Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Liquid2014-02-04 12:25:45 // 22544
nagy távolságú utazásra tény hogy célszerűbb a dízel, de az emberek 90%-a nem így használja. Napi városi tötymörgés pedig nagyon nem jó nekik, főleg az újaknak.
Nem hiszem hogy egy régi TDI rugalmasabb tudna lenni egy akkori 2.0 szívónál. Persze akkor ha a benzinest nem kapcsolod vissza, de úgy ismét nem korrekt az összevetés.

Egy 2 literes motorban van annyi nyomaték hogy nem vérzik el semmilyen emelkedőn ahol az azonos erejű dízel se.
.......................2014-02-04 12:14:38 // 22543
te szoktál bécsnél járni,
a Hochstrasse nél a nagy emelkedön azért elvérzik egy két szívó benzines,
a Diesel ,meg a turbós benzinesek meg tempomattal 130 kmh val felmennek
.......................2014-02-04 12:12:57 // 22542
na a gyorsulás 1300 km er távon tök mindegy
a rugalmasság a lényeg ,abban pedig a TDi nyert
.......................2014-02-04 12:11:37 // 22541
hát nem
havernek volt egy accort S type 2,4 190ló
7500 ig pörgött,
mentem vele egy 7 végét,és nem ájultam el
zavaróan nagyon kell pörgetni
egy pozitívum hogy alum 2500 körül egész szép nyomaték volt szívó létére
aztán 4000 nél halott ,majd 600 tö 7500 ig húzott jól
egyáltalán nem megnyerö

szerintem a Brera 2,2 es JTS is kifininomultabb motor,
halk ,nagyon pörög,és megy is,bár széthullik ,és q**va sokat fogyaszt
Liquid2014-02-04 12:06:17 // 22540
az 5 henges dízelt ne egy 75 lovas 1.2-höz hasonlítsd hanem egy 200 loval benzineshez, és egyből más a leányzó fekvése
Liquid2014-02-04 12:05:02 // 22539
persze hogy ment 190-nel, de mire elérte :) azért volt pár másodperc gyorsulásban a Mazda javára
.......................2014-02-04 12:02:46 // 22538
"pörgetni kell, ebben nincs is hiba."

sajna van ,mert úgy meg hangos,
nekem nem jön már be az 5 hengeres diesel után egy szívó benzines visítása
VKG231!!! (156+75)2014-02-04 12:02:22 // 22537
És ezerszer kellemesebb karakterűek is... Én pl városban 45-50-nél kapcsolom az ötödiket és nem váltok vissza, csak ha tényleg komolyan kell gyorsítani. DE emellett ugyanígy kap egy kettes padlót, és addig forog, ameddig akarom... És 100-ig elmegy ugyanabban a fokozatban.

Engem meg nem érdekel, hogy 6.5-7, vagy 8.5-9, ha tudom, hogy a világból kimegy az autó... (Főleg, hogy a gázolaj mostanában vagy 25 Ft-tal drágább..)
Liquid2014-02-04 12:00:05 // 22536
a tália se sokkal nehezebb, azonkívül a szívó jobb eséllyel éli túl a 150e km-t mint a hírhedt dci :)
Mint köztudott a szívó benzinest pörgetni kell, ebben nincs is hiba.
A probléma inkább ott van, hogy az a papírkönnyű clio is van vagy 1100kg, és ahhoz a 75 ló bizony kevés, ennyi.
.......................2014-02-04 11:59:08 // 22535
az is ment 190 el
a mazda meg 200 al tudott , 25 lóerö plusszal

egyet aláírok,a régi rendes szívók tartósak voltak ,és sokkal olcsóbbak
Liquid2014-02-04 11:52:46 // 22534
na várj csak ez így rendben is van, de az előbb a teljesítményt is említetted, ott meg elhalálozik a TDI
.......................2014-02-04 11:51:07 // 22533
nemrégen ültem egy papír könnyü 2012 es 75 lovas benzines Clióban,

hát egy FOS ,szarrá kellett pörgetni hogy felmenjen az emelkedökön,persze a klima OFF

ugyanott a sima alap dCi thaliák röhögve 4 személlyel lehagytak

a szívóban egyszerüen kevés a nyomaték
.......................2014-02-04 11:47:57 // 22532
hasonlíthatom,
anno a lakótársam Audi TDI 90 lóval hazament németböl 5,5 liter gázolajból 100km en

a mazdám meg 8 ból

ennyi
.......................2014-02-04 11:46:04 // 22531
"kisebb súly nem megy a passzav biztonság rovására akkor miért baj"

szerinted nem megy a rovására?

