Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Zsolt1552008-11-23 09:54:26 // 1755
Kirúgták a BKV-tól a szabad szájú buszsofőrt.

Csoda, hogy veszteséges a BKV, ha egy két éves Volvo 9900 luxusbuszt 2008 július 30. óta havi harmincezer forintért adnak bérbe, ami tartalmazza:
- lízingdíjat
- a kötelező biztosítást
- a casco díját
- az időszakos vizsgáztatások költségeit
- a karbantartást és a szervizmunkát értékhatár nélkül havi százezer forintos átalányért.
HátvédRomeo2008-11-18 17:13:48 // 1754
Borzasztó! :-(
No Komment!!!!
Zsolt1552008-11-18 17:09:17 // 1753
Csúszik a Margit híd lezárása.

".... Kis túlzással, nemsokára alig lesznek néhányan, akik még áthaladtak a Szabadság hídon. Az egyik legrégebbi budapesti átkelőt már olyan régóta renoválják, hogy már nem is emlékszünk, mikor zárták le. ...
... Az pedig csak mellékzöngéje volt az újjáépítésnek, hogy fémtolvajok nyáron a híd egyes újragyártott vas szerkezeti elemeit, illetve a munkálatok elvégzéséhez szükséges szerszámokat ellopták a szállító nyíregyházi cég telephelyéről. A 100 öntvény hídkorlátlécet, 33 gátervasat, valamint hegesztőgépet és csavarbehajtót elbugázó ismeretlen tetteseket azóta sem találja a rendőrség. ..."
Zsolt1552008-11-04 01:14:46 // 1752
Elvileg a járművezetőnek ismernie - kellene - az általa vezetett gépjármű műszaki adatait.
Ha nem figyel, akkor ez majd "felébreszti".

Ennek az ellen példája amikor hidakat, felüljárókat bontanak a figyelmetlen vezetők. Például a 6-os úton, vagy Velencénél a gyalogosfelüljáró, kis híd, amit egy billencs bontott le, stb.
Vagy pár éve, amikor a Ferenceik terénél, a Károlyi Mihály utca felől rongyolt be egy holland emeletes busz az aluljáróba. Az volt a szerencse, hogy a gyerekek az emeleten hátul "buliztak", így csak "súlyos" sérültek voltak a balesetben.
csocsi2008-10-16 22:09:46 // 1750
Sajna ez máshol is így megy :(
Zsolt1552008-10-16 20:48:44 // 1749
Biztos valaki izgul a prémiuma miatt, és azért. Különben ...
HátvédRomeo2008-10-16 20:37:01 // 1748
Rossz Topicot választottál Cari! :-) Ezt a Pihentagyúba kellett volna tenni. :-DDDDDDDDDDDDDDDD
Atesz19872008-10-16 20:32:03 // 1747
A boltunk egy forgalmas kereszteződés sarkán van, ahol 1 hónapja felszedték a burkolatot, mivel egy csőtörés során kimosódott alóla minden.

Igazi kabarében volt részem. :)



A munkafolyamat (Én már csak a vége felé fényképeztem):
1. fázis: Agytröszt, aki egyébként az IFA sofőre ülőhelyet keresvén elhelyezi a hordót, úgy, hogy jól lásson mindent.

2. fázis: Platón elkezdi ledobálni az 5 főre jutó egy szem talicskába az asztfaltot.

3. fázis: Mikor az megtelik, Szállító eltolja azt a helyszínre, majd kiborítja. Ő itt várakozik a 4. fázis közben.

4. fázis Lapátos Joe, és Botos elsimitják az asztfaltot, meg bohóckodnak kicsit.

5. fázis Szállító visszatér az IFÁhoz, és újra kezdődik a munkafolyamat.

Mindeközben kínosan ügyelnek arra, hogy 2-nél több ember soha ne dolgozzon 5-ük közül, de többnyire csak egyikük dolgozik, a másik 4 nézi. Valószínüleg a sofőrnek meg van a 8 osztálya, mert 1 óra után rájött, hogy ha lenyitják az IFA platójának oldalát, akkor Platónnak nem kell átemelni rajta minden alkalommal a lapátját.

