MiTo hadjárat a Megyeri hídon

2008-09-16  Tedi
Exkluzív helyen, a most átadott Megyeri hídon tartották a MiTo sajtópremierjét, amelyen 19 MiTo díszítette az amúgyis impozáns műtárgyat.
Hírek >> 2008  

Akárki akármit mond a Megyeri híd gyönyörű és impozáns, mondhatni alig lehet fokozni a látványt. A Fiat Magyarország szerint lehet, mégpedig 19 darab MiTo-val. És milyen igazuk van!

Önmagában is szép az autó is meg a híd is, hátha még 19 van egy hídon belőlük. Bár a színkavalkád elmarad (egyelőre három színben, pirosban, feketében és fehérben lehet rendelni MiTo-t), a látvány így is pazar. Az időjárás mondjuk nem volt a legjobb, de legalább a fotósok örülhettek; a felhők és a szórt fény tökéletes volt a képek elkészítéséhez.

A hivatalos sajtóbemutatón Spiegel András, a Fiat Auto Magyarország Alfa Romeo brand managere mondta el azokat az információkat, amelyeket mindenképpen tudni kell az autóról, így aztán szó esett arról, hogy miért MiTo, miért pont ekkora és arról is, hogy mire fel a 78 lóerő. 

Olaszországban jövőre vezetik be azt a szigorítást, hogy a friss jogosítvánnyal rendelkezők ennél erősebb autót nem vezethetnek  - közölte, hozzátéve, hogy a MiTo pont a fiatalokat célozza meg, ezért nem engedhetik meg maguknak, hogy ne gyártsanak nekik autót. Egyébként Magyarországon is vannak tervek arra, hogy korlátozzák az újdonsült vezetőket, egy javaslat szerint például 1400 köbcentiméternél nagyobb motorú autót nem vezethetnének a fiatalok. Nos, egy 150 lóerős 1,4-essel szerintünk bármelyik fiatal kiegyezne :)

A hivatalos árak bejelentése nem maradt reakció nélkül, mert bár a kollegák a benzines MiTók árainál még csendben maradtak, a gazdagabban felszerelt 1.6 dízel 5.5 milliós árára azért volt, aki felhördüléssel reagált.

A jövőbeni tervekről szólva Spiegel András megemlítette, hogy egy év múlva jön a GTA verzió 1.8-as turbóval és 230 lóerővel, valamint lesz egy 120 lovas 1.4 turbo, illetve egy 1.3-as Multijet dízel is, de ezek érkezéséről egyelőre nem árult el pontos dátumot.

 Fotó: BeeGee

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.