Sajna sikerült éjjel 1kor 130al kivégeznem egy rókakomát...:-((((
Szerencsére nem történt komolyabb törés,bár ez szinte csoda,mert elég "szépet szólt"...
Sajnos időszerű lett a jobb első,és a bal hátsó kerékagy csapágy cseréje:-(((((
Az ABS jeladó természetesen beletört...
Amíg megérkezik az új, ABS nélkül járok...
Most már ismét csendes a DÖG:-DDDD
A rossz hír viszont h lengőkart is cserélnem kell hamarosan...
184 500 km
Sajnos utólag kiderült h rossz hátsó kerékagyat adtak,ezért 100 felett ABS hibát jelzett a gép.Ki kellett cserélni a belevalóra..Ez 12500 volt plusszban...:-((((
Végre elérkezett az idő a váltó olaj cseréhez.Ideje is volt,mert kezdett "karcosodni" a váltó.És igen,jól gondoltam 6 deci hiányzott a 2 literből...
De most megadtam neki ami jár: Tutela full szintetikus oil:-D
Ezen is túl vagyunk!!!!!!
Jöhet a következő probléma-megoldás:-)))
Kezdett iszonyatosan sz@r hangja lenni a generátor szíj vezetőjének.Ezért megrendeltem,beraktam,és újra csendesen duruzsol a kicsike...
Már amennyire a kipuff engedi:-DDD
Ezt is beszoptam:-((( A mai nappal ez a BREDA típusú vez.görgő megy a kukába...Még szarabb hangja lett mint volt.Holnap megy bele az SKF.Hátha az beválik...
2008.július 25. Jó sokat bírt:-((((((
Kezdett haldoklani a vezérlés módosítóm,ezért úgy döntöttem h kipróbálom a felújító kittet.Amúgy is bontottuk a vezérlést,mert a vízpumpának kezdett hangja lenni,így nem volt nagy rizikó a felújító szettben.
Eddig úgy néz ki hogy sikerült a művelet,mert azóta szép csendben teszi a dolgát.Remélem sokáig így marad:-DDDD
Egy pár kép ízelítőnek...
Helyzetjelentés:2008 06.04. Eddig jónak tűnik a felújító szett,még mindig szép csendes a kicsike:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
2.helyzetjelentés:2008 09.02. Még mindig csendes a mósosító...
3.helyzetjelentés:2009.03.06. Hangját még nem hallottam :-DDDD
4. helyzetjelentés: 2009.08.12. Nagyon babaaaa!!:-D ( 196k)
5. helyzetjelentés: 2010.09.27. Tökéletes ( 226k )
Eljött a csere ideje.Jelzett a gép.Beindult,leállt.Gázra nem reagált.Gyertyák ki,megtakarít.Retkesek voltak rendesen.Utána már beindult rendesen,de csak rakoncátlankodott.3 hengerezett,nem ment,össze vissza járt.Megrendeltem Erhard-tól a gyári (NGK Platina 100e km) szettet.Beleraktam,és a hibatároló törlése után(óta...) hibátlanul működik a műszer.HURRRRRÁ,ismét szegényebb vagyok...
Azért nem ment simán a csere:Igen,beleszakatt a gyertya menete a hengerbe!!!! És NEM állat módjára húztam,és NEM meleg mocinál!!!! Éppen 3 újjal tekertem bele őket,amikor kezdett "nehezülni",már szakadt is le a menet...Ez kb 1.3 nm-nél történt:-(((
Amíg nem rendelek másik kettőt,visszatattem a régi szettből 2 kicsit.
Na ilyet még nem b@sztam!!!!!
3.rész... Íme a banda olasz vérű részének autóparkja.
Sorrendben:
-Barchetta 1.8
-QV(szemem fénye...)
- Punto HGT
-Ti (Tibor-é)
Csak neked ERHARDT 2.rész-----------Főleg az oktató-Barchettás képet:-DDD
Megejtettem a nyári gumik felrakatását,egy kis felnigörgőztetéssel egybevéve. Éljenek a magyar utak:-((((