És a slussz poén: Már csak pár lapát asztfaltot kellett volna eldolgozni, le miniúthengerelni, de eljött az ebéd idő, ezért azt már csak utána lehet befejezni.

Én nem vagyok szakértő, de nem hiszem, hogy jót tesz az asztfaltnak, ha kihülés után dolgozzák össze...

Mindez a Alföldön a következő képpen néz ki egy 6 km-es szakaszon (ezt konkrétan láttuk, ezért említem meg):
Elöl megy egy takarító autó, utána egy maró autó, utána egy asztfaltozó, utána egy úthenger. Miután 5 órával később visszafele jövünk, az összes úthiba kijavítva, és a munkásoknak hült helyük van...
Kazes☻2008-10-11 22:34:44 // 1746
Tyűűűűűűűűűű Cartársak! Jártam ma a 6-os úton Bp. és Dunaújváros között és mondhatom készülget az út szépen, de most lehet belehúztak (talán kínos a sok csúszás), mert ma, azaz szombaton is dolgoztak (!), ééééééééén ilyet még nem is láttam. :)))))
Zsifi2008-10-09 19:51:27 // 1745
Ha nem tévedsz el akkor sikerülni fog!:)))
Bazsa722008-10-09 17:13:52 // 1744
Ez egy kicsit nevetséges...
Próbálom kideríteni, hogy az új Megyeri-hídról a két oldalán merre lehet lekanyarodni, de semelyik online térkép nem tartalmazza, de más kapcsolódó web oldalakon (közlekedési min., közútkezelő, stb.) sem találok semmi infót, vagy képet.
Csak az érdekelt volna, hogy rá lehet e kanyarodni a régi 2-es útra, vagy csak az új 2-re...
Kazes☻2008-09-26 21:36:00 // 1743
Zsolt1552008-09-26 07:32:50 // 1742
Én úgy tudom, hogy a régi szűk 2×2 sávos szakaszt 2010-11-ig 2×3 sávosra bővítik, és lesz egy átkötő szakasz az M5-nél. Helyismerettel valóban jobban el lehet közlekedni.
Kazes☻2008-09-25 22:18:21 // 1741
"Ettől függetlenül továbbra is fennáll az a jelenség, hogy a régi és az új szakasz az M5-ösnél nem egy helyen csatlakozik be, ezzel újabb forgalmat szabadítva az M5-ösre. Ráadásul a régi szakaszon továbbra is keskenyek a sávok, nincs leállósáv, tehát egy műszaki hibás kamion vagy egy baleset rögtön lebénítja a forgalmat - ahogyan ez hetente tapasztalható is. Ezt is számításba kell venni tehát, de persze a városban is bármikor belekeveredhetünk egy kolosszális dugóba. Megfelelő helyismerettel azért városban jóval könnyebben lehet elkerülő utat választani."- ez sajna azért még nagyon igaz. Sajnos. Pl. ma.
Zsolt1552008-09-25 09:59:13 // 1740
Ha az M0 átadása előtt mérték volna meg a Hungária körúti szintidőt, akkor biztosan nem ez az eredmény jött volna ki.
Liquid2008-09-25 08:02:22 // 1739
hát nem volt nagy változás, ennyi eltérés lehet bármikor
Zsolt1552008-09-25 06:20:31 // 1738
Azért érdekes teszt.

