Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

HátvédRomeo2008-12-15 23:16:57 // 11494
Hattalmas ez a sztori. Elraktam "emlékbe." :-))
Szét röhögterm magam. :DDDDDD
HátvédRomeo2008-12-15 21:49:03 // 11493
Ja meloba járni nem rossz. Monaco, irodaház Fő utcán. :-DD
Wickey2008-12-15 21:42:25 // 11492
Tököm tudja. A "made in" flag. Mellesleg jólnézki. Munkagép III. :-PP
Xixo2008-12-15 21:13:19 // 11491
Kb. :((
Lali752008-12-15 21:12:23 // 11490
Érdekes amit írsz,de gyanítottam eddig is,hogy kiveszett a régi GTi-feeling!
Az igazi a g1 GTi.
Ott még más szempontok szerint készült egy sportosított példány....
ystuc2008-12-15 21:03:59 // 11489
A neve. :-)
Xixo2008-12-15 21:02:37 // 11488
És ebben mi az olasz???
HátvédRomeo2008-12-15 20:08:38 // 11487
Ja bocse, van némi lemaradásom új autó téren. :-))
ystuc2008-12-15 20:07:26 // 11486
Lamborghini Estoque

Gyanítom, hogy erre gondolt a kolléga. :-)
HátvédRomeo2008-12-15 19:59:51 // 11485
Ammeg mi? :-))
Wickey2008-12-15 19:50:36 // 11484
olasz autónál jobb a földön nincs. :-))

mé', gyárcsák má' az Estoque-t? :-)
HátvédRomeo2008-12-15 19:41:23 // 11483
Azta a kurva jó sztori. Félig olvastam el, mert olyan hosszú, hogy megéheztem. De szét röhögöm magam.
DE a lényeg, hogy olasz autónál jobb a földön nincs. :-))

Na megyek enni. :-)) Komolya!!
Blade2008-12-15 19:14:19 // 11482
  Ma egy srác vitt próbakörre egy 5-ös g gti-vel ,állitólag 260Le. Észrevételeim a    következők:
    1.Design nulla mivel nincs is design. 2. Motorhang sportossága zéró,csak valami      zúgás van mint egy stiftben. 3. Futómű átlagos , a 156GTA futóműve sokkal      precizebb. 4. A kék fauvé müszervilágitás inkább zavaró. 5. A sportülések      oldaltámaszai olyanok mintha egy darab lécet szögeltek volna oda. 6.Megy      valamennyire de az alapján ahogy mesélt róla többet vártam. 7.Kormány annyira      közvetlen mint egy alaptipusban. 8. És a legfontosabb hogy kurva hamar      megunnám azt az autót..:)
ystuc2008-12-15 19:02:54 // 11481
Olvasd el hozzá a szöveget. Tudom, hogy hosszú, de érdemes. :-)
ALFI1562008-12-15 19:02:21 // 11480
Jézus jó fényező.Ahány ellem annyi féle szín.Jó a kormányvédője is.
ystuc2008-12-15 18:57:31 // 11479
De milyen élvezetes olvasni. :-)
Blacky2008-12-15 18:51:40 // 11478
Nem egy szűkszavú beszámoló:-)
ystuc2008-12-15 18:39:36 // 11477
Berakom az pihentek topicba is, de asszem itt is jó helyen lesz. Klatty!
Liquid2008-12-15 00:01:24 // 11476
vezetőoldali megvilágított! sminktükör is fontos :)
Liquid2008-12-14 23:59:51 // 11475
durva vezetési élményt képesek nyújtani a golfok :))))
azé az 1.4-es 60 lovas motor virgonc ám, hehehehehe
azonkívül fapadosabbak voltak mint az első generációs 1.0 stiftek
ezt a haverodat eccer elvinném az UNOval egy körre és megtapasztalná a vezetési élményt :))
GTPeti2008-12-14 23:13:58 // 11474
pohártartó!!!
zolee1452008-12-14 22:59:32 // 11473
Én eddig azt hittem, hogy a vezetési élmény attól függ mekkora a csomagtartó, és van-e használható méretű térképzseb. Mindig tanul valamit az ember a Golfosoktól.:D
Wickey2008-12-14 22:51:21 // 11472
gyári góf meg mo-n nincs, csak a labancok meg a germánok olyan hülyék hogy eurotízezreket adjanak egy olyanért. :-PPP
ystuc2008-12-14 22:48:24 // 11471
Sima, gyáriak. De nagyon jók, meg minden. :-)
Á, nem kell vele foglalkozni, én is kiröhögöm. :-D
Wickey2008-12-14 22:47:01 // 11470
azok meg egyszerűek mint egy darab faék, seprűnyélből faragok bele dugattyúcsapszeget.
Ettől még azok is zabálnak, és a gti-t leszámítva kurvára nem kínál semmilyen vezetési élményt senem. Hacsak bele nem varrt egy kiherélt II-es kasztniba egy 1.9 PDTDI-t szarrácsipelve, az viszont 1000km-enként nagygenerál.

