405 lóerős GT

2007-05-06  .Teddy
Az Autodelta műhely ismét kezelésbe vette a GT-t, aminek a végeredménye egy 405 lóerős motor lett.
Hírek >> 2007  

Ez lesz a harmadik GT verzió, amit az Autodelta elkészít. Az elsőt még 2004-ben hozták ki 3.2 Super névvel. Abban egy 320 lóerős motor dolgozott. Ezt dolgozták át 2005-ben és életre hívták a GT Super Evot, amiben már egy 3.7 literes, 341 lóerős motor dolgozott. A harmadik tag pedig a hétvégén, Brooklandsban mutatkozik be szintén Super névvel.

Az új GT külsejében semmibem nem különbözik a többi Autodeltás Gt-től...ültetés, 18-as kerekek, új első és hátsó lökhárítók és egy szolid hátsó szárny jelzi, hogy nem egy szokványos Gran Turismoról van szó. A motorban sincsenek túl nagy változások, a különbség két pontot érhető tetten. Az egyik a Rotrex 38-81-es centrifugál-kompresszora, melynek segítségével 293 km/h-s maximális sebességet érhetünk el, a nulla-százas sprintet pedig szűk 5 másodperc alatt teljesíti, a másik pedig a sperrdifi. Utóbbira erősen szüksége is van az autónak, hiszen a 405 lóerő és az 508 Nm nyomaték az első kerekekre szabadul rá.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
GT coupé

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2024-09-27 15:06:32 // 10922
Tolatóradar sípolás hibakód leírás létezik valahol valakinek?
Reggelent össze vissza sípol, talán a leg jellemzőbb a közepes-hosszú-rövid jelzés.
Kábelt cseréltem a lökhárító stekkertől az elektronikáig, stekker tiszta, tömített, fejek jók, ha éppen nem csipog valami hibát :-(
GT Ɨ|ѯ2024-09-16 13:41:17 // 10921


GT felső szellőzőház karbonbevonattal nem vtn, nem fólia / tükröződésmentes matt záró lakkal / eladó
érd. oldalamon, köszi
Csabo222024-08-01 23:40:37 // 10920
Korrektül lett dokumentálva ;)
Ahogy kiderült, a legjobb megoldás a Gt V6 fék. pont. csak ugye az a legköltségesebb is (tatán jelenleg is van a webshop szerint GTA csonkállvány 45/db áron), plusz nem akarok a féltengely muterkával kinlódni (nyomaték + szög a gyári meghúzási előirás) a csapággyal meg pláne :)
Nem merem a 159 tárcsáját fúrkálni
Inkább kisérletezek a 166 nyereggel. hogy beleférjen a 330as tárcsa és a betét ott fogja ahol kell. nekem vhogy ez az opció a legkézenfekvőbb
Volt 147 GTA 305ös nyergem, + alig használt tárcsa és betét is mellé. de annak a látványon kivül semmi értelme egy jó 284es tárcsa/betét kombóval szemben. márpedig van olyan kombó amivel a gyári fék is igen harapós.