Mutasd

>> Szerviz2019-04-15

100000 kilóméter.Leírni is sok.Ennyit töltöttünk együtt alfival bő 3 év alatt.Sose hagyott cserben.Kapott is egy kiadósabb gondozást.Meg volt a rendes szervíz.Olaj összes szűrővel.Sofőr oldali belső féltengely gumiharangom szakadt volt a kisebbik bilincs mellett.Cserélve.Volt egy idegesítő fémes csikorgás a reggeli első indításnál,ami max 1 perc alatt mindíg elhallgatott.Régóta küzdök evvel.Jártam szakszervízbe.Megcsapágyazták a klímakompresszorom szíjtárcsáját.A hang 2 napra tünt el.Nos Erhard mondta meg a tutit.Főtengej szílytárcsa.Érdekes mert a gumija nem volt repedezett elérett.Leszedéskor viszont rögtön feltünt,hogy 2-3 milit is tudom mozgatni a külső részt a belsőhöz képest.A lényeg kapott újat.Azóta nincs hang.És ha már bontottam a jobb oldalt a generátort is cseréltem.Nem volt még baja,de ennyi kilóméter után mâr aktuálisnak véltem.Ebböl is újat kapott Pár ezer forinttal került többe mint a felújított.A kiszereléssel akadt némi gondom.Alulrol fogtam neki.Ott viszont nem fér ki.Atis 166 kolléga adott telefonos segítséget.Felül jön ki.Csak le kell bontani a gázolajszűrőt mindenestöl,az izzító relét.Így ki tudtam erőszakolni a tűzfalon lévő klímacső és a nívópálca közt.Érdekes módón az új pár milivel kissebb lebet,mert ugyanezen az úton szinte beesett.A lényeg ez is kipipálva.A 3 éves facet termosztátom is úgy döntött el kezd folyatni.A hűtővizem nem fogyott láthatóan,viszont a termosztátot és alatta a váltón is jól látható fagyálló nyomok voltak.Ezt is cseréltem.Vernet került bele.És evvel együtt a kiegyenlítő tartály kupakját is.Sejtésem szerint ennek gyógyult be a szelepje és nem engedte el a nyomást 1.4 bar felett.Van még pár dolog amit cserélni akarok,de azt majd egy másik nekifutásra.Másfél napom ment rá.De mivel alfi munkásautó így nem sajnálom tölle.
265000 km.