Mutasd

>> Szerviz2018-06-02

Alfi előlépett munkásautóvá.Mivel a megélhetésem alapja lett néhány dolog más megvilágításba került.Napi 300 km mellett első az üzembiztonság.A kuplung pedálom jó idelye nyekegett,főleg melegen.Jobb ötletem nem lévén,kapott egy új trw főhengert.A másikat kb fél éve cseréltem.Megdöbbenve tapasztaltam,hogy az akkor cserélt fékolaj átláthatatlan fekete lötty.Érdekes mert a kuplung a nyekegéstöl eltekintve tökéletesen tette a dolgát.Olaj nem fogyott és ki is emelt rendesen.Nyekegés elhárítva.Vettem egy holtponti jeladót.Állítólag 200k körül fel szokta adni.Alfiba lassan 240 van.Plusz a vezérlés is közelített a 80k köré .Lett egy ina szett .A szerelőmnek viszont becsípődött a dereka.Felhívtam egy elismert márkayzervízt a csere végett,de számomra horror árat mondtak.Így végül atis 166 car társnál kötöttem ki,aki fél nap alatt cserélte azt aminek én akna és bátorság hiányában nem álltam neki.Köszönet neki itt is.Lelkem megnyugodott.Alfi megkapta ami jár neki☺