Elugrottunk 'berénybe megismerkedni a "környékbeli " ALFAimáddókkal.Háááát,nem csalódtam!!!
Akkoriban fényképeztem az óraállást is.
Haver mosójában jártam,gondoltam lefényképezem.És a végeredményt is.
Ki lett cserélve a jobb első(belső) gumiporvédő a jobbos féltengelyen.Na ez szar meló volt!Nyakig trutyi stb...
Vszínű kiderült a hiba oka.Ma beszéltem több (pártatlan)szakival.Elképzelhető hogy a m.vezérlő javításakor rossz programot írtak az agyra,ezért beállt 1 bizonyos vészprogramra.Folytatás 1.5 hét múlva,amikor viszem Pestre a vasat h megvizsgálják.Lehet h elég lesz 1 új progit írni rá.Nem bánnám ha egyszer végre szerencsém lenne...Ja,persze nem akarják elismerni a hibájukat akik végül is előidézték ezt az egészet.
Ma bele lett rakva a m.henger,eddig úgy néz ki h jó.Azért még figyelgetem pár napig.Egy gonddal kevesebb...
Hát az LMM az f@sza,viszont még mindig nem akar menni.A diagnózis 1 kicsit szíven szúrt.1 hónappal a motorvezérlőmre költött 80e után,úgy néz ki h dobhatom a kukába.Ki kell cserélnem az egész vezérlő elektronikámat.Kezdem már rohadtul unni...
Ma végre belekerült a gyári LMM(Köszönet érte GEORGE cartársnak!!!).Elvileg már kellene tudnia a gyári paramétereit,egyenlőre még nem tudok ítéletet mondani.Vszínű még kell 1 gyertyasor csere is.Majd ha sikerülne végre anyagilag helyre rázódnom...Hááááááát