Satti2009-03-20 17:55:05 // 13494
Csak becsukott lámpával nézett ki jól, így egy kicsit buta az eleje, bár ez mindegyik bukólámpás autóra igaz, a lámpát csak sötétben kell felnyitni.
Satti2009-03-20 17:53:58 // 13493
Volt nálunk szervízen nemrégen egy S60 R, 300 lovas, nagyon komolyat megy a gép.
Seriff2009-03-20 17:22:12 // 13492
Seriff2009-03-20 17:21:56 // 13491
S60R az, Teeeeeee :))
Tessék megtanulni :DD
Tessék megtanulni :DD
tipoatti2009-03-20 17:18:20 // 13490
Szépek. Egy R60-as Volvóba bármikor átülnék... Remélem ez ITT nem szentségtörés! :)
Seriff2009-03-20 17:17:50 // 13489
Mondjuk ez kevésbé brutális kategória, de igazi unikum az fix :)
ystuc2009-03-20 17:14:31 // 13488
Számomra az örök kedvenc:
:-)
:-)
Seriff2009-03-20 17:08:17 // 13487
Báránybőrbe bújt farkasok:
GTPeti2009-03-20 14:47:44 // 13486
"Autópályán 130-140-nél is eléggé nagy a zaj kintről."
Na ez a szomorú. Pedig 2009-ben azért már elvár az ember ezt-azt ilyen tekintetben is.
Apropó, hogy fest ez a szélzaj dolog a 159-nél?
Na ez a szomorú. Pedig 2009-ben azért már elvár az ember ezt-azt ilyen tekintetben is.
Apropó, hogy fest ez a szélzaj dolog a 159-nél?
Ferko2009-03-20 13:21:45 // 13485
Amikor az van, hogy előzni kell, vagy kicsit dinamikusabban vezetni, akkor kellemesen hat az, hogy hallom pörögni a motort; az úgy király. Viszont, amikor csak úgy autókázok, és váltogatok felfelé, vagy motorféket használva lejjebb váltok (főleg ennél), akkor hajlamos olyan tompa mély hangon bőgni, hogy már egyenesen zavaró. Autópályán 130-140-nél is eléggé nagy a zaj kintről. Ez egy kicsit mindenképp csalódás. Pesze ettől még jó autó, és 1.4-eshez képest szépen megy (hála a túrónak). De mint ahogy itt már sokan mondták, a köbcenti az köbcenti marad mindig.:-)
Wickey2009-03-20 13:21:22 // 13484
az a stájsz, hogy annyit nem ér az egész, hogy mindegyikbe belerakják, mivel bicósabb akksi és keményebb önindító kell hozzá. A többi sallangról nem is beszélve.
Fogyasztáscsökkenés nem érhető el vele mert mi az a másfél deci, amit az alatt a 10 perc alatt meg lehet spórolni amíg áll a motor, továbbá ott van a már általad is említett klíma kérdésköre, inkább annyi, hogy a károsanyag kibocsájtás csökken, de az sem észrevehetően, hiszen alapjáraton alig pufog ki valamit, viszont amikor meglódul a sor a lámpánál, úgyis kap a pofájára az environment rendesen.
Szóval drága, nem hozza vissza az árát, és ződségben se sokkal ződebb. Csak azokba teszik bele, amik direkte (főleg marketing okokból) szuperződnek vannak kikiáltva, pl. Lupo 3L és társai. Amúgy az utolsó mondatod is úgy hülyeség ahogy van, hiszen ha a tempomat, a klíma, a kipörgésgátló, meg a masszírozós hűthető bőrülés olyan jó lenne, már mindegyik autóban benne lenne, ugye????
Fogyasztáscsökkenés nem érhető el vele mert mi az a másfél deci, amit az alatt a 10 perc alatt meg lehet spórolni amíg áll a motor, továbbá ott van a már általad is említett klíma kérdésköre, inkább annyi, hogy a károsanyag kibocsájtás csökken, de az sem észrevehetően, hiszen alapjáraton alig pufog ki valamit, viszont amikor meglódul a sor a lámpánál, úgyis kap a pofájára az environment rendesen.
