Hála a hibátlan magyar utaknak, féltett TI garnitúráimat vihettem görgőztetni, illetve a két 90% Dunlop gumimat dobhattam a kukába! KÖSZÖNÖM FKF ZRT! :)
Szerencsére rövid idő alatt sikerült helyrehozni a felniket, és szereztem két gumót is rájuk, így csak egy napot kellett két mankókerékkel mászkálnom :)
Nos ma este 10 órakor megszólalt a gépezet, az új szívével! Történt ugyanis, hogy Alfacity-be tartva az M1-en gondolt egyet az olajpumpa ( vagy szivattyú, vagy mi a nyavaja) és megadta magát. Így hát kenés nélkül nem sok jóra számíthattam. És sajnos félelmeim nem voltak alaptalanok. Turbo kuka, olajpumpa kuka, és még egy két apróság, mint főtengely és csapágyai :)
Sok választásom nem maradt, mint keresni egy új szívet neki! Szerencsére rövid időn belül sikerült előkeríteni egy életképes szépen ketyegő szívet, hála Gibinek érte!
Ezután már csak Zé-nek volt egy kevéske munkája vele :) Köszönöm neki is a segítséget ezúton.
Sajnos képeket nem tudok csatolni a műtétről, ugyanis a telefonom gondolt egyet és elköszönt az élők sorából, benne a telefonszámaimmal és a műtét képeivel :)
Hosszas keresgélés után végre rábukkantam egy normális árban lévő TI felnigarnitúrára! :) így hát nem haboztam lecsaptam rá és fel is pattintottam az autóra! :)
Így mindjárt jobban tetszik a gépezet! :)
Szerencsére a gumik is jó állapotban vannak rajta, így csak a felrakással kellett törődnöm... Mivel eltűnt a kerékkulcsom, gondoltam elugrok és veszek egy tesco gazdaságos kerékkulcsot... Az ötlet szép és jó volt, csak azzal nem számoltam, hogy 1db tesco gazdaságos keresztkulcs 5 csavar levételére és 1 felrakására van hitelesítve :)
Így sikerült munkát adnom a közeli gumisnak :)
Hosszbordás szíj felől valami fura hang hallatszott! Gondoltam essünk neki és cseréljük le a görgőket, meg a szíjat.
És ha már Zé nekiállt akkor egy friss olaj meg egy két új szűrő sem árt neki :)
Jöttem láttam megvettem beraktam :) ÉS MUTAT! nem is kicsit!
Felkerültek a téligumák... igaz kicsit korán, de az egyik nyári gumi púpos volt, így inkább feldobtam a téli garnitúrát és keresgélek hátha találok egy jó állapotú P6 pirellit :)
Ja meg kevertettem hozzá egy kis festéket és a kavicsfelverődéseket, meg egyéb apró kis hibákat eltüntettem :)))
Ma átirattam az autót és ha már ott jártam intéztem egy alfás rendszámot is :) 146ra 146os rendszám illik :)
Ma végre Anyu kezei közé került az autó! A héten megcsináltak rajta egy két apróságot. Hátsó futóműben kellett a lengőkar szilenteket (ha minden igaz) kicserélni! Nem volt egyszerű feladat, be volt rohadva rendesen... De sikerült :)
Aztán ma reggel zöldkártyát kapott és két év műszakit :) minden rendben ment :)
Ma MEGÉRKEZETT!
Futómű állítással kezdtük a dolgot, ugyanis húzott balra! Ez most elméletileg megszűnt!
Hátsó hangszórókat is kicseréltem, mert elég gyengécskén szólt a rendszer, de így már jó :)
Hátsó lengéscsillapítók szépen tönkrevágták a már amúgyis szar gumijaimat, így ki lettek cserélve! Csak a gyári Magneti Marelli :)
No meg akkor már fel is gumiztam az autót! mindjárt más a feeling :)