Ez lesz a harmadik GT verzió, amit az Autodelta elkészít. Az elsőt még 2004-ben hozták ki 3.2 Super névvel. Abban egy 320 lóerős motor dolgozott. Ezt dolgozták át 2005-ben és életre hívták a GT Super Evot, amiben már egy 3.7 literes, 341 lóerős motor dolgozott. A harmadik tag pedig a hétvégén, Brooklandsban mutatkozik be szintén Super névvel.
Az új GT külsejében semmibem nem különbözik a többi Autodeltás Gt-től...ültetés, 18-as kerekek, új első és hátsó lökhárítók és egy szolid hátsó szárny jelzi, hogy nem egy szokványos Gran Turismoról van szó. A motorban sincsenek túl nagy változások, a különbség két pontot érhető tetten. Az egyik a Rotrex 38-81-es centrifugál-kompresszora, melynek segítségével 293 km/h-s maximális sebességet érhetünk el, a nulla-százas sprintet pedig szűk 5 másodperc alatt teljesíti, a másik pedig a sperrdifi. Utóbbira erősen szüksége is van az autónak, hiszen a 405 lóerő és az 508 Nm nyomaték az első kerekekre szabadul rá.
Tolatóradar sípolás hibakód leírás létezik valahol valakinek?
Reggelent össze vissza sípol, talán a leg jellemzőbb a közepes-hosszú-rövid jelzés.
Kábelt cseréltem a lökhárító stekkertől az elektronikáig, stekker tiszta, tömített, fejek jók, ha éppen nem csipog valami hibát :-(