Mutasd

>> Esemény2016-01-01

Télen minden hónapban meg szoktam járatni és mivel szép volt az idő elsején... jól kezdődött az év.

 
>> Szerviz2015-08-25

Időszerű volt megejteni a vezérműszíj cserét, ezzel együtt cserélve lettek még:
motorolaj és szűrő
kormányszervó olaj és ékszíj
generátor, vízszivattyú ékszíj
termosztát
fagyálló folyadék
gyújtás rotor
javítva lett a vezérműszíjfeszítő
Leszereltem a szelepfedeleket, letakarítottam a piros festéket, ellenőriztem és korrigáltam szelephézagokat.
Ezek után leellenőriztem a jeladókat, kitakarítottam az Aux Air Valve-t (nem tudom mi a magyar neve), gyújtást és alapjáratot állítottam. Sokkal szebb lett a hangja.
Ezzel együtt tavasszal ki fogom emelni a motort, az összes csavart és fém bizgentyűt elviszem galvanizáltatni.
Cserélni kell még a motortartó bakokat is, készülni kell az OT-re...

 
>> Egyéb2013-12-01

Közös képen a 166-al.

 
>> Esemény2010-04-16

Bekerült a Totalcar standjára. Érdekes rendezvény volt, sok szép autóval.
Azt gondolom nem vallott szégyent, de tudom, hogy van még mit javítani rajta.

 
>> Egyéb2008-08-08

Bekerültek a fényszóró mosók és pár apróság, ha nem is túl sokat, de évente pár ezer km-t megyünk vele.

 
>> Egyéb2007-01-06

Nem jutott rá elég idő, ezért megtorpant a felújítás.

 
>> Szerviz2005-07-15

Az elhibázott fekete szín után visszatért a piros, helyesebben a Ferrari rosso corsa.

 
>> Egyéb2001-09-07

Valami idétlen sugallat hatására úgy döntöttem legyen a szép piros autóból metál fekete... ez sajnos nem volt túl bölcs dolog (de azért pár évet így maradt).
Egyrészt nem lett szép a fényezés, másrészt utólag jöttem rá, hogy a gyári állapot a legjobb befektetés.

 
>> Egyéb2001-06-11

A karosszérián lévő hibák javítása, előkészítés a festésre.

 
>> Egyéb1999-03-06

Alapos átvizsgálást követően a teljes felújítás mellett döntöttem, nem sejtve, hogy sosem fog véget érni...