A képeket ezúttal is a progetto955 csapata szervírozta, akik gyári képekként publikálták őket.
A nagy felbontású fotókat ide kattintva töltheted le a Fiat csoport hivatalos oldaláról.
Sok hozzáfűznivaló nincs, talán csak annyi, hogy az utolsó pár photoshop, amit lelkes rajongók csináltak elég közel álltak a véglegeshez. Fura viszont, hogy a beltérről egyelőre nem közöltek fotókat.
Egy újabb adat is napvilágot látott, méghozzá a méretekről: 4.06 méter hosszú, 1.72 méter széles és 1.44 m magas autóról van szó. Érdekességként: magassága és szélessége milliméterre pontosan ugyanakkora, mint a 145-ös Alfáé.
Az autóról:
a júniusi bemutató után 90 és 155 lóerő közötti motorokkal kínálják majd a Mi.To-t, a leggyengébb nagy valószínűséggel az 1.3-as Multijet lesz, ezt követheti az 1.4-es 120 és 155 lóerős turbós változata, a dízel frontot pedig a vadiúj 1.6 Multijet erősítheti, ami 105 és 120 lóerős változatban is elérhető lehet. A csúcsverzió, a GTA később érkezik, mozgatásáról a szintén új fejlesztésű, 1.8-as, 230 lovas négyhengeres turbós erőforrás gondoskodik majd.
A Mi.To első biztos pontja volt a fejlesztések kezdetétől (és ezt a fejlesztők nem is rejtették soha véka alá) a DNA nevű elektronikus rendszer, amit a Ferrariból már jól ismerhet mindenki. A kormányra elhelyezett kis gomb segítségével lehet a futómű, a váltó, a motorkarakterisztika, a fék és a kormányzás tulajdonságait variálni. 3 állása lesz, az egyik a városi közlekeédshez ajánlott normal, egy a sportos vezetéshez, mely a Dynamic névre hallgat, a harmadik pedig a csúszós körülményekre tervezett All-weather.
Az autó bemutatóját követően hazánkban az év vége-felé kerül a szalonokba, ára 4.1 millió forintról indulhat.
Teszt Észak-Európában