Piritu - 1.000.0002018-12-19 19:40:13 // 3163
Laciferi2018-12-18 12:15:19 // 3162
Nagyon jo iras Halesz, en is kedvet kaptam elgurulni erre :)
Zsolt1552018-03-21 19:53:43 // 3161
Kazes☻2018-01-29 11:46:06 // 3160
Tyűűű... kb. két hete néztem, hogy el kellene mennünk ide családilag... én már voltam, de nyáron és télen is gyönyörű lehet... most hát ez is megvan, elhoztad! :)
Zsolt1552018-01-29 09:35:41 // 3159
Piritu - 1.000.0002017-10-28 22:13:04 // 3158
gradvolttomi2017-10-28 21:43:34 // 3157
szállító812017-09-13 11:31:11 // 3155
Sziasztok,
Elsőként is köszönöm a tippeket. Már itt vagyunk a sűrűjében.
Szombaton mellékutakon jöttünk direkt végig Pirmasens -től Torcy -ig, ahol megszálltunk. A vidéki Franciaország gyönyörű, megérte rászánni ilyen formán 6-7órát.
Vasárnap a bringák beüzemelése után eltekertünk (kirándultunk) Disneyland -ig, be nem mentünk, mert a borsos árú belépő kiélvezésére lett volna 3-4 óra hosszánk, így elnézelődtünk kívülről és ettünk a Five Guys-ban, majd visszatekertünk a szállásra kirándulgatva, kastélyokat és díszkerteket nézegetve.
Hétfőn az alábbiakon szaladtunk végig, de a sorok és várakozási idők miatt csak kívülről: Mars Tér, Eiffel torony, Szajna Part, Ave.Kléber, Diadalív, Champs Elysées, Concorde Tér, utána a park székekkel - tavakkal, neve nem jut eszembe most, Louvre, a két Szajna sziget + a NotreDame. Ez mind gyalog és vagy kb.1000 képet készítve.
Kedden pedig Normandiába mentünk Párizs körgyűrűn elszaladt vagy 2,5 -3 óra, utána szintén főúton mentünk, hogy lássuk a vidéki Franciaországot és Normandiát. Kb. fél 4-re érkeztünk meg szakadó esőben, esőkabátok fel és kb fél óra múlva ragyogó napsütés végig. Mi csak az Ouisterham - St.Aubuin sur Mer szakaszt tekertük le bringával, a Sword Beach megvolt, de hogy az (off) autóval is tudjunk fotózkodni sajnos a Juno -ig már nem jutottunk el. Így is láttunk pár rendberakott kiállított harckocsit, löveget, Monty emlékművet, stb.
Ma az egykori Bastille helyszíne, a Füvészkert, a Sorbonne épülete, A Sacré Cour, a Moulen Rouge következik nagy vonalakban.
Szerencsére a szállásunk B&B Hotel a RER megálló mellett van, így könnyedén tömeg közlekedünk.
Ha hazaértünk majd próbálok nem elfelejteni néhány érdekesebb képet betenni ide is.
Üdv.Gergő
Elsőként is köszönöm a tippeket. Már itt vagyunk a sűrűjében.
Szombaton mellékutakon jöttünk direkt végig Pirmasens -től Torcy -ig, ahol megszálltunk. A vidéki Franciaország gyönyörű, megérte rászánni ilyen formán 6-7órát.
Vasárnap a bringák beüzemelése után eltekertünk (kirándultunk) Disneyland -ig, be nem mentünk, mert a borsos árú belépő kiélvezésére lett volna 3-4 óra hosszánk, így elnézelődtünk kívülről és ettünk a Five Guys-ban, majd visszatekertünk a szállásra kirándulgatva, kastélyokat és díszkerteket nézegetve.
Hétfőn az alábbiakon szaladtunk végig, de a sorok és várakozási idők miatt csak kívülről: Mars Tér, Eiffel torony, Szajna Part, Ave.Kléber, Diadalív, Champs Elysées, Concorde Tér, utána a park székekkel - tavakkal, neve nem jut eszembe most, Louvre, a két Szajna sziget + a NotreDame. Ez mind gyalog és vagy kb.1000 képet készítve.
Kedden pedig Normandiába mentünk Párizs körgyűrűn elszaladt vagy 2,5 -3 óra, utána szintén főúton mentünk, hogy lássuk a vidéki Franciaországot és Normandiát. Kb. fél 4-re érkeztünk meg szakadó esőben, esőkabátok fel és kb fél óra múlva ragyogó napsütés végig. Mi csak az Ouisterham - St.Aubuin sur Mer szakaszt tekertük le bringával, a Sword Beach megvolt, de hogy az (off) autóval is tudjunk fotózkodni sajnos a Juno -ig már nem jutottunk el. Így is láttunk pár rendberakott kiállított harckocsit, löveget, Monty emlékművet, stb.
Ma az egykori Bastille helyszíne, a Füvészkert, a Sorbonne épülete, A Sacré Cour, a Moulen Rouge következik nagy vonalakban.
Szerencsére a szállásunk B&B Hotel a RER megálló mellett van, így könnyedén tömeg közlekedünk.
Ha hazaértünk majd próbálok nem elfelejteni néhány érdekesebb képet betenni ide is.
Üdv.Gergő
Piritu - 1.000.0002017-09-09 07:55:26 // 3154
Zsolt1552017-09-09 07:35:09 // 3153
Jó kis tartalmas terv. :-)) Én ha már elmegyek az Disneyland-ig (EuroDisney), akkor be is mennék. Hidd el érdemes. A párizsi programjaitok elég sűrűek, sok mindent lehet tényleg csak kivülről fogtok így látni. Vagy ha nem akartok bemenni a Disney-be, akkor inkább nézelődjetek Párizsban. Szerintem megéri.
Az autóval úgy parkolj le, hogy főleg a Párizsiak szeretik előre-hátra tolni a másik autóját, ha nem férnek be.
Az autóval úgy parkolj le, hogy főleg a Párizsiak szeretik előre-hátra tolni a másik autóját, ha nem férnek be.
Piritu - 1.000.0002017-09-08 21:32:22 // 3152
Normandiában kocsival rohantunk végig három partot: Omaha, Gold, Utah. Mindenhol volt múzeum, látnivaló.
Szerintem az amerikai temetőt mindenkinek meg kell néznie:
Sainte-Mère-Église-ben aludtunk. hihetetlen hangulata volt. Itt akadt fenn az első éjszakán az ejtőernyős a toronyra.
Érdekesek a parti erődök. Mi Longues-sur-Mer erődrendszerét néztük meg:
Szerintem az amerikai temetőt mindenkinek meg kell néznie:
Sainte-Mère-Église-ben aludtunk. hihetetlen hangulata volt. Itt akadt fenn az első éjszakán az ejtőernyős a toronyra.
Érdekesek a parti erődök. Mi Longues-sur-Mer erődrendszerét néztük meg:
Piritu - 1.000.0002017-09-08 21:24:35 // 3151
Párizs: Nekem kicsit sűrűnek tűnik a tervezett programod. Nekem tavaly csak az Eiffel torony fel és le fél nap volt. tengernyi sorban állás, biztonsági ellenőrzés. A Louvre szintén hatalmas, vagy elsodródsz a tömeggel a Mona Lisához
Vagy elmész békésebb helyekre és akkor annyi a látnivaló, hogy órák repülnek el és észre sem veszed.
Vagy elmész békésebb helyekre és akkor annyi a látnivaló, hogy órák repülnek el és észre sem veszed.
Piritu - 1.000.0002017-09-08 21:18:23 // 3150
Pár gondolat, az időrendedben visszafelé.
Szóval Dunaforrás. Több is létezik belőle, természetesen Donaueschingen-ben van a "hivatalos". Végigjártam minden, itt a blogom róla: klatty
Szóval Dunaforrás. Több is létezik belőle, természetesen Donaueschingen-ben van a "hivatalos". Végigjártam minden, itt a blogom róla: klatty
szállító812017-09-06 15:58:25 // 3149
Sziasztok,
Vagytok páran így a fórum olvasgatása során egyértelműen, akik nálam sokkal többet utaztok Európában (és persze azon kívül). Ezért is gondoltam, hogy itt jó helyen kérdezek.
Erre az évre egy francia kiruccanást terveztünk be külföldi útként (autóval). A terv Párizs és környéke egy két kitérővel. Én az alábbi tervet állítottam össze, de szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a lentieken kívül érdemes -e még valamit ésszerű kereteken belül belezsúfítani ebbe a pár napba vagy ez kimeríti, amit érdemes látni? Egyébként Torcy -ban szállunk meg (B&B Hotels)
Nap.1 kiút első fele
Nap.2 kiút második fele + szállás elfoglalása
Nap.3 biciklitúra Disneyland -hez (be nem nagyon mennénk, inkább kívülről szemlélődnénk)
Nap.4 Párizs tömegközlekedve (Mars tér - Eiffel torony - Diadalív - Champs Élysées - Concorde tér - Louvre - NotreDame
Nap.5 Normandia autóval (Sword - Juno part szakasz biciklivel bejárva) + Cabourg estére
Nap.6 Párizs tömegközlekedve (Füvészkert - Sorbonne - Nagy Mecset - Bastille - Jim Morisson emlékmű - Sacré Cour bazilika - MoulinRouge
Nap.7 LeMans TGV -vel (versenypálya + múzeum) + LeMans random
Nap.8 Versailles - Trianon palota - du még szabad program
Nap.9 LaBourget repülőtéren a Musée de l'air et de l'espace délelőttre majd délután indulás hazafelé irányba
Nap.10 Donaueschingen - Duna "forrás" + hazaút maradék része
Nyilván ez csak a "jóidő programterv".
Kérdés ismételten az, érdemes e még valamit belevenni vagy jó így ahogy van? Remélem sok "no -go" zónát nem érint a terv, nem szeretnénk a hírekbe kerülni.
Esetleg valami ötlet, hogy mit kóstoljunk meg mindenképpen és minek a megivása nélkül ne merjünk hazajönni? (a panache már a listán van).
Vagy bármi észrevétel a terv kapcsán?
Nyilván a "rossz idő terv" majd érinti a Louvre belsejét is vagy a Les Invalides -t is, de mi inkább a városnézést és a kirándulást preferáljuk jobban a múzeumokban töltött órákkal szemben jó idő esetén. (kivétel a légi - űrkutatási múzeum szombaton)
Építő jellegű visszajelzéseiteket a fentiek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
Vagytok páran így a fórum olvasgatása során egyértelműen, akik nálam sokkal többet utaztok Európában (és persze azon kívül). Ezért is gondoltam, hogy itt jó helyen kérdezek.
Erre az évre egy francia kiruccanást terveztünk be külföldi útként (autóval). A terv Párizs és környéke egy két kitérővel. Én az alábbi tervet állítottam össze, de szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a lentieken kívül érdemes -e még valamit ésszerű kereteken belül belezsúfítani ebbe a pár napba vagy ez kimeríti, amit érdemes látni? Egyébként Torcy -ban szállunk meg (B&B Hotels)
Nap.1 kiút első fele
Nap.2 kiút második fele + szállás elfoglalása
Nap.3 biciklitúra Disneyland -hez (be nem nagyon mennénk, inkább kívülről szemlélődnénk)
Nap.4 Párizs tömegközlekedve (Mars tér - Eiffel torony - Diadalív - Champs Élysées - Concorde tér - Louvre - NotreDame
Nap.5 Normandia autóval (Sword - Juno part szakasz biciklivel bejárva) + Cabourg estére
Nap.6 Párizs tömegközlekedve (Füvészkert - Sorbonne - Nagy Mecset - Bastille - Jim Morisson emlékmű - Sacré Cour bazilika - MoulinRouge
Nap.7 LeMans TGV -vel (versenypálya + múzeum) + LeMans random
Nap.8 Versailles - Trianon palota - du még szabad program
Nap.9 LaBourget repülőtéren a Musée de l'air et de l'espace délelőttre majd délután indulás hazafelé irányba
Nap.10 Donaueschingen - Duna "forrás" + hazaút maradék része
Nyilván ez csak a "jóidő programterv".
Kérdés ismételten az, érdemes e még valamit belevenni vagy jó így ahogy van? Remélem sok "no -go" zónát nem érint a terv, nem szeretnénk a hírekbe kerülni.
Esetleg valami ötlet, hogy mit kóstoljunk meg mindenképpen és minek a megivása nélkül ne merjünk hazajönni? (a panache már a listán van).
Vagy bármi észrevétel a terv kapcsán?
Nyilván a "rossz idő terv" majd érinti a Louvre belsejét is vagy a Les Invalides -t is, de mi inkább a városnézést és a kirándulást preferáljuk jobban a múzeumokban töltött órákkal szemben jó idő esetén. (kivétel a légi - űrkutatási múzeum szombaton)
Építő jellegű visszajelzéseiteket a fentiek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
Attis2017-08-08 10:34:14 // 3147
Sziasztok!
Jártatok már esetleg Boszniában Alfával? Ha igen: milyenek az utak és a rendőrök? Egy hétvégére esetleg tud valaki ajánlani valami jó kis helyet? :)
Jártatok már esetleg Boszniában Alfával? Ha igen: milyenek az utak és a rendőrök? Egy hétvégére esetleg tud valaki ajánlani valami jó kis helyet? :)
Rolee462017-07-09 22:10:15 // 3146
Es meg milyen sok furgon meg ponyvas kisteherautok is eloznek a belso savba😕
Rolee462017-07-09 22:02:12 // 3145
A harom tengelyes MAN busszal(ha jol latom😉) is elmeny ilyen uton utazni😊.
Piritu - 1.000.0002017-07-09 18:02:38 // 3144
Egy kis érdekesség annak, aki Németországban jár: Az autók többsége túl széles az Autobahnra?
...és a lista az ADAC szélességeiről.
Eszerint a Giuliettával még éppen használhatom a 2 méterre szükitett bal oldali sávot az útépítéseknél...
...és a lista az ADAC szélességeiről.
Eszerint a Giuliettával még éppen használhatom a 2 méterre szükitett bal oldali sávot az útépítéseknél...
Inter156 (il mascalzone)2017-06-26 20:18:58 // 3143
csokagm2015-05-10 20:16:23 // 3142
Ilyen utakra kabrioval nem semmi :) Gyönyörű lehet és nagy élmény.
Piritu - 1.000.0002015-05-10 19:54:23 // 3141
Piritu - 1.000.0002015-05-08 22:11:23 // 3140
Piritu - 1.000.0002015-05-08 22:09:32 // 3139
Mike012015-05-08 16:46:47 // 3138
mesa2015-05-07 00:26:44 // 3137
A román Transfagarasan helyett Transzfogarasi, vagy Fogarasi hágót javasolnám. Ha már egyszer magyar nevet adtunk neki...
Vinnie2015-05-05 18:58:07 // 3136
Így már mindjárt jobb, szebb. :)
vm2015-05-05 12:18:59 // 3135
Amúgy bár sokan nem ismerik, a Párengen keresztülvezető Transalpina út talán még a Transzfogarasnál is tökösebb.
Halesz2015-05-05 11:52:19 // 3134
Jogos, javítottuk! :)
pettinke2015-05-05 11:15:34 // 3133
nade ott a mondat második fele:
"és egyben az egész Alpok legmagasabb csúcsa"
ez így tényleg nem kafa :-)
"és egyben az egész Alpok legmagasabb csúcsa"
ez így tényleg nem kafa :-)
Halesz2015-05-05 11:04:11 // 3132
Nem én írtam a cikket, de a Mont Blanc mióta van Ausztriában?
A Kelet-Európa / Közép-Európa kérdéskörrel egyetértek :)
A Kelet-Európa / Közép-Európa kérdéskörrel egyetértek :)
Vinnie2015-05-05 02:36:23 // 3131
Azért ebben a cikkben van pár nagy tévedés...
"A Großglockner-i magasút Ausztria legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza. Maga a hegy, 3798 méteres magasságával Ausztria és egyben az egész Alpok legmagasabb csúcsa."
Ez azért elég nagy tévedés!
A Mont Blanc -t, Monte Rosa-t, Dufourspitze-t, Matterhornt, Breithornt, Weisshornt, Dom-ot, stb. elfújta a szél?
Ez csak pár csúcs a 4000m felettiek klubjából.
Ez sem sokkal kisebb...
A Großglockneri-magasút még véletlenül sem Kelet-Európában található, inkább Közép-Európában! Az osztrákok hőzöngenének ezt hallva. :)
Másra már Piritu is felhívta a figyelmet.
"A Großglockner-i magasút Ausztria legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza. Maga a hegy, 3798 méteres magasságával Ausztria és egyben az egész Alpok legmagasabb csúcsa."
Ez azért elég nagy tévedés!
A Mont Blanc -t, Monte Rosa-t, Dufourspitze-t, Matterhornt, Breithornt, Weisshornt, Dom-ot, stb. elfújta a szél?
Ez csak pár csúcs a 4000m felettiek klubjából.
Ez sem sokkal kisebb...
A Großglockneri-magasút még véletlenül sem Kelet-Európában található, inkább Közép-Európában! Az osztrákok hőzöngenének ezt hallva. :)
Másra már Piritu is felhívta a figyelmet.
Piritu - 1.000.0002015-05-04 22:42:48 // 3130
"Festői autós útvonalak Kelet-Európában. Te melyiket választanád?" cikkhez egy kis kiegészítés:
Az említett Großglocknek nem "Ausztria legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza." - hanem a legmagasabb hágója. 2013-ban jártunk itt, csak igazolni tudom, hihetetlen élmény :-))
Ausztria ténylegesen a legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza az Ötztahler gleccserút, 2.829 méterre visz fel és ez egyben Európa legmagasabb autózható része is. Nem beszélve arról, hogy a legmagasabb ponton van az alagút vége, ami egyben az legmagasabban fekvő európai közúti alagút is. Tavaly volt szerencsém megmászni a Pókkal.
Az elmúlt években megpróbáltam összeszedni a legmagasabb pontokat, az első 26 a blogomban.
Az említett Großglocknek nem "Ausztria legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza." - hanem a legmagasabb hágója. 2013-ban jártunk itt, csak igazolni tudom, hihetetlen élmény :-))
Ausztria ténylegesen a legmagasabban található burkolt, közlekedésre is alkalmas hegyi útszakasza az Ötztahler gleccserút, 2.829 méterre visz fel és ez egyben Európa legmagasabb autózható része is. Nem beszélve arról, hogy a legmagasabb ponton van az alagút vége, ami egyben az legmagasabban fekvő európai közúti alagút is. Tavaly volt szerencsém megmászni a Pókkal.
Az elmúlt években megpróbáltam összeszedni a legmagasabb pontokat, az első 26 a blogomban.
Inter156 (il mascalzone)2014-12-08 18:01:00 // 3129
Lassan mi is forgathatnánk ott egy filmet, egy jó Alfásat :-)))))
Piritu - 1.000.0002014-12-07 21:34:57 // 3128
Én itt szoktam keresgélni: booking.com
Piritu - 1.000.0002014-12-07 21:33:12 // 3127
Inter156 (il mascalzone)2014-12-07 15:11:02 // 3126
Ricoe1562014-08-27 15:22:05 // 3125
Sziasztok.
Holnap indulunk Sezana-Velence-Ancona-San Menaio vonalon. Estére valószínűleg Sezana-Triszt környékén leszünk és jó volna valami szállás 2 főre. Tud valaki ajánlani? 40-50€ max.
Ja és egy kérdés. Igaz, hogy tilos autóban aludni?
Holnap indulunk Sezana-Velence-Ancona-San Menaio vonalon. Estére valószínűleg Sezana-Triszt környékén leszünk és jó volna valami szállás 2 főre. Tud valaki ajánlani? 40-50€ max.
Ja és egy kérdés. Igaz, hogy tilos autóban aludni?
Zselé2014-08-15 12:22:11 // 3124
Sziasztok,
Tegnap éjjel érkeztünk haza Horvátországból (Zadar). Gondolom, sokan jártatok már erre, de mi még nem voltunk, és óriási élmény volt. Megyünk jövőre is, az biztos!
Jó döntésnek bizonyult, hogy a turbófelújítást megtettem még az utazás előtt: az Alfa hibamentesen tette meg az utat (helyi barangolásokkal együtt kb. 1500 km-et), és nem okozott gondot a 35-40 fok közötti hőmérséklet sem. Mintha még jobban ment volna, és szebb lett a hangja is dízel létére, biztos a tengeri levegőt szereti :)
Fogyasztás 4 fő+tele csomagtartó: 5,5-6L (végig klímával)
Tegnap éjjel érkeztünk haza Horvátországból (Zadar). Gondolom, sokan jártatok már erre, de mi még nem voltunk, és óriási élmény volt. Megyünk jövőre is, az biztos!
Jó döntésnek bizonyult, hogy a turbófelújítást megtettem még az utazás előtt: az Alfa hibamentesen tette meg az utat (helyi barangolásokkal együtt kb. 1500 km-et), és nem okozott gondot a 35-40 fok közötti hőmérséklet sem. Mintha még jobban ment volna, és szebb lett a hangja is dízel létére, biztos a tengeri levegőt szereti :)
Fogyasztás 4 fő+tele csomagtartó: 5,5-6L (végig klímával)
gelle2014-08-13 21:20:30 // 3123
Sziasztok!
Mi a múlt héten Romániában voltunk, kétszer is megmásztuk a Fogarasi havasokat a transzfogarason (kb. 30 kilométer hosszú úton értük el a 2000 métert). Jól ment felfele a kocsi, kicsit melegedett (a hűtő cserés), így pihentetni kellett néha, ha jobban meghajtottam.
A kanyarokat is jól vette, de nem autóztam közel se határon, mert sok helyen nincs szalagkorlát se... :D
A Top Gear is járt itt:
https://www.youtube.com/watch?v=OLAtcrB0GZg#t=289
Ezzel együtt kb 2000 kilométert tettünk meg, kevés autópályával, sok faluval, főúttal, hegyekkel. Végül 5,5-6 liter között alakult a fogyasztás (román üzemanyaggal, ha ez számít).
Mi a múlt héten Romániában voltunk, kétszer is megmásztuk a Fogarasi havasokat a transzfogarason (kb. 30 kilométer hosszú úton értük el a 2000 métert). Jól ment felfele a kocsi, kicsit melegedett (a hűtő cserés), így pihentetni kellett néha, ha jobban meghajtottam.
A kanyarokat is jól vette, de nem autóztam közel se határon, mert sok helyen nincs szalagkorlát se... :D
A Top Gear is járt itt:
https://www.youtube.com/watch?v=OLAtcrB0GZg#t=289
Ezzel együtt kb 2000 kilométert tettünk meg, kevés autópályával, sok faluval, főúttal, hegyekkel. Végül 5,5-6 liter között alakult a fogyasztás (román üzemanyaggal, ha ez számít).
HátvédRomeo2014-08-13 12:16:05 // 3122
Sziasztok!
Nos 1. hosszabb utazás nyaralás meg volt a hétvégén és a hét elején Admirálissal a sötét kék 166 2.0 Ts-el. 340 km Balaton körül. 70% országút pontosabban sok volt benne a lakott terület, szinültig töltött csomagtartóval ketten Nórusz cartársnővel-Asszonypajtással.
A fajtószelepet pucolni kell nem vitás, de jól telesített a verda. kellemes autó, megy ha kell csonakázik ha kell olyan kényelmesen rugózik, kanyarokban mint egy bob úgy beszedi. kb 24 liter benzinnel tette a 340 km-t. száguldozás nem volt max 120 elég hullámvasút utak szép kis teknős magyar utak a Balcsi körül. Inkább 80-90-es tempó lakotton kívül. Élmény autó az biztos. Légkondi fasszentos. Zene mint egy discóba. :D
Király verda a 166 :) Többet a blogban majd Nórusznál.
Ja és rengeteg alfa Romeoval villogtunk és intettünk. És egy 500 méteres 166 2.4 tádéval mentünk a szállásunk felé :D Tapolcán
üdv innét is
Nos 1. hosszabb utazás nyaralás meg volt a hétvégén és a hét elején Admirálissal a sötét kék 166 2.0 Ts-el. 340 km Balaton körül. 70% országút pontosabban sok volt benne a lakott terület, szinültig töltött csomagtartóval ketten Nórusz cartársnővel-Asszonypajtással.
A fajtószelepet pucolni kell nem vitás, de jól telesített a verda. kellemes autó, megy ha kell csonakázik ha kell olyan kényelmesen rugózik, kanyarokban mint egy bob úgy beszedi. kb 24 liter benzinnel tette a 340 km-t. száguldozás nem volt max 120 elég hullámvasút utak szép kis teknős magyar utak a Balcsi körül. Inkább 80-90-es tempó lakotton kívül. Élmény autó az biztos. Légkondi fasszentos. Zene mint egy discóba. :D
Király verda a 166 :) Többet a blogban majd Nórusznál.
Ja és rengeteg alfa Romeoval villogtunk és intettünk. És egy 500 méteres 166 2.4 tádéval mentünk a szállásunk felé :D Tapolcán
üdv innét is
Ádi_39002014-08-12 19:27:37 // 3121
Toltunk egy Budapest-Prága-Strasbourg-Reims-Párizs-Versailles-Chamonix-Milánó-Verona-Trieszt-Budapest kört.
Az autó kifogástalanul működött az összesen 3886 km-es úton. Fogyasztása 7-7,5 között mozgott. Német autópályán kiderült, hogy a mutató alapján képes elérni a 200 km/h sebességet. Ez a valóságban kicsit kevesebb...
Megfordultunk a párizsi dugóban, a versailles-i kastály parkolójában, és Európa legmagasabb hegyének lábánál, amit egyébként egy alagúton át is szeltünk, így átlépve Olaszországba. Prágát megkerültük, Milánóban suhantunk a vasárnapi nyugalomban, Veronát átszeltük kétszer.
Strasbourg belső része csodás, nagyon ajánlom mindenkinek! Veronát szintén!
Ellenben az autópálya díjunk összességében brutálsi mennyiségű pénz volt, ez bárkinek kedvét szegheti egy ilyne úttól... És a benzin is húzós, még nálunk a legolcsóbb...
És tempomat rulez! :)
Az autó kifogástalanul működött az összesen 3886 km-es úton. Fogyasztása 7-7,5 között mozgott. Német autópályán kiderült, hogy a mutató alapján képes elérni a 200 km/h sebességet. Ez a valóságban kicsit kevesebb...
Megfordultunk a párizsi dugóban, a versailles-i kastály parkolójában, és Európa legmagasabb hegyének lábánál, amit egyébként egy alagúton át is szeltünk, így átlépve Olaszországba. Prágát megkerültük, Milánóban suhantunk a vasárnapi nyugalomban, Veronát átszeltük kétszer.
Strasbourg belső része csodás, nagyon ajánlom mindenkinek! Veronát szintén!
Ellenben az autópálya díjunk összességében brutálsi mennyiségű pénz volt, ez bárkinek kedvét szegheti egy ilyne úttól... És a benzin is húzós, még nálunk a legolcsóbb...
És tempomat rulez! :)
Edyboy2014-07-01 23:19:02 // 3120
Vegyél gázhajtásút.
Két tálca sör belefér és 50 fokban is hideg marad :)
Két tálca sör belefér és 50 fokban is hideg marad :)
Tommi2014-06-10 21:50:34 // 3119
Köszi az infokat :)
Tommi2014-06-10 21:50:13 // 3118
Igen, főleg 1-1 napos turnékhoz kéne, de pl ha a nyakunkba vesszük Európát, akkor nem árt, ha tovább bírja :)
Az öregem kamionos, neki nagyon komoly felszerelése van, egy 35 literes, rendes kompresszoros hűtője :) Kb 15 évvel ezelőtt egy kisebb vagyont adott érte, mondjuk azóta is hibátlanul ketyeg :)
Az öregem kamionos, neki nagyon komoly felszerelése van, egy 35 literes, rendes kompresszoros hűtője :) Kb 15 évvel ezelőtt egy kisebb vagyont adott érte, mondjuk azóta is hibátlanul ketyeg :)
Coyote2014-06-10 11:57:49 // 3117
igaza van Willy kollégának, ha rövid időre mész elég egy sima jég akkus táska. kb 6db aksival kibírja egy nap. feltéve ha nincs sokszor nyitogatva és nem a napon tárolód. az olcsó ventillatoros táskák csak a jég akku által lehűtött hideg levegőt keringetik.
a másik típus az ami a külső levegő hőmérséklettől kb 18 foknyira vissza tudja hűteni a ládát. szóval ha kint van 38 fok akkor a hűtő táskában 20 fok. ezek drágák és nagy melegbe semmit nem érnek.
és a csúcs kategória a kompresszoros hűtő ami elég drága dolog, ráadásul a normál akksi nem is bírja. ezek rendes hűtők, kell a nafta nekik.
a másik típus az ami a külső levegő hőmérséklettől kb 18 foknyira vissza tudja hűteni a ládát. szóval ha kint van 38 fok akkor a hűtő táskában 20 fok. ezek drágák és nagy melegbe semmit nem érnek.
és a csúcs kategória a kompresszoros hűtő ami elég drága dolog, ráadásul a normál akksi nem is bírja. ezek rendes hűtők, kell a nafta nekik.
Willy2014-06-10 10:27:43 // 3116
Attól függ mire szeretnéd használni. Ha csak 1 napra kell hűteni a dolgokat akkor megfelelhet egy 10-15 ezer Ft-os ventilátoros hűtőtáska, de az is szigorúan jégakkuval. Ez nem hűt, csak hidegen tart.
A másik lehetőség a kompresszoros hűtők, ezek általában kamionos boltokban kaphatók. Kurva drága (100-150 ezer HUF), viszont ez rendes hűtő.
A másik lehetőség a kompresszoros hűtők, ezek általában kamionos boltokban kaphatók. Kurva drága (100-150 ezer HUF), viszont ez rendes hűtő.
Tommi2014-06-10 00:16:06 // 3115
Sziasztok!
Gondolkodtam, hogy hová írjak, de szerintem ez a legmegfelelőbb topic :) Szivargyújtós hűtőtáska beszerzését tervezem és gondoltam megkérdezem kinek vannak ilyen irányú tapasztalatai. A Giulietta csomagtartójában egy 180 W-os csatlakozó van, ami szerintem több, mint elég, szóval a "kiépítés" gyárilag megoldott :) Nézelődtem és kb 10-15 ezer forinttól a csillagos égig mindenféle hűtőláda van, de a márkák, típusok útvesztőjében nem igazán tudtam eldönteni, hogy mit válasszak. Szóval ha valaki szokott így hűtőtáskával utazni, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait :)
Gondolkodtam, hogy hová írjak, de szerintem ez a legmegfelelőbb topic :) Szivargyújtós hűtőtáska beszerzését tervezem és gondoltam megkérdezem kinek vannak ilyen irányú tapasztalatai. A Giulietta csomagtartójában egy 180 W-os csatlakozó van, ami szerintem több, mint elég, szóval a "kiépítés" gyárilag megoldott :) Nézelődtem és kb 10-15 ezer forinttól a csillagos égig mindenféle hűtőláda van, de a márkák, típusok útvesztőjében nem igazán tudtam eldönteni, hogy mit válasszak. Szóval ha valaki szokott így hűtőtáskával utazni, megköszönném, ha megosztaná velem a tapasztalatait :)
imi1562014-05-05 15:44:25 // 3114
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.