Hétköznap
Hungária krt.
Megtett út: 37,6 km
Idő: 1:01:32
M0
Megtett út: 80,2 km
Idő: 54:49

Autómentes nap
Hungária krt.
Megtett út: 37,6 km
Idő: 58:42
M0
Megtett út: 80,2 km
Idő: 52:50
Kazes☻2008-09-25 00:27:26 // 1737
Zsolt1552008-09-23 20:29:00 // 1736
Egy kicsit még Legóznak rajta, és máris jó lesz. :-)))
Kazes☻2008-09-20 16:39:20 // 1735
csocsi2008-09-18 21:52:34 // 1734
Vaze merre jártál? :)))))))))))))))))))))))
Zsolt1552008-09-18 16:09:50 // 1733
Meg van a hatása. :-))) Ma délelőtt a Hungárián Árpád-híd, Kerepesi út 10 perc volt.
csocsi2008-09-18 08:03:42 // 1732
Remélhetőleg nem is lesz (bár ez kizárt szerintem :(( ).

Igen, nagyon kellett már. Ebben szerintem mindenki egyetért akit ez szakasz érint.
Egyszer megérjük, hogy rendesen lehet autózni majd Pest környékén.
Zsolt1552008-09-18 07:25:48 // 1731
Azt nem tudom, de tegnap este már elég nagy volt rajta a forgalom. Ha ilyen marad, akkor lehet, hogy lassan bővíthetik.
Viszont a Dunakaszi - Dunaharaszti útvonal napközben 35-40 perc, minden száguldozás nélkül.

Nagyon kellett már ez az elkerülő.
csocsi2008-09-17 07:59:10 // 1730
Baleset még nem volt rajta?
Zsolt1552008-09-16 22:32:28 // 1729
Az átadást követően sikerült ma végigmennünk rajta. M3 - Ferihegy 20 perc volt. Nagyon-nagyon kellett már. :-))))
Zsolt1552008-09-05 07:12:15 // 1728
Ha ebből bárki is ki tud majd valamit deríteni, szerintem az Nobel-díjat kap majd a munkásságáért.
Zsolt1552008-09-05 07:09:37 // 1727
M0-ás, keleti szektor: szeptember 16. lesz a megváltás napja.
Reméljük, hogy ennek a minsőge két év után is megmarad.
Zsolt1552008-08-14 04:55:43 // 1725
Pontosan. Ezért is írtam, hogy marad az "okos" megoldás.
HátvédRomeo2008-08-14 01:30:48 // 1724
Az. csak tudjátok, leszögezem nem védeni akarom őket, csak ha meg lennének hazánkban fizetve a melósok, akkor nem rizikóznának ilyen dolgokkal.
Itt abba is hagyom mert szabályszegés felé kalandozok el kik mennyit is lopnak.
Zsolt1552008-08-13 23:27:03 // 1723
Gondolom van egy réteg, amelyik szerette volna, hogy még egy kicsit jobban fogjon az a ceruza. :-(((
Zsolt1552008-08-13 23:24:30 // 1722
Csúszik ez a metróépítés ahogy kell. Gondolom itt is okosba megy minden, mert ...

Egyre drágább, egyre többett késnek. :-(((

Észrevette valaki is, hogy a Baross téri lezárás sem lesz határidőre befejezve??? "A 4-es metró Keleti pályaudvari állomásának résfalazási munkálatai miatt március 16-án mintegy négy hónapra lezárják a Kerepesi út és a Dózsa György út közötti útszakaszt. " Ez is már több mint egy hónapot késik. :-(((
Zsolt1552008-08-13 23:20:02 // 1721
Ez van. A "fővállakozó" leveszi a saját hasznát, míg az alvállakozók meg aprópénzért dolgoznak, és örülnek ha egyáltalán valaha is megkapják a pénzüket.
Így marad az okos megoldás. Szégyenletes az egész. :-(((
Kazes☻2008-08-13 11:53:52 // 1720
Kazes☻2008-08-13 11:26:54 // 1719
Zsolt1552008-08-06 15:45:29 // 1718
Amerikaiak vizsgálják a Siemens magyar szerződéseit.

