TDI75 - főkép
>> SzervizAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2015-06-22

Elért a vég. Átfújt a tömítés alatt a motor. Hengerfejek síkolva, új hidrotőkék, mert a hűtőből felhordott valami mocskot az olaj, és persze hogy miért ne szorulnának meg a tőkék amik amúgy jól működtek. Ja és cserélhetek olajat is. kb 500 km volt az olajban.
Elvileg ma összeáll a vas :-) legalábbis remélem.
Eddig 32000 huf + olaj és szűrő

 
>> SzervizAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2015-05-07

Lassan de egyre biztosabban kezd kirajzolódni hogy mitől dadog az alapjáratom.
Mintha néha kihagyna egy gyújtás vagy mifene. Hát kiderült nem a gyúszi hagy ki hanem a befecskendezők vezérlése rakoncátlankodik. Bár lassan lehet hogy bocsánatos bűne így hogy egyre inkább közeledünk a 300000 megtett kilométerhez.

Valahol itt a széncsík elejénél cicereg az alapjárat.

 
>> EseményAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2014-07-17

Levizsgázott a gépem!!!
Ezek szerint nem volt hiábavaló az a sok munka. Kb. 4 nap alatt összeállt a gép.
Durván másfél négyzetméter lemez ment bele, de most legalább nincs kirohadva az autó alulról.
Öröm és bódottá vala :-)))
Hétfőn indulunk nyaralni. Asszem pont időben lett készen. (Már megint)

>> SzervizAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2014-04-18

Megindult a kalapácsos meló.
Már nem esek ki a kocsiból, de még rengeteg dolog van rajta hogy levizsgázzon.

 
>> EgyébAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2013-01-22

Kicsit megkésve, de azért jelentkezem. Még mindig semmi, bár a futómű cuccaim szépen lassan sokasodnak. Vannak már felújított piros Konik hátra, és vacsi új szilentek. Keresek előre is piros Konikat, de egyenlőre még nem találtam semmit, ezért lehet hogy ha menthető a gyári, akkor azokat is elviszem a Lindorhoz hogy csinálja meg olyanra mint ha a konikat betekerném keményre. Ha van valami, majd jelentkezem.

 
>> EgyébAlfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2012-08-24

Jé mintha csak az 1.7-est látnám :-)
Első olajcsere meg volt. Gondoltam hogy akkor majd elhalkulnak a hidrotőkék, de sajna nem. Bár annyit elértem hogy hidegen nem szól csak ha bemelegszik a motor.
Nemsokára nekiesek és kap egy felujított futóművet hátra. A többit csak szépen lassan.

 
>> SzervizAlfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-07-30

2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.

 
>> SzervizAlfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-06-28

Gondoltam, hamár a lakatosnál van a bódé, akkor egy kicsit foglalkozok a fűtésbox témával is. A szöveg majd később, most a képek.

 
>> SzervizAlfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-05-10

2010.05.09
Elkezdtem szétborítani a vasat, mivel megy a karosszériáshoz. Kipakoltam bentről mindent: ülések, kárpitok, műanyagok... hát meg kell mondjam eléggé gázosan néz így ki. Rosszabbra számítottam, de szerencsére annyira nem gázos. Bár van benne rohadás bőven, de csak felületi korrózió. Leszámítva azt az 1-2 lukat. Viszont azzal a sok felületi rohadással még nem tudom hogy mit fogok csinálni, meri mindegyik egy ki**szott illesztésnél van, szal nem igazán lehet hozzáférni, hogy fémtisztára lepucizzam. Ezen még agyalni kell. A kábelkötegek néhol szétvágva, szigetelő szalagozva... stb A kezét kéne levágni annak a szakinak aki ezt csinálta. Legalább vett volna zsugorcsövet. NEEM textil alapú szigetelő szalaggal oldott meg sok mindent. A forrasztást vagy a csatlakozókat nem is ismeri. Hát szép. Asszem lesz vele dolgom dögivel. ja és még ezen javítanivalókat tetéztem azzal, hogy én barom módjára elejtettem a Panasonic CD táramat. Persze betonra... meg is adta magát. Valami deformáció lehet, mert így még a lemezeket sem adja ki, cserébe közli hogy CD Error. Na szóval így állok. Majd ha van időm tolok fel képeket is.

 
>> SzervizAlfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-04-14

Azért nem 1.0 a cím, mert azt már elkövettem tavaj nyáron, amikor kiürítettem a hátsó kipufogódobot. Annyira szét volt rohadva belülről az egész, hogy menet közben jó 1 másfél centis rozsdás darabok potyogtak ki a kipuffantó kijáratából. Miutá kiürítettem egy ideig jó volt aztán kezdődtek az anyagfáradásból adódó törések repedések.

Kezdődik a faragás. Lerohadt a kipuffanóm. Tavaj nyár óta kb havonta-kéthavonta kellett hegesztenem a hátsó dobot. Meguntam tegyünk föl valamit. Lássuk mi van itthon...
Ehune az eredmények. 4 óra elteltével. Ma pont 15 napja, hogy ez a dob fent van és meglehetősen tetszik a hangja. Talán egy icipicivel hangosabb, de sokkal mélyebb és valahogy ércesebb lett. 3000 fölött nagyon szépen duruzsol. Asszem a képeken látható is a méretbeli difi.