fosvágen. Csodás. bleh. :-P
ystuc2008-12-14 22:43:00 // 11469
Egyes, kettes Golfokról van szó.
Wickey2008-12-14 22:40:39 // 11468
"Golf adja a legnagyobb vezetési élményt, mert kicsi a fogyasztása, meg nem szervizigényes..."

óóó baaaaaaaaaaaaazdmeg....

na említsd meg a kollegának, hogy két három ötösgolfom volt, 1.6-osok, 12 litert ettek, ráadásul az egyik egy hajtós Budapest - Nova Dubnica - Budapest túra alatt csapágyas lett.
összehasonlításul egy másik fogyasztási adat: tegnap legurultam lájtosan Győrbe a 75-tel. 13 litert evett. Tartós 200nál. Ennyi...
Buksi2008-12-14 22:37:35 // 11467
Azt mondod, hogy spekuláció? Lehet, hogy van benne valami! :-DDD
GTPeti2008-12-14 22:29:09 // 11466
Elég sok időt spórolt volna meg nekem!
Ezáltal a pösti lyányok is magasabb örömhormon szinttel rendelkeznének, mert nem az autó alját csiszatolnám odahaza. :)
(Utóbbi csak extrapolált spekuláció.)
Buksi2008-12-14 22:25:50 // 11465
Örülnél mi, ha a 156 alja is gyárilag burkolt lenne? :-))))
ystuc2008-12-14 22:06:18 // 11464
Eszembe sem jutna... :-D
GTPeti2008-12-14 22:02:51 // 11463
De remélem te nem kételkedsz ezen megállapításokban! :)
ystuc2008-12-14 21:59:57 // 11462
Na, szóval már korábban meséltem itt egy ismerősömről, aki VW mániás. Azon belül is Golf. Most éppen ott tartunk, hogy a Golf adja a legnagyobb vezetési élményt, mert kicsi a fogyasztása, meg nem szervizigényes...
GTPeti2008-12-14 16:59:07 // 11461
Na meg azt is írták (vagy ebben, vagy egy másikban), hogy ha kihasználod a 4x4-et, akkor szorgalmasan cserélgetheted a fékbetéteket.
zolee1452008-12-14 16:58:04 // 11460
Tulajdonképpen az ESP elemeit használja fel (ha jól tudom), de nem arról beszélek.
Ezekben az új "terepjárókban" olyan 4WD van, hogy lefékezi az elforgó kereket. Egy tesztben írták, hogy marha hülye érzés vezetni, mert érzed, hogy fékez, szóval elvennéd a gázt, de pont az a lényeg, hogy nyomni kell, és akkor a tapadó kerék elvileg viszi tovább az autót.
GTPeti2008-12-14 16:52:35 // 11459
Vessetek ezekre a képekre egy pillantást. No-ban élek egy ideje, de még csak hasonlót sem láttam soha. Sőt... Luxemburgban is sokkal soványabb volt a felhozatal (talán a vasárnap miatt?). Szóval ez durva. (Tudnám mivel hozzák össze a rávalót.)
ystuc2008-12-14 15:58:37 // 11458
Most az ESP-ről beszélsz? :-)
GTPeti2008-12-14 15:57:33 // 11457
Egyetértek, fékezgetős AWD suxx. :)
HátvédRomeo2008-12-14 15:55:56 // 11456
Hát az biztos, hogy ARO gumi nem lesz rajta, bár lehet egy szép felnivel az is mutatna. :-)
Hasonlón gondolkodtam, mi a f@szér szerencsétlenkedik. Új technika, csak nem valami látványos technika. Lehet bolondbiztos, azé rakták bele. Bár a rámpánál volt egy pillanat, mikor azt hitte lecsúszik. :-)
zolee1452008-12-14 15:50:46 // 11455
Szerintem nem nagyon fogsz bütykös gumit látni X6-on.:))

