Üdv Urak! :))
Adok-veszekbe felröppentettem egy GSXR-t. Ha valakit esetleg érdekel. Ez tuti üzlet! :))
Andy2010-03-23 21:35:02 // 7345
Longman2010-03-22 15:20:29 // 7344
DéZé2010-03-22 11:59:37 // 7343
Tegnap az öcsémmel és egy barátommal végre túráztunk egy rövidet (210 km). Így elsőre egészen kellemes volt, bár délután elbújt a nap, de a hőmérsékletre nem lehetett panasz. A gumik egészen jól melegedtek, de az aszfalt még hideg, így döntögetni csak óvatosan lehetett. Azért összességében nagyon jól volt végre motorozni!
Scott2010-03-20 19:36:38 // 7342
Blade2010-03-19 15:23:43 // 7341
Pedig működik az oldal...:)
Tommi2010-03-19 10:53:43 // 7340
Meg... nem kicsit :) :(
mesa2010-03-19 08:40:18 // 7339
Igen! Ezt is megcsináltuk !!!
Tommi2010-03-19 00:41:03 // 7338
Magyarország 2010...
Bekövetkezett az, amit kb előre borítékolni lehetett: idén sem lesz MotoGP futamunk :(
Klikk
Bekövetkezett az, amit kb előre borítékolni lehetett: idén sem lesz MotoGP futamunk :(
Klikk
mesa2010-03-17 20:01:16 // 7337
Nekem nem jelent meg semmi. Nem mintha értelmesnek tartanám támogatni :)
Csak kíváncsi voltam a Sláger Rádió fan club tagjai aláírták-e már :))
Csak kíváncsi voltam a Sláger Rádió fan club tagjai aláírták-e már :))
Satti2010-03-17 10:56:44 // 7335
mesa2010-03-12 22:11:54 // 7334
A beruházó , akinek tulajdonosát jogerősen börtönre ítéltek, és a "spanyol multi" cége, amit 2006-ban jegyeztek be és a tulajon kívűl még két emberből áll ...
A szlovák példát is alapul véve, kaptak volna 35 Mrd-ot, amiből ~ 8-10 Mrd lett volna a beruházás költsége, és minden szervezési költséget az állam finanszírozott volna a továbbiakban. Magyarán egy év alatt nyertek volna 25 Mrd magyar közpénz forintot
Persze jól leosztották volna a felét a két nagy pártnak, és mindenki boldog lenne
Csak közben jött az index.hu
A szlovák példát is alapul véve, kaptak volna 35 Mrd-ot, amiből ~ 8-10 Mrd lett volna a beruházás költsége, és minden szervezési költséget az állam finanszírozott volna a továbbiakban. Magyarán egy év alatt nyertek volna 25 Mrd magyar közpénz forintot
Persze jól leosztották volna a felét a két nagy pártnak, és mindenki boldog lenne
Csak közben jött az index.hu
Mike.2010-03-12 21:27:10 // 7333
Pont azért is furcsa ez az egész amit te is felvetettél. Miért kerül ez ennyibe? Persze, hogy nem támogatja sem a bank sem az állam.
Na meg tudni kellene a háttérinfókat is. Ki tudja, hogy igazából milyen feltételeket nem teljesít a beruházó?
Na meg tudni kellene a háttérinfókat is. Ki tudja, hogy igazából milyen feltételeket nem teljesít a beruházó?
Kovi2010-03-12 21:21:41 // 7332
Degenerált ez az egész kurv@ ország lopos kurv@ anyukat!!
Szlovákok nál harmad áron csináltak egy hasonló pályát itt mi kerül ebben enyibe???????
Kicsit fiatalabb lennék farolnék is ebböl a kalap Sz@rbol!!!!
Szlovákok nál harmad áron csináltak egy hasonló pályát itt mi kerül ebben enyibe???????
Kicsit fiatalabb lennék farolnék is ebböl a kalap Sz@rbol!!!!
Keri2010-03-12 20:48:09 // 7331
Ezt én nem értem. A környéken szinte mindenki tudna dolgozni. Folyamatos tesztek, versenyek, nyáron a sok ittas külhoni költené a susut. Szvsz komolyabb lehetne mint a h.ring. Nem ez nem kell nekünk, miért? Miért mert választás van kit érdekel... Annyira degenerált ez az egész politika.
