Szasztok! CSő Ferko!:)))))
Multkor volt egy link itt Orosz tuning. Láttad??? Abban is benne volt.
Ha nem láttad nézd meg beszarás mennyi fos, de vannak szépen lefényezett Ladák is.
HátvédRomeo2007-09-28 14:03:23 // 4744
Ferko2007-09-28 13:54:00 // 4743
Kau2007-09-28 13:34:24 // 4742
Ja én úgy értettem, álló helyzetből :))
GEORGE2007-09-28 12:49:22 // 4741
Csak mutatom :-))))
Igen azt én is nézegettem hogy az Alfa dieselek teljesítményéhez csak közelednek a mostaniak.
A legújabb is 6 loval gyengébb mint az 1,9 JTD 16V :-)
Igen azt én is nézegettem hogy az Alfa dieselek teljesítményéhez csak közelednek a mostaniak.
A legújabb is 6 loval gyengébb mint az 1,9 JTD 16V :-)
Satti2007-09-28 12:49:15 // 4740
Akkó az kizárt dolog, mer nem tudom, amúgy meg hatalmas magasról xarok a fordokra!:-))
Satti2007-09-28 12:48:11 // 4739
Most kötözkődsz vazze?:-)) Ez meg az új típus:-))
Amúgy meg nevetséges, hogy az újban is még mindig csak ekkor aerejű motor van, az Alfában meg már évek óta bennt figyel az 1.9-esben a 150 ló.
Amúgy meg nevetséges, hogy az újban is még mindig csak ekkor aerejű motor van, az Alfában meg már évek óta bennt figyel az 1.9-esben a 150 ló.
GEORGE2007-09-28 12:48:10 // 4738
Amivel én nyomultam annak csak az volt írva a hátuljára hogy TDCDI, abból én nem tudhatom hogy 2,2 vagy 2,0
Satti2007-09-28 12:46:32 // 4737
Na de ez 2.2-es:-) Ez nagyon ritka, nálunk általában a 2.0-es moci van, az meg 130 lovas, mármint az erősebb változata.
GEORGE2007-09-28 12:45:16 // 4736
GEORGE2007-09-28 12:44:09 // 4735
Satti2007-09-28 12:39:57 // 4734
Pedig a TDCI az csak 130 lovas, hacsak nem csippelték.
GEORGE2007-09-28 12:38:58 // 4733
Hát Kau végig ott volt a 146ti mögött.....
Kau2007-09-28 12:38:15 // 4732
A gyorsulása viszont elhanyagolható!
GEORGE2007-09-28 12:35:58 // 4731
A Mondeo tdcdi vagy mifenék bizony rendesen lépnek! Én a 146 ti vel sem tudtam lerázni 180-ig ott volt mögöttem szorosan igaz mi 3-an ültünk a 146-ban.
Ferke2007-09-28 09:36:43 // 4730
Szerintem nem a motorjával volt a gond annyira, mint inkább a futóművel. Ezek az off-ok csak egyenes autópályákon tudják tolni neki. Nemrég mentem elég hosszasan mondeo tdci-vel és próbáltam egy skodri oktavia rs-t is.
Ha jön egy kanyar, mindkettő befuccsol...az rs tulaját utána beültettem mellém, és megmutattam neki, hogy xar stabilizátorral mennyivel lehet bevenni egy kanyart, ami 90 fokos, és dől kifelé. Rosszul lett a srác.:)
A tDCI egyébként nem egy nagy durranás. 130 paci körül van, de 2500 körül adja le a nyomatékot, ami ugyanannyi, mint az enyémben, és 3000 körül el is hal. A gázpedál elektronika pedig 1mp!-es reakcióidővel dolgozik..újra meg kell tanulni vezetni, annyira gáz...
Ha jön egy kanyar, mindkettő befuccsol...az rs tulaját utána beültettem mellém, és megmutattam neki, hogy xar stabilizátorral mennyivel lehet bevenni egy kanyart, ami 90 fokos, és dől kifelé. Rosszul lett a srác.:)
A tDCI egyébként nem egy nagy durranás. 130 paci körül van, de 2500 körül adja le a nyomatékot, ami ugyanannyi, mint az enyémben, és 3000 körül el is hal. A gázpedál elektronika pedig 1mp!-es reakcióidővel dolgozik..újra meg kell tanulni vezetni, annyira gáz...
Wickey2007-09-28 09:27:45 // 4729
a ford dízelek híresen szarok, de mint te is mondtad 10-15 lóerő nem látszik azonnal.
