányos külsejű Fisichella alakítja, csak ő nem "Bond girl", hanem "Flav boy") :-)
Inner Circle2006-05-12 08:58:30 // 9613
"Most frankón kiváncsi lennék a te álláspontodra is, hogy hol-mikor-hogyan csalt az FIA a Ferrari és MS javára!!! Mert én tényleg úgy emlékszem, hogy pont 2002 és 2004 után hoztak olyan döntéseket, ami nem a Ferrarit segítette, hanem pont arról szóltak, hogy megszakítsák a győzelmi sorozatukat." Zolee valószínűleg az 1997-2002 időszakról beszél, amikor hizlalták a Ferrarit. 2002-ben már azt vették észre, hogy túl jól sikerült a klasszikus csapat helyzetbe hozása. A kerékcserén kívül akkorról sem tudok más, a Ferrarit hátrányosan érintő módosítást mondani, a kerékcseréhez pedig hozzátartozik, hogy amikor 2005 végén szó volt arról hogy újra bevezetik, a Michelines vezér vállat vont, hogy nekik mindegy, és megkérdezték a Bridgestone-osokat is, és nekik sincsen szükségük a kerékcserére. Régebbről meg (nem csalás, csak szabálymódosítás és "szabályértelmezés", ami a Ferrarinak kedvezett): - 1998: betiltják a McLaren korábban szabályosnak nyilvánított kettős fékrendszerét - 1999, 2000: korlátozzák a kennfeldek alkalmazását a motorelektronikában, ami az ilyen téren vezető McLarent igen rosszul érinti. Betiltják a berillium alkalmazását a motorban; ilyen technológiája csak az űrprogramban érintett Daimler-Chrysler-nek volt. "Szabályértelmezést" követően a McLarennek a váltóját is módosítani kell 2000 Monzától, aminek a hatását láthatjuk a futamok eredményein. - 1999, 2000: a Ferrari megtarthatja sepangi első két helyezését, ezzel csapatVB-címet szereznek. Coulthardot Brazíliában a szárny szabálytalanságáért ugyanakkor kizárják. - 2003: gumiszabály "újraértelmezése" - MS minden helyzetben való favorizálása, beleértve a 2003-as visszatolást, és Montoya teljesen alaptalan büntetését 2002 Sepangban és 2003 Indianapolisban (gyakorlatilag ugyanolyan versenybaleset volt mindkettő, ám JPM egyszer az ívlezáró, egyszer a beszorított szerepében volt, és mindkétszer őt büntették meg a Ferrari ellenében; az utóbbival kiesett a VB-küzdelemből)
zolee1452006-05-12 08:49:42 // 9612
tévedsz: a cikk dátuma ha jól láttam 2003.06.04. Viszon én azóta nem szeretem MS-t mióta felbukkant az F1-ben. Akkor még nem érték csaláson, nem ment neki vb-cím elhódítási céllal senkinek, nem volt nyilvánvaló az hogy kivételeznek vele. Egyszerűen ahogy megláttam a fejét nem volt szimpatikus. Lehet, hogy meglepő, de biztos Te is voltál már úgy valakivel akit nem is ismersz, hogy ránéztél, és nem volt szimpatikus. Ennyi.:) Az azóta eltelt ~13 év történései pedig nem szerettették meg velem.
zolee1452006-05-12 08:44:44 // 9611
ezen még nem gondolkodtam, de most hogy mondod az tényleg furcsa, hogy mondat közben még soha nem tették ki a rádiót. Mindig úgy volt, hogy kiírták hogy csapatrádió, majd 1-2 mp és mondtak valami nagyon fontosat. MS-nek szokták nyomni a rádiózását? Ezt most komolyan kérdezem, mert alig emlékszem valamire MS-Ferrari beszélgetésből.