Szóval drága, nem hozza vissza az árát, és ződségben se sokkal ződebb. Csak azokba teszik bele, amik direkte (főleg marketing okokból) szuperződnek vannak kikiáltva, pl. Lupo 3L és társai. Amúgy az utolsó mondatod is úgy hülyeség ahogy van, hiszen ha a tempomat, a klíma, a kipörgésgátló, meg a masszírozós hűthető bőrülés olyan jó lenne, már mindegyik autóban benne lenne, ugye????
Vikking 3112009-03-20 13:17:19 // 13483
Igen. VÉGÜLIS. Viszont nekem nagyon szűknek tűnt... (Kb 3 percet ültem benne, hozzá kell tenni...)
GTPeti2009-03-20 13:16:56 // 13482
Ha hangosabb lett, az szomorú. A céges 308-as ellenben kellemesen halk, ezt irigylem is rendesen.
Ferko2009-03-20 13:15:00 // 13481
A ABravo belseje igazi remekmű szerintem. BAromi igényes, nagyon szép, jó tapintású anyagok, kellemes vöröses fény. A Puntoétól sokkal jobb, de ugye az egy kisebb autó. Szerntem egyébként a Puntoban sem rossz. Sőt.:-)
Azért meg lehet nézni a konkurens cégek kis autóit, hogy hogy néznek ki belülről. Nem tudom, hogy ez a csóka mit írt volna pl a Skoda Fabiara?
Azért meg lehet nézni a konkurens cégek kis autóit, hogy hogy néznek ki belülről. Nem tudom, hogy ez a csóka mit írt volna pl a Skoda Fabiara?
Ferko2009-03-20 13:10:45 // 13480
Ismét remek cikk. Remélem a Puntosok is olvassák és megmondják a magukét.
Egy valamiben azonban lehet valami. Még pedig, hogy a csóka megszokta a rönyóban a csendet. Nem tudom, hogy milyen a hangszigetelése a rönyőnak, nem is érdekel annyira, de a Moni Bravoja, nos hát izé......igen csak hangos. :-)) Valahol biztos, hogy hasonló a két autó hangszigetelése (Bravo, Punto), hiszen egy cég. Ráadásul ugyanaz a moci van ebben a Puntoban is, mint a Bravoban; igaz a Bravo 2.500-től húz naon, nem 3.500-től.
A gengébb idegzetűek most jobb ha leünek :-DDDDDD, de azt kell mondjam, hogy az Alfa 146-hoz képest is hangosabb egy picit. Pedig ott van ám szélzaj, no de a Bravonak van majd 7 év előnye. Én azt hittem, hogy jobban szigetel az autó.
Mivel asszony Pestiában van, úgy voltam vele, hogy 3-4 hétig nyúzom a Bravot; tesztelgetve egy kicsit. De tegnap este, miközben nézegettem egy két fényképet, rá kellett jönnöm, hogy baromira hiányzik a 146. No meg kinézek a melóhely ablakán és mit látok nap mint nap? Egy ugyanolyan 146-ot; csak ez ezüst.:-)))
Egy valamiben azonban lehet valami. Még pedig, hogy a csóka megszokta a rönyóban a csendet. Nem tudom, hogy milyen a hangszigetelése a rönyőnak, nem is érdekel annyira, de a Moni Bravoja, nos hát izé......igen csak hangos. :-)) Valahol biztos, hogy hasonló a két autó hangszigetelése (Bravo, Punto), hiszen egy cég. Ráadásul ugyanaz a moci van ebben a Puntoban is, mint a Bravoban; igaz a Bravo 2.500-től húz naon, nem 3.500-től.
A gengébb idegzetűek most jobb ha leünek :-DDDDDD, de azt kell mondjam, hogy az Alfa 146-hoz képest is hangosabb egy picit. Pedig ott van ám szélzaj, no de a Bravonak van majd 7 év előnye. Én azt hittem, hogy jobban szigetel az autó.
