Mutasd

>> Szerviz2016-12-29

Multhéten beszerelésre került két első alsó lengőkar, sokat javúlt az út tartás de még mindig bizonytalan valamiért föleg az út bordákon. Ez már csak jövőre lesz ki deritve. Viszont futómű javítás után ismét rángatni kezdett. Lassan megőrit ez a hiba. Ráadásul pár napra csak úgy magától megszünt. Aztán eszembe jutott hogy a múltkori javításnál a turbo vezérlő vákum szelepet kifujkáltam, és ugye jó is lett egy darabig, de mivel több mindent csináltam így nem tudtam mitől lett jó. Ma kicseréltem a szelepet és eddig úgy nézki jó lett. Jólmegy és nem füstöl.Nagyon jól megy... 😀

 
>> Szerviz2016-12-15

Ismét neki kezdett rángatni. A diag nem mutat semmit. Tehát meki álltam ismét a vákum rendszernek. Vákumpumpa, vákum tároló plusz a leálítószelep vezérlö és a vákumcsövek cseréje. Még szerencse hogy van bontott motorunk igy lehet probálkozni. És ha már így bele mélyedtem akkor már az egr szelep is kapott egy fém lemezt, nehogy kipufogó gázt juttason a szívó részbe. Összerakam és jó lett.

 
>> Szerviz2016-11-17

Tegnap pont lett téve a nehéz indulás ra is. Az öninditó volt a ludas benne, a bolygomű kopott meg ami keresztbe rántotta forgórészt így meg feszült az egész. Lasan tekert és sok áramot vett fel. Egy bontott darab került a helyére, szétszedés kis takarítás és zsirzást követöen. És láss csodát egy pöccre indul.

 
>> Szerviz2016-11-15

A hétvégén rendbe lett rakva a futomű, végre rendesen áll a hátsó kerék és az eleje is sokat javult. A Kállay Autónak köszönhetően, Imi és Zoli a szombatjukat áldozták be. Cserélve lett a hátsó gr szem mindkét oldalon + egy lengökar. Izzé-porrá kell szedni az egész hátulját a müvelethez, elöl a felső lengőkar szilentjet cseréltük meg egy féltengely gumiharangot. Majd a napot meg koronázva egy vezérlés szettet is kapott a kicsike.

 
>> Szerviz2016-11-09

A héten neki ált rángatni, főleg kisebb fordulaton, gázadásra csak késve reagált , akkor is darabosan majd megindult mint állat egy hatalmas korom felhővel. A gázt megtartva bele-bele rántott. Első blikkre a nyomás tartó szelepre gondoltunk, de nem az volt a bűnös.
Este írtam a fórumra, és szinte azonnal jött is segítség, ez úton is köszönöm Kazes, és Föckös tanácsait. Ezek alapján végig ellenőriztem a turbó változó geoját és a hozzá tartozó dolgokat. Szelepeket vákum csöveket és láss csodát egy cső lecsuszott a fojtószelep vákum dobjárol. Vissza tettem és még szünt a támogatás. Még egyszer köszönöm a gyors segítséget. Hétvégén a futómű jőn. 😀

 
>> Szerviz2016-11-09

Első feladat természetesen olaj és szűrők cseréje, ezt magam csináltam. Ablakemelö egy bontott egységgel, Csabi kolegám szakértelmével született újjá.
A belső több napos takarítás útán, és a burkolatok ragacstalinitása (nitró higitó) és újra festése után kezd vállalható lenni.

 
>> Egyéb2016-11-09

Szeptember elején egy ismerős jött be a bontóba, ( egy Ford bontóba dolgozom) hogy rendeljek pár alkatrészt neki, mert elcserélte a mondeot. Egy 166-ra. Mindig tetszett, gyorsan körbe néztem, bele ültem és .... Nekem kell egy ilyen.
Fel is tettem a 318-ast a netre. Egy hét múlva jőtt egy csere lehetőség, és hát el csábított. Pedig épp ésszel nem vettem volna meg. A hátsó futómű akkorát terpesztet mint egy agyon rakott teherautó, a belső koszos szétbagozott, és a borítás alsó része ragacsossá vált valamitől, némi szilikonnal "javítva" a csomagtartóban kb egy liter olaj kilocsolva, ablak emelő szét szakadva. A váltó csak úgy veszi az ötödik sebességet ha felhuzom a gyűrűt.