Mutasd

>> Szerviz2017-11-03

Elöljáróban az autó története.Olaszbol hozta egy karosszériás.A bal eleje sérült volt.Talpra állította,megvettem.Nos a talpraállítás nem volt épp hiba mentes.Az autó alatt nem éppen olcsó kategóriás futómű van.A bal elsőt cserélte,és sima gyári gólyalábat rakott bebontóbol.Erre nem olyan rég jöttem rá.Konkrétan mikor a felső lengőkarokat cseréltem.Mivel az egyik belső féltengely gumiharang is erősen cserésnek nézett ki,és nyiszogott is már az autó mint egy szénásszekér így megszületett az elhatározás.A futómű most aztán rendbe lesz rakva.Felvettem a kapcsolatot Erhard kollégával.B8 gátló már gyakorlatilag beszerezhetetlen.Így rendeltem egy pár gyári Ti gátlót,amiket a fíling miatt lefestettem sárgára.Eibach rugót sem lehet párban kapni csak szettben.Így most van két hátsóm feleslegbe.Vettem egy rugóösszehúzót meg fél kiló szilikon zsírt és az elhatározást tett követte.A jobb oldali gólyalábban volt egy begyógyult csavar.Ez okozott némi problémát,de leküzdöttem.A toronyszilentek kaptak jó bőven a szilikon zsírból.A féltengely csuklókat is ujrazsíroztam ha már szét volt borítva.A hátsó toronyszilenteket is megtömtem.Ha már szét volt szedve a stab rúd szilenteket is megkentem.2 nap ment rá az akcióra.Volt némi anyázás is,de megérte.Mintha egy másik autóban ülnék.A futóműnek egy nyisszanása sincs.