
De nagyon jópofa volt a Baywach Skoda is... :-)

A másik sátorban kizárólag Autó Hifi volt. De valójában nem volt semmi extra. A sátor mellett Lowrider show volt. Nem volt hosszú, gondolom bizonyos időnként nyomatták.

Lehetett gyorsulni, mindenki mehetett, aki csak akart, de időmérés nem volt, szóval igazából a részvételen kívül sok értelme nem volt. Én is mentem párat. Egy 2.0 Clio elvert (könnyebb, és 170 paci körül van), meg kikaptam egy 2.0 Turbo Calibrától is, bár ott végig a sarkában voltam... Nagy gyözelmem nem igazán volt, igaz sokat nem is mentem.
Ami még látvány volt, az a drag autó, ami egyetlen egyszer ment. Nem egyszerű szerkezet, iszonyat brutális a hangja is... De szó szerint. Rendesen megfájdul tőle az ember füle...


Volt még egy sugárhajtású "quad" is, amit a pálya végén beindítottak egyszer, aztán leállították, és amíg én ott voltam, addig nem is ment. Pedig biztos látványos lett volna...

Alfa nem sok volt kint. Egy piros 33-ast láttam a parkolóban, egy zöld 164 ést, meg egy 156SW-t, aminek nem volt hátsó lököse. Valamint egy szép rosso 156-ost, aminek a tulajával beszélgettem is. Makói srác, most hallott először az Amoréról, de fog jelentkezni. Már kezdte feladni, hogy sehol nem találkozik Alfásokkal, és nagyon megörült nekem. Úgyhogy fog regisztrálni. Íme a kocsija:

Mikor elindultam hazafelé, még a bejáratnál jött szembe egy Amorés rosso 145. Üdvözöltük egymást a tulajjal, aztán hazaindultam...
Bocsi, ha kicsit offos lett... :-)
