MiTo az Alfisti.net-től

2008-09-13  Tedi
Túl magas, elkéne rá az ültetés, vagy egy jó felni? Esetleg gyenge is? Az Alfisti.net erre próbál megoldást találni; új felniket, ültető rugó szettet, kipufogót és októbertől teljesítménynövelő csomagot is kínál a legújabb Alfához.
Hírek >> 2008  

Két verzió közül lehet választani, az egyik ezüst, fekete, arany, vagy fehér színű 18 colos felnikre húzott 215/40-es gumikat, Eibach ProKit keményített, 30/25 (elöl/hátul) mm-es ültetőrugó szettet, valamint egy Ragazzon hátsó dobot tartalmaz, 2x80 mm-es, vagy 115x70-es végcsővel.

A másik verzió alkotóelemei az ezüst, fekete, vagy fehér színű, 19 colos kerekek 215/35-ös gumikkal, Eibach ProStreetS csavaros futómű, illetve ugyanaz a Ragazzon kipufogó, mint az előző verziónál.


Opcióként rendelhető komplett kipufogórendszer leömlővel, sport katalizátorral, Ragazzon kipufogóvégek, illetve a beltérbe különböző színű bőrből készült új kormánykereket, vagy igazi szénszálas váltógombot rendelhetünk.


De itt még nincs vége a listának, a honlap igéretei szerint hamarosan rendelhetünk új, átprogramozott ECU-t is, valamint Ragazzon TopLine kipuffokat is.


A dolognak egy szépséghibája van, hogy árakat egyelőre nem adtak meg.


Az Alfisti.net megjegyzi továbbá, hogy a MiTo-t ültetőrugókkal maximum 35 mm-rel lehet ültetni, ennél nagyobb ültetésnél ugyanis már a kormányzás állításuk szerint borzalmasan rossz lesz. Amit ajánlanak: komplett futóművet meg kell babrálni 35 mm-nél nagyobb ültetéshez.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.