martin-i2006-05-29 22:19:56 // 795
	ne haragudjatok, de a család unszolására írom e sorokat...
Rover 45 2,0TD 2001-es minenféle extrákkal eladó hitelátvállalással kb 400,000Ft+kb.35,000FT/hó (a pontos számokat még megkérdezem ha vkit érdekel) VAGY cserélhető max. 1M Ft-ig Jeep Grand Cherokee-ra/Range Rover Vouge/Landy-re (gázos előnyben)...
hiába, én vagyok az egyetlen normális a családba :)
	
Seriff2006-05-27 12:09:38 // 794
	Nagypapámnak is pont ilyen volt anno- nem volt egyszerű megszerezni:-)
	
zolee1452006-05-27 11:01:19 // 793
	mondjuk nem volt egy táncterem, a hátsó kerékdobok belógtak az ülésbe, viszont soha nem hagyott ott sehol. Néha volt olyan, hogy meg kellett állni pihenni, a nagyon komoly emelkedőn néha felforralta a vizet, de más baja nem volt. szerettük. Amikor mi megvettük akkor sem volt fiatal, és miután eladtuk pár évre rá láttam, igaz akkor fehérről pirosra festették, de a rendszám elárulta:)
	
kando.2006-05-27 10:57:41 // 792
	Nem lehet rossz akkoriban, meg hát miégiscsak Fiat ;-)
	
zolee1452006-05-27 10:51:18 // 791
	Ilyen autónk volt kb 20 évvel ezelőtt:

Nem semmi kis gép volt! Lengyelországban is voltunk vele, és a Csehszlovák-Lengyel határon állt be mögénk egy magyar rendszámú Dácia. (Akkoriban jelentek meg az 1310TX-es Daciák) A tulaj kiszállt, odajött hozzánk és megkérdezte, hogy ezt a kisautót hogyan hoztuk fel ide, hisz az ő zsírúj autója majdnem besz@rt mire felkapaszkodott ide. Erre mondta apám, hogy jött ez a "saját lábán", de ha eddig összeszarta magát a Dácia akkor jobb ha nem jön tovább mert majd most jönnek az emelkedők... Aztán amikor elindultunk a határtól az emelkedőkön szép lassan le is maradt a fickó.
	

Nem semmi kis gép volt! Lengyelországban is voltunk vele, és a Csehszlovák-Lengyel határon állt be mögénk egy magyar rendszámú Dácia. (Akkoriban jelentek meg az 1310TX-es Daciák) A tulaj kiszállt, odajött hozzánk és megkérdezte, hogy ezt a kisautót hogyan hoztuk fel ide, hisz az ő zsírúj autója majdnem besz@rt mire felkapaszkodott ide. Erre mondta apám, hogy jött ez a "saját lábán", de ha eddig összeszarta magát a Dácia akkor jobb ha nem jön tovább mert majd most jönnek az emelkedők... Aztán amikor elindultunk a határtól az emelkedőkön szép lassan le is maradt a fickó.
Seriff2006-05-27 10:25:50 // 790
	
	
Buksi2006-05-26 15:48:02 // 789
	Hiába, ezek a fososk nem bírják a kiképzést! ;-))))))))))))))))))))))))))
	
Grando2006-05-26 09:20:04 // 788
	IV. Békéscsabai Autó-Motor Show
"A tavalyi programok közül mindössze a triálmotor-show és az Imiteam-gumifüstöltető showja ismétlődőtt, bár ez nem is baj, kár lett volna kihagyni ezeket a látványos programokat. Kiss Tamás szervező vasárnap még egy hatalmas kupával is díjazta az Imiteam négyszeri gépgyilkoló attrakcióját. A teljes létszámban Békéscsabára látogató csapat igazán mindent megtett a közönség szórakoztatásáért, szombaton a fehér König BMW féltengelyét törték el, vasárnap délelőtt pedig a piros BMW pickup motorja rokkant le."
:DDDD
	
Buksi2006-05-25 19:28:02 // 787
	
	
Tedi2006-05-25 16:14:54 // 785
	
	
Charlie 1662006-05-24 23:01:08 // 784
	Ehh, offos !
1; Fekete = meglátszik rajta minden kosz.
2; Nem olasz
3; nem is szép
4; Mindíg túlszaladnék a célon
5; Az Alfáknál nem kell letakarni a kereket sebességméréskor
6; Beüléskor megfájdulna a derekam.
	
Seriff2006-05-24 22:56:29 // 783
	
	
Buksi2006-05-18 21:39:03 // 782
	Aztaaa, nagyon durva! :-OO
	
Metacarpus2006-05-18 21:27:40 // 781
	A 2660 kilós monstrum 4,4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra,
természetesen nyomatékváltós, ötfokozatú automata váltóval.
Kézi váltóval a 2500-as fordulaton mért 1020 Nm először leölné a kuplungot,
vagy ha a kuplung bírná is, akkor ledarálná a fogaskerekeket és oda a móka.
A motor 700 lóerős, köbcentiből 5908 van. Fordulatszámra a dupla turbó és a
széria motorhoz képest megnövelt, bődületes hengerűrtartalom miatt nincs
igazán szükség. A maximális teljesítmény 5000-nél elérhető.
Nardo-ban, az olaszországi nagysebességű körpályán kellett bizonyítania
tudását az egyedi autónak. A Maybach Exelero itt 351,45 km/órás sebességet
ért el.
Kerekeit a végsebesség mérésekor karbon korongokkal takarták le, ami
csökkenti a légellenállást.











	
természetesen nyomatékváltós, ötfokozatú automata váltóval.
Kézi váltóval a 2500-as fordulaton mért 1020 Nm először leölné a kuplungot,
vagy ha a kuplung bírná is, akkor ledarálná a fogaskerekeket és oda a móka.
A motor 700 lóerős, köbcentiből 5908 van. Fordulatszámra a dupla turbó és a
széria motorhoz képest megnövelt, bődületes hengerűrtartalom miatt nincs
igazán szükség. A maximális teljesítmény 5000-nél elérhető.
Nardo-ban, az olaszországi nagysebességű körpályán kellett bizonyítania
tudását az egyedi autónak. A Maybach Exelero itt 351,45 km/órás sebességet
ért el.
Kerekeit a végsebesség mérésekor karbon korongokkal takarták le, ami
csökkenti a légellenállást.











zolee1452006-05-16 00:55:49 // 779
	azért nehéz parkolni egy BMW-vel, mert az ember ahogy beleül automatikusan megnő a farka, és állandóan beleakad a kormányba. Megoldás lehet, hogy hátrébb tolja az ülést, de akkor meg nem éri el a kormányt, és ugye a német presztizsautók a kezet nem növesztik. Viszont az is igaz hogy a lentebbi testrész megnövekedett vérigényét csak az agy rovására tudja kielégíteni a szervezet, ezért van a sok fehérfejűkopasztapló BMW-s. Ezen szoktak segíteni egy kis szolival, az még férfiasabbá is teszi őket...
:DDD
	
GEORGE2006-05-16 00:55:15 // 778
	Hagyd a fenébe ezek a guruló vasdobozokat :-))
	
HaNGyA2006-05-16 00:50:24 // 777
	
	
Viktor852006-05-15 17:26:16 // 776
	
	
zolee1452006-05-15 17:21:43 // 775
	nem kicsit:)) de a bátorság a srácokkal volt, ha már az erő nem:)
	
Buksi2006-05-15 10:06:45 // 774
	
	
Buksi2006-05-15 10:00:56 // 773
	Odab@szott a "Ferko" nekik! :-)))))
	
zolee1452006-05-14 20:08:11 // 772
	féligmeddig off: Ferrari vs Integra
	
Mike.2006-05-10 06:47:35 // 771
	Most olvastam a citroen szórólapját. Ott azt írják, hogy sport csomaggal is rendelhető a C2,C4. Már ez is különös, de mi is az a  sport kitt náluk? ..... 
Első, hátsó spoiler, hátsó szárny, küszöb spoiler! Ennyi!!!  Spoilerenként kb. plusz 5 lóerővel lehet számolni. :-))
Húúúú micsoda sport gép leheeet?!?! :-DDDD
	
lac1462006-05-08 19:47:36 // 769
	Erre csak egy szavam van: GYÖNYÖRŰ!
	
Satti2006-05-08 19:31:25 // 768
	Azért ez így nem csúnya!
	
Kau2006-05-08 19:13:03 // 766
	Ja. Duzzogva.
Mert nincs más márka... :))
	
csocsi2006-05-08 19:10:25 // 765
	Valszeg azért egy kört mennék vele :))
	
Buksi2006-05-08 18:46:34 // 764
	
	
csocsi2006-05-07 17:49:24 // 763
	Akkor valami közös vonás felmerült :)))
	
Buksi2006-05-07 16:53:09 // 761
	A 155-ben nem ilyen van! :-PPP
	
GEORGE2006-05-07 16:51:51 // 760
	Nem is rossz , ez a gép! .-)) :-PP
	
GEORGE2006-05-07 16:49:34 // 759
	Ilyen szellöző van a 145-146-ban is! .-)
	
Tom122006-05-07 16:30:30 // 758
	
	
GEORGE2006-05-07 16:09:00 // 757
	Van benne hasonlóság! .-)))))))
A jó dolgokon minek változtatni?? .-)))
	
Buksi2006-05-07 16:06:39 // 756
	Hát sok a hasonlóság! :-))))))
	
Buksi2006-05-07 16:05:55 // 755
	Ha az enyém lehetne, nem számítana a színe! :-))))
	
Tom122006-05-07 13:51:15 // 754
	
	
kando.2006-05-07 13:47:01 // 753
	Nekem a sárga tetszik inkább :-))))
de persze a piros se csúnya.. ;-) :-PP
	
Satti2006-05-07 13:28:33 // 752
	Még a hatos is most 420millát fizet,abba már belefér,a két gép ára kb.65millió ft,nem lenne gond:-))
	
Buksi2006-05-07 13:26:09 // 751
	Miért? Az ötöts lottó mellett lehetséges! ;-)))))))))
	
Satti2006-05-07 13:25:34 // 750
	Akkor,az is lehet,hogy Én a 430-al megyek,az asszony meg jön a Brerával:-))Na az lenne a durva:-))
	
Buksi2006-05-07 13:23:06 // 749
	Na jó, de én azért majd a Ferkóval megyek! :-)))
	
Satti2006-05-07 13:22:00 // 748
	Akkor inkább veszek egy szolídabb,Brera spidert is,a talikra az is jó lesz:-))
	
Buksi2006-05-07 13:19:26 // 747
	Inkább majd mindenki irigykedni fog! :)))
	
Satti2006-05-07 13:18:24 // 746
	Csak ne legyen sértődés Egomban,mikor azzal megyünk a talira,dehát ez is olasz,meg egyébként is egy nagy cég az egész:-)
	
Online tag
0
		Vendég0
373