Te gondolom forgattad a tiedet rendesen, hogy kijöjjön belőle az a 90-120 lóerő (az előzési fordulatszámtartományban 4500-6000ig).
Ő meg nyomott egy kövéret ötödikben, vagy legrosszabb esetben negyedikben a 130-136 lovas dízelnek, ami szintén kábé 90-120 lóerőt eredményezett 2800-3500-ig.
Ezért is fogok én is benzines verdát kérni cégautónak ha eljön az ideje. Egyrészt olcsóbb (a vételára), tehát több extra belefér a keretbe. Másrészt pedig hidegen és melegen is kultúráltabb hangja van egy benzinesnek. Harmadrészt tőlem sem áll távol az a gondolat, hogy országúton ötezer fölé forgassak egy benzinmotort :-P
Te gondolom forgattad a tiedet rendesen, hogy kijöjjön belőle az a 90-120 lóerő (az előzési fordulatszámtartományban 4500-6000ig).
Ő meg nyomott egy kövéret ötödikben, vagy legrosszabb esetben negyedikben a 130-136 lovas dízelnek, ami szintén kábé 90-120 lóerőt eredményezett 2800-3500-ig.
Ezért is fogok én is benzines verdát kérni cégautónak ha eljön az ideje. Egyrészt olcsóbb (a vételára), tehát több extra belefér a keretbe. Másrészt pedig hidegen és melegen is kultúráltabb hangja van egy benzinesnek. Harmadrészt tőlem sem áll távol az a gondolat, hogy országúton ötezer fölé forgassak egy benzinmotort :-P
Wickey2007-09-28 09:21:17 // 4728
Nem. Olyan buzi a futómű kialakítása, hogy erős ültetésbe negatívba megy át a kerék. Ezeket a fosokat 1-2 centit szokták csak csüccsenteni, akkor már látható, de még nem számottevő. Itt némileg többet vágtak a rugókból :P
HátvédRomeo2007-09-28 02:22:53 // 4727
De gyönyörűek!!! :)))
Egy darab történelem a 97 évből. A fehér Dög felnije naggyon király. :))))
Egy darab történelem a 97 évből. A fehér Dög felnije naggyon király. :))))
pityke2007-09-28 01:40:05 // 4726
pityke2007-09-28 01:09:09 // 4725
HátvédRomeo2007-09-28 00:51:00 // 4724
Szerintem az a hátsó kerék nagyon gagyin néz ki így kifordítva. Mint azokon a karíkatúrákon.
Satti2007-09-25 09:12:57 // 4722
Pffúú de szemét reklám.....
Ferke2007-09-25 09:11:08 // 4721
Atesz19872007-09-21 19:10:54 // 4720
Ide írom, mert tulajdonképpen nem lettek áldozatok. :)
Szóval 2 kellemetlen, és 1 kellemes csalódás ért a héten. A kellemes csalódást egy 1.6-os Punto okozta, nagyon szépet ment felfelé a Mecsekbe a szerpentinen, normális határokon belül nem is sikerült megfogni, durvulni meg nem akartam. Nem tudott olyan íveken autózni, mint Én, de nem éreztem jelentős külömbséget.
Most a két negatív. Ugyanez az eset pár nappal később, csak egy mazda 6-ossal. Szerintem ezen az úton eleve nem számít akkora mértékben a motorok közti külömbség, legalább is 20-40 Ló előny nem elég, hogy el tudjon valaki lépni. Ami számomra meglepő volt, hogy bár a mazdáson láttam, hogy nagyon erőlteti, nem tudott meggyőzően ellépni. Olyan 100-50 m között mozgott a távolság köztünk. Igaz így még nem tekertem meg a kislányt, nem is fogom mostanában. :) Mindenesetre, Én azt gondoltam, hogy csúnyán elver.
