Autó adatlap
- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:rosso
- Jellemzők:
Megy mint állat :)
Bővebben:
Mivel Q4 ezért: a Lancia Delta HF Integrale híres 2 literes 16 szelepes turbómotorja, négykerékhajtással.
Teljesítmény gyárilag:
186 HP @ 6000 RPM
293 NM @ 2500 RPM
0-100km/h: 7 mp
De a tuning miatt ezek már nem érvényesek, jelenleg nem tudom milyen erős de biztos hogy 200 HP felett van.
5-6 gyorsulás után is vízhőfok középen, olajhőfok 60on.
130ról is szépen húz, a lefúvószelep hangja meg nagyon állat.
5 személlyel is kényelmes és gyors.
Nem a spórolós emberek autója, de azért még 14 évesen is hozza a kézikönyv szerinti 15 literes városi fogyasztást ... mondjuk az élvezethez inkább 17-20 tartozik :)
Autópályán 130nál kb. 10 litert kajál.
Megbízhatósági adatok még nincsenek, majd egy év múlva :)
Sajnos (vagy inkább szerencsére?) eddigi életében sokat állt, ezért komoly törése nem volt. Az óra szerinti 120 ezer km-ert még így sem veszem biztosra. Turbója valószínűleg már cserélve volt, a vízhűtés bekötésének hiányából kiindulva. - Extrák:
- Digitklíma + elektromos ablak.
- 220V-os motorelőmelegítő (hogy rögtön padlózhassam :) )
- tolatóradar (nehogy már nekem ne legyen :) )
- turbónyomás mérő
DCS Tuning Group "soft" tuning:
- vezérműtengely fokolás
- chiptuning
- direktszűrő
- lefúvószelep
- AC pumpa
Tervbevéve:
- sportkipufogórendszer (majd ha a gyári szétrohad)
- szinterkuplung (ha majd a gyári tropára megy)
- 3.2-es V6-os moci berakása (ha esetleg a motor felrobbanna :) állítólag belemegy. Akkor már csak egy turbó kell majd rá ... :)) ) - Egyéb:
2005 decemberi megvételét követő rendberakás:
- termosztátcsere
- balanszíj felrakása, -csapágy cseréje
- turbó vízhűtésének visszakötése
- vízcsövek egy részének kicserélése
- két ajtózár cseréje a központi zár rendetlenkedése miatt
- digitklíma felújítás: összes tömítés és cső cseréje (nem semmi meló volt ugye Mester ? :) ) klímahűtő + radiátor kitisztítása.
- gyertyacsere
- lambdaszonda csere
- hűtőcsere (vízköves volt)
- hűtőgomba csere (asszem skodáé volt belekendácsolva)
- a 3. zár is lecserélve most már tökéletes a kp.-i zár.
- AC pumpa cső csere (kemény 1500 HUF :) )
- 4 új Pirelli P5000-es gumi.
A debreceni Alfa (meg Lancia, Fiat, szóval olasz autó) specialista Laci (Mester néven van reggelve) és Imi szervizeli, szerintem legalább annyira értenek hozzá mint a híres magyar spec. szervizek (Szamosi, stb) és SOKKAL olcsóbbak. Ráadásul haverok is :) Szóval a szervizelésen nem fog múlni a sorsa. Kivéve persze ha felrobbantom a motort :) (nehéz megállni hogy ne húzassam tiltásig állandóan :) )
Reális veszély viszont hogy vmi vasárnapi autós rámhúzza a kormányt, mivel egy ilyen autóval az ember többet van a szembe sávban mint a sajátjában :) Mindegy, egy motornál még mindig biztonságosabb, igaz többet is kajál.
Fotóalbum
Online tag
0
Vendég0
402
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8