Mivel asszony Pestiában van, úgy voltam vele, hogy 3-4 hétig nyúzom a Bravot; tesztelgetve egy kicsit. De tegnap este, miközben nézegettem egy két fényképet, rá kellett jönnöm, hogy baromira hiányzik a 146. No meg kinézek a melóhely ablakán és mit látok nap mint nap? Egy ugyanolyan 146-ot; csak ez ezüst.:-)))
GTPeti2009-03-20 13:05:59 // 13479
Amikor én néztem Pécsett a Bravo-t eléggé meggyőzőnek tűnt a beltér. Sőt, rámondtam azonnal, hogy ez egy Fiat emblémás Alfa. (Igaz én egy 10 éves konstrukcióhoz, a 156-hoz hasonlítottam.)
Vikking 3112009-03-20 12:27:55 // 13478
Ez (is) egy igazi fasz.
Már bocsánat, én poloban tanultam vezetni (a dupla körlámpásban), hát nem szebb a belseje mint ennek a Puntonak. Sőt, ezerszer okádékabb.
Jah, és mellé a sokat méltatott műanyagok minősége olyan volt, hogy a kézifékről hámlott a gumi, meg ilyesmik.
Igazi buzeráns.
Attól függetlenül, hogy pl egy Bravonál is érezni, hogy nem Alfa minőség, azért igen messze előrébb van mint mondjuk egy suzuki... (A Punto IS. Nem csak a Bravo :)) Úgy általánosan a fityókról írtam... :) )
Már bocsánat, én poloban tanultam vezetni (a dupla körlámpásban), hát nem szebb a belseje mint ennek a Puntonak. Sőt, ezerszer okádékabb.
Jah, és mellé a sokat méltatott műanyagok minősége olyan volt, hogy a kézifékről hámlott a gumi, meg ilyesmik.
Igazi buzeráns.
Attól függetlenül, hogy pl egy Bravonál is érezni, hogy nem Alfa minőség, azért igen messze előrébb van mint mondjuk egy suzuki... (A Punto IS. Nem csak a Bravo :)) Úgy általánosan a fityókról írtam... :) )
Tom122009-03-20 11:36:15 // 13477
...akarom mondani: Suzuki :-)
Tom122009-03-20 11:27:05 // 13476
Érdekes a szavazás:
Kéne 773
Más Punto kéne 49
Nem kéne Punto 411
Maserati sem kéne 119
Jajjj, "gyerekek"... :-DDDDDD
Szuki kéne, me´aszonták a reklámba, hogy hűűű, meg az kell a válságba. :-)))))))
Kéne 773
Más Punto kéne 49
Nem kéne Punto 411
Maserati sem kéne 119
Jajjj, "gyerekek"... :-DDDDDD
Szuki kéne, me´aszonták a reklámba, hogy hűűű, meg az kell a válságba. :-)))))))
Tom122009-03-20 11:22:26 // 13475
Talán nem Laguna GT-ből kellett volna átülnie, hanem inkább egy Ticoból, vagy Poloból...
...és, ha egy Bentley-ből ült volna a Laguna-ba, ugyanezt kapta volna a rönyó is?
Fő a tárgyilagosság, "gratulálok" neki a cikkhez!
...és, ha egy Bentley-ből ült volna a Laguna-ba, ugyanezt kapta volna a rönyó is?
Fő a tárgyilagosság, "gratulálok" neki a cikkhez!
GTPeti2009-03-20 10:52:05 // 13474
Az. Mennyivel más kicsengésű lett volna ez a cikk, ha Winkler írja. Ő legalább érti az olasz autókat.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-20 10:30:12 // 13473
olvastam a röhej hogy golfhoz hasonlítja polo helyett igazi balfasz ez a Gyula...
Satti2009-03-20 10:26:08 // 13472
Az a csávó egy idióta barom, egyszerűen csak ennyi.
GTPeti2009-03-20 10:23:14 // 13471
gyulavitéz (így, kisbetűvel írval) igen "nagyot" alkotott a Grande Punto cikkel.
Szerinte ez egyszerűen egy buborékforma. Szerintem egy ütős oldalnézet.
És ez egy borzalmas belső tér lenne? Élete végéig VW konszernes kisautókban kellene ülnie.
Diagnózis: emberünk kórosan kettős mércével mér.
Szerinte ez egyszerűen egy buborékforma. Szerintem egy ütős oldalnézet.
És ez egy borzalmas belső tér lenne? Élete végéig VW konszernes kisautókban kellene ülnie.
