Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GTPeti2010-08-29 20:11:56 // 17994
Persze. Bár őszintén nem hiszem, hogy Európában olyan túl sok üzletember lenne, akinek tényleg ilyenre lenne szüksége (és pénze!!). Esetleg pár álcázást mellőző maffiózónak akik xxx clipeket néznek útközben.
Amerika más világ, szerintem oda adnak majd el a legtöbbet.
Buksi2010-08-29 19:44:54 // 17993
Azé' durva kis gép ez! :-))
GTPeti2010-08-29 19:43:11 // 17992
Pár vacak Apple cucc miatt adják ennyivel drágábban... :)

Amúgy kéne. Persze ezek helyére normális eszközök kerülnének. B)
GTPeti2010-08-29 17:40:28 // 17991
"utánna odaadtam egy kasztnisnak, hogy tolja le nagynyomásúval és rücsizze telibe alulról...:"
Világos, ez egyszerűbb... És itt jön be az, amit írtam: szkeptikus vagyok a használt szerek "fejlettségét" illetően. A rücsi "hatásosságát" már a gyárban "bebizonyították".
(Amúgy Buksi is maga kente fel a Permát és nem panaszkodott.) De te tudod.
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-29 16:52:10 // 17990
Hát nálam nem standard felszerelés a szórópisztoly és hasonlók. Műszakilag nem tartom magam ügyetlennek, de a festék és különböző pacsmagolós cuccok azok mumusok nekem. Nincs türelmem hozzájuk. Gyönyörűen szét tudok kenni és összemaszatolni mindent :-) Szóval én magamnak tuti nem fogok alvázvédőzni meg zsírokat kenegetni/fújkálni. Legutóbb a Wartburgon próbálkoztam bitumenessel. Na azt az undorító mázolást...utánna odaadtam egy kasztnisnak, hogy tolja le nagynyomásúval és rücsizze telibe alulról...:-D
Most volt alvázmosása az Alfának a nyáron. Vannak rajta apró foltok alul amiket még hagyján, kikezelnék...ha lenne aknám. De ez így a mezőn nem megy. Úgyhogy marad az, hogy ha kitavaszodik, vegyszerrel lemosatom az alját.
Kazes☻2010-08-27 23:39:24 // 17989
Olybá lehetsz, mint a rossz pénz?! :)))
GTPeti2010-08-27 22:43:02 // 17988
"Ezt a szegény Alfát én úgy vettem, hogy én a büdös életben mégegyszer rozsdát nem akarok kaparni"
Hmm... pont arról szólnak a posztok, hogy hogyan lehet ezt megelőzni. :)
Az Uno-m csekély porladása engem is arra ösztökélt, hogy az Alfánál a prevencióra helyezzem a hangsúlyt. (Nem tartozom azok közé, akiket a "galvanizált kasztni" szöveg teljesen megnyugtat.)

@Kazes: vmire ráéreztél, mert az elhatározást még hagytam volna egy kicsit érlelődni, míg tettek követik. :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-27 22:29:50 // 17987
Ja, mellesleg tetszik a blogod írói/költői stílusa :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-27 22:27:48 // 17986
Elolvastam a blogodból a vonatkozókat. Egy részével már tisztában voltam, mert aki Wartburgozik annak tudnia kell :-) Én Evipass passziválót használtam anno, mert az volt otthon, a gázcsöveket kentük vele a szüleim házában építkezéskor. Nem volt rossz. Először drótkorong fúróban, aztán rávezettek, hogy a flex mekkora találmány. Onnantól legyezőkoronggal fémig. Erre evipass, és kivártam a megadott időt. Erre cinkspray és ződ festék rétegrend ment. Nem profi, de nem is rosz. Ezt a szegény Alfát én úgy vettem, hogy én a büdös életben mégegyszer rozsdát nem akarok kaparni, úgyhogy valószínű így is fogok eljárni. Az aprókat Cif-el kiszedem és lefestem javítóval, aztán ha már sok a burjánzás, akkor szétpakoltatom az orrát, kap egy bontott gyári sárvédőt, rozsdák kicsiszolását és fényezést. Meg egy kis műanyagos munkát is. Én nem foltozgatok többet :-)
Mellesleg ez már a 3-madik utángyártott sárvédőm, csak az előző kettőnél még volt eszem, és a Wareszra üvegszálasat vettem mindkét oldalra :-D
Kazes☻2010-08-27 19:51:48 // 17985
Köszi, de inkább csak nem akartam (sokat) várni! :)))
GTPeti2010-08-27 13:49:30 // 17984
Jómunkásember vagy! :)
Kazes☻2010-08-27 13:30:17 // 17983
Ja! :) Rémlett valami, hogy meglesz valamelyik topicban, hát jó párat lapozgattam és végül a Jövő-sben találtam rá, messze-messze. :)))
GTPeti2010-08-27 13:10:16 // 17982
Erre. Látom maradandót alkottam. :))
Satti2010-08-26 20:57:25 // 17981
Az eredeti Renault 12, aminek a licence volt a régi Dacia, annak idején egy nagyon jó autó volt.
Kazes☻2010-08-26 20:45:31 // 17980
erre gondolsz? :)
GTPeti2010-08-26 20:28:26 // 17979
Már megtettem. Csináltam ehhez egy képet, majd vmikor előkeresem.
Kazes☻2010-08-26 20:27:02 // 17978
Esetleg illusztrálhatnád is, ha van kéznél egy "szép" darab. :)))
Kazes☻2010-08-26 20:25:37 // 17977
Ja, értem, okés, hát az sem tetszik. :)
GTPeti2010-08-26 20:24:37 // 17976
Dehogy Seat. Már kitrágyaltuk ezt. A mai VW-k a 156 módosított orrát viselik. :)
Kazes☻2010-08-26 20:23:03 // 17975
Az is igaz, de nem is tetszik a seat, ha arra gondolsz. :)
Kazes☻2010-08-26 20:22:23 // 17974
Mondjuk az lehet. :)
GTPeti2010-08-26 20:20:43 // 17973
(Nem olyan gáz, mert Da Silva meg az Alfától mentette át a dizájnt.)
tipoatti2010-08-26 20:19:50 // 17972
Nem "tetszik", de az eredeti Palio semmilyen elejéhez képest jobb.
Kazes☻2010-08-26 20:18:39 // 17971
Tetszik a palio a wv elejével? :)))
tipoatti2010-08-26 19:39:56 // 17970
Az első széria valóban legendás onnan, akárcsak az első darabok a Zsiguli gyárból. Csak onnan kezdve még 30 évig gyártásban maradtak... Apósomnak is volt, '80-asokban vette valamikor újonnan. A MERKÚR telephelyi átvétel napján szemerkélt az eső, Ő pedig elkezdte törölgetni. Kár volt, mert jött a festék is... :)))) Neki nem annyira kellemes emlék, nem lábad könnybe a szeme nosztalgia közben. ;)
szasza(SW)2010-08-26 19:37:35 // 17969
Én nem mondtam,hogy van olyan szép mint a 166,de nem csúnya egy normális motorral még az usa-ba is simán elmenne.Ott szeretik a nagy maszkokat:)
szasza(SW)2010-08-26 19:34:26 // 17968
Ennek köze nincs a Régi Daciához.Apósnak még az első renault motoros van.A motorja mint egy doxa.Zöldkártyán mindig lerontják az értékét mert nem merik beírni ami valós.A kaszni már annyira nem hibátlan,de garázsba sose állt és megélte a veterán kort.Értéke nulla de após nem adná semmiért:)
tipoatti2010-08-26 19:33:15 // 17967
Na ezt ezért neeee... ;) Pl. a Palio remake szerintem jobb, mint az eredeti, de egy 166-ból ilyet álmodni, az kemény. Láttam egyébként belső fotókat is erről az "autóról", ott egy-két ív megmaradt a 166-ból ( nyomokban 166-ot tartalmaz ), de csak "szakértő" szem veszi észre. ;)
Buksi2010-08-26 19:26:17 // 17966
Dacia Logan csak Lada logóval! :-))))
tipoatti2010-08-26 19:20:18 // 17965
Igen, olvastam, hogy nagyon kelendő eszköz nyugaton. A praktikum és az ár-érték arány világbajnoka, és állítólag soha nem romlik el/nem is fog. Illetve a dácsia név nem olyan rossz emlékű ( azaz emlék nélküli ) név, mint mifelénk. NEM kéne ezzel együtt...
tipoatti2010-08-26 19:17:38 // 17964
vehehe... szép 166-os! ;) Ha van eszük, a hátsó futóművet nem rakták egy az egyben alá, bár nem tudom, milyenek az utak pl. Pekingben... ;)))
szasza(SW)2010-08-26 19:15:13 // 17963
Szerintem nem rosszak.Van pár eredeti Európai meg Japán gyár is akik rondábbat is tudnak.A 166 feldolgozás se rossz:)
Kazes☻2010-08-26 19:06:00 // 17962
Fúj! Nehogy rosszul legyetek! :)
GTPeti2010-08-26 19:00:28 // 17961
Látnád (Nyugat)Németországban mennyi futkos ebből a gyönyörűségből...
szasza(SW)2010-08-26 18:58:21 // 17960
Sok pénz és csak erre futja?Ez az autó már húsz éve se lett volna szépnek mondható.A suzuki is olcsó,de legalább próbál valami formát ölteni:)Minek 7 személyes,már nincsenek annyian mint az "oroszok" voltak.:))
GTPeti2010-08-26 18:51:59 // 17959
"Az utángyártott sárvédőm 2 évet nem bírt, elkezdett lerohadni belülről, a motorháztető sarka is virágzik a festék"
A sárvédőt mondtam anno... Értelmes ember max 1szer vesz utángyártott elemet. (A küszöbök, stb. más kategória.) Pontosabban lehet ilyet venni, ha nagyon muszáj, de frankó felületvédelmet kell neki adni. No ez az amiben Kishazánk "szakemberei" sajnos nem jeleskednek. (T. a kivételnek.)
Üreg- és felületvédelem témában ajánlom figyelmedbe a blogomat. A mháztetőd rozsdásodása pl. megállítható.
Satti2010-08-26 16:57:44 // 17958
A Forma1-ben is Renault Lada megy. :-)
Kazes☻2010-08-26 16:36:21 // 17957
Hűűű, de 'eccerre', pajti! :)))
bilon2010-08-26 16:35:30 // 17956
mert oroszföld nagy piac, sok pénz...
Kazes☻2010-08-26 16:35:30 // 17955
Kőccségcsökkent és?! :)))
szasza(SW)2010-08-26 16:29:21 // 17954
Ezért miért kellett a Renaultnak beszállni a Ladába?Nem volt elég a ronda Dacia?
Kazes☻2010-08-26 15:55:06 // 17953
Leadni!!! Az ingyenes! Különben is, egy saabos nem is érdemel Alfát! :DDD
Satti2010-08-26 15:23:28 // 17952
Ez pl. renben van ebben a színben. :-)

Satti2010-08-26 15:21:50 // 17951
Az autómosók rémálma. :-)
Szinte lehetetlen szépen lemosni, napon egyáltalán nem lehet és csak abszolút tisztára mosott viledával lehet áttörölgetni, különben csupa csíkos lesz az egész. Amúgy viszont dögösen néz ki, bár nekem semmilyen autó nem kellene ebben a színben, csakis citromsárga lehetne bármi, ha már választhatok. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-26 15:14:36 // 17950
Hát lehet...a kérdés csak, hogy mennyit adsz érte? :-)
Egyelőre még amúgy nincs Saab csere, alapvetően a 146 pont elég, és
pont ki van használva nálam. Nem könnyen adnám én ezt a dögöt :-)
Már az is megfordult a fejemben, hogy full gyárira felújítom. Az utángyártott sárvédőm 2 évet nem bírt, elkezdett lerohadni belülről, a motorháztető sarka is virágzik a festék alatt, a lökös is kapott már alul, tegnap egy suttyó belerúgott az oldalába (szerencséjére alig látszik), szóval gyűlnek a plezúrok. Jövő nyáron szerintem szétkapatom.... az orrát minimum.
tipoatti2010-08-26 14:14:00 // 17949
Ezt a mad-max matt feketét hülye divatnak tartom mostanában, de brutál verdák ezek, az biztos.
Kazes☻2010-08-26 14:11:31 // 17948
Az elég durva, viszont kicsit rusnya. De hát nem lehet minden autó olyan szép, mint egy Alfa! :)
Satti2010-08-26 14:09:18 // 17947
Megérkezett az első RS 500 hozzánk. Elég durván néz ki, ez már 350 lovas.

Kazes☻2010-08-26 11:40:49 // 17946
Na? Még is csak lesz egy szép kis 146-om?! :)))
Kazes☻2010-08-26 11:40:19 // 17945
Egész biztos. Megyünk?! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak