Értelek, de azt azért nem hiszem, hogy ez annyira komoly biztonsági kockázatot jelentene.
Sosem volt még 150 Le-nél erősebb autóm, mégis előztem már háromszor is ;-)
vm2011-08-21 10:57:13 // 19644
cseko762011-08-21 08:21:28 // 19643
Kösz a beszámolókat. :D
ystuc2011-08-21 06:51:54 // 19642
Az, hogy nem sportautó, az stimmel. De én úgy gondolom, hogy nem azért kell az erős motor az autóba, hogy mindenkit lealázzak, hanem hogy az előzéseket minden esetben be tudjam fejezni gond nélkül. Hárman ültünk az autóban csomagok nélkül. Lomhának találtam. Bele se merek gondolni, hogy mit tud fullra megpakolva.
vm2011-08-20 21:35:30 // 19641
Hááát... Az Orlando ehhez képest faék, viszont fullosan 5 kilóval olcsóbb.
A Captiva nem ez a liga.
A Captiva nem ez a liga.
ALFI1562011-08-20 21:26:25 // 19640
Köszi a kis beszámolót.Szerintem ami ellenfele az a chevrolet orlando.Vagy az új captiva.
GTPeti2011-08-20 21:21:47 // 19639
2,3 tonna?? Atyaég!!! Mozgó hegyomlás. :))
vm2011-08-20 21:17:42 // 19638
Freemont...
Nekem már a cikkből is tetszett, amit pár hónapja olvastam, így most kíváncsian vártam a lehetőséget.
A külseje olyan, amilyen, nekem tetszik. Nem túl robosztus, van benne kis ámerikás vonal, de szerintem nem tolakodó, mindenesetre tekintélyes, nagy, de arányos doboz. A belseje, hát az már a harmadik évezred. Nagyon átgondolt részletek ( rakodórekesz a jobb egy alatt, gyerekfigyelő tükör a mennyezeten, egyszerűen kezelhető, jól variálható belső kiosztás, stb...), igényes anyagok, jó összeszerelési minőség. Nem zörög, nem csörög, jó az ergonómia, talán mintha a könyöklő-váltókar táv lenne nekem pöttyet rövid, de hát horgászbot vagyok, ugye... A műszerfal mai viszonylatban ízléses, a kezelőszervek jó helyen vannak, kényelmesek, az ülések is rendben vannak, alapvetően jó vezetni.
Nekem az erejével nincsen gondom, ez nem sportautó. Jól mozog a városban? Igen. Jó az utazója odakint is? Igen. Keveset fogyaszt? A 2,3 Tonnához mérten igen. 8,4-et mutatott a kompóter, aminek nagy része ugyebár tesztvezetés. Az meg nem egy economy téma ;-) Ha életben csak nyolcig lemegy, az egy ekkora autótól szerintem nem rossz. Ergonómiát említettem, de a beláthatósága is. Tükörből is könnyen tolatható, még a radar nélkül is. A hátsó sor jelképes, nagyon végszükség esetére való csak, de használható, igazából viszont öt személlyel a tuti.
Én azt mondom, az autó hibátlan. Ebben a pillanatban a legütőképesebb darab lehet kategóriájában. Amivel egy árban van, az szegényház mellette, amivel pedig egy minőségben van, az másfél millával drágább.
Nekem már a cikkből is tetszett, amit pár hónapja olvastam, így most kíváncsian vártam a lehetőséget.
A külseje olyan, amilyen, nekem tetszik. Nem túl robosztus, van benne kis ámerikás vonal, de szerintem nem tolakodó, mindenesetre tekintélyes, nagy, de arányos doboz. A belseje, hát az már a harmadik évezred. Nagyon átgondolt részletek ( rakodórekesz a jobb egy alatt, gyerekfigyelő tükör a mennyezeten, egyszerűen kezelhető, jól variálható belső kiosztás, stb...), igényes anyagok, jó összeszerelési minőség. Nem zörög, nem csörög, jó az ergonómia, talán mintha a könyöklő-váltókar táv lenne nekem pöttyet rövid, de hát horgászbot vagyok, ugye... A műszerfal mai viszonylatban ízléses, a kezelőszervek jó helyen vannak, kényelmesek, az ülések is rendben vannak, alapvetően jó vezetni.