Mike.2006-05-12 08:44:11 // 9610
Lehet "élő" is, de akkor látnoki képességei van a rendezőnek! :-)))
Inner Circle2006-05-12 08:41:02 // 9609
"ja, bocs, ezt csak azért csinálták, mert ki volt rakva a rádió." Egyébként komolyan meglepődnék, ha a rádió élőben menne; szinte biztos vagyok benne, hogy ha valami érdekeset hallottak, akkor azt utólag teszik adásba.
Mike.2006-05-12 06:55:10 // 9608
Csak írjad be, hogy a többiek is tudják meg! :-)))
Xixo2006-05-12 02:25:52 // 9607
Zolee!!! Most frankón kiváncsi lennék a te álláspontodra is, hogy hol-mikor-hogyan csalt az FIA a Ferrari és MS javára!!! Mert én tényleg úgy emlékszem, hogy pont 2002 és 2004 után hoztak olyan döntéseket, ami nem a Ferrarit segítette, hanem pont arról szóltak, hogy megszakítsák a győzelmi sorozatukat. Ami végülis 2005ben sajnos sikerült is pl. a kerékcserék eltörlésével. (De persze nem csak ezért nem nyert a Ferrari!!! Engem pl. baromira idegesített, hogy úgy elcseszték azt az évet, pedig lett volna idejük felkészülni rá... Viszont a sok új szabály akkor sem könnyítette meg a dolgukat!!) Ezt most tényleg nem b.sztatásból írom, hanem TÉNYLEG kiváncsi vagyok rá!!!
Xixo2006-05-12 02:19:26 // 9606
És tényleg ezek a tények!!!! Forza Ferrari!!! Remélem nyerünk!!!! :-)))))))))))
GEORGE2006-05-12 00:42:49 // 9604
Szeva!
Tommi2006-05-12 00:35:48 // 9603
Semmi gond, én is ilyen vagyok :))) Most viszont lépek, további jó szórakozást az éjszakás brigádnak :)
GEORGE2006-05-12 00:32:16 // 9602
Én már csak ilyen vagyok! :-))
Tommi2006-05-12 00:24:52 // 9601
Ja, bocs :)
GEORGE2006-05-12 00:18:43 // 9600
De én a harmadik helyet is annak adom!! .-DD
Tommi2006-05-12 00:17:32 // 9599
Első három? Csak két Ferrari van a mezőnyben :)))
GEORGE2006-05-12 00:11:12 // 9598
Jó éjt neked is! gondolom az első 3 befutót már felesleges beírnom úgye?? :-)))) :-DDDD
Whiteskull2006-05-11 23:30:35 // 9597
Forza Ferrari! :)))
mesa2006-05-11 23:29:58 // 9596
Jó éjt mindenkinek (igen IC, neked és zoleenak is ;) ! Holnap egy újabb versenyhétvége kezdődik... Lehetne zsinor 3. Ferka győzelem! :)) Forza Ferrari !!!!
GEORGE2006-05-11 23:18:34 // 9595
na itt a franko uraim! :-)
pb_2006-05-11 23:16:05 // 9594
Ha jól rémlik 6 csapat VB jött össze zsinórban.)
KGB2006-05-11 23:10:15 // 9593
Érdekes. Sokmindenre másképp emlékeztem. Sztem semmi gáz nincs a pasival. Eccerűen jóóó. Na megyek, jóccakát!
mesa2006-05-11 22:46:26 // 9592
zolee145, egy picit butaságokat beszélsz, de most majd segítek a megvilágosodásban! :)) Szórod itt a porodat, mint gomba a spóráját, de nem találsz táptalajra, mert úgy ahogy van, butaság! 1. Schumacher nem a Ferrariban lett világbajnok, előtte már 2x megvolt neki, így az a nézeted, hogy az FIA segíti minden módon a Ferrarit, dugába dőlt :P A tények : "1994-ben a 16 futamból csak 14-en vett részt, ráadásul ebből is kétszer diszkvalifikálták, mégis nyolc versenyt nyert meg és 92 pontot szerzett" "1995-ben a Benetton 195-ös, a csapat 1995-ös autója rendkívül nehezen kezelhető autó volt – ezt később Gerhard Berger és Jean Alesi is megerősítették, amikor év végén tesztelték azt. Ennek ellenére Schumacher kilenc futamot nyert ebben a szezonban és összesen 102 ponttal fölényesen megnyerte második világbajnoki címét" 2. Schumacher nem azért volt jobb, mert azt "valakik" eldöntötték, hanem mert gyorsabb volt csapattársainál. Mindegyiknél! A tények : Johny Herbert, Eddie Irvine, Rubens Barrichello, a csapattársai mind tizedekre voltak lemaradva tőle ! Jó munkát végeztek, ahogy lehetett, segítették Schumachert. Azonban amikor őket kellett segíteni (EI VB címért folytatott küzdelme, Barrichello jó pár győzelme, harca a 2. helyért), akkor Schumacher szó nélkül segített, és elengedte őket. Hogy miért került a Ferrarihoz ? És milyen autóba ülhetett ? Olyan xarba, hogy Damon Hill lesajnálta, hogy sosem fog a maranellói autóval futamot nyerni, és élete legnagyobb baklövését követte el. A tények: "1996 -ban Michael Schumacher elhagyta a Benettont és az akkor gyengébb Ferrarinál folytatta Forma–1-es pályafutását.A John Barnard által tervezett F310-es valóban hibás konstrukciónak bizonyult, ráadásul nagyon megbízhatatlan volt. A német versenyző a szezon tizenhat versenyéből öt alkalommal esett ki valamilyen műszaki hiba miatt ,ennek ellenére a német pilóta nyert három versenyt – Barcelona, Spa-Francorchamps, Monza.A német versenyző első Ferrari-szezonjában a világbajnokság harmadik helyén végzett a két Williams mögött, 59 ponttal." Szóval, már rég felfedezték Schumacherben a hihetetlen tehetséget, és miután 2x világbajnok volt, csak utána szerződtette a sok gonddal küszködő Ferrari, mindenki meglepetésére. Az, hogy a Ferrarival már az első évében 3x nyert -amit addig Alesi és Berger 5 év alatt hozott össze-, pedig ötször kiesett az autó műszaki hibája miatt, ezek a tények pont nem azt bizonyítják, hogy tolta volna bárki is a szekerét, hanem hogy egy rossz autóval is tudott fényes eredményt elérni. Valamint, hogy amennyit köszönhet a Ferrarinak, ugyanannyit köszönhet neki a maranellói gárda. Én személy szerint szurkoltam neki, hogy sikerüljön Fangio 5x VB címét elérnie, ami annyira elérhetetlennek tűnt. Ezzel írt sporttörténelmet, azzal semmi érdekes nem történt volna, ha 2x VB cím után eltűnik a süllyesztőben, mint ahogy eltűnt közben Hakkinen, Villeneuve vagy Hill. Lehetett volna még 5 név az 5 VB címe helyett, de akkor kevesebb lenne egy LEGENDÁVAL. Előtte is Ferrari szurkoló voltam, amikor épp nevetség tárgya volt a maranellói gárda, de megköszönöm a sok együtt szerzett győzelmet, a zsinorban 5 csapat VB címet, ami nélküle aligha jöhetett volna létre. Egyúttal megértem azokat a frusztrált embereket, akik másoknak szurkoltak, akik elbuktak a fenomén mellett :))) Ha te viszont a tényeket megrpróbálnád utólag letagadni, az olyan lenne, mintha a holokausztot tagadnád. Ráadásul felesleges. http://hu.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher#1994_.E2.80.93_az_els.C5.91_vil.C3.A1gbajnoki_c.C3.ADm
zolee1452006-05-11 21:38:12 // 9591
ne értékeld túl a "munkásságodat", ez eddig is így volt, és ameddig a Ferrari csapat nem változtat a módszerein ennél nem is fogok továbblépni Ferrariszeretetügyileg:) (hű de hülye szót sikerült összehoznom)
KGB2006-05-11 21:35:50 // 9590
akkor jó úton haladsz
KGB2006-05-11 21:35:26 // 9589
1/2 siker
zolee1452006-05-11 21:30:47 // 9588
nekem nagyon tetszik a Ferrari, csak nem mint f1 csapat:)
KGB2006-05-11 21:29:02 // 9587
Azért a Ferrarin kívül van még 1-2 nagy név /csapat/, akinek nem lehet a torkán mindenféle xart lenyomni. Egyébként én sem akarok unalmas versenyeket nézni és tavalyi év sztem nem /csak/ azért volt pocsék, mert nem a Ferrari nyert, hanem mert a hülye szabályok miatt nem igazán lehetett előzéseket, versenyt látni. Legalábbis én folyamatosan azt éreztem, hogy féltik az autókat / gumikat és ez kihat a versenyre Arról, hogy előtte öt évig nem tudtak méltó ellenfelet produkálni a Ferrarinak arról miért a Ferrari tehet? Jó sokszor leírom Neked a Ferrari szót, hátha megtetszik..
zolee1452006-05-11 19:50:08 // 9586
rosszul tetted fel a kérdést, erre nem lehet válaszolni. Miért volt jobb? Mittudomén:))) ha úgy teszed fel a kérdést, hogy miért volt eredményesebb akkor az a válasz, hogy azért mert jobb volt. Amikor véletlenül mégsem akkor meg a segítségére sietett a csapat. eleve esélye nem volt a csapattársainak, mert nem előzhették meg. Ezután még a Ferrarival kivételezett az FIA nem egyszer. Soha nem látott szabályok kerültek elő, stb így is fel lehet fogni, hogy akinek ez nem tetszik nézzen más sportot, csak ez nem így működik. én ezt akarom nézni, de jól akarok szórakozni. Példa: Alfa Romeo. állandóan beszaró német elektronika. A tulajok húzzák a szájjukat. Erre mit mondott az Alfa? Akinek nem tetszik vegyen mást?? Nem! Változtatott, és olasz elektronikát rakott bele. Baromi egyszerű mindent ráfogni a pénzre, és belenyugodni, hogy ez van, végülis az én kedvencem nyer (vagy akinek nem a kedvence volt annak az lett, mert ugye sokkal jobb a győztesnek szurkolni...:D) szóval semmi gond. Végülis logikus dolog a Ferrarit segíteni, hiszen azzal buknak a legtöbbet, ha a Ferrari szurkolók nem nézik a futamokat, mert ők vannak a legtöbben. ( Már arra is gondoltam, hogy meghatározhatnák az egy évben elkölthető összeget. Ugyanannyi összegből ki mit tud összehozni. )
Mike.2006-05-11 19:23:00 // 9585
Öszintén nekem sem jön be ez teljesen , de a sikeresség érdekében csinálják és el kell fogadni , hogy ez így mükszik.
KGB2006-05-11 19:17:43 // 9584
Erről pofázok én is. Lehet, hogy ez gáz, de jelenleg ez van. Akinek nem tetszik nézzen más sportot.
KGB2006-05-11 19:17:26 // 9583
Kösz! Ez tök jó! Egyébként megnéztem MS-t és a csapattársait is. Szerinted miért van az, hogy mindíg mindenhol ő volt a jobb, nem kicsit?
Mike.2006-05-11 18:47:38 // 9582
Én is láttam a 80-as években. :-) A mostani korban ahol minden a pénzről szól és a cél elérésében mindent bevetnek, -akár szárny mahinációt is+stb.- ott létezik csapat sorrend és csapat utasítás. Szerintem ez vonatkozik minden csapatra. Persze a Hondánál vagy a Red Bullnál ennek nincs sok értelme, de, ha valamelyik pilótájuk a VB címért küzdene akkor ott is működne ez.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak