Blog
Szerencsére jól muzsikál a gép. Nem volt szükség karbantartásra időszakos olajcsere lett elvégezve. Motul olaj, UFI szűrők természetesen cseréltem a gázolajszűrőt is. Illetve kellett egy új akksi az előző Exide 7 év után cellazárlatos lett. Tovább »
Eljött az újabb olajcsere ideje. Ha már kocsi alatt voltunk akkor két felsőlengőkar is cserére került. Természetesen az összes szűrőt is cseréltük. Gázolajszűrőt is! Motul 8100 X-Clean és UFI szűrők. Felső lengőkar MaxGear teszünk egy próbát. Tovább »
Pár hete figyelmes lettem egy kis teljesítmény vesztésre. Gondoltam a turbó környékén keresendő a hiba. Kicseréltem a vákuumcsöveket illetve a legtömegmérőt. A szenzor eléggé elvolt szennyerzőve, így abszolút visszaköltöztek a lovak a helyükre. Megérte a pénzét. Természetesen gyári MAF került a kocs Tovább »
Valami kopogott, ami probléma volt azt cseréltük. Lengőkar belső kormányösszekötő, gömbfej. Termosztát is cserés volt, így végre 90 fokon áll a mutató. Elővigyázatosságból a kiegyenlítő tartály is cserélve. Tovább »
Kicsit rázkódott gyorsításkor, úgy, hogy komplett féltengely csere mindkét oldalt! Meg is oldódotta a problémát. Természetesen a differenciálmű szimmering is cserélve lett és feltöltve a gyári Tutela Synth ZC 75-el. Azóta a váltó is sokkal finomabban kapcsol. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT Kupé
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Grafit Szürke
- Extrák:
Piros bőr belső, Bose hifi, ülésfűtés