A másik negatív csalódást a legújabb Ford Mondeo okozta. Valami TDCI. Én nem ismerem ezeket a motorokat, nem tudom mekkora lehetett, a CI piros volt. Mánfától jöttünk Dombóvárig. Az emelkedőn rendesen elkente neki, mert volt mit megelőzni, még sem maradtam le mögötte, annyi külömbség volt, ahogy a nyomaték jött, neki ugye egy kicsit hamarabb, de mikor váltott megint kisebb volt a táv. Ezután elég jól toltuk neki, és valahányszor kiállt előzni, nem tudott elnyúlni előlem. Én azért gondolom, hogy miattam volt sietős neki, mert amég Én nem tudtam előzni, neki sem volt sürgős az előzés. Csak akkor mikor utol értem. Most erre megint lehet mondani, hogy Ő nem biztos, hogy versenyzett, de nekem ne mondja senki, hogy Úgy áll ki előzni, meg úgy rúgja neki 160-ig, hogy csak félig nyomja be a gázpedált... Már ha akkorát akar gyorsulni, amit egy 1.6TS tud padlón. Többel nem tudtunk menni, tehát nem derült ki, hogy mi a külömbség 180 körül, de 160-ig tartottam a lépést. Úgy tudott csak 3 autóval előrébb kerülni, hogy elkezdett forszírozni. Nekem meg nem ér annyit még egy mutyuki sem, hogy belemenjek a hülyeségbe. Én azért láttam már magam elől elnyúlni 530D-t, na az külömbség, de ez... Persze biztos a faszi csőrét is piszkálta, hogy vett X misiért egy über fasza super Power dieselt, aztán nem tud otthagyni vele... Persze gondolom azzal nyugtatgatta magát, hogy biztos valami schippelt 2 lityis gép jött mögötte. :)
Szóval 2 kellemetlen, és 1 kellemes csalódás ért a héten. A kellemes csalódást egy 1.6-os Punto okozta, nagyon szépet ment felfelé a Mecsekbe a szerpentinen, normális határokon belül nem is sikerült megfogni, durvulni meg nem akartam. Nem tudott olyan íveken autózni, mint Én, de nem éreztem jelentős külömbséget.
Most a két negatív. Ugyanez az eset pár nappal később, csak egy mazda 6-ossal. Szerintem ezen az úton eleve nem számít akkora mértékben a motorok közti külömbség, legalább is 20-40 Ló előny nem elég, hogy el tudjon valaki lépni. Ami számomra meglepő volt, hogy bár a mazdáson láttam, hogy nagyon erőlteti, nem tudott meggyőzően ellépni. Olyan 100-50 m között mozgott a távolság köztünk. Igaz így még nem tekertem meg a kislányt, nem is fogom mostanában. :) Mindenesetre, Én azt gondoltam, hogy csúnyán elver.
A másik negatív csalódást a legújabb Ford Mondeo okozta. Valami TDCI. Én nem ismerem ezeket a motorokat, nem tudom mekkora lehetett, a CI piros volt. Mánfától jöttünk Dombóvárig. Az emelkedőn rendesen elkente neki, mert volt mit megelőzni, még sem maradtam le mögötte, annyi külömbség volt, ahogy a nyomaték jött, neki ugye egy kicsit hamarabb, de mikor váltott megint kisebb volt a táv. Ezután elég jól toltuk neki, és valahányszor kiállt előzni, nem tudott elnyúlni előlem. Én azért gondolom, hogy miattam volt sietős neki, mert amég Én nem tudtam előzni, neki sem volt sürgős az előzés. Csak akkor mikor utol értem. Most erre megint lehet mondani, hogy Ő nem biztos, hogy versenyzett, de nekem ne mondja senki, hogy Úgy áll ki előzni, meg úgy rúgja neki 160-ig, hogy csak félig nyomja be a gázpedált... Már ha akkorát akar gyorsulni, amit egy 1.6TS tud padlón. Többel nem tudtunk menni, tehát nem derült ki, hogy mi a külömbség 180 körül, de 160-ig tartottam a lépést. Úgy tudott csak 3 autóval előrébb kerülni, hogy elkezdett forszírozni. Nekem meg nem ér annyit még egy mutyuki sem, hogy belemenjek a hülyeségbe. Én azért láttam már magam elől elnyúlni 530D-t, na az külömbség, de ez... Persze biztos a faszi csőrét is piszkálta, hogy vett X misiért egy über fasza super Power dieselt, aztán nem tud otthagyni vele... Persze gondolom azzal nyugtatgatta magát, hogy biztos valami schippelt 2 lityis gép jött mögötte. :)
Ferke2007-09-21 15:14:50 // 4719
Ennek kitörtek a hátsó kerekei???:)))
Satti2007-09-21 15:10:49 // 4718
Ez nem rossz.
Hagyományok ide vagy oda - BMW 335i teszt
Hagyományok ide vagy oda - BMW 335i teszt
GEORGE2007-09-21 07:10:04 // 4717
Mutogatós kocsinak jó :-)
Zsolt1552007-09-21 01:51:53 // 4716
Tom122007-09-19 14:33:01 // 4715
...de bizonytalaaaan "pilóta"... Nem ülnék be mellé.:-)
Marty2007-09-19 08:07:20 // 4714
Ezek nagyon szépek!!:)))
Zsolt1552007-09-19 08:02:08 // 4713
Zsolt1552007-09-19 07:54:10 // 4712
Pedig nagy "Alfás" volt, vagy legalább is annak tűnt. :-P
GEORGE2007-09-19 07:52:40 // 4711
Józsi155 árulja a 155Q4-ét!! Ott a találkozós autó :-)
ystuc2007-09-18 18:49:23 // 4709
Na jó, de itt vége a pozitívumnak. ma megint hajtottam a Lacettit...
Marklar1552007-09-18 00:32:47 // 4708
Az enyémben is 4x ewlektromos az ablak:)
Amúgy a kóreaiaknál ez egy pozitív dolog. A kolégám Racerjében is 4x es volt, az öcsém Accentjében is 4x-es....
Amúgy a kóreaiaknál ez egy pozitív dolog. A kolégám Racerjében is 4x es volt, az öcsém Accentjében is 4x-es....
Marklar1552007-09-18 00:30:30 // 4707
áááá
:)
Nem buzuki Q4...
155Q4 Persze szigorúan hétvégére és talikra:)
:)
Nem buzuki Q4...
155Q4 Persze szigorúan hétvégére és talikra:)
HátvédRomeo2007-09-17 22:23:48 // 4706
Ez a fajta "UAZ" emerül a dagonyában :-)))
Wickey2007-09-17 22:20:35 // 4705
Gyerekek, ez a makulátlan állapotú UAZ nem ismerős valakinek? :D
HátvédRomeo2007-09-17 20:46:10 // 4704
Én 15 évesen álmodoztam egy 33-asról. 25 évesen meglett.
Most álmodozom egy CSúcsalfáról GT 3.2 V6 Novitec Tuning jó lesz, mellé álmodozok egy Ferrariról.
Talán 45-50 éves koromra öszejön. Az Alfa talán hamarabb is :-))))))))))
Most álmodozom egy CSúcsalfáról GT 3.2 V6 Novitec Tuning jó lesz, mellé álmodozok egy Ferrariról.
Talán 45-50 éves koromra öszejön. Az Alfa talán hamarabb is :-))))))))))
ystuc2007-09-17 20:28:49 // 4703
Ma szerencsém volt vezetni egy Daewoo - bocsánat Chevrolet - Lacetti, 1,6-os gyöngyszemet... Hááát, valahogy egyetlen pozitívum sem jut eszembe. Na jó, egy mégis. Mind a 4 ablak elektromos. És itt vége is az ömlengésnek. Kényelmetlen, nagy fogyasztású, gyenge fostalicska. Ebben asszem minden benne volt...
Kau2007-09-17 10:39:26 // 4702
Most olvasom, hogy Perdix lelépett az Amoréről?
Akkor ő sem mutatja már meg nekünk, hogy megy az az 1.8-as alázós gép. Pedig sok gyorsulási versenyen szívesen láttam volna.
Akkor ő sem mutatja már meg nekünk, hogy megy az az 1.8-as alázós gép. Pedig sok gyorsulási versenyen szívesen láttam volna.
Wickey2007-09-17 10:31:24 // 4701
Állítólag, ha egyenesbe jövök, akkor én Brera 3.2 V6 JTS Q4-el fogok munkábajárni (fekete, rosso bőrbelsővel), és hétvégén ha esik az eső, akkor egy 75V6-tal, ha felhős vagy hideg az idő, akkor egy Montreallal, ha meg napos és meleg az idő, akkor egy duetto spiderrel fogok leugrani három faluval arrébb egy kávéra. :-)))
Volt egyáltalán Q4-es Suzuki? :D
Volt egyáltalán Q4-es Suzuki? :D
Wickey2007-09-17 10:29:27 // 4700
Marklar1552007-09-17 01:12:09 // 4699
450k ért árúlja.
Állítólag, ha egyenesbe jön, akkor egy Q4 projektet tervez élményautónak..:)
Állítólag, ha egyenesbe jön, akkor egy Q4 projektet tervez élményautónak..:)
Tresor2007-09-17 01:03:52 // 4698
Pedig az Alfát meghagyta, nem? Azért törölnie nem kellett volna magát.
Marklar1552007-09-17 01:01:45 // 4697
Törölte magát:(
Nem bírta a suzuki kritikát :-P
(váltotunk mostanában pár mailt)
Nem bírta a suzuki kritikát :-P
(váltotunk mostanában pár mailt)
Marklar1552007-09-17 00:58:28 // 4696
Mit csináltatok utána a rádióval?... :)))
Kazes☻2007-09-17 00:18:01 // 4695
Ha nem írja oda, akkor is látszik a középkonzolon! :-P