Tagok >> WarbiRunner (Gyuri) >> 146 1.9 JTD >> Blog
- Típus:146 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Grigio Chiaro Met. 612/A
Megtettem kb 3000km-t átírt computerrel, a kezdeti aggodalmaim kezdenek elszállni, szépen stabilan működik az autó, a motor egyszerűen szebben jár, mint gyári programmal. Bárki műszaki füllel megáldott egyetértene velem ez biztos. Ami miatt gyári programként rossz ötlet lett volna ha ezt kapja az autó,az a kettőstömegű lendkerék. A remapolt gépet ésszel kell használni. Magasabb fokozatokban padlógázra 2000-nél úgy beremegteti a lendkereket, hogy szinte nekem fáj. Úgyhogy kb ez az amire kínosan figyelni kell, 2300 körülig nincs padlógáz, legalábbis 4-es 5-ösben nem!
Egyéb más észrevétel nincs, tol mint a mozdony, és hallhatóan élvezi. Illetve de.... van észrevétel. Sokkal, de sokkal ritkábban nyomok padlógázt, sokkal kiegyensúlyozottabban lehet vezetni. Nem kell készülni lendülettel a necces szitukra. Az erőtartalék tudata önmagában könnyíti a vezetést, sokkal lájtosabban kezelem a gázpedált azóta. Azt is mondhatom, hogy a normális közlekedéshez mostmár bőven elég erős. Eddig se volt tötymöty, de inkább az átlaggal gyorsult együtt, aminek az a hátránya, hogy mindennapi szituációkban minimális a különbség, nehéz kikerülni a helyzetből. Vagy fékezek (és csak a b.zik fékeznek ugyebár..:-)), vagy "versenyezni" kell míg el nem dől a dolog. Centiről centire. Na ez változott most meg látványosan. És ez bizony nem kis könnyebbség. Boldogan felsivít a csiga ott elöl, és olyat lódít a gépen hogy magam is meglepődök...