Scott2010-03-11 11:21:49 // 7329
Belga2010-03-05 19:32:48 // 7328
TALMÁCSI ÉS CSAPATA NEM JEREZBEN FOLYTATJA A TESZTELÉST
Az első IRTA tesztet követően összeült a csapat, hogy kielemezzék az adatokat, felmérjék, hogy milyen változtatások szükségesek ahhoz, hogy a vb-n Talmácsi Gábor és Andrea Iannone még inkább versenyképesek legyenek. Mivel még nagyon sok munka vár a csapatra és a hétvégi jerezi időjárás előrejelzések végig esőt ígértek, így arra a közös döntésre jutottak, hogy a Fimmco Speedup Team nem utazik el Dél-Spanyolországba. A csapat inkább egy olaszországi helyszínen próbálgatja majd az új Moto2-es gépet, ahol lényegesen könnyebb az alkatrész utánpótlást megoldani. A döntést alapos mérlegelés előzte meg, de a versenyzők, mérnökök és a csapattulajdonosok is úgy vélik, hogy ez a legjobb megoldás annak érdekében, hogy az utolsó IRTA teszten ki tudják próbálni az új fejlesztéseket, módosításokat, mielőtt még élesben indul a körözés. Talma és Iannone motorjait visszaszállították a csapat fejlesztőbázisára, ahol már neki is láttak a szükséges változtatások elvégzéséhez. Talmácsinak például új tankot kell gyártani, és számos kisebb alkatrész is szükséges ahhoz, hogy még komfortosabb még vezethetőbb legyen számára a motor. A mostani fejlesztések, alkatrészek az első három versenyre is készülnek, hiszen a motort Katarból Japánba, majd Japánból Jerezbe szállítják, így a köztes időszakokban nincs lehetőség változtatásokat végrehajtani rajta.
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
A lehető legésszerűbb döntésnek tartom, mellyel maximálisan egyet is értek, miszerint kihagyjuk a soron következő IRTA tesztet. Remek formában érzem magam, így szívesen motorra ülnék Jerezben is, de vannak még hiányosságok, amiket mielőbb pótolni, változtatni kell, és ezek elvégzése nélkül nem tudnánk előrelépni.
Luca Boscoscuro, csapatfőnök nyilatkozata:
A valenciai teszt eredménye pozitív volt, elégedett vagyok Gábor és Andrea teljesítményével, valamint a pályán nyújtott munkájukkal. Köszönhetően szerelőink és versenyzőink eddigi nagyszerű munkájának nagyon kicsi a különbség, ami elválaszt bennünket a leggyorsabbaktól.
Az első IRTA tesztet követően összeült a csapat, hogy kielemezzék az adatokat, felmérjék, hogy milyen változtatások szükségesek ahhoz, hogy a vb-n Talmácsi Gábor és Andrea Iannone még inkább versenyképesek legyenek. Mivel még nagyon sok munka vár a csapatra és a hétvégi jerezi időjárás előrejelzések végig esőt ígértek, így arra a közös döntésre jutottak, hogy a Fimmco Speedup Team nem utazik el Dél-Spanyolországba. A csapat inkább egy olaszországi helyszínen próbálgatja majd az új Moto2-es gépet, ahol lényegesen könnyebb az alkatrész utánpótlást megoldani. A döntést alapos mérlegelés előzte meg, de a versenyzők, mérnökök és a csapattulajdonosok is úgy vélik, hogy ez a legjobb megoldás annak érdekében, hogy az utolsó IRTA teszten ki tudják próbálni az új fejlesztéseket, módosításokat, mielőtt még élesben indul a körözés. Talma és Iannone motorjait visszaszállították a csapat fejlesztőbázisára, ahol már neki is láttak a szükséges változtatások elvégzéséhez. Talmácsinak például új tankot kell gyártani, és számos kisebb alkatrész is szükséges ahhoz, hogy még komfortosabb még vezethetőbb legyen számára a motor. A mostani fejlesztések, alkatrészek az első három versenyre is készülnek, hiszen a motort Katarból Japánba, majd Japánból Jerezbe szállítják, így a köztes időszakokban nincs lehetőség változtatásokat végrehajtani rajta.
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
A lehető legésszerűbb döntésnek tartom, mellyel maximálisan egyet is értek, miszerint kihagyjuk a soron következő IRTA tesztet. Remek formában érzem magam, így szívesen motorra ülnék Jerezben is, de vannak még hiányosságok, amiket mielőbb pótolni, változtatni kell, és ezek elvégzése nélkül nem tudnánk előrelépni.
Luca Boscoscuro, csapatfőnök nyilatkozata:
A valenciai teszt eredménye pozitív volt, elégedett vagyok Gábor és Andrea teljesítményével, valamint a pályán nyújtott munkájukkal. Köszönhetően szerelőink és versenyzőink eddigi nagyszerű munkájának nagyon kicsi a különbség, ami elválaszt bennünket a leggyorsabbaktól.
Kazes☻2010-03-04 17:02:52 // 7327
Belga2010-03-03 22:31:50 // 7326
Boscoscuro interjú - olaszul értőknek.
Alatta szöveges angol kivonat. Túl sok pozitívat nem mond az új Moto2 kategóriáról.
Alatta szöveges angol kivonat. Túl sok pozitívat nem mond az új Moto2 kategóriáról.
DéZé2010-03-03 20:13:52 // 7325
Azért azt tegyük hozzá, hogy az időjárás nem volt kegyes a versenyzőkhöz és csak 21-en mentek. Többek között Simon sem. A 3 nap alapján összesített listán Talma a 17. helyen áll, de természetesen nincs ezzel semmi baj, lépésről-lépésre kell haldni és minden rendben lesz. Van jó pár nagy név Talma mögött is, de nincs is min csodálkozni, hiszen ez a teszt a beállítások próbálgatásáról szól.
HAJRÁ TALMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAJRÁ TALMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blade2010-03-03 19:52:02 // 7324
Na, jó lesz az!:) Úgy látom a MotoGp-ből érkezett emberkék vannak elől:)
Belga2010-03-03 18:14:18 // 7323
DéZé2010-03-03 17:26:55 // 7322
Én tegnap alig vártam, hogy összepakoljam a motort és mentem egy rövid kört, csak az érzés miatt... Hát, nagyon jó volt hallani a mennydörgést a hátam mögött, de nem volt nagyon melegem :-)! Ez volt az idén az első gurulásom, mivel tegnap került vissza a gép a forgalomba, meg ugye a hátulja kissé hiányos volt.
De semmi gond, állítólag a jövő héttől lassan melegszik az idő, tehát lassan itt a tavasz!!!
De semmi gond, állítólag a jövő héttől lassan melegszik az idő, tehát lassan itt a tavasz!!!
Longman2010-03-03 13:57:18 // 7321
Jajj, annyit "beszélünk" már róla hogy elkezdett viszketni a tenyerem, ráadásul itt verőfényes napsütés, +10 fok van és itt a cégnél a motor is meg a teljes menetfelszerelésem is. De jó lenne... :)
Longman2010-03-03 13:42:02 // 7320
Ahham látni vélem a lényeget.. :)
Arra gondoltam lehet akkor már az indexet is le kellene cserélni.. :)
Arra gondoltam lehet akkor már az indexet is le kellene cserélni.. :)
SKrisz2010-03-03 13:31:06 // 7319
Amire még oda kell figyelni, hogy ne feledkezz el arról, hogy az új konzolba, kell villany az indexeknek és a rendszámvilágításnak is! :) Egyszerű, de sokan elfeledkeznek róla, utána meg marad a szopás! :)
A rendszámvilágításra pedig legjobb 3 LED, azt jóvilág! :))
A rendszámvilágításra pedig legjobb 3 LED, azt jóvilág! :))
SKrisz2010-03-03 13:29:14 // 7318
Longman2010-03-03 13:28:48 // 7317
Nagyon szépre sikerült, az már biztos! Köszi a tanácsokat!
Longman2010-03-03 13:27:23 // 7316
De, van Bandit klub (www.bandit.hu), de akik oda írkálnak ők elég "konzervatívok", ahogy nézegettem közülük nem csinált még senki ilyet.. :SS
SKrisz2010-03-03 13:26:08 // 7315
Igen. A gyári kerékdob végéről a rendszámtartó rész le lett flexelve. Új tartókozol fel lett erősítve a gyári felfogatási pontokhoz és kész is! :)
Az indexek maradtak a gyáriak, de azok is az új konzolon vannak.
Az indexek maradtak a gyáriak, de azok is az új konzolon vannak.
Longman2010-03-03 13:24:13 // 7314
Magyarul Te szétvágtad a gyárit? Az indexek ha jól látom maradtak a gyáriak?
Scott2010-03-03 12:14:23 // 7313
Köszi mindenkinek! :) 98-as, tehát karbis :) Úgy tudom az injektoros verzió már vízhűtéses.
SKrisz2010-03-03 11:46:31 // 7311
Ez a hátsó kerék még a softcore verzió (240-es R18). Sokan a bandából felrakták a 260-ast... Na az tényleg úthenger! :)))
DéZé2010-03-03 11:29:40 // 7310
Na igen, azért az a műanyag elég csúf volt azon a szép motoron!
Így sokkal jobban néz ki!
Basszus ezt a hátsó kereket melyik úthengerből vettétek ki? :-)
Így sokkal jobban néz ki!
Basszus ezt a hátsó kereket melyik úthengerből vettétek ki? :-)
SKrisz2010-03-03 11:24:46 // 7309
Grats az "új" vashoz! Széles utat! :))
SKrisz2010-03-03 11:23:51 // 7308
DéZé2010-03-03 11:21:47 // 7307
Egyébként egy kis szerelgetést megér a dolog... szebb lesz a gép, csinosabb a feneke!
A Suzuki Bandit-osoknak nincs klub a neten? Ott tuti lenne rá megoldás és akkor láthatnád, hogy milyen átalakítással jár a dolog.
