Aránytalan év volt a 2021-es (is), míg vasúton 12.000 km-t utaztam itthon, addig az autómmal mindössze 488-at. Egyszer tankoltam májusban...
Néha elgondolkodom, hogy minek saját autó, de amikor kell, akkor élvezet vezetni.
72e km-rel vettem 2007 októberében, most 105e van benne.
Neves nap jött el március 17-én: a kocsi betöltötte a 90.000 kilométert.
Ennek a tiszteletére (is) kapott egy mosást.
Röviden: aminek kopnia kell az kopik, aminek nem, az meg nem. Napi 10 km használat alapján a kocsi még 100 évig jó lesz. :-)
Átléptem a 86.000 km-t is, köszönjük jól vagyunk.
November a vizsga és a zöldkártya hónapja.
No ráadásként az első tárcsa és fékbetét csere is volt, ha a szerelőm "elfelejtette" volna közölni, hogy a lambdaszondám elhalálozott, akkor még örültem is vona neki, hogy ennyiből megúsztam. De így spórolhatok arra is.
Kirándulam egy nagyot bartaimmal, hazaeflé meg elaludtam. Szerencsére hátul, mert voltak érzéseim. No a pedált onnan nem értem el, más vezetett. Neki is élmény volt. :-) Hogy ez mekkora hátul (is)! 187-es magasságommal is kényelmesen elfértem hátul, míg a legtöbb 2-ajtós autónak nevezett tárgyban eddig nem.
A jobb hátsó lámpabúrám tartócsavarja má' megint eleresztett, a kétoldalas ragasztószallag megoldotta a gondot.
Duplájára nőtt a hely a garázsban, hogy a 33-asom eladtam.
Most egyedül árválkodik szegényke, de legalább nem kell kicentizni a helyet.
Elfér a fűnyíró is. :)
Április közepén eladtam. Azért megsirattam, 7 évig jó társ volt. Remélem, a 145-ös is legalább ennyi ideig bírja, akkor talán jöhet egy 147-es 7-évesen. :)