Nekem az erejével nincsen gondom, ez nem sportautó. Jól mozog a városban? Igen. Jó az utazója odakint is? Igen. Keveset fogyaszt? A 2,3 Tonnához mérten igen. 8,4-et mutatott a kompóter, aminek nagy része ugyebár tesztvezetés. Az meg nem egy economy téma ;-) Ha életben csak nyolcig lemegy, az egy ekkora autótól szerintem nem rossz. Ergonómiát említettem, de a beláthatósága is. Tükörből is könnyen tolatható, még a radar nélkül is. A hátsó sor jelképes, nagyon végszükség esetére való csak, de használható, igazából viszont öt személlyel a tuti.
Én azt mondom, az autó hibátlan. Ebben a pillanatban a legütőképesebb darab lehet kategóriájában. Amivel egy árban van, az szegényház mellette, amivel pedig egy minőségben van, az másfél millával drágább.
GTPeti2011-08-20 20:10:42 // 19637
Kivéve ha (dízelmániás) német. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 19:29:04 // 19636
nekünk elég a jólménes ami keveset zab(rál) :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 19:25:04 // 19635
szerintem aki kiad 40-50 millát egy autóra szaregál mennyit zabrál
GTPeti2011-08-20 19:09:12 // 19634
Sokaknak a pusztán jól menés is elég lenne. Ha cserébe 40 helyett 15 liter darával beéri. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 18:28:17 // 19633
hm biztos tolni fogja a farát mint a disznó a darát de hát egy gyári tuning M5 ami 680 ló attól mindenkinek feláll a farka ha viszik egy kört ez meg pusztán jól fog menni felláció nélkül :P
ystuc2011-08-20 17:15:01 // 19632
A neten van sok. :-)
ystuc2011-08-20 16:35:18 // 19630
Fiat Freemont ma le lett tesztelve. Csak röviden:
+ Jó a kanyarstabilitás,
+ kényelmes,
+ jól fel van szerelve,
+ variálható a csomagtér, ideális családnak.
- Hangos motor,
- gyenge a 170 ló ekkora kasztnihoz,
- súlya miatt nem túl rugalmas,
- a formája egy kocka, bár ez relatív, hogy kinek jön be.
Nagyjából ennyi, a fagyasztását nem tudom, de a súlya miatt nem lehet alacsony...
+ Jó a kanyarstabilitás,
+ kényelmes,
+ jól fel van szerelve,
+ variálható a csomagtér, ideális családnak.
- Hangos motor,
- gyenge a 170 ló ekkora kasztnihoz,
- súlya miatt nem túl rugalmas,
- a formája egy kocka, bár ez relatív, hogy kinek jön be.
Nagyjából ennyi, a fagyasztását nem tudom, de a súlya miatt nem lehet alacsony...
GTPeti2011-08-15 13:10:42 // 19629
S ha már BMW... már nem vényóc, de Hetes
GTPeti2011-08-09 13:47:26 // 19628
GTPeti2011-08-09 13:46:22 // 19627
Na ja... amikor a VW 1.6-os 75LE-s Golfokat gyártott, akkor a Fiat-nak már rég voltak 70LE-s (75?) 1.3-as blokkjai. Tudom, nem csak a LE számít, de tényleg nem kell őket agyonajnározni.
(Főleg nem a szégyenletes 1.4 60LE-s csodák után, melyek amúgyis tervezési hibásak voltak. Emiatt ingyen blokkcsere, már akinek feltűnik.)
(Főleg nem a szégyenletes 1.4 60LE-s csodák után, melyek amúgyis tervezési hibásak voltak. Emiatt ingyen blokkcsere, már akinek feltűnik.)
