Tagok >> süsnye >> 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V >> Blog
- Típus:155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:fekete
Hazafele menet, Bécs alatt, az A21-en, Alland pihenő, este 8 óra. Gondoltuk pihenünk egyet. Amint beállt alapjáratra vmi irdatlan kerregés hallatszott a motortérből, olyan hangja volt, mint mikor nem sikerül teljesen sebességbe rakni.. Hirtelen sokminden átfutott az agyamon, de leginkább a szervópumpára gyanakodtam.. Aztán kiszállva: szervóolaj nem folyott el, szíjak OK. Kívülről meghallgatva, a lánc felől hallatszott néha a kerregés és csak alapjáraton, fordulaton nem, de semmi ingadozás, fulladozás. Rövid telefonos konzultáció után arra jutottam, h valószínúleg a láncfeszítő adta meg magát. Így nem maradt más, mint tréler.
Két órát vártunk a trélerre és marha nagy szerencse, h a benzinkútnál jött a probléma, nem pedig menet közben az autópályán, mert szétfagytunk volna.. :)
Hazaszállítottuk, természetesen ilyenkor száll le a köd is, rohadjon meg, de szerencsére hazaértünk, letámasztottuk a szerelőnél.
Azóta kiderült, h a klímakompresszor kuplungja szétesett és elkezdte "ledarálni" a házat..
Mivel most otthon maradt a kicsike, megbeszéltük, h amit megvettem azt tegyék bele: új szervópumpa, felújított nagynyomású szervócsövek.
Ezen kívül: a többi szervócső, gyertyák, kormánymű belső gumiharangok, külső kormányögömbfejek, stbilizástor belső szilentek, jobb oldalon a belső féltg csapágya, kézifékkötél, olajteknő tömítés.
Folyt. köv.