Taxi33™2009-03-30 20:11:51 // 3901
Ha már buszozunk! Találtam egy jó kis videót!Autóbuszok téli üzemeltetése. BKV-s retró oktatófilm a hatvanas évekből
Inter156 (il mascalzone)2009-03-30 20:03:48 // 3900
Én kék csíkosra emlékeztem:-DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-03-30 20:01:47 // 3899
Örülök,hogy te is csíped az öreg farost:))))Nagyon jó volt benne ülni:) Hát igen! Régen tudtunk,most meg....Sajna mindig szarabbak vagyunk ,mint tegnap:(((((
csocsi2009-03-30 19:45:34 // 3898
Ez már ereklyének számít :)
Zsolt1552009-03-30 19:37:28 // 3897
Zsolt1552009-03-30 19:11:33 // 3895
Ekkora böszmeség tényleg nincs még egy a világon. :-(((
SKrisz2009-03-30 15:50:53 // 3893
Ez a Polgár az a "Polgár" ami az M3 mellett Tiszaújváros közelében van? Mert ha igen, akkor az nekem is nagyon nagyon messze van, pedig nagyon jó lenne megnézni a találkozót... :(
GTPeti2009-03-30 15:39:23 // 3892
Ilyen járműveket tudtunk csinálni, és ma meg semmit sem gyártunk. Na ez a böszmeség...
GTPeti2009-03-30 15:37:01 // 3891
Ezt én is láttam pár éve. Körbe is fotóztam rendesen. :)
Inter156 (il mascalzone)2009-03-28 22:19:55 // 3890
Edyboy2009-03-28 12:23:12 // 3889
Már megint jó messze lesz :(
Tavaly is arrafelé volt :(
Tavaly is arrafelé volt :(
Zsolt1552009-03-28 11:15:49 // 3888
Taxi33™2009-03-23 20:13:44 // 3887
Szerintem az első lesz az!
Zsolt1552009-03-23 20:10:16 // 3886
Taxi33™2009-03-23 20:04:12 // 3885
GTPeti2009-03-23 19:58:57 // 3884
Már elnézést, de erre tuti van az EU-nak vmi keretje. Mármint történeti kincsek megmentésére. Tényleg elég sötéten látom az otthoniak hozzáállását. Egyszóval: motiválatlanság... Tudom "kicsi pénz, kicsi munka", de vhogy mégis el kéne kezdeni már megváltozni...
Zsolt1552009-03-23 19:51:50 // 3883
Szerintem nem tellik nekik. Egy hete voltunk, és elég poros volt minden. :-(((
Taxi33™2009-03-23 19:50:20 // 3882
Van egy nagy raktára valahol a vasúttörténeti park közelében. Arról is volt nemrég egy cikk amikor megnyitották az újságírók előtt talán.De lehet,hogy a múzeumok éjszakáján meg lehetett nézni. Na ott is vannak kincsek! Csak hát nincs pénze a múzeumnak se a felújításra sem újak vásárlására. :o(
Zsolt1552009-03-23 19:48:52 // 3881
Az N26-osnak több altípusa is volt. Melyikből találtak?
GTPeti2009-03-23 19:45:34 // 3880
Az baromira hihetetlen, hogy pl. a Közlekedési Múzeumnak ne telljen egy üres hangár bérlésére vhol az országban. Nem megy? Vagy közömbösség? Vagy mindkettő?
Taxi33™2009-03-23 19:40:56 // 3879
A Februári Veterán Autó Motorban van egy kép a velünk pusztuló történelem rovatban,hogy találtak egy N26-os buszt Miskolc környékén. Valaha szerszámos kamrának használták, de hátha valaki megmenti még. A képet nézve eléggé romos és hiányos darab ez is. :o(
GTPeti2009-03-23 19:40:19 // 3878
Idióta barmok. És ilyen inkompetens állatok vannak mindenfelé vezető döntéshozó pozícióban...
Zsolt1552009-03-23 19:27:16 // 3877
Vagy akár kérés nélkül is.

A BKV Gyömrői úti üres telephelyén álltak, de annak eladása kapcsán a területet kitakarították, és a szeméttel együtt kidobták a régi buszokat is.
"... A BKV szép csendben megszabadult jó néhány muzeális értékű busztól, olyanoktól is, melyekből már nincs több fellelhető példány, így örökre elvesztek. ..."

Például egy 1936-os gyártású Mávag N26/36 csőrös buszt is szétvágtak. A háború pusztításait túlélte, de a BKV 2006-os telephely eladása végleg megpecsételte a sorsát. A Mávag csőrös az utolsó példány volt az országban.
:-((((

A BKV Gyömrői úti üres telephelyén álltak, de annak eladása kapcsán a területet kitakarították, és a szeméttel együtt kidobták a régi buszokat is.
"... A BKV szép csendben megszabadult jó néhány muzeális értékű busztól, olyanoktól is, melyekből már nincs több fellelhető példány, így örökre elvesztek. ..."

Például egy 1936-os gyártású Mávag N26/36 csőrös buszt is szétvágtak. A háború pusztításait túlélte, de a BKV 2006-os telephely eladása végleg megpecsételte a sorsát. A Mávag csőrös az utolsó példány volt az országban.
:-((((
GTPeti2009-03-23 11:53:14 // 3876
A képeket elnézve tényleg mi vagyunk az EU ügyeletes hülyéi... Amink van, kérésre azt is elpusztítjuk.
Zsolt1552009-03-23 07:28:17 // 3874
Aztán majd pár év múlva mindenki sírni fog, hogy nem, vagy alig maradt belőlük.
ystuc2009-03-21 17:03:56 // 3873
Csak részben figyeltem oda, mert más dolgunk volt. Nekem a PSZH-k nem jelentettek semmit, mert nem használtam, nem volt hozzájuk közöm. Persze felesleges pénzkidobásnak tartottam ezt a műveletet, mert ha a több száz egyéb katonai cucc a különböző inkurrencia raktárakban álldogálhat, akkor ezek is elfértek volna.
Taxi33™2009-03-21 17:03:01 // 3872

ystuc2009-03-21 17:00:48 // 3870
Jé, ezt láttam élőben. :-)
Taxi33™2009-03-21 16:59:26 // 3869
Na vajon ezekből is mennyi maradhatott még? Biztosan nem sok 2004.10.18. PSZH megsemmisítés Gödöllőn
Október végén személyesen láthattuk, hogyan semmisítik meg az olykor szebb időket megélt D-944 PSZH-kat. A Gödöllői Currusban nemzetközi fegyverzet ellenőrök jelenlétében vágták négy részbe a magyar járműipar korai remekműveit. A maradékot kohóba szállították és az acélgyártás során hasznosították. Megrázó képek következnek...




Október végén személyesen láthattuk, hogyan semmisítik meg az olykor szebb időket megélt D-944 PSZH-kat. A Gödöllői Currusban nemzetközi fegyverzet ellenőrök jelenlétében vágták négy részbe a magyar járműipar korai remekműveit. A maradékot kohóba szállították és az acélgyártás során hasznosították. Megrázó képek következnek...





Zsolt1552009-03-19 17:16:01 // 3868
Az általad leírtak miatt én is csalódott voltam. :-((( A jelenlegi állandó kiállítást valóban akkor állíthatták össze.
pettinke2009-03-19 09:28:56 // 3867
háááát, én megnéztem, meg kell mondjam, egy cseppet csalódtam.
összevissz 9 autó van (amik egyébként tényleg gyönyörűek, mármint, a maguk módján), mindezt 1500 Ft belépőért + 1000 Ft fotójegyért, egy félhomályos teremben, merthogy nem kapcsolják fel az összes pilácsot gondolom takarékosságilag. egyáltalán, a Közlekedési Múzeumban valahogy megrekedt az idő a '80-as években :-((
azért itt van nehány kép
összevissz 9 autó van (amik egyébként tényleg gyönyörűek, mármint, a maguk módján), mindezt 1500 Ft belépőért + 1000 Ft fotójegyért, egy félhomályos teremben, merthogy nem kapcsolják fel az összes pilácsot gondolom takarékosságilag. egyáltalán, a Közlekedési Múzeumban valahogy megrekedt az idő a '80-as években :-((
azért itt van nehány kép
Zsolt1552009-03-16 21:20:24 // 3866
Inter156 (il mascalzone)2009-03-11 20:03:24 // 3865
Ez nagyon tetszik,főleg svédül:)))))
Edyboy2009-03-11 16:14:17 // 3864
Boldog békeidők :)
Zsolt1552009-03-11 07:43:40 // 3862
Zsolt1552009-03-11 07:34:27 // 3861
A régi szép idők! :-)))
Kazes☻2009-03-10 00:07:14 // 3860
Ügyes voltál, nyertél egy tranzisztoros zsebrádiót. :)))
Edyboy2009-03-09 23:48:07 // 3859
Edyboy2009-03-09 23:36:50 // 3858
Edyboy2009-03-09 23:18:12 // 3857
Edyboy2009-03-09 22:55:03 // 3856
GT Ɨ|ѯ2009-03-09 16:13:18 // 3854
és milyen jól jártak a vevők...:-)
ystuc2009-03-08 18:18:42 // 3853
Elég sok M-zárolt cucc végezte a különböző inkurencia raktárakban. Több helyen is voltam, elég sok eszközt adtunk át. Pl Mezőfalva, Kalocsa, Marcali, stb... Konkrétan az ÁPV Rt értékesíti elvileg őket, de hogy végül mi lesz velük, azt a fene tudja. Régebben magánember is vehetett belőlük, de ez a lehetőség megszűnt. Szerintem lassan az enyészeté lesznek, ami szar ügy. Voltak olyan eszközök is, amikben max 100 km volt.
Kau2009-03-08 17:01:35 // 3852
Érdekes látni ugyanazt a helyszínt régen és ma.
Online tag
0
Vendég0
793
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- 159
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki