Tagok >> DennisBeru >> 146 1.6 TS SE >> Blog
- Típus:146 1.6 TS SE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Piros (Rosso 130 B/B)
Ajtógumikat raktam vissza(kívül az ajtók alján) ajtózárat cseréltem, plusz rájöttem mitől szorul enyhén az ablak, egyik oldalon le volt ugorva a sínről. Kell majd pár patent :)
Teljes alvázvédelem ismerős csinálta,és még a lámpák körül is megszépítette. (Előtte --> Utána képek)
Rendeltem használtan vezető oldali zárat, és mivel rossz volt a kormány átvezető amit kaptam azt is, pár ajtó gumival együtt.
Már szerettem volna az elején, mert az előző kocsiba is volt és megszoktam. Megvettem amelyik tetszett és beszereltettem, mert sajnos én nem értek az elektronikához. Ekkor itt kiderült a zárat vezérlő motor a vezető oldalon kuka, így az cserélni kell majd.
Másik hiba amit javítani kellett vásárláskor az a kormány légzsák és a kürt. Kormány átvezető megérkezett, cseréje nem bonyolult.
Amikor vettem az autót már törött volt a bal első ködlámpa. Még az esős idők előtt vettem egy újat. Unix-ból.
Sajnos a klíma kapcsoló és utána kicsivel később a belső levegő kapcsoló megadta magát:
Mind a kettő kapcsoló gyújtásnál egyből világít, és hallani ahogy elindul a ventilátor illetve ha figyelek azt is hallani, ahogy lezárja a levegő útját és csak keringteti a levegőt. Amikor benyomom a gombok valamelyikét, akkor reagál. (elalszik a fény és peldául a klíma kapcsoló: leáll a ventilátor) De csak ha nyomva tartom, mert ha elengedem újból bekapcsol. Kompletten cseréltem a mögötte lévő zöld kis panellal együtt. Újból működik.
Vásárláskor átnézettem a kocsit, így ez egy ismert hiba volt. Bal hátul nyikorgott szegény egy hete kezdte. Tudtuk, hogy szét fog menni az a csapágy, mert túlságosan dőlt befelé a kerék. Javítást másra bíztam, a Veloce 2000 Kft (Kulcs) főként Alfákkal foglalkozik és ők csinálták. Szerelés elhúzódott, mert be voltak rohadva a csavarok. De az eredmény tökéletes út tartás újra. Csak maga a készlet 12-14 ezer volt, így nyugodtan kijelenthető jó áron dolgoznak.
Átírás kész, horror áron. (48000 Ft illeték + 12000 Ft törzskönyv és forgalmi +18500 eredet vizsga + 10908 Biztosítás/negyedév
Ma végre volt időm szerelgetni kicsit. Kértem segítséget és néztem videókat. Leszedtem az ablaktörlő lapátot majd a torx csavarokat csavartam ki. Tömítő gumit lehúztam, majd 4-4 patent is fogta a levélrács mindkét oldalát. Pollenszűrőt borító műanyagot kibujtattam,alatta a pollenszűrőm szét volt ázva és halál koszos is volt. Állt a víz vízelvezetőben, és az elvezető lyuk (meglepetésemre pont középen) teljesen el volt tömödve. Kipucoltam és szépen elfolyt végre a víz. Mindent körbe tisztítottam és vettem bele új pollenszűrőt (ALCO). Mindent visszaszereltem, persze letisztítottam előtte amit csak tudtam. Utána lemostam a kocsit, a Műszerfal melletti beázás megszünt, úgy néz ki,csak a vízelvezető volt a ludas. De azért résen leszek ;) :)