Xixo2011-09-14 21:37:07 // 19844
Fócvágenéknél vajon nem lehet átállítani a gyártósort erről a doboz kasztniról vagy ilyen sok van még raktáron? :)
Kazes☻2011-09-14 21:03:00 // 19843
GTPeti2011-09-14 20:29:30 // 19842
Vinnie2011-09-12 00:55:05 // 19841
Azért az vicces lenne, ha nem tudták volna, mit akarnak bekebelezni...bár ahogy kinéz, nem biztos, hogy összejön.
Xixo2011-09-12 00:44:58 // 19840
Jaja! :)
Valszeg elsősorban a Seidici miatt kerülnek be az 1,6Mjetek, aki egy picit régebbi project, mint a fosvágenes, de lehet ezt ők nem tudták... :)
Valszeg elsősorban a Seidici miatt kerülnek be az 1,6Mjetek, aki egy picit régebbi project, mint a fosvágenes, de lehet ezt ők nem tudták... :)
Vinnie2011-09-12 00:30:08 // 19839
:)
Azért csak összehoztam. :)
Azért csak összehoztam. :)
Xixo2011-09-12 00:22:28 // 19837
Itt biztos nem! De legalább nem kellett újraklikkelnem, hogy ezt leírjam... :))
Vinnie2011-09-12 00:13:23 // 19836
A legnagyobb európai autógyárcsoport, a német Volkswagen vasárnap szerződésszegéssel vádolta a japán Suzuki autógyárat, és figyelmeztetést intézett hozzá, amiért a Fiattól vesz dízelmotort az idehaza gyártott SX4-es típusba.
A többi itt... Szar a VW konszern dízele?
A többi itt... Szar a VW konszern dízele?
DrB2011-09-11 20:13:43 // 19834
gyűjtjük az infókat akart lenni :)
DrB2011-09-11 20:13:14 // 19833
Bravokat néztük, de második autónak nem zárunk ki semmit. Egyelőre gyújtjük az indókat, várjuk a tapasztalatokat. :)
Marklar1552011-09-11 19:40:38 // 19832
Van egy "félig off autók" topik...
;)
Bravo, Lancia Delta?
Ha már még egy Alfat nem akarsz... :)
;)
Bravo, Lancia Delta?
Ha már még egy Alfat nem akarsz... :)
DrB2011-09-11 19:10:33 // 19831
Sziasztok! Feleségemnek keresünk második autót a családba Golf méretosztályban. Az esetek nagy része városi használat lenne, de alkalmanként autópályázás is szóba jön. Nem egyszerű bevásárló autó kell, hanem majdan a gyerek(ek)nek is el kell benne férnie babkocsistól, egyebestől. Benzinesben gondolkodunk 90-120 LE körül, 3-5 éves korig, 40 e km-rel bezárólag. Fő szempont a praktikusság, biztonság, műszaki megbízhatóság és a relativ kedvező fenttarthatóság (jó fogyasztás, szervíz- és alkatrészárak). Igazán nem vagyunk márkafüggőek ebben a kérdésben, bármi szóba jöhet, ami ésszerű vétel. Az érzelmeink kiélésének ott a 159-es... :)
Több napja bújjuk a mobile.de-t, nagyjából tisztában vagyunk az árakkal. A Totalcar tesztjeit és népitéleteit is nézegetjük, de abszolút tanácstalanok vagyunk jelenleg.
Köszi az ötleteket, tapasztalatokat!
Több napja bújjuk a mobile.de-t, nagyjából tisztában vagyunk az árakkal. A Totalcar tesztjeit és népitéleteit is nézegetjük, de abszolút tanácstalanok vagyunk jelenleg.
Köszi az ötleteket, tapasztalatokat!
GEORGE2011-09-08 22:22:56 // 19830
Jönnek fel mint a talajvíz, egyre jobb és ütősebb modellekkel...kár, hogy az Fiat/Alfa háza táján nincs ennyi modell.....
GTPeti2011-09-08 17:40:16 // 19829
Esse jobb, mint a tegnapi. Sőt...
Keri2011-09-07 21:16:07 // 19828
GTPeti2011-09-07 19:46:42 // 19826
Grando2011-09-05 09:49:55 // 19825
Gondolod, hogy a Pininfarina stúdiónak is ez lenne a titka? :DDD
BeeGee2011-09-05 09:25:14 // 19824
Nincs mese, az Alfának gyorsan el kell kezdeni mikrósütőt, mosógépet, porszívót gyártani, hogy tudjon egy rendes autót csinálni :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-05 08:45:39 // 19823
Biztos ültél már Te is "túl csendes" autóban, tudnod kell mire értem. Nem a 2.4 jtd-re, az egy zajos szörny 180-nál ezekhez a guruló nappalikhoz képest :-))
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-05 08:41:03 // 19822
Te is félreolvasod...:-) Semmiféle üvöltésről nincs itt szó, azt én sem szeretem hosszútávon... Idén volt egy hosszabb utam a Wartburggal, mosott rongyként szálltam ki 400km után. De az a halkan mormolós csend sem az igazi egy autóban, valami kis egészséges gépzörej kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 08:09:28 // 19821
dejzel 59-ben a váltón kívül mi opel?
Blade2011-09-05 00:02:16 // 19820
Automata hátrány? Hát minek csinálták automatára?:))
Ezért írtam, hogy amíg nincs hivatalos adatunk valamiről, addig nem érdemes foglalkozni vele mert csak feltételezés...
Te biztosra veszed hogy rugalmasabb a hundáá. Én meg biztosra veszem hogy nem, ha odaállítanánk a 147GTA-ám mellé egy 100-ról 200-ig -ra...:)) Ezt már eljátszottam egy zsír új S3-mal is és nem ment el egy méternél jobban, pedig az jóval gyorsabb autó papíron..:))
Ezért írtam, hogy amíg nincs hivatalos adatunk valamiről, addig nem érdemes foglalkozni vele mert csak feltételezés...
Te biztosra veszed hogy rugalmasabb a hundáá. Én meg biztosra veszem hogy nem, ha odaállítanánk a 147GTA-ám mellé egy 100-ról 200-ig -ra...:)) Ezt már eljátszottam egy zsír új S3-mal is és nem ment el egy méternél jobban, pedig az jóval gyorsabb autó papíron..:))
GEORGE2011-09-04 23:57:21 // 19819
Hosszú évek gyümölcse, hogy azt írtam mindenki.
De amúgy a legtöbb régi Alfás ezt vallja, akik még anno a 75-ök korában Alfáztak.
De amúgy a legtöbb régi Alfás ezt vallja, akik még anno a 75-ök korában Alfáztak.
Blade2011-09-04 23:55:53 // 19818
Ki az a mindenki? Egy ember írta..
A többi csak magánvélemény volt:))
A többi csak magánvélemény volt:))
GEORGE2011-09-04 23:55:37 // 19817
Bocsi, ezt benéztem!!!!!
GEORGE2011-09-04 23:54:54 // 19816
Az Amore oldaláról írtam ide, hogy a GT-nek 243km/h a végsebessége mig a "balhét" kavaró Hyundainak 240km/h.
A GT 6,7 alatt gyorsul "csak" 100-ra a coupe meg 6,3.
Azt is vegyük figyelembe, hogy egyik aut váltós......
Én azt mondom, hogy a H coupe jobban élvezhető a hátsókerék hajtás miatt, és biztosra veszem, hogy rugalmasabb......
A GT 6,7 alatt gyorsul "csak" 100-ra a coupe meg 6,3.
Azt is vegyük figyelembe, hogy egyik aut váltós......
Én azt mondom, hogy a H coupe jobban élvezhető a hátsókerék hajtás miatt, és biztosra veszem, hogy rugalmasabb......
GEORGE2011-09-04 23:52:42 // 19815
Egyetértek veled, nekem is kellemetlenül hangos volt nagy tempónál a gyári kipufogó rendszerrel a 146ti, a mostani Marea Sw 2.0 20V-el ugyan picit halkabb, de avval sem olyan kellemes a 180-at sokáig tartani.
A két korábbi autómhoz képest 180-nál komoly csend van a 156 2,4 jtd-ben.
És nekem tetszik, hogy ennyire csendes.
A két korábbi autómhoz képest 180-nál komoly csend van a 156 2,4 jtd-ben.
És nekem tetszik, hogy ennyire csendes.
Blade2011-09-04 23:52:40 // 19814
Igen a GT végsebessége 243 Km/h.
De én a GTV-ét írtam nem a GT-ét, a GTV-nek 255:))
De én a GTV-ét írtam nem a GT-ét, a GTV-nek 255:))
Blade2011-09-04 23:50:28 // 19813
Mivel két hivatalos adatunk van, dolgozzunk ezekkel amig nem lesz több hivatalos adat. Addig a többi dolog csak feltételezés...
Ha 0-100 -ra gyorsulásban egál a kettő, végsebességben az Alfa a jobb, akkor melyiket tekinthetjük gyorsabbnak?:))
Amennyire elméleti jelentőségű a végsebesség, annyira az a gyorsulás is...
Ha 0-100 -ra gyorsulásban egál a kettő, végsebességben az Alfa a jobb, akkor melyiket tekinthetjük gyorsabbnak?:))
Amennyire elméleti jelentőségű a végsebesség, annyira az a gyorsulás is...
Kompressz úr2011-09-04 23:47:40 // 19812
Pedig egyszerű, ha motorhangot akarsz, tekerd le az ablakot, ha nem nem, húzd fel. Persze ízlések és pofonok, de nekem a Selespeed 180-nál való üvöltése után (egy Debrecen-Pest menet után), az mjtd viszonylagos csendje kész felüdülés volt.
Az zaj fáraszt hosszú távon.
Az zaj fáraszt hosszú távon.
Blade2011-09-04 23:46:23 // 19811
Tudom mi az alapja a 8C-nek:) Szerintem arra büszkék lehetünk, hogy Maserati, illetve Ferrari alapja van egy Alfa Romeonak, mégha drága és kis sorozatban készült is. Ezzel az erővel a 33 Stradale se lenne igazi Alfa Romeo, mert drága is volt és kis sorozatban készült az is:) Mégis minden Alfás büszke rá:))
A 8C is szerintem egy igazi Alfa Romeo:))
A 8C is szerintem egy igazi Alfa Romeo:))
GEORGE2011-09-04 23:46:12 // 19810
Látod mikor Alfákról beszélünk, akkor mindenki megmondja, hogy a hátsókerekes Alfa az Alfa.
Most amikor egy Hyundai coupéról beszélünk ami hátul kapar, akkor jössz azzal, hogy de még az első kerék hajtást se tudja mindenki kiaknázni........
Most amikor egy Hyundai coupéról beszélünk ami hátul kapar, akkor jössz azzal, hogy de még az első kerék hajtást se tudja mindenki kiaknázni........
GEORGE2011-09-04 23:44:20 // 19809
Alfa GT 3,2 V6 243km/h max seb
Alfa 147 3,2 V6 24 250 km/h
A GT-nél csúnyán elírtad, és így már az a 3km/h többlet valóban elméleti jellegű :-)
Alfa 147 3,2 V6 24 250 km/h
A GT-nél csúnyán elírtad, és így már az a 3km/h többlet valóban elméleti jellegű :-)
GEORGE2011-09-04 23:42:17 // 19808
A végsebesség nagyon elméleti jelentőségű, többet ér a 0-100-ra és a legnagyobb szerepe a rugalmasságnak van. Abban biztos nem marad alul, nagy motor jó nyomaték.
Szóval jó kis verda ez a Hyundaitól :-)Technikailag minden benne van amit MI Alfások szeretnénk tudni egy Alfában.
Szóval jó kis verda ez a Hyundaitól :-)Technikailag minden benne van amit MI Alfások szeretnénk tudni egy Alfában.
satya2011-09-04 23:41:19 // 19807
pillants rá a Masareti kínálatára, erősen hasonlót tudsz találni, és hamarabb kijött mint a 8c. de messze a legkomolyabb Alfa, ebben igazad van. :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-04 23:40:19 // 19806
Dízelhez képest nem rossz :-) Nekem a 156 már pont elég halk, annál nem kell jobban tompítani. A 46 határeset, néha sokallom a hangját.
Blade2011-09-04 23:39:46 // 19805
Végsebesség hundáj 240.
147/156GTA 250.
3.2V6 GTV 255...
Mondjuk már hogy gyorsabbak az Alfák..:))
147/156GTA 250.
3.2V6 GTV 255...
Mondjuk már hogy gyorsabbak az Alfák..:))
GEORGE2011-09-04 23:35:47 // 19804
Hyundai coupe 6,3 0-100-ra
147 GTA 6,3 0-100-ra
GT 3,2 V6 6,7 0-100-ra
Azért ne mondjuk már, hogy gyorsabbak az Alfák.
147 GTA 6,3 0-100-ra
GT 3,2 V6 6,7 0-100-ra
Azért ne mondjuk már, hogy gyorsabbak az Alfák.
Blade2011-09-04 23:35:23 // 19803
Hátsókerék az hátsókerék, ebben igazad van, értelek, csak az a helyzet, hogy nagyon sokan egy elsőkerékhajtást sem tudnak teljesen kiaknázni:)
A 8C-ben is igazad van hogy más pályán játszik, csak nem ez volt a kérdés:)) Az egy igazi Alfa Romeo:)
A 8C-ben is igazad van hogy más pályán játszik, csak nem ez volt a kérdés:)) Az egy igazi Alfa Romeo:)
GEORGE2011-09-04 23:33:33 // 19802
Én most is azt vallom, hogy a 159-es az egy Alfa! Én a mások fikázását említettem csak.
satya2011-09-04 23:29:15 // 19801
azért a hátsó kerék hajtás az hátsókerék hajtás!! :) ha a 4c 250+le-vel a hundájnál olcsóbb lesz, akkor részemről nincs vita. :) mondjuk így sincs!! :DD a 8c meg szerintem nagyon más pályán játszik. árban is, teljesítménybe is, na meg stílusban is. :))
GTPeti2011-09-04 23:28:10 // 19800
Főleg mikor egy 1.9-nek is bent olyan hangja van, hogy az ember azért lép oda, hogy halhassa. :)
Blade2011-09-04 23:27:20 // 19799
Egyszer pont Te azzal védted a Brerát, hogy azért mert GM-től származó blokkja van még Alfa Romeo! Mert attól hogy a blokköntvény meg a dugattyúk ugyanazok, amik csak fémek és alkatrészek, attól még nem válik Opellé vagy akármi mássá!
Keressem vissza neked?:))
Keressem vissza neked?:))
WarbiRunner (Gyuri)2011-09-04 23:25:53 // 19798
Itt nem épp az üvöltésről van szó, túlzásokba esel :-)...van az a csend ami zavaró, legalábbis egy autóban.
A hangszigetelések egyre javulnak, egyre távolibb moraj a motorhang, egyre mesterkéltebb, ha valami bejut. Egy Alfa esetén ez pl igen kétélű. Mert van aki felrója, hogy hol a sportos hang, mások 200-nál csendben akarnak utazni. Engem mint utast is zavart a Merciben, hogy azt se tudtam jár e a motor...:-) Ettől függetlenül annak jól állt ez, olyan Mercis. Ugyanez egy Alfában siralmasan unalmas lenne, egy Alfa hang nélkül olyan.... mint a Dallas Jockey nélkül :-))
A hangszigetelések egyre javulnak, egyre távolibb moraj a motorhang, egyre mesterkéltebb, ha valami bejut. Egy Alfa esetén ez pl igen kétélű. Mert van aki felrója, hogy hol a sportos hang, mások 200-nál csendben akarnak utazni. Engem mint utast is zavart a Merciben, hogy azt se tudtam jár e a motor...:-) Ettől függetlenül annak jól állt ez, olyan Mercis. Ugyanez egy Alfában siralmasan unalmas lenne, egy Alfa hang nélkül olyan.... mint a Dallas Jockey nélkül :-))
Blade2011-09-04 23:24:21 // 19797
Most komolyan, arról kell egymás meggyőzni hogy miért szeretjük az Alfa Romeot???
El kellene ájulni ettől a hundáj genesis kupétól vagy micsodától? Erre az autóra fél év múlva emlékezni se fognak. A színe jó az biztos, nyilván figyelemfelkeltő szín kell egy új autó bevezetéséhez a tesztekben is...
Azért mert beletettek egy papíron erős motort? Attól még nem biztos hogy gyors is és élvezet vezetni.
Elég megnézni az adatokat és kiderül, egy 147/156GTA még mindig gyorsabb...Sőt, egy 3.2V6 GT/GTV is. Elsőkerekes létükre, 2001-es konstrukcióban, akkor meg miről beszélünk??
A 4C/8C-cét meg ne is említsük...
El kellene ájulni ettől a hundáj genesis kupétól vagy micsodától? Erre az autóra fél év múlva emlékezni se fognak. A színe jó az biztos, nyilván figyelemfelkeltő szín kell egy új autó bevezetéséhez a tesztekben is...
Azért mert beletettek egy papíron erős motort? Attól még nem biztos hogy gyors is és élvezet vezetni.
Elég megnézni az adatokat és kiderül, egy 147/156GTA még mindig gyorsabb...Sőt, egy 3.2V6 GT/GTV is. Elsőkerekes létükre, 2001-es konstrukcióban, akkor meg miről beszélünk??
A 4C/8C-cét meg ne is említsük...
Zotya 1642011-09-04 23:19:55 // 19796
jaja...full rokkantak! :)))
satya2011-09-04 23:14:27 // 19795
teeeeee!!! nem bajai!!!! PAKSI!!!! :DD
Online tag
1
Vendég1
496