Nálunk az MDK oldalán komplett képregény van lépésről-lépésre :-)
A Suzuki Bandit-osoknak nincs klub a neten? Ott tuti lenne rá megoldás és akkor láthatnád, hogy milyen átalakítással jár a dolog.
Nálunk az MDK oldalán komplett képregény van lépésről-lépésre :-)
SKrisz2010-03-03 11:20:29 // 7306
A kialakitás nálam is ugyanez volt. Dobbetét kiszed, felesleges rész levág, új rendszámtartó (indexekkel) felrak. A design meg motor illetve izlés kérdése! :)
DéZé2010-03-03 11:15:42 // 7305
Ha az üvegszál megoldható és nem túl macerás, szerintem jó megoldás, mert úgy nem marad olyan rész ahonnan hiányzik a takarás, meg nem kell szétvágni a műanyagot.
Ha meg eladásra kerül és valamilyen konzervatív vásárló jön, vissza lehet alakítani :-)
Ha meg eladásra kerül és valamilyen konzervatív vásárló jön, vissza lehet alakítani :-)
Longman2010-03-03 11:12:54 // 7304
OK, köszönöm majd várom a képeket rá.. Lehet én is lefényképezem közelebbről az enyémet hátha úgy könnyeben kapok rá ötlet is.. :)
Longman2010-03-03 11:09:51 // 7303
Ahha így már értem nagyjából! Szóval le kell szedni a teljes műanyag "dobbetétet" alóla és annak a felfogatásaihoz lehet rögzíteni ezt is. Nem rossz.. Kérdés hogy néz ki nekem a dobbetét alatt a cucc, és mi válik szabaddá a hiányától. Jön a jobb idő leszedem és megnézem.
Arra is gondoltam a haverral megcsináltatom üvegszálból egyedire azt a részt..
Arra is gondoltam a haverral megcsináltatom üvegszálból egyedire azt a részt..
DéZé2010-03-03 11:06:59 // 7302
Üdv a kétkerekűek egyre népesebb táborában!
Gratulálok és sok-sok örömteli kilométert kívánok! :-)
Gratulálok és sok-sok örömteli kilométert kívánok! :-)
Longman2010-03-03 11:06:09 // 7301
A jó kis lég-olajos! Gratulálok! Vigyázz rá, és széles utat! Ez már az injektoros vagy karbis?
Scott2010-03-03 10:59:02 // 7300
DéZé2010-03-03 09:53:55 // 7299
Még annyit, hogy én a hátsó lámpa felfogatására tettem fel a rendszámtábla tartót, ezt nézd meg, hogy ezt a megoldást lehet-e alkalmazni a Suzukin!
DéZé2010-03-03 09:50:11 // 7298
Nem tudom, hogy a "Banditán" hogy lehet rögzíteni a rendszámtábla tartót, ha levetted a sárvédőt. Azt tudom javasolni, hogy szereld le a sárvédőt, aztán egy kis tervezgetés, mérés, rajzolás (én kivágtam kartonból és konkrétan rápróbáltam), aztán 1,5 mm-es lemezből kivágod, kireszeled, meghajlítod majd rakhatod is fel. Az indexeknek egy-egy 90 fokban meghajlított "fülecskét" csinálj, amit a rendszámtábla tartó két oldalára is feltehetsz.
Ha bármiben tudok segíteni így a neten keresztül természetesen kérdezz bátran :-))))!
Ha gondolod csinálhatok képeket is.
Sok sikert!
Ha bármiben tudok segíteni így a neten keresztül természetesen kérdezz bátran :-))))!
Ha gondolod csinálhatok képeket is.
Sok sikert!
SKrisz2010-03-03 09:36:53 // 7297
Erre nekem van egy kitűnő megoldásom (igaz nekem a VZR-en csinálták meg), de ötletnek az sem rossz továbbgondolásra szvsz. Sajnos ezen a gépen nincs képem és nem is vagyok otthon egy darabig, de ígérem dobok majd én is képeket a volt és lett fázisról :)
Longman2010-03-03 08:38:46 // 7296
Szép a gép, és jók a képek, főleg az uccsó tetszik.. :)
A rendszámtáblát hogyan oldottad meg? Én is gondolkodom rajta, hogyan lehetne eltüntetni a "farkát" az enyémnek, sem nem szép, sem nem funkcionális, mert az utast esőben így is összeveri a felcsapódó víz..
Nekem picit bonyolítja a helyzetet hogy az index is erre az idomra van rögzítve..
A rendszámtáblát hogyan oldottad meg? Én is gondolkodom rajta, hogyan lehetne eltüntetni a "farkát" az enyémnek, sem nem szép, sem nem funkcionális, mert az utast esőben így is összeveri a felcsapódó víz..
Nekem picit bonyolítja a helyzetet hogy az index is erre az idomra van rögzítve..