Jellemzők: Gyorsulásban, vezetési élményben, azóta is etalon (Akik valaha is ültek benne nekik is).
(egy másik Alfa sem nyújtott eddig ilyen élményt) A kedvenc autom most is.
2* volt GTK-s, a második után nem lett helyre állítva:(
Extrák: 15-ös felni, motoros antenna, 4 villanyablak,
Sperr diff., 270 fokos turbo, amit többször ajánlottak 360-asra kicserléni (mint a ralis Deltakban),
2.5-3 bar turbo nyomás határolás, keményfém dugó, hüvely.
Szervo és klima nélkül! A lovakat nem pazaroljuk, egyébként is csak tönkre menne a nyomatékoktól (megjegyem a túra autókban sem divat).
Egyéb: Hármasban is szedte az aszfaltot kb 160-ig. 200-as előzésnél, még becsúszott az utas az ülésbe.
Akkoriban, nem sokat fotóztam, de kívülről szolíd America volt:) Majd keresek képet. 3 év alatt, 80 e Km-t mentem vele, ez alatt 4 hengerfej tömítés csere, és 5 turbo felújítás (ill. csere) volt rajta...most valahol a Budaörsi úton lakik