Satti2009-04-07 11:51:14 // 5453
Remélem vmelyik olasz vagy spanyol adó leadja, bár az a kommentár érdekes lesz.
KKY2009-04-07 11:49:58 // 5452
Hello!
Nem baj, majd nézzük az Afgán hármat.
Nem baj, majd nézzük az Afgán hármat.
Satti2009-04-07 10:39:07 // 5451
Az eu.sporton nem lesz, ezt már tavaly az utolsó futam után megmondták.
Satti2009-04-07 10:25:50 // 5449
Most hallottam, hogy a Magyar1 sem adja le, akkor nagyon kíváncsi lennék, hogy egyáltalán, hol lehet majd nézni?
Nem értem, hogy nem tudtak megegyezni, már hosszú évek óta adta az Eurosport.
Nem értem, hogy nem tudtak megegyezni, már hosszú évek óta adta az Eurosport.
imi1562009-04-02 21:23:49 // 5448
December végén vettem.
Elég sokat agyaltam a dolgon,de nálam alap eset volt,hogy csak Ducati.Nagyon oda vagyok értük.Sztem semmilyen más motorhoz nem hasonlítható ez a forma,a hangja,a térhálós csőváz,a kilnecven fokos V2-es desmo és még sorolhatnám:)))))))!
Erőset nem akartam,mert nem akarok sem száguldozni,sem megdögleni.No,meg már elég régóta nem motoroztam előtte.
Vásárlásnál sztem a legfontosabb,hogy minél kevesebb kilómétereset találjon az ember és olyat amit rendszeresen szervízeltek.Mondjuk,ez az autókra ugyanúgy igaz.
Baromi sokat rá lehet költeni egy lestrapált darabra.A szervízelése sajna drága.
Épp most érdeklődtem meg,huszonezer egy szimpla motorolaj+szűrő csere:S!
Amellett még érdemes nézni a lánc és a lánckerék állapotát,a gumikat,olajfolyást a motoron,bukásra utaló sérüléseket.
Elég sokat agyaltam a dolgon,de nálam alap eset volt,hogy csak Ducati.Nagyon oda vagyok értük.Sztem semmilyen más motorhoz nem hasonlítható ez a forma,a hangja,a térhálós csőváz,a kilnecven fokos V2-es desmo és még sorolhatnám:)))))))!
Erőset nem akartam,mert nem akarok sem száguldozni,sem megdögleni.No,meg már elég régóta nem motoroztam előtte.
Vásárlásnál sztem a legfontosabb,hogy minél kevesebb kilómétereset találjon az ember és olyat amit rendszeresen szervízeltek.Mondjuk,ez az autókra ugyanúgy igaz.
Baromi sokat rá lehet költeni egy lestrapált darabra.A szervízelése sajna drága.
Épp most érdeklődtem meg,huszonezer egy szimpla motorolaj+szűrő csere:S!
Amellett még érdemes nézni a lánc és a lánckerék állapotát,a gumikat,olajfolyást a motoron,bukásra utaló sérüléseket.
Goodboy2009-04-02 21:07:58 // 5447
te mikor vetted és ,mi alapján választottad pont ezt a mocit ,azaz mire kell odafigyelni?
imi1562009-04-02 21:03:09 // 5446
Hello:)!
Hát,hogy kinek mi a gyenge,az nézőpont kérdése:))!
Nekem így első nekifutásra bőségesen elég ez a 73 lőerő,viszonylag nagy nyomatékkal,úgy érzem.Olyan kétszáz körül van a vége.
Már közel ezer kilómétert mentem vele.Kezdünk összeismerkedni.Nagyon jóindulatú motor és még kényelmesnek is mondható a sportmotorokhoz képest.Bár egy fejidom nem ártana rá,mert 130-140 felett már cudarul cibál rajta a szél:S!
Amennyiben ezt kevésnek találod,próbálkozz egy S2R-el.Van 800-as,meg 1000-es is.
Azok még brutálisabban néznek ki az egykarú hátsó lengővillájukkal és a felhozott kipuffokkal.Ja és azon már hallgathatod a szárazkuplung zörgését is:)))))!
Hát,hogy kinek mi a gyenge,az nézőpont kérdése:))!
Nekem így első nekifutásra bőségesen elég ez a 73 lőerő,viszonylag nagy nyomatékkal,úgy érzem.Olyan kétszáz körül van a vége.
Már közel ezer kilómétert mentem vele.Kezdünk összeismerkedni.Nagyon jóindulatú motor és még kényelmesnek is mondható a sportmotorokhoz képest.Bár egy fejidom nem ártana rá,mert 130-140 felett már cudarul cibál rajta a szél:S!
Amennyiben ezt kevésnek találod,próbálkozz egy S2R-el.Van 800-as,meg 1000-es is.
Azok még brutálisabban néznek ki az egykarú hátsó lengővillájukkal és a felhozott kipuffokkal.Ja és azon már hallgathatod a szárazkuplung zörgését is:)))))!
Gábor802009-04-02 20:43:33 // 5445
Bizony jó volt ma az idő. Jól tettétek hogy kiruccantatok! Szépek a fotók! Látom te is lencsevégre kerültél! :)))
Goodboy2009-04-02 20:41:47 // 5444
Imi,irj már a 695 röl milyen ,jol megy nem gyenge stb?
ilyetszeretnék,de nekem kevésnek tünik ,bár még nem probáltam köszi
ilyetszeretnék,de nekem kevésnek tünik ,bár még nem probáltam köszi
Abarth2009-04-02 20:32:39 // 5443
Hali!
Ha valakit érdekel van egy 20km-t futott 2009-es Derbi Terra-nk eladó!
- 125cc
- 1 henger
- 4ütem 4 szelep
- vízhűtéses
- 6 sebességes
- Piaggio blokk
- 15le
- elöl-hátul tárcsa
- bordó metál
- 117 kg
- navinak 12v a kormánynál :)
- Rendszámos
- Made in Italy stb. stb...
Nagyon jó kis moci. Úgy néz ki mint egy BMW :D
999.000.- ért új gazdit keres!
Ha esetleg érdekel valakit az oldalamra kérlek!
Széles utat!
Üdv: Abarth

Ha valakit érdekel van egy 20km-t futott 2009-es Derbi Terra-nk eladó!
- 125cc
- 1 henger
- 4ütem 4 szelep
- vízhűtéses
- 6 sebességes
- Piaggio blokk
- 15le
- elöl-hátul tárcsa
- bordó metál
- 117 kg
- navinak 12v a kormánynál :)
- Rendszámos
- Made in Italy stb. stb...
Nagyon jó kis moci. Úgy néz ki mint egy BMW :D
999.000.- ért új gazdit keres!
Ha esetleg érdekel valakit az oldalamra kérlek!
Széles utat!
Üdv: Abarth

imi1562009-04-02 20:00:48 // 5442
Satti2009-04-02 12:54:26 // 5441
Amennyire tudom, a Magyar1 az le fogja adni a futamokat, legalábbis a 250-et és a Motogp-ét.
KKY2009-04-01 14:42:40 // 5440
Sziasztok!
Tudtok vmit arról, hogy hol lehet majd nézni a MotoGP futamokat?
A NET-es verziót láttam, de inkább vmi TV érdekelne, az se baj, ha nincs magyar komment.
Tudtok vmit arról, hogy hol lehet majd nézni a MotoGP futamokat?
A NET-es verziót láttam, de inkább vmi TV érdekelne, az se baj, ha nincs magyar komment.
Tom122009-03-31 23:15:09 // 5439
"Szép" lett volna, ha nem akad pár szponzor...:-/
Akkor hajráááá!!! ;-)
Akkor hajráááá!!! ;-)
Mike.2009-03-31 21:46:37 // 5438
Végre valaki zsebébe nyúlt! :-)
A híradóban volt ma erről.
Tetszik a ruhája és a motor is. :-)
A híradóban volt ma erről.
Tetszik a ruhája és a motor is. :-)
Kovi2009-03-31 21:41:41 // 5437
A Grupo Milton, a Logistic Land és a Sedesa évi 2,5 millió euróval támogatják az idei évtől a 250-es kategóriában motorozó világbajnokot, Talmácsinak a vébé 3. versenyétől két motorja lesz.
Talmácsi Gábor, a MotoGP gyorsasági motorverseny-sorozat 125-ös kategóriájának 2007-es világbajnoka 2009-ben a 250 köbcentisek között indul. A Grupo Milton és a Logistic Land mint főszponzor és a sávolyi motorpálya beruházója, a spanyol Sedesa mint a csapat szponzora, és a Balatonring Team (Talmácsi csapata) mögött álló spanyol Aspar Team a csapat létrehozásának és fenntartásának teljes költségét biztosítják.
A spanyol cégek évente 2,5 millió euróval, bő 770 millió forinttal támogatják a magyar motorost, ebben a Grupo Milton 1,4-1,5 millió euróval, a Sedesa 400 ezer euróval van benne.
Az idény első két versenyén, április 12-én Katarban és április 26-án Japánban Talmácsi egy motorral megy, a tervek szerint a 3., a május 3-ai jerezi futamra már két gépe lesz. A két motor összesen 1 150 000 euróba, 350 millió forintba kerül.

Talmácsi Gábor, a MotoGP gyorsasági motorverseny-sorozat 125-ös kategóriájának 2007-es világbajnoka 2009-ben a 250 köbcentisek között indul. A Grupo Milton és a Logistic Land mint főszponzor és a sávolyi motorpálya beruházója, a spanyol Sedesa mint a csapat szponzora, és a Balatonring Team (Talmácsi csapata) mögött álló spanyol Aspar Team a csapat létrehozásának és fenntartásának teljes költségét biztosítják.
A spanyol cégek évente 2,5 millió euróval, bő 770 millió forinttal támogatják a magyar motorost, ebben a Grupo Milton 1,4-1,5 millió euróval, a Sedesa 400 ezer euróval van benne.
Az idény első két versenyén, április 12-én Katarban és április 26-án Japánban Talmácsi egy motorral megy, a tervek szerint a 3., a május 3-ai jerezi futamra már két gépe lesz. A két motor összesen 1 150 000 euróba, 350 millió forintba kerül.

Satti2009-03-30 17:43:07 // 5436
Örülünk?... Örülünk!! :-)))
Kovi2009-03-30 17:06:49 // 5435





Kovi2009-03-30 17:01:43 // 5434

Már a PLAYBOY is mi lesz ott a pályaszélén!!!!:-))))))
Tommaso 1592009-03-23 17:40:04 // 5432
Márkát, típust mondanál nekem?
Tommaso 1592009-03-23 17:39:19 // 5431
Tetszik a moci, megnézném közelebbről.
Most lóg a levegőben egy csúnya trafis ügyem, a napokban kiderül, h kell e a bokámig lenyúlni, ha nem, akkor megpillantom.
A probléma az, h miskolci vagyok, így a hazaszállítás is para lenne...
Most lóg a levegőben egy csúnya trafis ügyem, a napokban kiderül, h kell e a bokámig lenyúlni, ha nem, akkor megpillantom.
A probléma az, h miskolci vagyok, így a hazaszállítás is para lenne...
SKrisz2009-03-22 10:06:09 // 5430
Nyugi! Egész nap ilyen idő lesz! :))
imi1562009-03-22 10:00:03 // 5429
Rendben!
Remélem addíg kitart ez a szép napsütés.
Remélem addíg kitart ez a szép napsütés.
SKrisz2009-03-22 09:59:03 // 5428
OK! Minél többen leszünk annál jobb!!! Én is szólok egy két kollégámnak, hátha jönnek!
imi1562009-03-22 09:57:40 // 5427
Meg is beszéltük:)))!
Ott leszek!
Megpróbálom elérni Pitykét is.Talán csatlakozik hozzánk:)!
Ott leszek!
Megpróbálom elérni Pitykét is.Talán csatlakozik hozzánk:)!
SKrisz2009-03-22 09:55:28 // 5426
Legyen mondjuk 14 óra a tecsós körforgalomnál lévő MOL kútnál.
imi1562009-03-22 09:52:09 // 5425
Hello földim:)!
Részemről rendben a dolog,hacsak addigra be nem felhősödik:S!
Mikor és hol legyen a tali:)?
Részemről rendben a dolog,hacsak addigra be nem felhősödik:S!
Mikor és hol legyen a tali:)?
SKrisz2009-03-22 09:47:25 // 5424
SZhely környéki kollégák!
Van valakinek kedve szamárra pattani délután? Kicsit hűs van még, de délután tizen fok lesz és napsütés Egy rövid karikára teljesen alkalmas idő! :)))
Van valakinek kedve szamárra pattani délután? Kicsit hűs van még, de délután tizen fok lesz és napsütés Egy rövid karikára teljesen alkalmas idő! :)))
GT Ɨ|ѯ2009-03-22 05:38:44 // 5423
nem bizony:-)
hektorkamegcsak 13.-ik...:-)
hektorkamegcsak 13.-ik...:-)
Tom122009-03-21 09:40:32 // 5422
Megelőztél, pont ezt akartam utána még megjegyezni, meg azt, hogy a Ceská Poistovna, cseh biztosítót jelent...:-)
Xixo2009-03-21 00:06:31 // 5421
Csak kérdés hogy megérné-e nekik?
Így hirtelen nem sok olyan magyar cég jut eszembe, akiknek kéne a globális reklám...
Így hirtelen nem sok olyan magyar cég jut eszembe, akiknek kéne a globális reklám...
Longman2009-03-20 21:08:58 // 5420
Igen, igazad van, nekem is 800+800, bár én 1000+800ra emlékeztem..
SKrisz2009-03-20 19:33:01 // 5419
Én egyébként jövőhéten viszem szervízbe. Megkapja a kötelezőt, aztán remélem jön a jóidő és hétévégén lehet tépni a szamárnak! :)
SKrisz2009-03-20 19:29:57 // 5418
1600Km a teljes bejáratás ugye? Nekem legalábbis ez volt a gépkönyvben 800/1600Km. Bár nekem a fordulatszámok kicsit másak voltak! :)))
Longman2009-03-20 19:17:17 // 5417
Persze, csak okosan.. 5000 fölé nem forgatom, egyszer véletlenül felszaladt 6500ig, de nagyon vigyázok!:) Az 1000-es szervízen megapja dobot, utána még nehezebb lesz, de az azt követő 500 km-en sem akarnám 8000 fölé forgatni..
SKrisz2009-03-20 18:50:48 // 5416
Hát végülis azt mondják, hogy nincs hideg a motorozáshoz, csak nem öltöztél fel rendesen! :)))
DéZé2009-03-20 18:24:58 // 5415
Köszönöm! De, mint írtam a szükség szülte a mai motorozást. Választanom kellett, hogy ma vagy min. 3-4 hét múlva tudom levizsgáztatni a gépet. Én pedig bízva abban, hogy az idén még lesz tavasz, inkább ráfagytam a motorra. Tulajdonképpen nem volt semmi gond. Amikor megérkeztem, hárman levettek a motorról és letámasztottak a fűtőtest mellé. 15 perc múlva már mozogni is tudtam:)))), aztán levizsgázott a gép, az idő is jobbra fordult (4 fok és napsütés), fel a motorra, hazagurultam, fél óra olvadás a radiátoron és most már bizakodva várhatom a tavaszt :)))))))))))!
Szerintem ilyen körülmények között Te is vállaltad volna a kellemetlenségeket.
Szerintem ilyen körülmények között Te is vállaltad volna a kellemetlenségeket.
SKrisz2009-03-20 17:14:16 // 5414
330Km? Az ám igazi nagy királyság, amikor megvan a vasban az első ezres és oda lehet neki rántani úgy rendesen! :) Csak okosan a bejáratással! :)
SKrisz2009-03-20 17:12:24 // 5413
Mai nap motorra ülni? Az nem fehér embernek való... Minden elismerésem a kitartásodért! :)))
Longman2009-03-20 16:05:01 // 5412
Én is előhoztam a paripát még múlt hét végén. Bele is csavartunk asszonkával 300km-t. Mostám 330 van benne.. :)
Vasárnapra picit hosszabb útvonalat akartunk menni, ki is találtam hogy legyen Miskolc-Lillafüred-Bánkút felé a Dédestapolcsányi elágazásig-Mályinka-Dédestapolcsány-Kazincbarcika-Miskolc útvonal.
Minden nagyon jó volt, csak kicsit meglepódtünk mikor Bánkútnak felfelé néhol volt még egy kis hókása az úton.. Az arra túrázó emeberkék persze integettek hogy húzzam neki! :) Szép óvatosan leereszkedtünk, nem volt annyira gáz.
Kár hogy most hétvégére nem jósolnak túl jó időt.. :(

Vasárnapra picit hosszabb útvonalat akartunk menni, ki is találtam hogy legyen Miskolc-Lillafüred-Bánkút felé a Dédestapolcsányi elágazásig-Mályinka-Dédestapolcsány-Kazincbarcika-Miskolc útvonal.
Minden nagyon jó volt, csak kicsit meglepódtünk mikor Bánkútnak felfelé néhol volt még egy kis hókása az úton.. Az arra túrázó emeberkék persze integettek hogy húzzam neki! :) Szép óvatosan leereszkedtünk, nem volt annyira gáz.
Kár hogy most hétvégére nem jósolnak túl jó időt.. :(

DéZé2009-03-20 15:54:17 // 5411
Ma vizsgáztattam le a szörnyet , nem rég értem haza! Reggel esett a hó, így gondolhatjátok milyen nagy örömmel motoroztam 30km-t a vizsgacentrumig... De sajnos 3 hétig nem leszek itthon, csak a hétvégéken (és remélem akkor már lesz "motorozós" idő is), így inkább hóban és 2 fokban is hajlandó voltam megtenni az utat. Ajánlom mindenkinek akinek melege van:)! Kb. fél órára összenőttem a radiátorral amíg végre kiolvadtam...
Üdv!
Üdv!
Tom122009-03-20 11:15:13 // 5410
Pl. ezért sem előnyös minden komolyabb céget külföldiek kezébe adni. A cseh Tomas Enge főszponzora a Ceská Poistovna volt, aki még a F1-be is "benyomta". /...aztán valami dopping botrány miatt "kirúgták".../ Magyar sportolóval igazából az ING, Generali, vagy más külföldi cég /nem csak biztosítókra gondolok, csak pl. volt/ nem igazán fog "törődni"...
...de azért van jópár magyar cég is, akinek válság ide, vagy oda, nem egy nagy érvágás lenne azt az összeget "összekapni"...
...de azért van jópár magyar cég is, akinek válság ide, vagy oda, nem egy nagy érvágás lenne azt az összeget "összekapni"...
Satti2009-03-20 09:08:20 // 5409
Ez egy olyan tipikus magyar hozzáállás, amikor VB lett, mindenki ott tolongott, a reflektorfényben akart lenni, de csak addig akarnak "támogatni", amíg lehet villogni, most, hogy tavaly már nem lett VB, bár mégis nagyon szépen teljesített egész évben, és magyar nézők millióit szegezte a tv-ék elé, mégsem akarják már nyomni a támogatást, tényleg sok esetben a belem fordul ki ebben a szemét országban a mentalitástól!
Tom122009-03-19 19:38:46 // 5408
Mikor az unokatesóm még versenyzett /rallye/ és a lehetséges szponzoroknál kilincselt, volt, ahol azt kapta, hogy: "Itt dógozni kő, nem versenyezgetni." Igaz, ez még a "szoci" vége felé volt, de úgy látszik, sajnos nem sokat változott a helyzet azóta... :-/
Mike.2009-03-19 19:30:49 // 5407
És mennyi ilyen nevet lehetne még említeni!?
Satti2009-03-19 19:28:58 // 5406
Pedig ha a 150 cégtől, mindegyik csak 1 millát adott volna, már meg is lenne az összeg. :-)
Demján vagy a Csányi is adhatna, nekik ez aprópénz lenne.
Demján vagy a Csányi is adhatna, nekik ez aprópénz lenne.
Mike.2009-03-19 19:23:04 // 5405
A menedzser azt nyilatkozta, hogy elküldték kb 150 helyre és mindenhonnan nemleges válasz érkezett. Gazdasági válságra hivatkoztak. Nem sok esélyt látok, hogy sikerüljön neki szponzort összeszedni.
Vártam, hogy Bocsiék a slágerbe behívják és segítenek neki keríteni egy-két szponzort.
Vártam, hogy Bocsiék a slágerbe behívják és segítenek neki keríteni egy-két szponzort.
Kovi2009-03-19 19:17:49 // 5404
Még lehet össze jön nekik!!!
Bár elég zsákba macska!!!
Bár elég zsákba macska!!!