Tagok >> R.Krisztián >> Blog
A kormányművem 2 hét alatt teljesen elvérzett... Az elején még csak pár csepp olaj, pár nappal később kisebb tavacska... szervoolaj tartállyal együtt, kormánymű csere.... drága hónap
Mivel a régi gumik már elég kopottak voltak, így kapott 4 új Vredestein-t, természetesen "Giugiaro design" :)
Ugyan itt 4 db használt 18-as nyári gumi eladó :D
A első négy lengőkar Lenkey és Társa Kft. által felújításra került, mely során gömbfejeket. cseréltek. Ezen kívül elől - hátul új stabilizátor rudak kerültek be, és a már esedékessé vált olajcsere is megtörtént a szokásos szűrőkkel együtt.
Mai nap kapott egy 6000 kelvin színhőmérsékletű xenon szettet a tompított halogén H7 helyére
Mai nap tisztításra kerültek a fenti elemek, rájuk fért :) A motorblokk burkolatát eltávolítva feltűnt a blokkon egy feljegyzés, mely szerint 2010.07.07-én az autóban 110.000 km-t volt... Ezek szerint (is) valós lehet a jelenlegi óra állás....
Az autó első napján biztonsági - hővédő fóliázást kapott, majd egy komplett külső - belső nagytakarításon (kárpit tisztítás, bőr és műanyagápolás, fertőtlenítés, polir, stb.) esett át. A nap fennmaradó részében pedig a navigációs rendszer kapott egy szoftverfrissítést (Connect Nav V.12.3.)
Az autót 2013. június 06-án vásároltam Sopronban, magánszemélytől. Ekkor az órában 165.772 km volt, mely az autó állapota alapján valósnak bizonyulhat. A vásárlás előtt az autó "nagyszervizen" esett át, az új vezérlésben 30.000 km volt, friss műszaki és friss futóműszerviz.