Blog
Elérkezett egy újabb nagy szervíz ideje! A vezérműtengely ház került újratömítésre vezérléscserével egybekötve. Cserére került még a szelep fedéltömítés is. Csupa gyári alkatrésszel :D Így már tuti nem lesz olaj a gyertyafészekben ;) Tovább »
Hátsó lengéscsillapítónál vettem észre egy folyást ez cserélve lett a gyári Sachs ment vissza. Ilyen autóhoz képest meglepően olcsón beszerezhető. A nagy hidegekben kemény fűtésnél feltűnt nem melegszik a kocsi 70 °C fölé. Beszereztem egy termoszátot az is cserélve lett. A fagyálló pedig gyári lett Tovább »
Egyre több fórumon olvastam, hogy az 1.75 tbi-ben is tud gond akadni az olajrendszerrel. Így belevágtunk a javításába. Nem volt egyszerű levenni az olajteknőt, de sikerült és az átalakított alkatrész is tökéletesen passzolt. Ezzel megszüntetésre került egy fenyegető gond a QV-tól. Cserére került még Tovább »
Csak úgy telnek a kilóméterek! El is érkezett az újabb olajcsere. Igyekeztem tartani a külföldi fórumokon javasolt QV olajcsere periódust a 8.000 km-tert. 7000 km után sikerült is lecserélni. Most a Motulra esett a választás, de ez az olaj szintén teljesíti a FIAT-955535-GH2 szabványt. Olajszűrő Man Tovább »
Nem teljesen voltam elégedett a gumikkal amit kaptam az autóval. Ezért vettem 4 új papucsot. Ma végre felkerültek! Pirelli Powergy-re került a választás kíváncsi leszek nagyon a teljesítményére! Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulietta QV
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Etna