Ati77 - főkép
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2010-04-16

Ma este sikeresen beépítettem végre a két első új lengőkart + a stabilizátor pálcákat.Már éppen ideje volt,mert a göbfejek és a szilentek is tropák voltak.Már a próbaúton bizonyította,hogy nem volt felesleges munka és pénzkidobás.Az úttartása is javult és a hasmagassága is nőtt .Már ránézésre is feszesebben áll.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2010-03-20

Végre összeállt a gép.Kicsit hátráltatott az időjárás, mivel nincs kellő méretű fűtött garázs csak a szabad ég alatt tudtam dolgozni.Plusz még az sem segített,hogy a Marklarral boltolt új-bontott sárvédő újrafestése sem sikerült elsőre.A gyári színkód három árnyalatot adott.A szemre kiválasztott legjobb árnyalat sem stimmelt,úgyhogy újra kellett fújni. (most van festékvastagság)Másodszorra már majdnem tökéletes.(tökéletes már csak telefénnyel lenne)Legalább volt időm alváz védőzni + ha már ott jártam kapott új benzinszűrőt is.

 
>> EgyébAlfa 155 1.8 ts // 2010-02-08

Tegnap visszakaptam az autót.Délutánra kész is lett.Szerintem jó lett.Most már csak össze kell rakni.Ma megkaptam Marklar-tól a "vadi új" sárvédőt. Köszi! Lesz még egy kis festegetés+tömítgetés és jobb lesz mint valaha:)) Legalábbis egy jó darabig.

 
>> EgyébAlfa 155 1.8 ts // 2010-02-07

Ma délelőtt átvittük az autót lakatolni.Az unokatesóm a mester ezért is lehet,hogy vasárnap dolgozik rajta,az idejét ő osztja be.Azt mondta nem nagy ügy,lehet ma kész is lesz.Amíg várok gondoltam kibontom a retekből az üz. tankot.A tartópántokat nem sikerült lefeszegetni ezért azokat majd alulról lefestem.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2010-02-06

Nekiláttam a nagy rozsdaölő háborúnak.Az apropó a közelgő műszaki,+a jobb hátsó sárvédőíven megjelenő kis hólyagocskák.Marklar által közzétett "elrettentő rozsdaképek" -ből tudtam hogy ez mit jelent.(Titkon azért reménykedtem)Első lépesként kipakoltam a csomagtartót, teljesen a fémig.Itt még nem látszott ,csak a jéghegy csúcsa.A lökhárító levétele után már tudtam nem úszom meg profi lakatos nélkül.A végső célom a sárvédő levétele volt,amihez egy kisebb bombát kellett robbantanom a hátsó ülésen és környékén.A sárvédő viszonylag könnyen adta magát,ahhoz képest,hogy most csináltam először.Estére kiderült sajnos az enyém sem kivétel,és nem ellenállóbb mint akármelyik másik.Még az üz.tankot le akarom szedni a hegesztés miatt + akkor már ott is rendbe teszem.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2009-12-30

Tegnap megejtettem a már rég betervezett váltóolaj cseréjét .A leeresztés nem volt egyszerű - vagy inkább gyors- de kivártam.Ezúton köszönöm meg Buksi kollégának, hogy megörökítette és közzétette a leeresztés egy egyszerűbb lehetőségét!

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2009-12-16

Ma megejtettem a bal oldalon külső-belső féltengely gumiharang cseréjét.Már rutinból megy:( Kíváncsi vagyok meddig bírja.
(Az Unix rendszere a külsőhöz 2 méretet hoz a 1.8 8v-hez.Nekem a kisebb lett jó.)

 
>> EgyébAlfa 155 1.8 ts // 2008-10-19

A hétvégén elindulunk egy kis pihenésre a nagy sós víz partjára.A terhelésteszt után úgy döntöttem "teherhordóvá" alakítom az autót.Előástam a gyári rugókat és visszacseréltem.Még éppen időben mielőtt az eggyikből hintaló tartórugó lett.Azthiszem szemmel látható az eredmény:)

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 ts // 2008-07-10

Az Egom.-i trafóhiba után újabb probléma. A szervízben diagnosztikai mérés közben elkezdett beszivárogni a víz a szellőzőrácson keresztül. Mire hazaértem (8km) akvárium lett az autó. Mint később kiderült elrepedt a fűtőradiátor.Az összes szőnyeg +szigetelés ki ,mindnent kiszárítani,a radiátort kicserélni(első nekifutásra ez nem is olyan egszerű) utána minden vissza a helyére.Az alkatrészt és a telefonos szerelési tanácsokat Marklar kollégának köszi. Összeállt,komoly volt,de legalább jó alaposan ki lett takarítva:)