Diagnózis: emberünk kórosan kettős mércével mér.
GEORGE2009-03-20 00:39:13 // 13470
A cégest leszarom, és nem vagyok hajlandó fagyoskodni benne... a sajátot meg nem szoktam álló helyzetben melegíteni, akkor is csak 3 percre akartam otthagyni de fél óra lett belőle.
A start -stop funkció meg úgy sz.r ahogy van, ha olyan jó lenne már mindegyik autóba benne lenne...
A start -stop funkció meg úgy sz.r ahogy van, ha olyan jó lenne már mindegyik autóba benne lenne...
Wickey2009-03-19 23:56:38 // 13469
Namost elindultam a hideg autóval garázsból (+10 fok) melózni.
A profil az alábbi: Ahogy kitolattam a garázsból azonnal elindultam, kikecmeregtem a régi kettesre (300m), majd onnan végig ötödik a három körforgalmat leszámítva, 65-70. A körforgalmakon kívül kétszer kellett lassítani és harmadikból gurulva újra felgyorsítani (lámpák), illetve egyszer, a végefele már BP-n piroslámpánál megállni, de ez már túl volt a 30. km-en. Átlagsebesség közel hatvan, szóval a km értékek az eltelt perceknek is megfelelnek többé kevésbé.
Az alábbi a mérési jegyzőkönyv. Tartalmazza: megtett táv, átlagfogyi és a műszer állása
05. km; 5.5L; a mutató fekszik, az autó fűti ezerrel az utasteret.
10. km; 4.6L; 50 fok, az autó még mindig fűti az utasteret
15. km; 4.3L; 60 fok, az autó felfűtött 22 fokra belül
20. km; 4.0L; 70 fok
25. km; 3.8L; 78 fok
30. km; 3.8L; 82 fok és ezt tartotta végig.
Szerintem ez teljesen korrekt egy 8V JTD-től 3 fokos külső hőmérséklet mellett, amikor semmi terhelést nem kapott, azaz a turbó és az intercooler is csak hűtötte ész nélkül az autót (az intercoolernek ugyebár nincs termosztátja, a turbó is kis terhelésnél csak hűti a motorolajat és a vizet, satöbbi).
Ez annyiban szokott módosulni, ha nem a régi kettesen megyek, hogy az 5. és 10. km között felérek a 2/A-ra: Napközben reggel kicsit több a szüttyögés, akkor a 10.km körül mikor felkeveredek a gyorsforgalmira már 60 körül van kábé, majd a padlógázas forgalombabesorolás jön, felveszem a 90-100as utazót, és a 15. km körül el is éri a 82-t és tartja. Nap végén hazafele a Hungáriáról hasonló a dolog: mire a Szerencs utcához érek (7km) már közel 70 fokos, mire az M0-hoz érek (10km) már üzemmeleg (80as osztást akkor lépi meg). Itt sok a lámpák miatt a megállás elindulás meg az M3 kivezetőn is van egykét bucka meg megy a tülekedés (tipikusan: a mutyukis észreveszi az emelkedőt, eszeveszett mód lassulni kezd mert annyi esze nincs, hogy rásimítson a gázpedálra, ilyenkor van az, hogy hármas, padló, és kikerül).
Amúgy a melegítés azért nem menő, mert hideg (benzin)motor dúsít és a károsanyag kibocsátása sokszorosan meghaladja a megengedettet, ráadásul terhelés nélkül az sem melegszik olyan gyorsan, mintha mennének vele. Tehát egyrészt egy helyben terheli a környezetet ráadásul tovább és jobban mintha használnák. Zöldkártyára sem véletlenül üzemmeleg autóval kell érkezni. Sőt, zöldkártyán a rossz termosztátos autókat (50-60 fokos víz) könnyebben elmeszelik, pont ezért. Azt meg hadd ne említsem meg, hogy a hideg motor jobban kopik, a hideg motorolaj ugye nehezebben szivattyúzható, és ugyan olajnyomásod az egekben van, de olajáramlásod szinte nulla, szóval vannak finomságok. A régi karburátoros kréziszivatós vasaknak persze nem ártott 1-2 perc egyhelyben, mire nem fulladozott menet közben szivatóval, de én az egytorkú karbis 1.3-as 1979-es, kopott motoros toyotámmal is bírtam közlekedni a legnagyobb hidegekben is két-három perc melengetés után (amíg levakartam róla a jeget).
A profil az alábbi: Ahogy kitolattam a garázsból azonnal elindultam, kikecmeregtem a régi kettesre (300m), majd onnan végig ötödik a három körforgalmat leszámítva, 65-70. A körforgalmakon kívül kétszer kellett lassítani és harmadikból gurulva újra felgyorsítani (lámpák), illetve egyszer, a végefele már BP-n piroslámpánál megállni, de ez már túl volt a 30. km-en. Átlagsebesség közel hatvan, szóval a km értékek az eltelt perceknek is megfelelnek többé kevésbé.
Az alábbi a mérési jegyzőkönyv. Tartalmazza: megtett táv, átlagfogyi és a műszer állása
05. km; 5.5L; a mutató fekszik, az autó fűti ezerrel az utasteret.
10. km; 4.6L; 50 fok, az autó még mindig fűti az utasteret
15. km; 4.3L; 60 fok, az autó felfűtött 22 fokra belül
20. km; 4.0L; 70 fok
25. km; 3.8L; 78 fok
30. km; 3.8L; 82 fok és ezt tartotta végig.
Szerintem ez teljesen korrekt egy 8V JTD-től 3 fokos külső hőmérséklet mellett, amikor semmi terhelést nem kapott, azaz a turbó és az intercooler is csak hűtötte ész nélkül az autót (az intercoolernek ugyebár nincs termosztátja, a turbó is kis terhelésnél csak hűti a motorolajat és a vizet, satöbbi).
Ez annyiban szokott módosulni, ha nem a régi kettesen megyek, hogy az 5. és 10. km között felérek a 2/A-ra: Napközben reggel kicsit több a szüttyögés, akkor a 10.km körül mikor felkeveredek a gyorsforgalmira már 60 körül van kábé, majd a padlógázas forgalombabesorolás jön, felveszem a 90-100as utazót, és a 15. km körül el is éri a 82-t és tartja. Nap végén hazafele a Hungáriáról hasonló a dolog: mire a Szerencs utcához érek (7km) már közel 70 fokos, mire az M0-hoz érek (10km) már üzemmeleg (80as osztást akkor lépi meg). Itt sok a lámpák miatt a megállás elindulás meg az M3 kivezetőn is van egykét bucka meg megy a tülekedés (tipikusan: a mutyukis észreveszi az emelkedőt, eszeveszett mód lassulni kezd mert annyi esze nincs, hogy rásimítson a gázpedálra, ilyenkor van az, hogy hármas, padló, és kikerül).
Amúgy a melegítés azért nem menő, mert hideg (benzin)motor dúsít és a károsanyag kibocsátása sokszorosan meghaladja a megengedettet, ráadásul terhelés nélkül az sem melegszik olyan gyorsan, mintha mennének vele. Tehát egyrészt egy helyben terheli a környezetet ráadásul tovább és jobban mintha használnák. Zöldkártyára sem véletlenül üzemmeleg autóval kell érkezni. Sőt, zöldkártyán a rossz termosztátos autókat (50-60 fokos víz) könnyebben elmeszelik, pont ezért. Azt meg hadd ne említsem meg, hogy a hideg motor jobban kopik, a hideg motorolaj ugye nehezebben szivattyúzható, és ugyan olajnyomásod az egekben van, de olajáramlásod szinte nulla, szóval vannak finomságok. A régi karburátoros kréziszivatós vasaknak persze nem ártott 1-2 perc egyhelyben, mire nem fulladozott menet közben szivatóval, de én az egytorkú karbis 1.3-as 1979-es, kopott motoros toyotámmal is bírtam közlekedni a legnagyobb hidegekben is két-három perc melengetés után (amíg levakartam róla a jeget).
Tom122009-03-19 22:34:53 // 13468
Én is olvastam ezt valahol. ...hogy nem kell melegíteni, mert sokkal gyorsabban felmelegszik télen is, menet közben. Azért én télen 1 - 2 percet várok és szinte csak alapgázon megyek amíg nincs legalább 60 - 70 fokon...