Viszont szörnyű, hogy mennyire béna ez a fékezgetős 4WD. Annak ellenére, hogy szerencsétlen autó sír nyomni kell a gázt, ő meg fékezi az éppen elforgó kerekeket. Vicc. Még sima FWD vagy RWD autóban elmegy, de 4WD-be miért nem lehet Torsen difit tenni?
Mondjuk a Ferrari féle E-difi okés, mert az nem a teljesítményből vesz el, mégis szépen osztogatja a nyomatékot, ráadásul figyelembe veszi, hogy most lassul vagy gyorsul az autó.
GTPeti2008-12-14 15:45:21 // 11454
Én nem nagyon tudom hovatenni az X6-ot.

A sima 6-osnak viszont a szememben van egy előnye, gondolom ez egyéb BMW-knél is így van: Gyárilag műanyaggal burkolt a teljes alváza. Azért egy szép dolog a gyártó részéről.
HátvédRomeo2008-12-14 15:32:43 // 11453
Én is kicsit kételkedtem a cikk iró szavában X6-al kapcsolatba, pedig utálom a Bimmereket. Felnyom egy bütykös gumit rá, még terepen is jól boldogul, egy ügyes sofőrrel. Még így is megoldotta azért.
Buksi2008-12-14 14:48:37 // 11452
Nagggyoon durvaa! :-))))
Buksi2008-12-14 14:47:48 // 11451
Na ilyet én még soha nem láttam! :-))
Wickey2008-12-14 13:02:19 // 11450
Haver (a tipikus célközönség, ötös bmw-t vett tavasszal, és nem az alsó ársávból) aszongya hogy teljesen jó az az X6, ha hamarabb jött volna, azt vesz, mert könnyebb ki és beszállni, jópofán néz ki, plusz jól kilátni belőle mert magasabb. Az ötöse is összkerekes, mert ha menni kell, akkor havas autópályán is menni kell. Az meg, hogy hátul kicsit kreténül van lecsapva, arra azt mondta: ő életében nem fog a saját autója hátsóülésén ülni, max dugni. Az hogy a hátulülők hogy érzik magukat leszarja, lehet menni villamossal meg busszal, ha nem tetszik valami. Szebb mint az X5 és itt a pont. :-)
ystuc2008-12-14 12:28:13 // 11449
Ritkaság tőlem ilyet hallani, de az X6-os egész pofás lett. Nem kéne és nem tudom milyen belül. Nem is érdekel. De a külsejét eltalálták.
Zsolt1552008-12-14 12:13:26 // 11448
Abban egyetértek a cikk írójával, hogy hatásvadász autó. Sok a pénz a BMW-nél, és alkottak egy olyan autót, amit az X5 fölé tudnak poziciónálni.
Satti2008-12-14 11:58:32 // 11447
A cikk íróje egy írigy barom, az X6 egy nagyon eltalált, szép és komoly autó, mertek extrémet legyártani, ami hatalmas siker is lett, és a videó tanúsága szerint, egész jól elmegy a nehéz terepen is! Persze az egyértelmű, hogy ezt nem terepjárónak szánták.
ystuc2008-12-14 10:31:51 // 11446
Na és persze a legdurvább Barkas itt van. :-)
Lali752008-12-14 10:27:42 // 11445
nem semmi!
Én platós felépítménnyel láttam,kár, hogy fényképet nem tudtam csinálni!
:-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak