
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 22:19:12 // 185
tdemeter2022-02-10 20:16:51 // 184
Én mentem a pluggerrel is és a simával is. Bármilyen vicc, de a plugger jobban tetszett, mert szerintem a sima benyásnak gagyi váltója van, olyan hülye áttételezése, pedig nagyon érződik a súly különbség.
Árammal mentünk főleg és ha kikapcsoltad akkor nem volt sok erő már. Remélem a tonaleben sportosabbra tudják hangolni majd azt a kis motort, de a nagy tömeg ott is tud meglepetéseket okozni.
Árammal mentünk főleg és ha kikapcsoltad akkor nem volt sok erő már. Remélem a tonaleben sportosabbra tudják hangolni majd azt a kis motort, de a nagy tömeg ott is tud meglepetéseket okozni.
G-MANN🍀2022-02-10 20:06:11 // 183
A szabályos közlekedésre biztos elég, de egy vigyorgó és komfortos előzésre az Osztrák Alpokban sajnos biztosan nem, persze kizárólag a szabályok betartása mellett. Jó az a rugalmasság, ha van. 😉 Szerintem. 150 LE Jeep Compass, 4 fő, csomagok. Nem rossz, ha már felgyorsult, de előtte... (🤫🤫) Örülök, hogy újra a Giuliaban ülök 😁🍀
farki2022-02-10 18:12:20 // 182
Ha semmi nem történik, az is valami, nem?!?🤔
Kazes☻2022-02-10 17:17:12 // 181
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 16:42:04 // 180
Ja arra elég egy dácsia logen is ennyi erővel..
Norby2022-02-10 15:44:57 // 179
Nekünk van 5008, 1,2es 130 le. 7 en ( 3 gyerek) voltunk vele tetőboxal Horvátban. Nem volt gond, persze nem versenyautó, de 130 km/ óránál is történt valami, ha ráléptem a gázra.Elég ez is sok mindenre. A szabályos közlekedésre meg pláne.
Kazes☻2022-02-10 12:03:31 // 178
Úgy is jó... meg akik még megveszik! 😃
Giuntini2022-02-10 11:50:11 // 177
Állítólag mindenbe megy! Ducatótól Alfáig!
Tommi2022-02-10 10:45:12 // 176
Édesanyám is hasonló, őt se nagyon érinti meg a vezetési élmény, pedig 22 éve alfázik a család és a sajátok mellett egy csomó tesztautó is járt nálunk, mindenféle Alfát kipróbált.
Előző autója egy Freemont volt, azért vett azt, mert meglátta a szalonban, megtetszett neki, hogy nagy és kényelmes és minden is elfér a csomagtartóban, a dízel meg nem fogyaszt sokat :) Az értékesítő srác megkérdezte, hogy kinyissa-e a motorháztetőt, természetesen nem volt a válasz :))) Konkrétan úgy tolta ki a szalonból, hogy előtte egy métert nem ment vele, a praktikumra meg a kis fogyasztásra kattant rá.
Tavaly cserélte le, egy Volvo XC90-es lett az utód, ott ugyanez volt: nagy és kényelmes, viszont benzinest vett. Az értékesítőnek itt sem kellett kinyitni a motorháztetőt, de rendelés előtt legalább egy tesztautót kipróbált :)
Előző autója egy Freemont volt, azért vett azt, mert meglátta a szalonban, megtetszett neki, hogy nagy és kényelmes és minden is elfér a csomagtartóban, a dízel meg nem fogyaszt sokat :) Az értékesítő srác megkérdezte, hogy kinyissa-e a motorháztetőt, természetesen nem volt a válasz :))) Konkrétan úgy tolta ki a szalonból, hogy előtte egy métert nem ment vele, a praktikumra meg a kis fogyasztásra kattant rá.
Tavaly cserélte le, egy Volvo XC90-es lett az utód, ott ugyanez volt: nagy és kényelmes, viszont benzinest vett. Az értékesítőnek itt sem kellett kinyitni a motorháztetőt, de rendelés előtt legalább egy tesztautót kipróbált :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 10:43:00 // 175
én a haluciról írtam :D
Kazes☻2022-02-10 10:42:35 // 174
És vajon miben lesz az az új dízel moci, készülnek a Stelvio feletti gépsárkányra?! 🙂
leopop32022-02-10 10:32:26 // 172
Vicc az EU és miattuk nem kapunk rendes motorokat :/ kurva idegesítő 🤬
leopop32022-02-10 10:30:37 // 171
Nekem például nagyon tetszik, szerintem jól eltalálták és nagyon minimálisan van csak eltérés a koncepció autótól. (Ami nagyon jó szerintem)
Liquid2022-02-10 10:30:00 // 170
Vagy meg se érti, mert sose nyomta padlóig a gázt, és elképzelhetetlen a sebességhatár feletti élet. Gyorsan menni nem szeret, nem is mer, meg különben is sokat fogyaszt. A kollegáimat alapul véve már a saját kocsim ereje is értelmezhetetlen a legtöbbek számára. A vezetési élményről meg csak olvastak, vagy a Youtube-on látták ahogy beszél róla valaki :)
Dimmu2022-02-10 10:26:23 // 169
Szervusz!
Teljesen igazad van!! Én a Parádsasvár felöli szerpentinen eltöltött 15-20 percemet felvettem telefonnal, mert őrület volt a tükör aszfalton felmenni a Galyatetői elágazásig, szinte zéró forgalom mellett!
4 ezer fölött pörgött végig a motor, és még a párom is piszkosul élvezte, nemhogy én!
Nekem 25 éve mondta egy kollégám, hogy ha egyszer vezetek egy JÓ állapotú Alfát akkor más kocsit már nem akarok! És ez így is lett. Mondjuk egy Maseratit kipróbálnék, de más nem vonz!
Jó egészséget mindenkinek!
Teljesen igazad van!! Én a Parádsasvár felöli szerpentinen eltöltött 15-20 percemet felvettem telefonnal, mert őrület volt a tükör aszfalton felmenni a Galyatetői elágazásig, szinte zéró forgalom mellett!
4 ezer fölött pörgött végig a motor, és még a párom is piszkosul élvezte, nemhogy én!
Nekem 25 éve mondta egy kollégám, hogy ha egyszer vezetek egy JÓ állapotú Alfát akkor más kocsit már nem akarok! És ez így is lett. Mondjuk egy Maseratit kipróbálnék, de más nem vonz!
Jó egészséget mindenkinek!
Liquid2022-02-10 10:25:24 // 168
Ez teljesen így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 10:23:15 // 167
hiába is próbálnád, lehet megérti de kb 5mp a memóriája aztán újra pufferel szóval lehet tudja milyen lenne, de el is felejti :D :D :D
RomeoOne2022-02-10 10:16:54 // 166
Nem feltétlenül szubjektív, de elmagyarázni nem lehet. Mikor mentem a Mátrába a kocsival és, amit azon az úton művelt, hát aztak.rva... Ilyet még én sem éltem előtte, nem is nagyon tudtam elképzelni. Most hogy magyarázod el annak, aki még sosem tapasztalt iylet, főleg, ha nem is érdekli? Ez olyan, mint ha megpróbálnád elmagyarázni a halnak, hogy milyen járni...
Giuntini2022-02-10 10:16:06 // 165
Igazad van! Arra leszek kíváncsi, hogy mikor vége lesz ennek a Covid őrületnek, mi lesz ezzel a sok villanyautóval, amit lenyomták az emberek torkán. Mikor az emberek utazni akarnak! Mondjuk egy német csalad le akar utazni az olasz tengerpartra. A villany autóból elfogy a delej, a hibrid meg a kis benzinmotorral, vegyük alapul a Tonalét, 140 lóval majd 1700 kilót cipel... Mert arról a 80 km hatótávról, meg zöld rendszámról beszél mindenki, de viszont arról senki, hogy mikor a benzinmotor dolgozik, a penztárcába mennyire belenyúlós, és ezért a pénzért irreálisan keveset ad.
Alfa Club It. írta, hogy gőzerővel dolgoznak az új dízelmotoron, ami 2,2 alapján készül. Arra leszek kíváncsi, mikor nem lesz a piacon normális belsőégésű, milyen árai lesznek a használtaknak..
Alfa Club It. írta, hogy gőzerővel dolgoznak az új dízelmotoron, ami 2,2 alapján készül. Arra leszek kíváncsi, mikor nem lesz a piacon normális belsőégésű, milyen árai lesznek a használtaknak..
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-10 09:52:15 // 164
A nép nem előzni akar, hanem autóskártyázni és nagyot villantani XD 6-ot gyorsúúl, az a lényeg. Vezetni senki nem akar, a vezetési élmény az mi? Az szubjektív, nem lehet vele menőzni.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 09:41:52 // 163
hát egy pezsó vagy opel tuljat nem érdekli, hogy hány lovas legyen benne 1xx oszt jónapot, itt is ez van átlagot akarnak fogni egy jó pacekkal sok extrával kevés co-val ... ez az irány
RomeoOne2022-02-10 09:36:08 // 162
Hát igen, nagyon nem ugyanaz egy belsőégésű meg egy villanymotor külön tengelyekre leadott teljesítményét összeadni, mint ha van egy 275 lóerős belsőégésű motorod...
Bele kellett volna tenni a 2.0 motort legalább 250 lóval, ha már a Giulia meg a Stelvio Veloce szintjét nem akarják utolérni vele. Valószínűleg sokkal jobban menne, mint majd í]y fog.
Mármint persze, bele is rakják azt a motort, csak nem az EU-ban, hanem az USA-ban.
Ilyenkor érzi csak át igazán az ember, hogy milyen fontos hogy STOP BRÜSSZEL! :DDDDDDDD
Bele kellett volna tenni a 2.0 motort legalább 250 lóval, ha már a Giulia meg a Stelvio Veloce szintjét nem akarják utolérni vele. Valószínűleg sokkal jobban menne, mint majd í]y fog.
Mármint persze, bele is rakják azt a motort, csak nem az EU-ban, hanem az USA-ban.
Ilyenkor érzi csak át igazán az ember, hogy milyen fontos hogy STOP BRÜSSZEL! :DDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-10 09:32:08 // 161
hát meddig 275 ló amíg le nem merül az akku? az alap 1.3-as nem lesz rakéta, nekünk 1.4-es a Renegade 140 lovas hát... meg kell gondolni mit lehet megelőzni
RomeoOne2022-02-10 09:18:20 // 160
Inkább egy Q verzióra lennék kívnácsi :)
Giuntini2022-02-10 07:41:33 // 159
Most így a videókat nézve, nekem egyre jobban tetszik a Tonale!
Jó lesz ez! És ahogy mondta Halesz, ha a plug-in hibridet sikerül jól összhangba hozni, lasszasiker lesz! Nagy szeletet fog kiharapni a szegmensből, mert sokkal szebb mint a konkurencia!
Jó lesz ez! És ahogy mondta Halesz, ha a plug-in hibridet sikerül jól összhangba hozni, lasszasiker lesz! Nagy szeletet fog kiharapni a szegmensből, mert sokkal szebb mint a konkurencia!
Giuntini2022-02-10 07:38:04 // 158
Olasz autós suaklapok szerint 35 ezer € lesz az indzlóár!
Kazes☻2022-02-09 23:19:56 // 157
zümi1662022-02-09 20:25:55 // 156
Csak most tudtam megnézni a bemutatót, összességében nagyon tetszik, alig várom hogy élőben is megcsodáljam. Két dologgal kell megbarátkozzak, kár hogy nem integrálták a nagy kijelzőt a műszerfalba, mint a Giu/Stelvió párosnál, az parádés ötlet volt, ez a tablettás megoldás eléggé odagányoltnak hat, mint oly sok más márkánál. A két hátsó lámpa közti led csík is véleményes, de bízzunk benne hogy sokaknak fog tetszeni, s ez az eladási számokban is meg fog mutatkozni.
Mindenesetre asszonypajti rámozdult a kis Juliskámra, úgyhogy nekem kelleni fog egy bejárós Alfa... :-))
Mindenesetre asszonypajti rámozdult a kis Juliskámra, úgyhogy nekem kelleni fog egy bejárós Alfa... :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-09 19:39:40 // 155
A fosvágenre és társaira rejszolókat igen bocs ha nem jött át ez a része 😎
Halesz2022-02-09 19:24:28 // 154
Most Te tényleg legyökerezed azt, akinek tetszik a Tonale?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-09 18:30:46 // 153
Kollégám nagy francia meg fosvágen stb fan neki nagyon tetszik a Tonale ez azt jelenti, hogy bizony az átlag gyökereknek ez bejön...
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:46:58 // 152
A Ferrari megteheti :-) Bár lassan ők is feladják, jön a Purosangue.
VKG231!!! (156+75)2022-02-09 17:24:44 // 151
Több az 10-nél...
Persze a Ferrarinak még most sincs suvja, ők még annyira se figyelnek. Szívó v12 meg stb... tiszta gáz :))))
Mondjuk náluk nem egészen az évi 400.000 autó eladása a cél :)))
Persze a Ferrarinak még most sincs suvja, ők még annyira se figyelnek. Szívó v12 meg stb... tiszta gáz :))))
Mondjuk náluk nem egészen az évi 400.000 autó eladása a cél :)))
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:14:42 // 150
Azt jól tették.😆
Kazes☻2022-02-09 17:11:18 // 149
De biztos látták, csak úgy voltak vele, hogy még autót akarnak építeni! 😅
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:07:19 // 148
2008-ban kijött a Tesla, A Mercedes s400 létezett hibridben. 2011-re már látszott, hogy a hibrid technológiák kellenek. A kínaiak már ekkor PHEV-et gyártottak, és a hibridizáció lassanként elindult, jöttek a ződrendszámos suvok. Nemár hogy mindebből egy autógyártó semmit, de semmit nem vett észre :-))) Mint ahogy a suv divat is kb 10 év késéssel ért át. De nem baj ez, ennek köszönhetjük a Giorgio-t ami azoknak szól,akiknek a Tonale nem 😃 Teljesen indokolatlan platform, de örök hála érte XD
Tommi2022-02-09 16:19:53 // 145
Amikor a Giorgio platformot elkezdték tervezni-fejleszteni (szerintem kb vagy 10 éve), akkor fogalma sem volt senkinek arról, hogy ennyire a hibrid/elektromos irányba fog elmenni az autózás. Az Alfa "csak" tervezett egy baromi jó hagyományos platformot és arra számított, hogy sokáig fog tudni autót építeni rá. Erre a világ páros lábbal rúgta félre a terveiket :)
Halesz2022-02-09 16:08:27 // 144
A Backstage legújabb adásában alaposan kibeszéljük az Alfa Romeo új modelljét, a Tonalét! 🎉

Nézd meg a videónkat és kommentelj minket a YouTube-on is!

Nézd meg a videónkat és kommentelj minket a YouTube-on is!
tirex2022-02-09 11:52:50 // 143
Ilyen első lámpák kellettek volna a Giuliába is, brutál jók.
Kazes☻2022-02-09 11:52:22 // 142
Ez kassa nagyon! 🤩
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 11:11:48 // 141
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 11:07:30 // 140
Ez egy jó c(s)ikk :-)) É csak furán felvontam a szemöldököm amikor Alejandro Mesonero kezdett magyarázni a premier videón. Úgy nem tudtam összerakni a képet hirtelen, hogy hogy kerül oda, de biztos én tudtam valamit rosszul, vagy keverem a neveket :-) De nem, tényleg elhozták a Seattól és tényleg ő az. És ez tényleg jó hír.
A platform az pedig 99% hogy az FCA Compact platform származéka. A hátsó futómű is hasonlít a Giuliettáéra, az első pedig biztosan szintén annak a származéka, tök így néz ki a Giulietta alatt is és a Compass alatt is. Ami egyébként szintén jó hír, mert az a konstrukció szerintem nagyon jó. Egy dolgot remélek, hogy kihoznak egy nem égimeszelő változatot is. Nagyon hiányzik, hogy modellpaletta legyen végre. Értem hogy a suv a menő, de a normál hatchbackek is fogynak. Egy kicsit csüccsentsék már meg, adjanak neki valami kis mokányabb, földhözragadtabb karaktert és legyen egy Giulietta is.
A platform az pedig 99% hogy az FCA Compact platform származéka. A hátsó futómű is hasonlít a Giuliettáéra, az első pedig biztosan szintén annak a származéka, tök így néz ki a Giulietta alatt is és a Compass alatt is. Ami egyébként szintén jó hír, mert az a konstrukció szerintem nagyon jó. Egy dolgot remélek, hogy kihoznak egy nem égimeszelő változatot is. Nagyon hiányzik, hogy modellpaletta legyen végre. Értem hogy a suv a menő, de a normál hatchbackek is fogynak. Egy kicsit csüccsentsék már meg, adjanak neki valami kis mokányabb, földhözragadtabb karaktert és legyen egy Giulietta is.
Kazes☻2022-02-09 09:33:36 // 138
Ez is kár, az is kár, de már kész és ilyen lett. Jó lesz! De a képpel csak a kapcsolóra fókuszáltan reagáltam. 🙂
leopop32022-02-09 09:30:23 // 137
Azokat emelted ki most pont amik a legjobban tetszenek 😁😉
Jimmi T.2022-02-09 09:26:08 // 136