Egyébként nem is akar úgy menni hidegen, ahogy "illik".:-) Lehet, hogy csak én vagyok ilyen érzékeny, de valami enyhe "lökést" érezni is lehet, mikor eléri az optimális hőfokot indulás után.
Egyébként nem is akar úgy menni hidegen, ahogy "illik".:-) Lehet, hogy csak én vagyok ilyen érzékeny, de valami enyhe "lökést" érezni is lehet, mikor eléri az optimális hőfokot indulás után.
Satti2009-03-19 22:27:03 // 13467
Igazából nem is szabadna melegítgetni, én is mindig azonnal indulok reggel, az autó, nem krumplipaprikás.:-) Nyugat Eu.-ban már nagyon régóta meg is bűntetnek, ha járatod állóhelyzetben az autót és tul.képpen igazuk is van.
Vikking 3112009-03-19 16:34:17 // 13466
Jaja. Vagy az 1.2-es Sud... Háromhengerezést játszva... Utánfutóval...
:DDD
Na jó, ez gonosz volt, de azért valljuk be, "kicsit" kevés a 147-es kasztnijába a 105 lovas TS. Sőt. Gyanítom, hogy nagyon, mivel a 156-nál még nehezebb is. Na most a 120 lovas 156... Na... Nem egy császár az úton... :P
:DDD
Na jó, ez gonosz volt, de azért valljuk be, "kicsit" kevés a 147-es kasztnijába a 105 lovas TS. Sőt. Gyanítom, hogy nagyon, mivel a 156-nál még nehezebb is. Na most a 120 lovas 156... Na... Nem egy császár az úton... :P
Liquid2009-03-19 12:41:24 // 13465
nagyon az :) bár ha az harcos, akkor az UNOm is min. egy légionárius :) legalábbis a gyorsulás alapján :D
Vikking 3112009-03-19 12:15:31 // 13464
AZ nagyon harcos gép ám :P
Wickey2009-03-18 22:27:50 // 13463
Álló helyzetben 30 perc a 60 fok! Zseniális. Jéghideg motorral.
Én meg tudodmit? Inkább belefagyok, de elindulok vele, és öt perc alatt 82 fokos. A start-stop rendszernél mellesleg jóval nagyobb faszság a jéghideg dízelt alapjáraton melegítgetni. Ha már szakmázunk.
Én meg tudodmit? Inkább belefagyok, de elindulok vele, és öt perc alatt 82 fokos. A start-stop rendszernél mellesleg jóval nagyobb faszság a jéghideg dízelt alapjáraton melegítgetni. Ha már szakmázunk.
Vikking 3112009-03-18 21:42:23 // 13462
15-öt? 45-öt vazze :DD Most hogy így mondod, tényleg :D Amikor állok, akkor mutat 50 körül... :D
Vikking 3112009-03-18 21:41:04 // 13461
Akkor csak reális a fűnyírónak a 20X km/h... :DDD
Ez a türelemelfogyás nálam is szokott játszani, csak mivel általában nem pályán közlekedek, ezért 2-3 ban forog el tiltásig ... :DDD
Ez a türelemelfogyás nálam is szokott játszani, csak mivel általában nem pályán közlekedek, ezért 2-3 ban forog el tiltásig ... :DDD
GEORGE2009-03-18 21:26:09 // 13460
A céges combo 1,7 td 40-50 perc alatt 80'C melegíti a vízet minusz 5-8'C külső hőmérséklet esetén.
Este 17:30 leparkol csillag garázs, reggel 05:15- 05:25 közt berúgva és 05:50-es indulásra meleg!!
Levideózzam, hogy elhidd???
Most cseréltünk termosztátot a 147-ben ( jtd 8v ), és bizony azóta fele táv alatt bemelegszik és álló helyzetben kb 30 perc alatt 60'C lett a víz. Ekkor kint -6'C volt.
Utána kimentem vele a kb 300-400m lévő főútra és 90'C-en állt a mutató.
Megy a 156-os termosztát cserére...
Este 17:30 leparkol csillag garázs, reggel 05:15- 05:25 közt berúgva és 05:50-es indulásra meleg!!