Ahogy Hofi mondta: "Én mindent elhiszek, csak most már több ne derüljön ki!"
Zsolt1552008-07-10 07:42:12 // 1717
Biztosan nem egyedül "részesedett" a haszonból.
Zsolt1552008-07-10 07:41:14 // 1716
Nem kell, mert annyira támogatjuk a kerékpáros közlekedést, hogy lassan mindenki azzal fog járni, meg riksákkal. :-)))
Fater (Norbi)2008-07-10 07:26:02 // 1715
Tegnap a figyelőnet.hu-n volt egy cikk, miért kerül annyiba az autópálya építése. Egy bp-i ügyvéd felvásárolta (kiszivárgott információ után) az M6 nyomvonalán lévő területek egy jelentős részét és 100-szoros áron adta csak el...
A kisajátítás miért így megy? Miért nem az átlagos piaci áron (1 évvel a nyomvonal kijelölése előtti áron) veszik meg a földeket?
1km autópálya ára 2,3 milliárd Ft = építés 1,1-1,3 milliárd Ft (20 éves garanciával és fenntartással) + kisajátítás, régészeti feltárás stb. és egyéb papírmunka a maradék (ügyvédi tevékenységek)...
LeZo2008-07-10 07:22:52 // 1714
Viszont ha ilyen hülye világ jön, hogy a városi autók legyenek "smart méretüek" egy most 3x2 sávos útra fel fognak festeni 4x2 sávot és gyorsan forgalomszámlálnak hogy hogy megnőtt az adott útszakasz kapacitása :)

Megkeresem azt a fotót hogy egy áruház büszkén fotóztatta hogy hány parkolóhelyet létesített magaelött. Persze üresen fotózták. Mert ha beálltak volna autók a szűkre méretezett parkolóba senki se száll ki ha van mellette autó:)

Olyan ez mind Érd egyik legforgalmasabb csomópontjába tenni a Tesco-t... Így is nagy a forgalom de hurrá, csináljunk sháppingszenter túristákat, lehessen nagyobb dugó ott :DDD Tipikus :)
Zsolt1552008-07-10 06:31:38 // 1713
Jó munkához idő kell.
Xixo2008-07-10 01:14:11 // 1712
Jah, pont most volt a híradóban, hogy az északi szakasz jó esetben 2012, a nyugatit pedig 2020 előtt ne is várjuk....
Rumi2008-07-09 13:19:08 // 1711
a megyeri hid fasza ha meglesz, csak epp nem vezet sehonnan sehova :)
meg kb 10 ev mire lesz M0-s korgyuru..
Kazes☻2008-07-09 12:54:08 // 1710
Megyeri-híd? Kiváncsi vagyok rá. Vajon azt is el,- alulméretezték?
Zsolt1552008-07-09 12:49:49 // 1709
A Lágymányosi-híd elég nagy gáz, hogy 13 évvel az átadás után, már a budai oldalon meg van támasztva.



A Szabadság-híd sem lesz időre átadva - legalább fél évet csúszik az átadása -, mert megint elszámolták magukat mind a Gellért téren, mind a Fővám téren.



Remélem a Megyeri-híd azért jobb lesz.

csocsi2008-07-09 12:41:08 // 1708
Miért nem előbb vizsgálódtak?? :(
Kazes☻2008-07-09 12:35:07 // 1707
Sajnos több, mint a tökéletes, vagy legalább nagyon jó. :(
Kazes☻2008-07-09 12:33:20 // 1706
Nem kell szó szerint mindent elhinni, de a lényeg, hogy megint csak az egyéni érdekek voltak az elsők, hogy kinek, merre, hogyan lehet több pénze, persze főleg lopva, sundán-bundán, mutyiban.

A Lágymányosi-híd egy vicc (mint kategória) - 2 x 2 sáv + a villamos, ami ki tudja mikor fog rajta járni, ha fog egyátalán - a Szerémi úttal együtt, persze számtalan ilyet lehetne még sorolni sajnos. Elsősorban jó lenne ha csak számosat lehetne sorolni, amely egyre csak csökkenne. :)

M6- ha jól emlékszem 2006.-ban kellett volna átadni, M0-ás, vagy M4-es metro lassan századokat késik. :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak