Tagok >> griff >> 147 2.0 TS 5 ajtós distinctive >> Blog
- Típus:147 2.0 TS 5 ajtós distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:alfapiros
Persze azért ez sem volt olyan egyszerű! Kezdődött azzal, hogy vittem a gumishoz a négy nyári papucsot a szép alufelniken, hogy lehet csereberélni. Centírozás közben szól is a szerelő, hogy bizony nagy a baj mindkét első felnim meg van ütve. Egyik kicsit jobban, másik alig. Ezt így nem kéne feltenni. Meg is mutatta, és tényleg nem volt "tökéletes kör" a felni belső oldala. Pfff.... Ez egy egy szombati nap volt, mondta hétfőn kijavítja a felnit kedd reggel pedig már ki is lehet cserélni. Ok. Ma kedd reggel, ahogy megbeszéltük, el is készült a felni, ki is cserélték, mondom akkor a téli papucsokat is rakjuk el centírozva, így nem kell majd télen a tömegben még ezzel is foglalkozni. Csakhogy most meg az első gumik belső felét úgy elkoptattam, hogy kukásak lettek. Na fasza! Pedig egy nagy padkázásra emlékszem a télen, de akkor azonnal el is vittem a felnit javítani, illetve a futóművet is beállítattam. És akkor jó is volt a gép. Pont 2 hete voltam pesten, M5-ön meghajtottam a gépet és ott éreztem is hogy valami nem jó, mert nagyon remegett 160-tól fölfele a kormány. Gondoltam úgyis papucscsere és nem foglalkoztam vele. Hát itt az eredménye. Nem tudom mennyi idő alatt kopott le a gumi belső fele, de ezentúl jobban odafigyelek! Most is a csere után elvittem és újra beállítottuk a futóművet. Aztán ki a pályára, Kecskemét mellett. Szépen megy semmi remegés, még 2 kiló fölött sem. Vagyis most jóóóóó! :-))
Alufelnijavítás: 9000 Ft
Futóműbeállítás: 3500 Ft
Kidobható két első papucs: kb: 22000 Ft
:((