Levideózzam, hogy elhidd???
Most cseréltünk termosztátot a 147-ben ( jtd 8v ), és bizony azóta fele táv alatt bemelegszik és álló helyzetben kb 30 perc alatt 60'C lett a víz. Ekkor kint -6'C volt.
Utána kimentem vele a kb 300-400m lévő főútra és 90'C-en állt a mutató.
Megy a 156-os termosztát cserére...
GEORGE2009-03-18 21:20:27 // 13459
továbbra sem értem mi a jó egy dugózásban abban, hogy közben ott rohadsz meg az izzadságodban???..
GEORGE2009-03-18 21:19:11 // 13458
Szerintem meg szar a start stop, ennyi :-)
Poló2009-03-18 21:11:24 // 13457
Dobié vitte a 220-at óra szerint. Legalábbis az enyém ennyit mutatott, ő meg ott jött mellettem vagy mögöttem vagy előttem :)
GTPeti2009-03-18 19:39:08 // 13456
Huhh, az szép teljesítmény. Én egyenes úton nem hiszem, hogy elérnék annyit. (Max. lejtőn v. szabadesésben. Utóbbit nem szándékozom kipróbálni. :)
Xixo2009-03-18 19:37:32 // 13455
Elég hülye ötlet, hogy másfél évet várni kell a Fiátra. Ezt vajh hogy gondolták ki az olaszok???
Ferko2009-03-18 13:43:12 // 13454
Vagy a Te km órád csal vagy 15-öt!:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Wickey2009-03-18 10:45:05 // 13453
Mentem én a gps szerint 209-et a jtd-vel tavaly nyáron Germániában Belgiumba menet.
13 óra összezárva két szőke nővel több a sokból, kábé ott fogyott el a türelem, parketta, és amit bírt :D
13 óra összezárva két szőke nővel több a sokból, kábé ott fogyott el a türelem, parketta, és amit bírt :D
Liquid2009-03-18 09:41:47 // 13452
eccer kipróbáltam egy 105 lovas 147-et, óra szerint nem érte el a 200-at, valahol 195 körül lehetett, pedig relatíve egyenes és sír pályán mentem
Satti2009-03-18 09:37:09 // 13451
Visszatér a BMW Isetta és a Fiat Topolino
Közösen fejleszti a kisautót a német és az olasz gyártó
klikk
Közösen fejleszti a kisautót a német és az olasz gyártó
klikk
Vikking 3112009-03-18 08:54:38 // 13450
Aztatmeghogy? Könnyebb is meg szerintem a légellenállás se rosszabb. Bár végülis a gyári adat is alacsonyabb a 46-nál. (Max. sebesség (km/h) 195)
Úgyhogy lehet, hogy reális. Vagy rövidebb a váltód.
Úgyhogy lehet, hogy reális. Vagy rövidebb a váltód.
Ferko2009-03-18 08:47:19 // 13449
Nekem 203-at ment óra szerint a 146. Ez lehet vagy 192 szerintem.:-)
Vikking 3112009-03-18 08:40:16 // 13448
105 lovasok 220-at az Árpád hídon Ferkokám... Ne legyél alulművelt.. :DDDDD
A 120 lovas 156-osok pedig 240-et mennek, úgy hogy még van bennük.
Butaságokat beszélsz... :DDDDD
(Amúgy a valóság az, hogy 210-ig megy a 156-os óra szerint, az szerintem 200 lehet kb kereken, mert elég pontos az óra. Ami meg reális a gyári adatok szerint :) )
A 120 lovas 156-osok pedig 240-et mennek, úgy hogy még van bennük.
Butaságokat beszélsz... :DDDDD
(Amúgy a valóság az, hogy 210-ig megy a 156-os óra szerint, az szerintem 200 lehet kb kereken, mert elég pontos az óra. Ami meg reális a gyári adatok szerint :) )
Buksi2009-03-17 18:44:35 // 13446
Jól nyomod! :-))))))))))
És a gyerkőcök? :-)
És a gyerkőcök? :-)
Ferko2009-03-17 13:44:03 // 13445
Háááááát, nem is tooom.:-DDDD
Online tag
1
Vendég1
512