persze a törésteszt jó,ja az európai,
az Amerikai törésteszteken sorra buknak a papír autók


nekem tetszik a tömeg,kell az
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-04 10:02:55 // 22530
egyet értek, sokkal jobb egy 2.0 szívó, mint egy kis fos turbó, ezzel ki lehet menni a világból
VKG231!!! (156+75)2014-02-04 09:40:23 // 22529
14:1-es kompresszióval ósdi? :DD

Igen, a formaegyben is direkt arra mennek, hogy minél több legyen. súly, hátha az menőbb lesz :)
Liquid2014-02-04 08:59:56 // 22528
Ez a Mazda nem az a aMazda, sokkal több rációt látok egy 2 literes szívó benzinesben, mint egy 1.4-es turbósban, ráadásul minden teszt alapján tudják az ígért fogyasztásokat, míg a turbósok nem. Ez az irány szimpatikus. Azonkívül meg ha valami könnyebb akkor kevesbb erő és energia kell a megfelelő mozgatásához. Mindig is a súly volt az ellenség, és ha a kisebb súly nem megy a passzav biztonság rovására akkor miért baj?

A bő 20 éves Mazda 626-od ne hasonlítsd egy jóval fiatalabb dízelhez. Hasonlítsd mondjuk egy akkori 75 dízelhez...
.......................2014-02-04 08:31:34 // 22527
Volt egy Mazda 626 om ,úgy ette a motorolajat mint az állat,
2 ezres 115 lóval ,átlag 8 at evett benzinből,
Ma a Brerám ugyanannyit eszik dieselből,
DE KÉTSZER OLYAN ERŐS,kétszer nehezebb kaszniban,
Szerintem itt a Fiat nál van fejlesztés ,a Mazda csak a 80 as évek technikáját használja egy papír autóban
( ezt sem értem miért jó ha valami 1200 kg ?,
A Mito is nehezebb ,mégis jobban megy )
Ez a Mazda szép de szerintem egy szinten van a Suzukival,papír kaszniban ósdi ,öreg technika
Liquid2014-02-04 08:23:21 // 22526
nekem is tetszik, de legfőképpen a Mazda motorfejlesztési irányvonala szimpatikus.
.......................2014-02-04 08:21:45 // 22525
A TC meg is válaszolta ,
Benzinest, hülye vagy?

A fiat 1,6 os multijete 120 lovas qrva nagy nyomatékkal,5 öt eszik
Csak 2 literrel kevesebbet mint egy 2 literes benzines
Kócosw2014-02-04 07:26:14 // 22524
Szeretem a fekete szint, gyäri hibäm :)
de sztem latszik a 156-on is sztem...
GTPeti2014-02-03 23:30:41 // 22523
Látatlanban: Persze, hogy említik, hiszen arról másolták... B)
droberto2014-02-03 23:01:58 // 22522
tMazda3 teszt by Origo
Azért linkeltem, mert a Giut is említik benne. :)
Egyébként Japán márkához mérten kiváló autó.
Még az elődjét teszteltem, ami drága volt és belül igénytelen anyagokból építkezett.
Ezt viszont kipróbálnám több okból is. Nagyon szimpatikus.
Marklar1552014-02-03 06:03:54 // 22521
GTPeti2014-02-02 21:48:32 // 22519
Nem ismeri a Marklar Market-et. :)
Marklar1552014-02-02 21:31:30 // 22518
Meg mér pont BMW acél felnit rakott rá.? Nem talált 14" os 4x98 as alut? ;)
Dévid2014-02-02 17:10:36 // 22517
Gondolom egy új projekt miatt, amiért a V6-om is eladó lesz majd, csak még úgy össze akarom rakni, amilyennek gyárilag lennie kellett volna.
GTPeti2014-02-02 16:51:35 // 22516
Tippem sincs miért adják el, ha már kemény munkával megépítették.
(Oké, kell a pénz, de akkor is.)
GTPeti2014-02-02 15:35:43 // 22514
Komoly lehet ez a Kispók
Seriff2014-01-28 22:35:09 // 22513
Hullaszállítóként melózol? :O
Kócosw2014-01-24 07:35:04 // 22512
nekem 3 kitetel volt vasarlaskor..Nagy es olasz es 5 hengeres 20 szelepes 2.4 Mjet . 166 -159 volt a celpontban es miutan hosszu keresgeles utan nem leltem az elkepzeleseimnek megfelelöt bövitettem a keresöt toväbbi olasz märkäkkal, es akkor lättam meg a thesist...räadasul az elsö volt amit lättam az amit kesöbb meg is vettem .
annyira fekete volt az auto hugy nem tudtam egyszerüen nem megvenni.
Azota feketedett meg egy kicsit,uh mar lassan megfelelö lesz... :)
Attika012014-01-23 22:40:36 // 22511
Sziasztok. X-kerben, tudtok megbízható elfogadható áron dolgozó futóművest? Opelról van szó. Vectra. Köszönöm.
Seriff2014-01-22 21:52:04 // 22510
Köszi, duplán cartárs :D

Nézegettem Thesiseket, mert imádom a formát, de nincs rá szükségem jelenleg. Lehet később beújítok még egyet abból is...
Kócosw2014-01-21 20:37:23 // 22509
Grat a kisvashoz, és üdv a Lanciasok között :)
Seriff2014-01-21 19:29:37 // 22508
Köszi Marklar :)
Marklar1552014-01-21 14:00:10 // 22507
Üdv a Lancia klubban is :)
Béci Ɨ|ѯ2014-01-21 06:45:02 // 22506
Valakinek jó kis városi jármű.... :-)
Seriff2014-01-20 20:46:12 // 22505
Kollégák cinkeltek ma, hogy milyen kicsi az a kocsi, egy férfinek nagy autó kell. Mondom, nekem nem kell kompenzálnom :D
Seriff2014-01-20 20:44:44 // 22504
Most látom, hogy rossz topikba raktam, bravo :D
GTPeti2014-01-20 20:43:23 // 22503
Valld be, hogy csajozni akarsz vele. Elvégre mindenki ismeri az autó és ... mérete közötti összefüggést. Mindössze ezt kell megemlítened... :)
Seriff2014-01-20 20:31:32 // 22502
'estét!

Holnaptól félig off-os tulaj leszek ismét, beújítottam egy kis Lanciát :) Eddig mindig mint csajos városi autót könyveltem el, de megláttam így feketében és megtetszett. Városi kocsit kerestem a GTV mellé, az 56-os a 20szelepes dízelt erre használni vétek volna, ezért is adtam el valakinek, aki megrepteti a 175 lovat ahogy kell.

Íme a kis luxusgombóc:



Holnap kap rendszámot, műszakit meg mindent :)
.......................2014-01-20 14:19:13 // 22501
Ráadásul hirtelen minden, az ADAC által elvégzett vizsgálat eredménye megkérdőjeleződött, és itt meg kell említeni, hogy a német autóklub tulajdonában lévő biztonsági központban hivatalos EuroNCAP törésteszteket is végeznek. Néhányan már azt követelik, hogy az ADAC által közölt megbízhatósági listák eredményéhez vezető számokat is adja közre a klub, mert azok hiányában kétséges, hogy azok a valóságot mutatják. Ez a lista korábban is könnyen – igaz, nem olcsón – manipulálható volt, egyes gyártók úgy értek el látványos javulást, hogy ingyenes gyári segélyszolgálatot vezettek be; ekkor ugye a bajba jutott autós nem az ADAC-t hívta, így nem is jelent meg annak hibalistáján az eset.
.......................2014-01-20 14:17:17 // 22500
na kiderült végre hogy az ADAC hazudik:
ADAC botrány
Marklar1552014-01-12 23:15:45 // 22499
Tegnap beengedtem egy sport kocsit. Valami audinak tippeltem elsőre. De nem stimmelt a segge. Kerestem az emblémát. Erre látom, hogy egy Tesla. Magyar rendszámmal... Hmmm. Nem csúnya. ;)
Buksi2014-01-02 21:38:08 // 22498
Szerintem nem olyan rossz így elsőre! :-)
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-02 13:21:40 // 22497
ilyet elvből sem... ültem 530d-ben,visítva röhögtem amikor kászálódtam ki az anyósülésből,hogy tényleg azt tudja egy 2001-es 180 lovas dízel 1 milláért amit egy 94-5-ös VM diesel,mert kb olyan az autó:D
Arslan2014-01-02 11:14:48 // 22496
Sziasztok! Régen nagyban ment a Ladázás, éjjel-nappal olajosak voltunk :) Volt egy Bilsteines, sperres, ültetett-széles, hójáró, egy A-s 2105, A-s 2107. Pár éve eladtam az utolsó versenygépet is, de valahogy nem tudok a Ladából kiszeretni, és ha az égiek is azt akarják, újra indulhat egy 2105 projekt. Vágott Niva rugók, tőcsavaros agyak, féltengelyek vannak, keményszilentes lengőkarok, hossz- és kereszttartók is, 296-os tengely és ha minden jól megy, ma kiderül, hogy meglesz-e hozzá egy igen megkímélt 2105 is :) Remélem összejön, akkor már "csak" motort kell faragni, sperr kell, Bilsteinek meg egy 60-as rendszer :)
Kazes☻2014-01-02 10:39:57 // 22495
Dacia, ami álomautó lehet

Már majdnem egész pofás... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak