Sajnos úgy alakult,hogy most meg kell válnom a szépségtől,pedig nagyon megszerettem rövid idő alatt,mert nagyon jó,de most pénzt kell kivennem belőle,ezért alakult így,de vmi hasonlót fogok venni ha tudok,csak régebbit,az is ugyanígy néz ki.
Miután hozzámkerült a nagyvad,a következőket csináltam rajta.
Kapott 4 db újszerű 75%-os gumit,Continental sportcontact2 típusú,225/45 R 17 nagyságút.
Egy komplett gépi polírt,teljes leápolást,új szőnyegeket,ami harmonizál a belső színnel,szép nagy lapos króm sportkipuff véget.Ezenkívűl rendszám lecserélve uniósra,főleg,hogy sikerűlt 166-os számút intézni.Kipufogó sortömítés lett elől cserélve,új pollenszűrő berakva.
Később elromlott a jobb első ajtó központizármotorja,az is ki lett újra cserélve.
Ezek az utolsó képeim a gépről az eladása előtt.Az egyik cartárshoz került,jó kezekbe,sajnos volt vele egy kis gond,de meg lett oldva.
Készült naptárba is kép 2006-ban a szépségről,de sajna végül a naptárból nem lett semmi.
Elmentünk erre a talira is,még gyorsultam is ,bár az 1.6 TS SW,nem egy rakéta:-)
Igazi nyári melegben volt a szegedi tali,amit szerveztem,nagyon jól sikerűlt,és a nap végén még egy szülinapi tortát is kaptam,amin rajta volt a rosso!
Sajnos teljesen egyedül mentem Szegedről a Soproni talira,de ott találkoztam a haverokkal,még az ernyőm alá is beállhattak:-)