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-08 16:13:33 // 19626
Városba pont teljesen jó az a Golf3. Mellesleg műszakilag alig tér el a G2-től, sőt a G1 alkatrészek is kompatibilisek. Nekem Ilyen Golf3 1.6 motorja van a Wartburgban :-)) Az 1.4 motor még a 79-es 1.3-ból származik, lényegében kinézetre is ugyanaz. 86-ban hidrotőkés lett a hengerfej, meg hallos a gyújtás, később a karbi helyére felkerült a Mono Motronic. Műszakilag nem egy nagy űrtechnika, de tény hogy Lada szinten javítható emiatt. Szóval a zseniális műszaki tervezésen túl kicsit a fejlesztések elhagyását is hangsúlyoznám az író helyében. A g3 váltói is mind g1, g2, Polo mk1 származékok. Az viszont igaz, hogy nem rosszak amúgy ezek a motorok és váltók, gondolom azért tartották gyártásban amíg lehetett. Vicces, de ugyanez az 1.4 blokk 16v hengerfejjel azért még beköszönt a Bora-kba, G4-ekbe, sőt Skoda Octaviákba is. Jó az, de ekkora ajnározást nem hinném hogy érdemel. Megérteném, ha egy e30-as régi 1.8-as központibefecsis Bömösre csodálkozna rá, hogy milyen tip-top kis összerakott autó, milyen egyszerű és funkcionális, mennyire elég bele az a "kis" motor stb....
vm2011-08-08 12:23:14 // 19625
Végül is igaza van. Hihetetlenül széles listáról válogathat a szerencsés vevő olyan cuccokat, amik normális autóban alapból bent vannak.
Ha belegondolok, hogy annó a testvérem jól felszerelt Omegájában is extrának számított a fordulatszámmérő...
Ha belegondolok, hogy annó a testvérem jól felszerelt Omegájában is extrának számított a fordulatszámmérő...
GTPeti2011-08-08 09:39:36 // 19624
Ezt a gyöngyszemet kiemelném:
"A másik nagy Golf erény a hihetetlen széles opcionális extralista és hasonlóan széles motorválaszték."
"A másik nagy Golf erény a hihetetlen széles opcionális extralista és hasonlóan széles motorválaszték."
GTPeti2011-08-08 09:28:47 // 19623
Göbölyös Zsolt valószínüleg sosem fog egy Alfáról hasonlóan pozitív cikket írni... :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-06 17:47:41 // 19622
iveco blokk :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-06 16:04:28 // 19621
Újat! A régi annyira nem tetszik formára. Ez az új, szép.
GabCsi2011-08-06 15:29:02 // 19620
S60 R AWD :)
GTPeti2011-08-06 15:06:51 // 19619
Melyiket nézted a régit vagy az újat?
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-06 14:36:08 // 19618
Ma egy s60-ast nézegettem körbe alaposan. Hát tetszik...azt se tudom ilyen motorok járnak hozzá, de a formája, kivitelezése szép, a beltere kényelmesnek, otthonosnak tűnik. Képekről nem piszkált fel különösebben az az autó, de élőben nagyon jó. Olyan pont jó érzéssel nézegettem. Nem túl kicsi, nem túl nagy, szép vonalú, szúrósszemű. Kár hogy az a nagy kamionjel van az orrán és nem kígyóskeresztes :-)
GTPeti2011-08-06 13:27:36 // 19617
Háromliter, sorhat dízel 313 lóerővel az X3-ban. No comment.
Marklar1552011-08-05 23:28:54 // 19616
Biztos azért, mert:
"Káposzta ment a bőrnadrág(od)ba"
"Káposzta ment a bőrnadrág(od)ba"
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-04 23:06:35 // 19615
De bocs, utánnanéztem, az :-)
GTPeti2011-08-04 22:52:54 // 19614
Az sem IVECO motor?
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-04 22:42:44 // 19613
Node a Duksi motorja az nem olasz. A háremliteres szerintem nem. Mindenesetre a kétkedőknek érdemes volna csak megnézni egy új Hyundai Sonatat. Szerintem egy Passat ahhoz képest taliga :-)
Föckös2011-08-04 22:20:30 // 19612
(megint nem nyertem a sopronival, fsz kivan...)
Föckös2011-08-04 22:20:00 // 19611
peersze mert azt ép koreában rakták össze :-)
GEORGE2011-08-04 22:19:41 // 19610
Ígyál még1et és fogd a BőrMacira :-)))))
GEORGE2011-08-04 22:19:06 // 19609
A Selénia előtti napon voltam Veszprémbe, ott volt egy kb 70-80km! használt új ducato 3.0 JTD a motorja a földön szétborítva. Kifelejtették belőle gyárilag a főtengely támcsapágyat :-(((((
Bizony így már nem is állja meg a Fiat 3x többet bír.....
Bizony így már nem is állja meg a Fiat 3x többet bír.....
Föckös2011-08-04 22:17:38 // 19608
najóóvanmá ne offoljáá mee hivom a moderátort!
jaaa ez az offos topic? :-)))
jaaa ez az offos topic? :-)))
GEORGE2011-08-04 22:16:46 // 19607
Barátom, egy hibás kisbuszból ne húzd le az egész autó parkjukat.
Komolyan feljöttek a semmiből és igen is jó verdáik vannak.........a többiek szerintem csak most fogták fel, hogy ezek már autókat gyártanak...csak az idén 6 új modellt dobtak piacra!
Az Alfa -Fiat-nál összesen nincs ennyi modell :-(
Komolyan feljöttek a semmiből és igen is jó verdáik vannak.........a többiek szerintem csak most fogták fel, hogy ezek már autókat gyártanak...csak az idén 6 új modellt dobtak piacra!
Az Alfa -Fiat-nál összesen nincs ennyi modell :-(
Föckös2011-08-04 22:13:24 // 19606
hát de ezaz, h egy hasonlóan használatos pl fiat bármi 3x annyi kilóméternél kezdi ezeket a hibajelenségeket
Föckös2011-08-04 22:12:13 // 19605
áhh azok nem fognak, ez ilyen olasz dolog.
GEORGE2011-08-04 22:12:11 // 19604
Az a sárga bódét, ne hasonlítsad már egy személyautóhoz :-)))))
GEORGE2011-08-04 22:11:16 // 19603
Üdv 2011-ben barátom. Ezek bizony 150e km után is autók lesznek még.
Jó lenne ha felébrednének az Alfánál.....
Jó lenne ha felébrednének az Alfánál.....
GTPeti2011-08-04 22:02:57 // 19602
Ezzel mondjuk nehéz vitatkozni. B)
Föckös2011-08-04 21:52:33 // 19601
ahogy Zé barátom mondaná: a hiba a két rendszám között van :-)))
Föckös2011-08-04 21:52:06 // 19600
áhh dehogy . pl én sem rugtam szét a hunyadi őnagysárgát, van benne 110ezer, amiből 100 autópálya, ehhez képest úszik a futóműve, hidegben dadog három hengerrel a motorja, és kattog váltásnál a kardán.
GTPeti2011-08-04 21:49:50 // 19599
Ha vmi drifter csávó széthajta, akkor érthető is. De nála egy Alfa sem bírna többet.
Föckös2011-08-04 21:37:03 // 19598
na majd meg kell nézni a hunyadit amikor 150k kilóméternél azt mondja, h köszönöm szépen, ennyi volt a földi pályafutásom;-)
GTPeti2011-08-04 21:28:46 // 19597
A Hyundai-nak van vagányabb (értsd: sportosabb) kocsija is, mint az Alfának. Ezt is megértük. :(
GTPeti2011-08-03 19:35:28 // 19596
Vinnie2011-08-02 03:13:43 // 19595
Giovanniék siestáznak. Elvégre nyár van. Náluk legalábbis....Ha meg nem, akkor meg azért.
Online tag
1
Vendég1
583