Blog
70km-es menet után lementünk a mélygarázsba, nem igazán sikerült 700rpmkörül tartani az alapjáratot, hanem aláment és instabilan járt a motor. Le nem fulladt ill. fel is pörgött gázadásra, ahogy kell, de az alapjárat 500rpm körül ingadozott. Volt egy sejtésem, mert Tovább »
A gumicsövek ill. bilincsek eddigi tapasztalataim szerint gyenge pontja a 156 V6-nak. :) A kuplung munkahenger cső csere alkalmával kicseréltem egy bilincset a kormányműre csatlakozó egyik gumi szervócsövön is, mert egy ideje ez is könnyezett. 1 hónapja kb. már lecseréltem a bilincset, de akkor cs Tovább »
Már tavaly novemberben feltűnt, hogy mintha szivárogna a fékfolyadék a kuplung munkahengerre menő cső gumi részén. Ez nem nagyon változott csak erősödött. Ilyen csövet persze már sehol nem lehet beszerezni, de kis keresgélés után eBay-en találtam. Megrendeltem, meg is érkezett rendben (gyári cikks Tovább »
Már pár hónapja cicergett a középső dob, mostanra már elég ramaty állapotban volt, ezért rendeltem Erhardtól egyet, amit letisztítottam nitroval, majd hőálló ezüsttel lefújtam és gázlánggal ráégettem a festéket. Nem biztos, hogy sokat ér, mert ez a festék a hőt ugyan bírja, de a hirtelen hőváltozást Tovább »
Az első hidegek beálltával decemberben a fogantyúk plastidip bevonata megadta magát. Persze az is lehet, hogy nem a hideg miatti összehúzódás miatt, hanem simán a használat miatt van, de úgy tűnik ennyit bírt (5 h Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6 Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:'züst